|
|

„Reksio i skarb piratów” wiek: 6+

To dynamiczna, wielowątkowa gra przygodowa, rozgrywająca się w ciekawej scenerii tropikalnej wyspy obfitująca w wartkie akcje i niespodziewane zwroty. Zawiera wiele interesujących zabaw; od gier zręcznościowych po zadania logiczne, a także bogato animowane postacie i sekwencje filmowe oraz niezwykle dowcipne komentarze lektora. To dużo dobrej zabawy i humoru dla całej rodziny.
Wybierz
|
|
|

„Reksio i Czarodzieje” wiek: 6+

Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Dyrektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania.
Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...?
Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci?
Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady?
Dowiesz się tego z kolejne części gry. Czeka Cię również niespodzianka - alternatywne zakończenie, dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich.
Wybierz
|
|
|

„Reksio i Kretes tajemnica trzeciego wymiaru” wiek: 6+
 Ktoś uprowadził przyjaciół i umieścił u podnóża Mrocznej Wieży. Ktoś wyrwał ich z bezpiecznego płaskiego rysunku i wysłał do niegościnnej trójwymiarowej przestrzeni. Ktoś przygotował 54 labirynty, aby wystawić ich przyjaźń na próbę. Ktoś pozbawiony skrupułów. Ktoś znajomy...
Pomóż bohaterom wydostać się z czeluści trzeciego wymiaru korzystając z ich wyjątkowych zdolności!
Wybierz
|
|
|

„Graj z nami cz.2” wiek: 4-8 lat
 Program zawierający mnóstwo gier zręcznościowych i logicznych. Jako dozorca Od zmierzchu do świtu postarasz się o niezmącony sen twoich lokatorów, wybawisz Galaktykę Szczura spod mocy Mechaklucha, upieczesz pyszne ciasto choć będzie to Wypiek z przeszkodami, dzielnie pomożesz Kapitanowi Kosmosikowi i władca robotów już nie będzie nikomu zagrażał, odzyskasz z Doktorem Dżinsem zagubiony skarb, i jako niestrudzony poszukiwać przygód pokonasz armię duchów, mumii i latających węży. Doskonała zabawa gwarantowana !
Wybierz
|
|
|
|

„Reksio i Ufo” wiek: 6+

Dlaczego porwano kury?
Kim naprawdę jest tajemniczy Kurator?
Do czego służy lebiodka z planety Kurakis?
Czy miłość wystarczy, by zburzyć mury?
Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w obfitującej w niespodzianki i pełnej pasjonujących przygód wyprawie...
Przedstawiamy wielowątkową grę przygodową, umiejscowiona w tajemniczej scenerii kosmosu. Do wyboru mamy ponad 60 plansz do odwiedzenia, co sprawi, że dziecko długo się nią nie znudzi. Gra zawiera 30 różnorodnych zabaw, w których towarzyszą nam zabawne postacie i dowcipne komentarze lektora. Całość jest bogato ilustrowana, posiada humorystyczne sekwencje filmowe i wesołą ścieżkę dźwiękową!
Wybierz
|
|
|

„Reksio i Kapitan Nemo” wiek: 6+

Kolejna część kultowej serii Przygód Reksia obfituje w przygody oraz niespodzianki i to w skali dotychczas niespotykanej. Wielka podróż, wielka przygoda, wielka miłość...
Łamigłówki, gry zręcznościowe, liczne sekwencje filmowe, dwa poziomy trudności i dużo radości - to wszystko zapewni wiele godzin doskonałej zabawy dzieciom ... i nie tylko.
Czy wielka podróż dookoła świata zakończy się sukcesem i czy w ogóle się zakończy? Czy Reksio podbije serce Kari Maty Hari?
Czy Chuck Nornik jest w stanie kopać nory z półobrotu?
Wszystkiego dowiecie się, towarzysząc Reksiowi i Kretesowi w kolejnej zapierającej dech wyprawie...
Wybierz
|
|
|

„Reksio i Kretes w akcji” wiek: 6+

Niezależny, zręcznościowy dodatek do serii „Przygody Reksia". Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości treści innych gier z Reksiem – wymaga jedynie koncentracji i zręcznych palców.
Poznaj alternatywną wersję dotychczasowych przygód dzielnego psa Reksia i jego towarzysza kreta Kretesa. Zobacz, jak bohaterowie gier grają w gry o swoich własnych przygodach!
Skorzystaj z załączonego edytora poziomów i spróbuj samemu stworzyć nową, niebezpieczną przygodę dla kreta Kretesa.
Wybierz
|
|
|

„Graj z nami cz.1” wiek: 4-8 lat

Prezentujemy sześć fantastycznych i wciągających gier dla każdego, bez względu na wiek! Pozwolą one zrelaksować się po trudach nauki. Możesz wcielić się w kosmicznego bohatera i uchronić planetę przed deszczem meteorytów lub zatrudnić się w sklepie akwarystycznym by stoczyć „pojedynek” z rybami które wcale nie chcą opuszczać swojego akwarium. W geograficznej strzelnicy czeka wiele miejsc na odkrycie i jest to prawdziwe wyzwanie dla graczy o niebywałej zręczności i bystrym oku. To tylko niektóre z zadań które na ciebie czekają. Graj z nami i ćwicząc refleks i logiczne myślenie.
Wybierz
|
|
|
|
|
|
|

„Mała Syrenka” wiek: 4-8 lat
 Bajecznie kolorowy program przygotowany specjalnie dla najmłodszych wspomaga rozwój dziecka na wielu płaszczyznach. Piękną baśń o Małej Syrence kolorowanki i wesołe przebieranki kształtują pomysłowość i pobudzają wyobraźnie. Gry memo ćwiczą pamięć i koncentrację a zabawy tematyczne w podmorskiej jaskini uczą kolorów i kształtów w zakresie nauczania wczesnoszkolnego.
Wybierz
|
|
|

„Śpiąca Królewna” wiek: 4-8 lat
 Przy tej bajce żadne dziecko nie uśnie z nudów! Program zawiera: śliczne animowane puzzle, kreowanie rozświetlonych witraży, a także sprawdzian logicznego myślenia i umiejętności rozróżniania liter, cyfr, kolorów i kształtów - w zabawie z prezentami wróżek. Wielbiciele przygód wezmą udział w wielkiej przeprawie przez królewski ogród, zaś dowcipnisiom na pewno spodoba się możliwość spłatania arcyśmiesznego figla szefowi gwardzistów!
Wybierz
|
|
|

„Wesołe przedszkole Reksia” wiek: 3-6 lat
 Program edukacyjny zawierający to, co maluchy lubią najbardziej: zadania ćwiczące pamięć i koncentrację, oryginalna nauka kolorów i kształtów, zabawne dialogi, ciekawe animacje. Program gwarantuje wszechstronny rozwój dziecka przez zabawę w zakresie minimum programowego dla nauczania przedszkolnego.
Wybierz
|
|
|

„Bolek i Lolek – olimpiada letnia” wiek: 6+
 Oto gra, która sprawdzi Waszą szybkość, zręczność, dynamikę i umiejętności sportowe. Przede wszystkim jednak zapewni wiele godzin zabawy i emocjonującej rywalizacji. Pobijcie rekordy i zostańcie mistrzami olimpijskimi! W grze może uczestniczyć jednocześnie aż ośmiu zawodników, zaproś więc do zabawy rodziców lub przyjaciół i sprawdź, kto zdobędzie pierwsze miejsce i medal w ekscytujących dyscyplinach olimpijskich.
Wybierz |
|
|

„Zabawy z językiem angielskim – przygody koguta” wiek: 4-8 lat
 Doskonały program dla chłopców i dziewczynek. Jego konstrukcja pozwala na zmianę języka gry w dowolnym momencie przez co daje możliwość kontaktu z „żywym” językiem mówionym. Dziecko poprzez zabawy poznaje otaczający go świat w języku angielskim i z większym zapałem przystępuje do dalszej nauki tego języka. Kreatywne zabawy ćwiczą spostrzegawczość i refleks a specjalnie przygotowane zadania wspomagają naturalny rozwój umysłowy dziecka. Wybierz
|
|
|
|

„Kopciuszek” wiek: 4-8 lat

Dzieci czeka tu śliczna opowieść o Kopciuszku, tęczowa kolorowanka, czarowanie w magicznym ogrodzie wróżki, prześmieszna nauka tańca oraz mnóstwo zróżnicowanych zabaw i konkurencji. Można dać upust kreatywności i fantazji przy szyciu sukni balowej, popisać się zręcznością i wiedzą na temat literek, cyferek, kolorów i rodzajów przedmiotów podczas Wielkiej Pantofelkowej Wyprawy herolda lub... obejrzeć własną wersję bajki! Można będzie również sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość a także... grację i wyczucie rytmu podczas królewskiego balu.
Wybierz
|
|
|

„Piękna i Bestia” wiek: 4-8 lat

Niezwykle śmieszny i bajecznie kolorowy program dla najmłodszych. Prześliczna bajka, dziesiątki zagadek, rymowanek, łamigłówek oraz przeróżnych zabaw i konkurencji sprawią, że niejeden maluch pokocha tę historię całym sercem! Rozbudowane gry edukacyjne, wykorzystują podstawową wiedzę na temat kolorów, kształtów; rodzajów i grup przedmiotów, a także kolejności alfabetycznej i matematycznej.
Wybierz
|
|
|

„Łamigłówki Reksia – Wielki odkrywca” wiek: 3-6 lat
 Doskonała gra rozwijająca pomysłowość i kreatywność oraz ćwicząca pamięć i koncentrację. Rozwiązując zadania przygotowane przez Reksia dziecko zdobywa umiejętności z zakresu nauczania przedszkolnego. Poznaje cyferki i rozwiązuje proste zadania matematyczne. W kolejnych zabawach poznaje alfabet oraz rozwiązuje proste zadania logiczne. Nagrodą jest szukanie skarbu piratów na Reksiowej wyspie. Dobra zabawa i nauka gwarantowana !
Wybierz
|
|
|

„Król Maciuś Pierwszy – Wesołe przedszkole” wiek: 3-5 lat
 Tu, jak w prawdziwym przedszkolu żadne dziecko nie będzie się nudzić. Kolorowa grafika i dynamika gry została przygotowana specjalnie dla młodszych dzieci. Gra zawiera elementy rozwijające spostrzegawczość i umiejętność kojarzenia faktów, rozwija kreatywność i jest doskonałym uzupełnieniem edukacji przedszkolnej.
Wybierz
|
|
|

„Zabawy z językiem angielskim – Lis i niedźwiedź” wiek: 4-8 lat

Doskonały program dla chłopców i dziewczynek. Zawiera moduł z zagadkami w języku angielskim pozwalający na kontakt z „żywym” językiem mówionym. Dziecko poprzez zabawę poznaje otaczający je świat w języku angielskim i z większym zapałem przystępuje do dalszej nauki tego języka. Wybierz
|
|
|

„Testy IQ” wiek: dla dzieci młodzieży i doroslych

Testy zdolności poznawczych (IQ), pozwalają określić nie tylko ogólny iloraz inteligencji, ale również indywidualne zdolności i predyspozycje zawodowe – tak ważne w momencie wyboru profilu kształcenia, a następnie zawodu i miejsca pracy. Sprawdź rozwiązania i zdobądź wiedzę – pomoże ci to przygotować się do rozwiązywania podobnych zadań i zwiększy szansę na lepsze wyniki podczas egzaminów, konkursów oraz innych procedur kwalifikacyjnych i rekrutacyjnych.
Wybierz
|
|
             |
|