nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
Zaklęcia - stopień 2
Wszystkie zaklęcia w tym temacie wymagają drugiego poziomu atrybutu Wiedza. Czary oznaczone jedną gwiazdką mogą dać możliwość ucieczki od walki bohaterowi, jeżeli okażą się skuteczne.
Zniszczenie Zaklęcia zasilane chęcią zniszczenia i destrukcji, oparte na siłach żywiołów. Każdy czar zniszczenia ma 25% szans na spudłowanie.
Elektrokop Obrażenia: 30 Zużycie many: 6 Inne: rynsztunek i Obrona nie osłabiają czaru Koszt nauki: 112 C
Kula ognia Obrażenia: 45 Zużycie many: 13 Inne: rynsztunek i Obrona osłabiają siłę czaru, ale zadaje obrażenia przez 2 tury Koszt nauki: 134 C
Zamrażacz Obrażenia: 46 Zużycie many: 8 Inne: rynsztunek i Obrona osłabiają siłę czaru Koszt nauki: 120 C
Absorbcja Sztuka wpływania na istniejące już pierwotne siły wszechświata.
Pnącza * Właściwości: pnącza unieruchamiają przeciwnika i jednocześnie blokują mu możliwość ataku; efekt trwa 1 turę Zużycie many: 11 Inne: nie działa na powierzchni innej od skały, gleby, piasku lub bruku miejskiego Koszt nauki: 125 C
Uziemienie * Właściwości: unieruchamia wroga poprzez zakopanie ich stóp w glebie; potrzeba 2 tur na wyswobodzenie się Zużycie many: 8 Inne: działa tylko na ziemi lub piasku Koszt nauki: 189 C
Nacisk Właściwości: odbiera małym i średnim istotom latającym możliwość lotu na 3 tury dzięki magicznemu zwiększeniu masy Zużycie many: 6 Koszt nauki: 82 C
Thaumaturgia Kontrola dusz, materii i czystej magii.
Drobna redukcja Właściwości: 20% szans na unicestwienie części rynsztunku wroga na czas walki Zużycie many: 10 Inne: nie działa na wroga pod wpływem Niezrównanego Fartu; mana zużywa się bez względu na to, czy czar był skuteczny Koszt nauki: 130 C
Burzowa aura Właściwości: czary elektryczne osłabione o 15 punktów obrażeń, trwa 4 tury Zużycie many: 13 Koszt nauki: 151 C
Iluzja Manipulacja umysłem i percepcją.
Kamuflaż Właściwości: póki jesteś otoczony przez wiele neutralnych osób, wróg nie może cię zobaczyć, choćby stał przed tobą Zużycie many: 7 Inne: czar trwa do momentu zatrzymania go przez gracza lub wyczerpania zapasu many; nie działa w trybie walki, choć działa w trybie pościgu Koszt nauki: 80 C
Halucynacja * Właściwości: na krótki czas wywołuje majaki, efekt nieprzewidywalny Zużycie many: 8 Koszt nauki: 90 C
Hipnoza Właściwości: znacznie ułatwia omotanie osoby, która nie jest otwarcie wroga i z którą masz kontakt wzrokowy Zużycie many: 8 Koszt nauki: 99 C
Przywołanie Przyzywanie już istniejących obiektów z innych miejsc i płaszczyzn istnienia.
Słabsza zjawa Właściwości: przywołuje pomniejszą zjawę (HP: 17 pkt, siła ataku 7 pkt, rynsztunek i Obrona nie osłabiają ataku) Zużycie many: 9 Inne: jest 50% szans, że atak fizyczny nie zada żadnych obrażeń, zjawa znika w razie pokonania swego pana Koszt nauki: 150 C
Przyzwanie ostrza Właściwości: przyzywa miecz legionisty (45 pkt obrażeń, nie ignoruje rynsztunku i Obrony), który zadaje jeden cios przeciwnikowi i znika Zużycie many: 12 Koszt nauki: 132 C
Magiczna tarcza Właściwości: przyzywa tarczę ligverską, która zniknie po końcu walki lub po otrzymaniu pierwszych obrażeń Inne: ma właściwości normalnej tarczy ligverskiej, w tym 25% szansy na osłabienie czaru; w razie posiadania tarczy przez bohatera zastępuje dotychczasową na czas trwania zaklęcia Zużycie many: 12 Koszt nauki: 132 C
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.
|