Miejscem zmagań graczy jest największy ląd Archipelagu Kreacji, Gasheine, oraz znajdujące się w pobliżu Leibuba (na północy) i Vuhmoa (na południu).
MapaLegenda:
miastawioskibagna, mokradła, grzęzawiska lub lasydżunglepustynie, skały i wybrzeżakotwice - zacumowane statki/wraki
mała szara kropka - przystań na Leibubie
duża szara kropka - ruiny Gazowni
piramidy - lochy o szczególnym poziomie trudności
żółte kropki - punkty ryzyka
Objaśnienie zasad podróżyGasheine to duża, niebezpieczna wyspa. Pustkowia między miastami i wioskami zamieszkują bandyci i groźne bestie. Bardzo trudne jest dokonanie jakiejś dłuższej podróży bez walki po drodze, dlatego też między cywilizowanymi lokacjami znajdują się "punkty ryzyka", w których gracz nawiguje dzięki numeracji. W punktach ryzyka gracz może być w każdej chwili zaatakowany przy jednoczesnym braku świadków czy potencjalnych sojuszników. Bycie w mieście/wiosce nie gwarantuje bezpieczeństwa, ale minimalizuje ryzyko sytuacji jeden na jednego. W razie ataku w mieście gracz zawsze może spróbować zaalarmować porządkowe siły Archaniołów.
W każdej lądowej lokalizacji gracz może zdecydować się wyruszyć na badanie podziemi, których na Gasheine jest tyle, że zdumiewający jest fakt, że grunt jeszcze się nie zawalił od tysięcy wydrążonych w nim świątyń i krypt (należy wspomnieć, że specjalne duchy ciągle przebudowują podziemia, zmieniają zabezpieczenia i uzupełniają wszelkie obrabowane skrytki, dzięki czemu zapasy skarbów Gasheine nigdy się nie kończą). Gracze posiadają tę opcję również poza punktami ryzyka, w wioskach i miastach, gdyż nie trzeba się daleko oddalić od murów miejskich, by odnaleźć lochy. W lokalizacjach oznaczonych piramidą jest też opcja zinfiltrowania większego, bardziej złotodajnego, ale też lepiej strzeżonego podziemia. Opcja szukania skarbów nie jest możliwa jedynie podczas podróży morskiej lub bycia już po uszy w innej przygodzie.
W miastach mamy możliwość wykupienia sobie przewozu morskiego do innego miasta. Statki kursują najkrótszą możliwą drogą. Niemal zawsze na drodze znajduje się jeden punkt ryzyka. Gracz nie ma w nim już możliwości rezygnacji z podróży lub zmiany jej celu, musi przebyć ją całą. Aby dotrzeć do jednego z wraków lub statków zacumowanych na otwartym morzu, gracz musi wynająć łódź w jednym z miast.
W grze występują też lokacje, w których atak na gracza jest gwarantowany, a jednocześnie daje więcej punktów doświadczenia. Są to ruiny Gazowni, po ucieczce Mrocznych Panów zamieszkanej przez inne paskudztwa, oraz Leibuba, która ma nieustanną apokalipsę zombie i na której przetrwanie to ciągła walka.
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau.
Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.