Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Zaklęcia - stopień 3 https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=151&t=8791 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | nieznany [ Pn, 23 cze 2014, 14:02 ] |
Tytuł: | Zaklęcia - stopień 3 |
Wszystkie zaklęcia w tym temacie wymagają trzeciego poziomu atrybutu Wiedza. Czary oznaczone jedną gwiazdką mogą dać możliwość ucieczki od walki bohaterowi, jeżeli okażą się skuteczne. Zniszczenie Zaklęcia zasilane chęcią zniszczenia i destrukcji, oparte na siłach żywiołów. Każdy czar zniszczenia ma 25% szans na spudłowanie. Na tym poziomie nie ma nowych zaklęć zniszczenia. Absorbcja Sztuka wpływania na istniejące już pierwotne siły wszechświata. Lekkość * Właściwości: na 3 tury zmniejsza masę, co np. ułatwia posuwanie się po wątpliwym gruncie Zużycie many: 6 Inne: tym czarem można zanegować skutki zaklęcia Nacisku Koszt nauki: 90 C Thaumaturgia Kontrola dusz, materii i czystej magii. Na tym poziomie nie ma nowych zaklęć thaumaturgii. Iluzja Manipulacja umysłem i percepcją. Iluzja kompanii Właściwości: tworzy iluzję towarzyszącego ci wojownika/maga bojowego/łucznika, która może zniechęcić wroga do ataku Zużycie many: 9 Inne: utrzymuje się bez zużywania many aż do momentu, w którym ktoś naruszy przestrzeń iluzji Koszt nauki: 115 C Przywołanie Przyzywanie już istniejących obiektów z innych miejsc i płaszczyzn istnienia. Płonąca strzała Właściwości: przyzywa płonącą strzałę z Pandemonium i wystrzeliwuje ją w kierunku wroga, zadając 45 pkt obrażeń (rynsztunek i Obrona nie osłabiają ataku) Zużycie many: 18 Inne: można użyć tylko raz w danej walce Koszt nauki: 182 C Magiczny pancerz Właściwości: otacza twoją postać magicznym polem siłowym, które daje ci 12 pkt ochrony; znika w następnej turze Zużycie many: 16 Koszt nauki: 165 C |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |