Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Poradnik - Cechy
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=150&t=10341
Strona 1 z 1

Autor:  nieznany [ Pt, 27 paź 2017, 10:41 ]
Tytuł:  Poradnik - Cechy

Część postaci i mobów jest podatna lub odporna na niektóre rodzaje ataków lub statusów. Bycie wrażliwym oznacza, że otrzymywane obrażenia danego typu są podwajane (na etapie rzutu kośćmi, przed dodaniem możliwych bonusów ze statystyk). Bycie odpornym daje całkowitą niewrażliwość na typ obrażeń lub status. Poniżej opisane są wszystkie możliwe w grze cechy, które mogą wpływać na wrażliwości i odporności:

Cień - wrażliwość na światło

Dowód istnienia - odrobina magicznego hokus pokus nie wystarczy, by unicestwić fizyczną formę tej postaci.

Łatwopalny - wrażliwość na ogień.

Mors - odporność na obrażenia od lodu.

Niewyjaśnione - jeden z rodzajów istot w Uniwersum Kreacji, który często nie działa według normalnych praw fizyki - zachowaj więc szczególną ostrożność w spotkaniu z nimi. Przeciwnicy z tą cechą są odporni na obrażenia od światła i ciemności.

Nietykalny - największy wróg wojowników, istota całkowicie odporna na obrażenia fizyczne.

Ochrona przed budyniem - odporność na obrażenia od budyniu.

Ochrona przed ciemnością - odporność na obrażenia od ciemności.

Ochrona przed światłem - odporność na obrażenia od światła.

Ochrona przed kołami i wirami - odporność na czar Koła i Wiry.

Ochrona przed petryfikacją - odporność na czar Petryfikacja.

Ochrona przed plagą much - odporność na czar Plaga Much.

Ochrona przed snem - odporność na czar Sen.

Ochrona przed zamianą w żabę - odporność na czar Zamiana W Żabę.

Ognioodporny - odporność na obrażenia od, a jakże, ognia.

Persona Incognita - nawet czarami wizji nic się nie dowiesz o istocie z tą cechą.

Piorunochron - ...ale w sensie, że przyciąga pioruny. Wrażliwość na porażenie.

Pół-tytan - istota częściowo śmiertelna, odporna na zaklęcie Wypędzenia.

R.I.P. tapicerko - istota niezwykle wrażliwa na obrażenia od kota. Rakshasa też się liczy.

Spokój - odporność na czary Szał i Panika.

Śmiertelnik - istota śmiertelna, odporna na zaklęcie Wypędzenia.

Tharcemińczyk - postać od urodzenia (albo za sprawą specjalnego rytuału) posiada lepsze zrozumienie mrocznych mocy, co zmniejsza ryzyko zwrócenia się zaawansowanej czarnej magii przeciw magowi.

Tytan - najwyższa forma bytu w Uniwersum Kreacji, nie może być całkowicie zniszczona; przeciwnicy z tą cechą są odporni na obrażenia od światła i ciemności.

Uziemiony - odporność na obrażenia od porażenia.

Wróg budyniu - istota niezwykle wrażliwa na obrażenia od budyniu.

Zimnokrwisty - istota nie daje sobie rady z niskimi temperaturami. Wrażliwość na lód.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/