Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Cesarskie RPG
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=154&t=8805
Strona 9 z 14

Autor:  nieznany [ Cz, 17 lip 2014, 18:49 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton
Jesteś w Dioshun.

[Agaton (Leczenie) +5 HP (39/70)]
[Agaton (Regeneracja) +3 mana (14/15)]
-Czy mam dla ciebie jakąś pracę? To zależy. Jeśli chcesz dołączyć do Gildii, to owszem, mam kilka zleceń dla nowych członków. Obecnie przeprowadzam badania nad wymiarem Areny oraz jego mieszkańcami. Zainteresowany pracą dla Gildii?
----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Gaslum.

Necrokomiks trzymany jest w Dolnym Archiwum. Jest tylko jedno wejście, zawsze zamknięte. Klucz ma tylko naczelny archiwista i czterech potężnych magów bojowych, którzy parami na zmianę sprawowali straż przed wejściem. Sam zamek był solidny, jego złamanie z pewnością zużyłoby dziesiątki wytrychów.
----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w Dago.

Odpowiedź była krótka i rzeczowa.
Nie.
----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

<otrzymujesz 10 C>
<otrzymujesz Damskie ubrania (3)>
<otrzymujesz Linę>
<otrzymujesz Ciężką szkatułkę (15 poziom)>

Żadne kosztowności nie leżały na wierzchu, zapewne więc znajdowały się w szkatułce. Na otwarcie jej potrzebne ci było 15 wytrychów, zatem na razie nie zdołasz nic ukraść.
Nagle poczułeś silne uderzenie w tył głowy i niemal straciłeś przytomność.
[Czarny (Patelnia) -10 HP (55/65)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (60/65)]
Właścicielka skradzionych dóbr się obudziła i dzierżyła postrach największych herosów - patelnię.
-Złodziej! - wrzasnęła.
----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś w Gaslum.

Bez większych problemów znalazłeś Klaarru, jego różowy turban przyciągał dużą uwagę. Był to kościsty, młody jegomość, który najwyraźniej brał za mało lekcji z samoobrony, a za wiele z malarstwa. Właśnie coś sobie szkicował w notatniku.
-Fascynujące... To miasto tworzy tyle ciekawych wyzwań dla perspektywy... - wymamrotał pod nosem. Odchrząknąłeś głośno. Klaarru drgnął i niemal upuścił notatnik. - T-tak?
-Pan Klaarru? Powiedziano mi, że mam pana eskortować.
-Ach, tak. Muszę dotrzeć do Al-Kazaan. Ufam, że znasz drogę?
----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś na polu numer 12.

Psia skóra to nie najlepszy materiał krawiecki, ale cośtam pozszywać ci się udało. Z dumą obejrzałeś swe rękodzieło, które bez wątpienia podwyższy poważanie ze strony innych.
<otrzymujesz Psią pelerynę pieskiego życia>
----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś na polu numer 21 (loch).

[TRYB WALKI]

Szkielet: 40/40 HP, 28 pkt obrażeń
[Konstanty Davin rzuca "Iskrę" na Szkieleta, ale pudłuje]
[Konstanty Davin ("Iskra") -4 mana (6/15)]
[Szkielet opuszcza swój posterunek i podbiega do Konstantego Davina]
[Konstanty Davin (Leczenie) +5 HP (57/70)]
[Konstanty Davin (Regeneracja) +3 mana (9/15)]
[Konstanty Davin rzuca "Iskrę" na Szkieleta]
[Konstanty Davin ("Iskra") -4 mana (5/15)]
[Szkielet ("Iskra") -25 HP (15/40)]
[Szkielet atakuje Konstantego Davina sztyletem]
[Konstanty Davin (Sztylet) -24 HP (33/70)]
[Konstanty Davin (Leczenie) +5 HP (38/70)]
[Konstanty Davin (Regeneracja) +3 mana (8/15)]

Konstanty Davin: 38/70 HP, 8/15 mana
Szkielet: 15/40 HP

----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś w Voguun.

Horshu obeszła parę razy krąg, patrząc na niego pod różnymi kątami. Wreszcie wyciągnęła wspomnianą już księgę czarnej magii i porównała obraz z niektórymi schematami.
-Portal prowadzi do Areny Twórcy, chyba w okolice Lisich Szczytów. To mały, górski kraik na północ od królestwa ligverów, na północny wschód od krainy Pandemończyków, na zachód od Tharceminu i na południe od państ ludzkich. Zamieszkuje go niemal wyłącznie rasa kitsune, to takie humanoidalne lisy z kilkoma ogonami, dobre w zaawansowanej magii - wyjaśniła, gdy zauważyła twoje pytające spojrzenie. - Portal jest dwukierunkowy, jednak aura Archipelagu bardzo utrudnia niezauważalny powrót z Areny. Mogę to lekko zmodyfikować, mam potrzebne kwalifikacje, panno Feather... czy też, by być dokładniejszym, agentko Feather. Poinformowano mnie, że dołączyłaś do naszych szeregów. - dodała, widząc twoje zaskoczenie.
-Jestem już na emeryturze, ale wciąż służę pomocą innym agentom, gdy to możliwe. Posłuchaj uważnie, bo nie lubię się powtarzać: ten portal jest nielegalny, jak wszystkie międzywymiarowe przejścia nie otworzone przez Cesarza. Myślę, że powinnyśmy zbadać, gdzie prowadzi. Trzymaj.
<otrzymujesz Pieczęć projekcji astralnej>
-Ta pieczęć pozwala na przeniesienie się do innego wymiaru przy jednoczesnym pozostaniu na miejscu. Technicznie rzecz biorąc trafia tam twoja projekcja, materialnie pozostajesz tutaj. Jeśli pozwolisz, aktywuję krąg i wyślę twoją projekcję do Areny. Chcę, byś sprawdziła dokładną lokalizację, do której prowadzi portal. Powrócić do Archipelagu możesz poprzez złamanie pieczęci bądź odniesienie w Arenie śmiertelnych obrażeń. Zgadzasz się na tą misję?
----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś w Dioshun.


----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Vuhmoi.

Znalazłeś targowisko. Jeden stragan przyciągnął twoją uwagę - właściciel sprzedawał tylko trzy charaktersytyczne produkty: ziemniaki, gumowe kaczuszki i szklane młotki. Klasnąłeś i w myślach pogratulowałeś geniuszowi prostych obywateli, którzy takimi oto prostymi metodami handlu obchodzili biurokrację. Kompletny biurokratyczny zestaw kosztował 20 C. Co do numeru CZI - legalnie go nie dostaniesz, to pewne, jednak w twojej podróży przez miasto nie dostrzegłeś żadnej sugestii, gdzie mógłbyś go zdobyć nielegalnie.
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś w Al-Kazaan.

Autor:  Autor8 [ Cz, 17 lip 2014, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Autorek lekko podpala stopy strażnikowi.

Autor:  Matek [ Cz, 17 lip 2014, 19:00 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Bohater postanowił rzucić zaklęciem ''Para'' w zamknięte wejść, chociaż i tak wiedział, że to nic nie da. Nie miał lepszego pomysłu.

Autor:  bot [ Cz, 17 lip 2014, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

- Na chwilę obecną podziękuję. Chcę się zgubić na głównej linii questów, rozumiesz. - wyjaśnił rzeczowo Agaton.
Później pożegnał się i wyruszył w drogę powrotną do siedziby wyznawców jego pracodawczyń(i).
Z dużym prawdopodobieństwem wiedzieli co miał zrobić teraz.

Autor:  Dawid6 [ Cz, 17 lip 2014, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Konstantemu przebiegło przez myśl coś w stylu "Jestem taki żenujący, że aż spudłowałem Iskrą z ukrycia, dokładnie wycelowawszy", jednam kontynuował iskrzący atak.

Autor:  Czarnoksieznik [ Cz, 17 lip 2014, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Elf wyszeptał coś pośredniego między "O jasna choroba" i "Ja nie chcę umierać!". Tymczasem właścicielka "pożyczonych" rzeczy zamachnęła się po raz drugi. Generalnie nie powinno się bić kobiet, ale w tej sytuacji nie miał wyjścia. Zablokował sztyletem cios, a tarczą uderzył kobietę w głowę (w pierwszej chwili miał uczynić odwrotnie, ale się powstrzymał). Następnie rzucił się do drzwi balkonowych i, błogosławiąc w myślach RPGową fizykę sprawiającą, że z chwilą schowania do kieszeni ciężkiej szkatułki ta przestaje cokolwiek ważyć, podskoczył i chwycił się krawędzi dachu, po czym wdrapał się na niego.

Autor:  Kretes102 [ Cz, 17 lip 2014, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Tak, znam drogę. - rzekł Melfet i razem z eskortowanym przez niego Klaarem wyruszyli w bardzo długą i niebezpieczną podróż do Al-Kazaan.

Autor:  Dizel [ N, 20 lip 2014, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

- Tęcza, czy jakiś magiczny numer, którego nie da się zdobyć? - zastanawiał się Mistic. Zarówno jeden jak i drugi wariant wydawał mu się przynajmniej niemożliwy do znalezienia. Mistic postanowił znaleźć potencjalnych członków gildii złodziejskiej, których spotkał w poprzednim mieście. Gdyby takowych nie znalazł, postanowił udać się w nocy do jakiejś dzielnicy biedy i tam spróbować z włamaniem.

Autor:  nieznany [ Pn, 21 lip 2014, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton
Jesteś w Dioshun.

[Agaton (Leczenie) +5 HP (44/70)]
[Agaton (Regeneracja) +3 mana (15/15)]
-Załatwiłeś jej mały problem? Dobra, trzymaj zapłatę.
<otrzymałeś 30 C>
-Teraz mam dwa zadania. Jedno to typowa łamigłówka ze strony Euforii: trzeba schować lodówkę do mikrofalówki. Jak ci się uda, przynieś całość do mnie, bym mógł zatwierdzić, że tego dokonałeś. Lodówkę i mikrofalówkę musisz zdobyć sam, a nie będzie to łatwe. Gasheine to nie Wyspa Steampunkowa, tutaj technologia jest ograniczona prawem kulturalnym Cesarstwa.
<Nowy quest: "Większe wewnątrz niż na zewnątrz">
-Jest też kwestia twojej głównej misji dla Sióstr Obłędu. Najwyraźniej droga do obiektu, którego szukasz, znajduje się na mapie, którą dawno temu wielokrotnie skopiowano i poćwiartowano. Doszły nas słuchy, że jeden z fragmentów znajduje się w rękach szamana wioski Dago, nie wiemy jednak, gdzie go trzyma. Ostatnio Dago jest podobno w stanie wojny, więc pewnie nie będzie zbyt łatwo tam wejść, nie mówiąc już o przekonaniu szamana do współpracy. Nie zabijaj go jednak, wówczas na pewno nie wyjdziesz żywy z wioski, a nasza organizacja straci resztki wpływów w centralnym Gasheine.
<Nowy quest: "Pierwsza część mapy - szaman plemienia Dago">
----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Gaslum.

[Incarnate Evar rzuca "Parę" na drzwi]
[Incarnate Evar ("Para") -5 mana (10/15)]
[Incarnate Evar (Regeneracja) +3 mana (13/15)]
Para nic nie zrobiła, co nie było zresztą zaskakujące. Dwaj magowie bojowi spojrzeli na ciebie z uniesionymi brwiami.
-Albo ten dzieciak nie ma na czym ćwiczyć zaklęć, albo była to najbardziej żałosna próba włamania, jaką zobaczyłem w mojej karierze - stwierdził jeden z nich i obaj niemal natychmiast stracili zainteresowanie twoimi poczynaniami.
----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w Dago.

Złapałeś płonącą kłodę z pobliskiego ogniska i upuściłeś ją na stopy strażnika.
-AAAAAAAAAARGH! - krzyknął piskliwie dryblas. - Moje piękne, tak dobrze zadbane stopy! NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mamusiu!
Dryblas z płaczem uciekł. Droga do namiotu stała otworem.
<otrzymujesz 5 exp za wykazanie się sprytem>
----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

[TRYB WALKI]

Dama z patelnią: 50/50 HP, 10 pkt obrażeń
[Czarny atakuje tarczą i skutecznie ogłusza przeciwniczkę]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (65/65)]

Czarny: 65/65 HP, 10/10 mana
Dama z patelnią: 50/50 HP


Ponieważ twój cios tarczą okazał się udany, groźna dama z patelnią cofnęła się trochę, lekko skołowana. Niestety, ktoś chyba właśnie wbiegał na to piętro, nie było więc czasu na zastanawianie się. Wybiegłeś na balkon, złapałeś się krawędzi dachu i podciągnąłeś się na niego. Nie była to jednak jeszcze pora, by spoczywać na laurach, wciąż nosisz maskę Gildii, znajdujesz się na dachu (nie nosząc przy tym stroju kominiarza) i ogólnie jesteś za blisko miejsca przestępstwa.
----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś na polu numer 11.

Pierwsza część drogi przebiegła stosunkowo spokojnie. Klaarru kilkakrotnie niemal zginął, bo zapatrzył się na mięsożerną, dwumetrową rosiczkę, spróbował namalować przepaść, nad której skrajem przechodziliście i niemal wszedł do jednego z normalnych dla Gasheine niebezpiecznych lochów, bo fascynował go kunszt architektoniczny twórcy wejścia. Ten gość zupełnie nie miał instynktu samozachowawczego.
----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś na polu numer 21 (loch).

[TRYB WALKI]

Szkielet: 40/40 HP, 28 pkt obrażeń
[Konstanty Davin rzuca "Iskrę" na Szkieleta]
[Konstanty Davin ("Iskra") -4 mana (4/15)]
[Szkielet ("Iskra") -25 HP (0/40)]
[Konstanty Davin (Leczenie) +5 HP (43/70)]
[Konstanty Davin (Regeneracja) +3 mana (7/15)]

Konstanty Davin: 43/70 HP, 7/15 mana
Szkielet: 0/40 HP
[Konstanty Davin zwycięża walkę!]
<otrzymujesz 5 exp>
<otrzymujesz Sztylet>
<otrzymujesz Kości>

----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś w nieznanym miejscu.

Stanęłaś w kręgu, a Horshu rzuciła zaklęcie. Przez krótką chwilę doznałaś dziwnego wrażenia, jakby ktoś próbował przepchnąć cię przez bardzo ciasną rurę, wszystko pogrążyło się w czerni, a po chwili...
Po chwili stałaś w samym środku czegoś, co przypominało azjatyckie dojo. Sala była sporych rozmiarów i ładnie udekorowana japońskimi motywami. Było dwoje drzwi po bokach sali oraz przejście na zewnątrz, pozbawione drzwi, sama framuga. Na zewnątrz widać było w oddali zaśnieżone góry i czyste, błękitne niebo bez ani jednej chmurki. Trzeba jakoś się dowiedzieć, gdzie jesteś.
----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś w Dioshun.


----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Vuhmoi.

Niestety, przestępczy fach nie należy do tego rodzaju, którego członkowie wywieszają nad sobą transparenty i reklamy. Z braku możliwości na skontaktowanie się z Gildią w tym mieście, ruszyłeś na nocne łowy łatwych pieniędzy.
Drzwi nie były zamknięte, ba, nawet zamka nie było. Było to mieszkanie - jeśli można to miejsce takowym nazwać - dwuizbowe, zamieszkane chyba przez dwie rodziny, łącznie osiem osób. Wszyscy spali w śpiworach na podłodze. Nie było widać mebli, nawet standardowego zlewu... Może tym razem trochę przestrzeliłeś z wybieraniem celu.
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś w Al-Kazaan.

Autor:  Autor8 [ Pn, 21 lip 2014, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

To w takim razie Autorek wchodzi do namiotu.

Autor:  Matek [ Pn, 21 lip 2014, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Bohater postanawia odebrać klucz Magom za pomocą czarów. Rzuca w nich zaklęcie ''Klątwa'', a następnie ''Para'' licząc na to, że podczas bitwy przeciwnicy nie będą mieć za dużego szczęścia.

Autor:  Czarnoksieznik [ Pn, 21 lip 2014, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

-To nie jest mój dzień... - mruknął elf. - Nie, to zdecydowanie nie jest mój dzień...
Coś trzeba wymyślić... musi jakoś dostać się na ziemię niezauważony... wolał nie próbować ponownie drogi przez sąsiedni budynek. Najchętniej pozostałby na miejscu i poczekał, aż sytuacja się uspokoi, ale właśnie tu najpierw go będą szukali... dobrze, trzeba zaryzykować. Na szczęście jest noc, więc jest szansa, że nit go nie zauważy. Przycupnąwszy za kominem jak najdalej od balkonu, Czarny rzucił na siebie czar Skóry Kameleona.

Autor:  bot [ Pn, 21 lip 2014, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton wyruszył poszukać czegoś będącego tutejszym odpowiednikiem ruskiego bazaru. Postanowił tam popytać o mikrofalówkę oraz o małą miskę. Również zapytał gdzie można znaleźć kostki lodu.
Na wszelki wypadek postarał się również dowiedzieć gdzie jest najbliższe złomowisko.

Autor:  Dawid6 [ Pn, 21 lip 2014, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Davin, pokonawszy szkieleta postanowił ostrożnie wkroczyć w dalszą część ruin - ma teraz Sztylet, więc może atakować z ukrycia z lepszym skutkiem.

Autor:  Kretes102 [ Pn, 21 lip 2014, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Melfet upomniał Klaarru, aby był troszkę ostrożniejszy w tym co robi, po przy takich układach nie wiadomo czy oni dojdą do Al-Kazaan żywi. Melfet był lekko wyczerpany, ale razem z eskortowanym przez niego Arabem postanowili iść dalej, bo chcieli jak najszybciej dotrzeć do celu, w tym wypadku do wspomnianego wcześniej miasta.

Strona 9 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/