Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 19:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Poradnik - Zaklęcia 
Autor Wiadomość
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post Poradnik - Zaklęcia
W pradawnych czasach, gdy wymiary dopiero miały się narodzić, a prawa fizyki były w powijakach, istniał jeden byt, Magia. Magia była niestabilna i dążąca ku własnej zagładzie, niczym wąż co połyka własny ogon. I podzieliła się Magia na cztery dalsze byty, a ich imiona były Chaos, Ład, Światło i Ciemność. Cztery siły, od początku wrogie wobec siebie nawzajem, zaczęły pierwszą Wojnę Wymiarów. Gdy opadł międzygwiezdny pył, żadne nie pozostało nienaruszone. Ze strzaskanych odłamków ich mocy narodzili się Władcy Rzeczywistości, trzecia generacja bóstw. Ale nie cała moc Czterech została przez nich zabrana - wielka energia Czterech wciąż pulsuje przez wymiary, oczekująca tych, co są w stanie nadać jej kierunek i sens, które straciły wraz ze swoimi panami.

W Uniwersum Kreacji istnieją cztery typy magii: biała, czarna, chaosu i ładu.

Biała magia kieruje pierwotną energię Magii i wspomaga tych, co jej wzywają... oraz niszczy tych, co stają przeciwko niej. Użytkownicy białej magii mogą oczyścić nią wszystko, co sprzeciwia się bardzo elastycznej definicji dobra.
Czarna magia nie uznaje autorytetu. Jest dzika i pragnie zniszczyć wszystko, co ma z nią kontakt, wliczając nawet używającego jej maga... wielu jednak uważa, że to ryzyko się opłaca.
Magia ładu, na swój sposób martwa, dąży do stanu absolutnej niezmienności. Ci, co ją znają, mogą wykorzystać tą właściwość do swoich celów.
Magia chaosu, jako główna siła za zmianami wszechświata, odpowiada za procesy idące wbrew znanym prawom wszechświata. Tworzenie coś z niczego, łamanie barier, przemiana... Możliwości są nieskończone.

Zaklęcia dostępne graczom w CRPG są podzielone na pięć stopni zaawansowania, odzwierciedlane zdolnością Mistrza (patrz: poradnik o LVL, EXP i Zdolnościach). Aby nauczyć się czaru, gracz potrzebuje właściwej księgi oraz Zdolności Mistrza na właściwym poziomie. Księgi czarów można zdobyć przede wszystkim poprzez handel. Czary do czwartego stopnia włącznie są dostępne w każdym mieście, a czary piątego stopnia można kupić tylko w Gaslum.

Tabelka poniżej zawiera wszystkie zaklęcia, których gracz może się nauczyć poprzez zakup. Chęć kupna bądź sprzedaży księgi danego typu publikuje się w tym temacie.

Obrazek

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Śr, 25 paź 2017, 16:50
Zgłoś post
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL