|
|
|

"Wesołe przedszkole Reksia" wiek: 3-6 lat

Program edukacyjny zawierający to, co maluchy lubią najbardziej: zadania ćwiczące pamięć i koncentrację, oryginalna nauka kolorów i kształtów, zabawne dialogi, ciekawe animacje. Program gwarantuje wszechstronny rozwój dziecka przez zabawę w zakresie minimum programowego dla nauczania przedszkolnego.
Wybierz
|
|
|

"Idę do szkoły" wiek: 5-10 lat

Zbiór zabaw i gier edukacyjnych, w których najmłodsi poznają, cyfry, litery, kształty, kolory, zwierzęta i rośliny. Zabawy ćwiczą pamięć, rozwijają zdolności kojarzenia i logicznego myślenia. Zadaniem programu jest wprowadzenie dziecka małymi krokami w świat szkolnej edukacji.
Wybierz
|
|
|

"Zabawy z językiem angielskim - Lis i niedźwiedź" wiek: 4-8 lat

Doskonały program dla chłopców i dziewczynek. Zawiera moduł z zagadkami w języku angielskim pozwalający na kontakt z "żywym" językiem mówionym. Dziecko poprzez zabawę poznaje otaczający je świat w języku angielskim i z większym zapałem przystępuje do dalszej nauki tego języka.
Wybierz
|
|
|

"Liczę z Reksiem" wiek: 6-12 lat

To połączenie multimedialnej przygody z nauką i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki z zakresu nauczania początkowego.
Ponad 500 zabaw matematycznych uczy dodawania i odejmowania w zakresie 1- 100, mnożenia i dzielenia oraz rozwiązywania prostych równań i zadań z treścią. Uczeń poznaje również zbiory i geometrię. Gry podzielone są na dwa poziomy trudności: klasy 0-1 oraz klasy 2-3.
Wybierz
|
|
|
|
|
|

"Reksio i skarb piratów" wiek: 6+

To dynamiczna, wielowątkowa gra przygodowa, rozgrywająca się w ciekawej scenerii tropikalnej wyspy obfitująca w wartkie akcje i niespodziewane zwroty. Zawiera wiele interesujących zabaw; od gier zręcznościowych po zadania logiczne, a także bogato animowane postacie i sekwencje filmowe oraz niezwykle dowcipne komentarze lektora. To dużo dobrej zabawy i humoru dla całej rodziny.
Wybierz
|
|
|

"Reksio i Kapitan Nemo" wiek: 6+

Kolejna część kultowej serii Przygód Reksia obfituje w przygody oraz niespodzianki i to w skali dotychczas niespotykanej. Wielka podróż, wielka przygoda, wielka miłość...
Łamigłówki, gry zręcznościowe, liczne sekwencje filmowe, dwa poziomy trudności i dużo radości - to wszystko zapewni wiele godzin doskonałej zabawy dzieciom ... i nie tylko.
Czy wielka podróż dookoła świata zakończy się sukcesem i czy w ogóle się zakończy? Czy Reksio podbije serce Kari Maty Hari?
Czy Chuck Nornik jest w stanie kopać nory z półobrotu?
Wszystkiego dowiecie się, towarzysząc Reksiowi i Kretesowi w kolejnej zapierającej dech wyprawie...
Wybierz
|
|
|

"Kopciuszek" wiek: 4-8 lat

Dzieci czeka tu śliczna opowieść o Kopciuszku, tęczowa kolorowanka, czarowanie w magicznym ogrodzie wróżki, prześmieszna nauka tańca oraz mnóstwo zróżnicowanych zabaw i konkurencji. Można dać upust kreatywności i fantazji przy szyciu sukni balowej, popisać się zręcznością i wiedzą na temat literek, cyferek, kolorów i rodzajów przedmiotów podczas Wielkiej Pantofelkowej Wyprawy herolda lub... obejrzeć własną wersję bajki! Można będzie również sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość a także... grację i wyczucie rytmu podczas królewskiego balu.
Wybierz
|
|
|

"Bolek i Lolek - olimpiada letnia" wiek: 6+

Oto gra, która sprawdzi Waszą szybkość, zręczność, dynamikę i umiejętności sportowe. Przede wszystkim jednak zapewni wiele godzin zabawy i emocjonującej rywalizacji. Pobijcie rekordy i zostańcie mistrzami olimpijskimi! W grze może uczestniczyć jednocześnie aż ośmiu zawodników, zaproś więc do zabawy rodziców lub przyjaciół i sprawdź, kto zdobędzie pierwsze miejsce i medal w ekscytujących dyscyplinach olimpijskich.
Wybierz
|
|
|

"Sindbad" wiek: 4-8 lat

Jest to pasjonujący program komputerowy dla dzieci, oparty na arabskiej legendzie. Bogato animowana baśń opowiada o niezwykłych przygodach Sindbada, ciekawych ludziach, których poznał i dalekich podróżach w egzotyczne miejsca. Dzięki programowi dzieci poznają smak przygód, zwiedzą krainy, do których zawitał bohater i miło spędzą czas. Wybierz
|
|
|
|

"Reksio i Ufo" wiek: 6+

Dlaczego porwano kury?
Kim naprawdę jest tajemniczy Kurator?
Do czego służy lebiodka z planety Kurakis?
Czy miłość wystarczy, by zburzyć mury?
Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w obfitującej w niespodzianki i pełnej pasjonujących przygód wyprawie...
Przedstawiamy wielowątkową grę przygodową, umiejscowiona w tajemniczej scenerii kosmosu. Do wyboru mamy ponad 60 plansz do odwiedzenia, co sprawi, że dziecko długo się nią nie znudzi. Gra zawiera 30 różnorodnych zabaw, w których towarzyszą nam zabawne postacie i dowcipne komentarze lektora. Całość jest bogato ilustrowana, posiada humorystyczne sekwencje filmowe i wesołą ścieżkę dźwiękową!
Wybierz
|
|
|

"Mała Syrenka" wiek: 4-8 lat

Bajecznie kolorowy program przygotowany specjalnie dla najmłodszych wspomaga rozwój dziecka na wielu płaszczyznach. Piękną baśń o Małej Syrence kolorowanki i wesołe przebieranki kształtują pomysłowość i pobudzają wyobraźnie. Gry memo ćwiczą pamięć i koncentrację a zabawy tematyczne w podmorskiej jaskini uczą kolorów i kształtów w zakresie nauczania wczesnoszkolnego.
Wybierz
|
|
|

"Śpiąca Królewna" wiek: 4-8 lat

Przy tej bajce żadne dziecko nie uśnie z nudów! Program zawiera: śliczne animowane puzzle, kreowanie rozświetlonych witraży, a także sprawdzian logicznego myślenia i umiejętności rozróżniania liter, cyfr, kolorów i kształtów - w zabawie z prezentami wróżek. Wielbiciele przygód wezmą udział w wielkiej przeprawie przez królewski ogród, zaś dowcipnisiom na pewno spodoba się możliwość spłatania arcyśmiesznego figla szefowi gwardzistów!
Wybierz
|
|
|

"Graj z nami cz.1" wiek: 4-8 lat

Prezentujemy sześć fantastycznych i wciągających gier dla każdego, bez względu na wiek! Pozwolą one zrelaksować się po trudach nauki. Możesz wcielić się w kosmicznego bohatera i uchronić planetę przed deszczem meteorytów lub zatrudnić się w sklepie akwarystycznym by stoczyć "pojedynek" z rybami które wcale nie chcą opuszczać swojego akwarium. W geograficznej strzelnicy czeka wiele miejsc na odkrycie i jest to prawdziwe wyzwanie dla graczy o niebywałej zręczności i bystrym oku. To tylko niektóre z zadań które na ciebie czekają. Graj z nami i ćwicząc refleks i logiczne myślenie.
Wybierz
|
|
|

"Aladyn" wiek: 4-8 lat

Tematem gry jest baśń o Aladynie i czarodziejskiej lampie. Poznacie świat pięknych księżniczek i przebiegłych magów, baśniowych postaci i dzielnych bohaterów. Zaprzyjaźnicie się ze Złotym i Błękitnym dżinem, poznacie moc ich czarów. Aladyn i jego przyjaciele przygotowali dla Was mnóstwo niespodzianek. Wybierz
|
|
             |
|
|

"Egzamin szóstoklasisty"

Program składa się z 10 testów z zakresu nauk humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych zawierających około 300 interaktywnych zadań opracowanych według standardów egzaminacyjnych i zgodnych z podstawą programową szkoły podstawowej. Zadania oprócz treści zawierają często kolorowe ilustracje, diagramy, mapki lub zdjęcia, które sprawiają, że rozwiązywanie kolejnych zadań nie jest nudne.
Dzięki trzem trybom pracy (treningowy, testowy i poprawkowy) testy stanowią doskonałą formę nauki i weryfikacji przerobionego materiału, a w przypadku niezadowalającego wyniku, umożliwiają analizowanie błędów i wykonanie dodatkowych zestawów ćwiczeń.
Wybierz
|
|
|

"Testy IQ" wiek: dla dzieci młodzieży i doroslych

Testy zdolności poznawczych (IQ), pozwalają określić nie tylko ogólny iloraz inteligencji, ale również indywidualne zdolności i predyspozycje zawodowe - tak ważne w momencie wyboru profilu kształcenia, a następnie zawodu i miejsca pracy. Sprawdź rozwiązania i zdobądź wiedzę - pomoże ci to przygotować się do rozwiązywania podobnych zadań i zwiększy szansę na lepsze wyniki podczas egzaminów, konkursów oraz innych procedur kwalifikacyjnych i rekrutacyjnych.
Wybierz
|
|
|
|
|

"Egzamin gimnazjalny"

Program podzielony została na dwie części.
Część humanistyczna - składa się z 10 testów, w których zadania powiązane są ze sobą tematem przewodnim. Oprócz treści zawierają one liczne materiały źródłowe, zdjęcia i kolorowe ilustracje, które sprawiają, że rozwiązywanie kolejnych zadań nie jest nudne.
Część matematyczno-przyrodnicza - składa się z 6 rozbudowanych testów obejmujących pełen zakres materiału z matematyki, biologii, chemii, fizyki, geografii i astronomii. Rozwiązując zadania testowe, gimnazjalista musi wykazać się umiejętnym stosowaniem pojęć i terminów z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, umiejętnością wskazywaniem związków i zależności pomiędzy nimi oraz stosowania wiedzy z tych dziedzin do rozwiązywania zadań i problemów.
Dzięki trzem trybom pracy (treningowy, testowy i poprawkowy) testy stanowią doskonałą formę nauki i weryfikacji przerobionego materiału, a w przypadku niezadowalającego wyniku, umożliwiają analizowanie błędów i wykonanie dodatkowych zestawów ćwiczeń.
Wybierz
|
|
|
|
|