Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Zaklęcia - stopień 3
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=151&t=8791
Strona 1 z 1

Autor:  nieznany [ Pn, 23 cze 2014, 14:02 ]
Tytuł:  Zaklęcia - stopień 3

Wszystkie zaklęcia w tym temacie wymagają trzeciego poziomu atrybutu Wiedza.
Czary oznaczone jedną gwiazdką mogą dać możliwość ucieczki od walki bohaterowi, jeżeli okażą się skuteczne.

Zniszczenie
Zaklęcia zasilane chęcią zniszczenia i destrukcji, oparte na siłach żywiołów. Każdy czar zniszczenia ma 25% szans na spudłowanie.

Na tym poziomie nie ma nowych zaklęć zniszczenia.

Absorbcja
Sztuka wpływania na istniejące już pierwotne siły wszechświata.

Lekkość *
Właściwości: na 3 tury zmniejsza masę, co np. ułatwia posuwanie się po wątpliwym gruncie
Zużycie many: 6
Inne: tym czarem można zanegować skutki zaklęcia Nacisku
Koszt nauki: 90 C

Thaumaturgia
Kontrola dusz, materii i czystej magii.

Na tym poziomie nie ma nowych zaklęć thaumaturgii.

Iluzja
Manipulacja umysłem i percepcją.

Iluzja kompanii
Właściwości: tworzy iluzję towarzyszącego ci wojownika/maga bojowego/łucznika, która może zniechęcić wroga do ataku
Zużycie many: 9
Inne: utrzymuje się bez zużywania many aż do momentu, w którym ktoś naruszy przestrzeń iluzji
Koszt nauki: 115 C

Przywołanie
Przyzywanie już istniejących obiektów z innych miejsc i płaszczyzn istnienia.

Płonąca strzała
Właściwości: przyzywa płonącą strzałę z Pandemonium i wystrzeliwuje ją w kierunku wroga, zadając 45 pkt obrażeń (rynsztunek i Obrona nie osłabiają ataku)
Zużycie many: 18
Inne: można użyć tylko raz w danej walce
Koszt nauki: 182 C

Magiczny pancerz
Właściwości: otacza twoją postać magicznym polem siłowym, które daje ci 12 pkt ochrony; znika w następnej turze
Zużycie many: 16
Koszt nauki: 165 C

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/