nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
Zaklęcia - stopień 1
Wszystkie zaklęcia w tym temacie wymagają minimalnego pierwszego poziomu atrybutu Wiedza. Czary oznaczone jedną gwiazdką mogą dać możliwość ucieczki od walki bohaterowi, jeżeli okażą się skuteczne.
Zniszczenie Zaklęcia zasilane chęcią zniszczenia i destrukcji, oparte na siłach żywiołów. Każdy czar zniszczenia ma 25% szans na spudłowanie.
Iskra Obrażenia: 25 Zużycie many: 4 Inne: rynsztunek i Obrona nie osłabiają czaru Koszt nauki: 80 C
Płomień Obrażenia: 40 Zużycie many: 9 Inne: rynsztunek i Obrona osłabiają siłę czaru, ale zadaje obrażenia przez 2 tury Koszt nauki: 105 C
Szron Obrażenia: 40 Zużycie many: 6 Inne: rynsztunek i Obrona osłabiają siłę czaru Koszt nauki: 92 C
Absorbcja Sztuka wpływania na istniejące już pierwotne siły wszechświata.
Zielsko * Właściwości: korzenie unieruchamiają wroga w miejscu - by się uwolnić, musi zużyć turę Zużycie many: 5 Inne: czar ten unieruchamia wroga, ale nie odbiera mu możliwości ataku, nie działa na powierzchni innej od skały, gleby, piasku lub bruku miejskiego Koszt nauki: 108 C
Kieszonkowy piasek * Właściwości: krótkotrwale oślepia wroga piaskiem i uniemożliwia mu atak Zużycie many: 4 Inne: czar nie działa, jeśli przeciwnik jakoś chroni oczy, jest też ryzyko, że wróg zdąży zasłonić twarz Koszt nauki: 115 C
Para Właściwości: wywołuje lekkie oparzenia (15 pkt obrażeń, rynsztunek i Obrona nie osłabiają czaru) oraz uniemożliwia atak Zużycie many: 5 Inne: działa tylko na istoty żywe nieprzystosowane do ciepła Koszt nauki: 135 C
Thaumaturgia Kontrola dusz, materii i czystej magii.
Klątwa Obrażenia: znacznie zmniejsza szczęście przeciwnika Zużycie many: 7 Inne: może być zneutralizowana przez zaklęcie Niezrównany Fart Koszt nauki: 95 C
Nogi Maggusa * Właściwości: umożliwia ucieczkę (podczas walki) bądź znacznie ją ułatwia (w trakcie pościgu) Zużycie many: 7 Inne: nie działa, gdy jesteś pod wpływem zaklęć unieruchamiających Koszt nauki: 70 C
Skrzela Właściwości: daje możliwość oddychania pod wodą przez 3 tury Zużycie many: 7 Koszt nauki: 65 C
Iluzja Manipulacja umysłem i percepcją.
Dobranocka Właściwości: znacznie usypia czujność innej postaci Zużycie many: 5 Inne: nie działa, jeżeli wróg wie o twojej obecności Koszt nauki: 74 C
Iluzja bestii * Właściwości: tworzy iluzję dzikiego zwierzęcia Zużycie many: 7 Inne: iluzja znika po naruszeniu przestrzeni, w której została wyczarowana Koszt nauki: 99 C
Panika Właściwości: grasz na nerwach przeciwnika jak na organach i wywołujesz istną symfonię strachu, która trwa 3 tury Zużycie many: 7 Inne: nie działa, jeżeli wróg cię widzi Koszt nauki: 112 C
Przywołanie Przyzywanie już istniejących obiektów z innych miejsc i płaszczyzn istnienia.
Nawiedzanie Właściwości: przywołuje pomniejszego ducha (HP: 15 pkt, siła ataku 5 pkt, rynsztunek i Obrona nie osłabiają ataku) Zużycie many: 7 Inne: jest 50% szans, że atak fizyczny nie zada żadnych obrażeń, duch znika w razie pokonania swego pana Koszt nauki: 122 C
Budyniowa strzała Właściwości: przywołuje strzałę z rdzenia planety i wystrzeliwuje ją w kierunku wroga, zadając 42 pkt obrażeń (rynsztunek i Obrona nie osłabiają ataku) Zużycie many: 15 Inne: można użyć tylko raz w danej walce Koszt nauki: 160 C
Przyzwanie wściekłego zwierzaka * Właściwości: przywołuje małego, ale niezwykle wściekłego zwierzaka (10 HP), który bardzo szybko wywołuje wiele bólu (10 pkt obrażeń, ignoruje rynsztunek i Obronę) i zamieszania Zużycie many: 7 Inne: zachowania wściekłego zwierzaka nie da się przewidzieć: może uciec, zaatakować wroga lub nawet zaatakować przywoływacza, jeżeli ten będzie blisko. Koszt nauki: 90 C
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.
|