Teraz jest Pt, 10 maja 2024, 12:55



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Poradnik - Statystyki 
Autor Wiadomość
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post Poradnik - Statystyki
W grze obowiązują następujące statystyki (wartości podstawowe, bez żadnych bonusów):

Atak: 1
Obrona: 1
Wiedza: 0
Fechtunek: 0
Spryt: 20%
Życie: 60
Mana: 10
Regeneracja: 1

Atak/Obrona:
Atak to wartość, przez jaką mnożona jest naturalna, podstawowa wartość ataku broni. Wydanie punktu statystyk na tę umiejętność dodaje 0,1 do współczynnika ataku. Te same zasady tyczą się obrony, która zwiększa wartość ochronną naszego rynsztunku. Rynsztunek osłabia atak o dokładnie tyle punktów obrażeń ile wynosi jego ochrona przy uwzględnieniu Obrony. Przykład: atakujący ma 1,1 Ataku i broń z obrażeniami 50 pkt, a obrońca ma 1,1 Obrony i rynsztunek o łącznej ochronie 20 pkt. W efekcie cios ma siłę 55 pkt, ale zbroja osłabia cios o 22 pkt, co koniec końców daje obrażenia 33 pkt. Atrybut Ataku nie wpływa na siłę czarów, a rynsztunek i Obrona nie zawsze zmieniają zadawane przez nie obrażenia.

Wiedza/Fechtunek:
Ilość punktów Wiedzy/Fechtunku decyduje o maksymalnym poziomie czaru/broni, którą postać może używać. Przykładowo: postać na 3 poziomie Wiedzy może używać czarów pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu, ale żadnego wyższego. Mag może używać broni, a wojownicy i tropiciele czarów, jeśli mają taką ochotę.

Spryt:
Ta wartość informuje nas, jak duża jest szansa udanego podkradnięcia się do kogoś, zwiększa również szanse w innych okolicznościach powiązanych z ukrywaniem się i oszustwem, np. kradzieżą kieszonkową lub ucieczką przed pościgiem. Za jeden punkt statystyk Spryt zwiększa się o 10%.

Życie:
Obrażenia postać może otrzymywać w wyniku walk bądź innych ryzykownych akcji, np. upadku z wysokości. W sytuacji pilnego zapotrzebowania na HP, gracz może polecić wypicie mikstury uzdrawiającej. Bez wspomagania alchemii czy magii zdrowie regeneruje się 5 pkt na turę. Jeśli postać utraci wszystkie punkty życia, gracz musi wydostać swoją postać z Xarvazduun. Za punkt statystyk można odblokować 5 punktów zdrowia.

Mana:
Maksymalny zapas energii magicznej. W razie wyczerpania many postać musi albo wypić miksturę many, albo poczekać z czarowaniem. Jeden punkt statystyk podnosi tę wartość o 1.

Regeneracja:
Ilość punktów many, które są regenerowane co turę. Tego atrybutu nie można zwiększyć punktami statystyk.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Wt, 4 mar 2014, 20:06
Zgłoś post
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL