Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Poradnik - Zaklęcia https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=150&t=10337 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | nieznany [ Śr, 25 paź 2017, 16:50 ] |
Tytuł: | Poradnik - Zaklęcia |
W pradawnych czasach, gdy wymiary dopiero miały się narodzić, a prawa fizyki były w powijakach, istniał jeden byt, Magia. Magia była niestabilna i dążąca ku własnej zagładzie, niczym wąż co połyka własny ogon. I podzieliła się Magia na cztery dalsze byty, a ich imiona były Chaos, Ład, Światło i Ciemność. Cztery siły, od początku wrogie wobec siebie nawzajem, zaczęły pierwszą Wojnę Wymiarów. Gdy opadł międzygwiezdny pył, żadne nie pozostało nienaruszone. Ze strzaskanych odłamków ich mocy narodzili się Władcy Rzeczywistości, trzecia generacja bóstw. Ale nie cała moc Czterech została przez nich zabrana - wielka energia Czterech wciąż pulsuje przez wymiary, oczekująca tych, co są w stanie nadać jej kierunek i sens, które straciły wraz ze swoimi panami. W Uniwersum Kreacji istnieją cztery typy magii: biała, czarna, chaosu i ładu. Biała magia kieruje pierwotną energię Magii i wspomaga tych, co jej wzywają... oraz niszczy tych, co stają przeciwko niej. Użytkownicy białej magii mogą oczyścić nią wszystko, co sprzeciwia się bardzo elastycznej definicji dobra. Czarna magia nie uznaje autorytetu. Jest dzika i pragnie zniszczyć wszystko, co ma z nią kontakt, wliczając nawet używającego jej maga... wielu jednak uważa, że to ryzyko się opłaca. Magia ładu, na swój sposób martwa, dąży do stanu absolutnej niezmienności. Ci, co ją znają, mogą wykorzystać tą właściwość do swoich celów. Magia chaosu, jako główna siła za zmianami wszechświata, odpowiada za procesy idące wbrew znanym prawom wszechświata. Tworzenie coś z niczego, łamanie barier, przemiana... Możliwości są nieskończone. Zaklęcia dostępne graczom w CRPG są podzielone na pięć stopni zaawansowania, odzwierciedlane zdolnością Mistrza (patrz: poradnik o LVL, EXP i Zdolnościach). Aby nauczyć się czaru, gracz potrzebuje właściwej księgi oraz Zdolności Mistrza na właściwym poziomie. Księgi czarów można zdobyć przede wszystkim poprzez handel. Czary do czwartego stopnia włącznie są dostępne w każdym mieście, a czary piątego stopnia można kupić tylko w Gaslum. Tabelka poniżej zawiera wszystkie zaklęcia, których gracz może się nauczyć poprzez zakup. Chęć kupna bądź sprzedaży księgi danego typu publikuje się w tym temacie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |