Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Cesarskie RPG
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=154&t=8805
Strona 11 z 14

Autor:  Dawid6 [ So, 26 lip 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

EDYTOWANE (PONOWNIE):
"Soleni nekromanci..." - mruknął pod nosem Davin. Mimo złych przeczuć postanowił jednak wziąć kapelusz i z przełączyć dźwignię, a następnie uciec od niej gdzieś w pobliże drzwi do sali. Efekty mogły być trzy - albo kraty się otworzą, albo nic się nie stanie, albo stanie się oś złego. Oczywiście miał nadzieję, że spełni się pierwsza opcja.

Autor:  nieznany [ So, 26 lip 2014, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

dawid6 napisał(a):
"Soleni nekromanci..." - mruknął pod nosem Davin. Mimo wszystko jednak postanowił wziąć kapelusz i z bezpiecznej odległości dokonać interakcji z dźwignią,


Proszę pisać dokładniej. Jak dokonujesz z czymś interakcji, napisz, w jaki sposób.

Autor:  nieznany [ N, 27 lip 2014, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton
Jesteś w Dioshun.

[Agaton (Leczenie) +5 HP (59/70)]
Almigra powitała cię w szeregach Gildii... jednocześnie ukradkowo wsuwając ci w dłoń śrubokręt i dając ci w ten sposób możliwość odkręcenia mikrofalówki od ściany.
<otrzymałeś Śrubokręt Prawie Soniczny>
-Przyjdź do kuchni w nocy. Jest otwarta całą dobę, a wtedy nie ma w niej kucharek ani kolejki studentów do mikrofalówki. I lepiej zwróć potem tą mikrofalówkę, inaczej studenci pewnie zaczną strajk - dodała po cichu, a głośniej dodała: - Jak ci już wcześniej mówiłam, zajmuję się badaniami nad Areną Twórcy. Najpierw potrzebna mi książka "Wielkie zagadki Areny". Rozejrzyj się po mieście, może znajdziesz ją w jakiejś księgarni. Oto 40 kreatków, powinno wystarczyć na pokrycie kosztów, resztę będziesz mógł sobie zatrzymać, a po powrocie dostaniesz jeszcze 30 kreatków jako zapłatę.
<otrzymałeś 40 C>
<Nowy quest: "Tajemnice Areny">

----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Omados, Vezanderfel.

Dotarłeś do Omados, jednego z największych i najbardziej odrażających miast Archipelagu. Miasto wydawało się jednym wielkim nieudanym eksperymentem cesarskiej polityki, z wielkimi slumsami i przestępczością. Niemożliwe okazało się też zamknięcie tej przestępczości w Vezanderfel - osławiona Gildia Przestępcza przez stulecia urosła tam w siłę dostateczną, by teraz zakładać filie poza tym sektorem, docierając do wszystkich wysp Archipelagu, stając się największym wewnętrznym zagrożeniem dla Cesarstwa. Po paru godzinach poszukiwań namierzyłeś fabrykę kleju.
----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w Dago.

[TRYB WALKI]

Spiskowiec: 114/150 HP, 20 pkt ochrony, broń: Miecz dwuręczny (38 obrażeń)
Wódz Dago: 82/100 HP, 10 pkt ochrony, broń: Sztylet (28 obrażeń)
Chroń Wodza Dago!

[Autorek Szósty strzela w Spiskowca]
[Spiskowiec (Łuk nowicjusza) -19 HP (95/150)]
[Wódz Dago atakuje Sztyletem Spiskowca]
[Spiskowiec (Sztylet) -8 HP (87/150)]
[Spiskowiec atakuje Wodza Dago Mieczem dwuręcznym, Autorek przyjmuje cios na siebie]
[Autorek Szósty (Miecz dwuręczny) -38 HP (27/65)]
[Autorek Szósty (Leczenie) +5 HP (32/65)]
[Wódz Dago (Leczenie) +5 HP (87/100)]
[Spiskowiec (Leczenie) +5 HP (92/150)]
[Autorek Szósty strzela w Spiskowca, ale pudłuje]
[Wódz Dago atakuje Sztyletem Spiskowca]
[Spiskowiec (Sztylet) -8 HP (84/150)]
[Spiskowiec atakuje Wodza Dago Mieczem dwuręcznym, ale Wódz Dago wykonuje unik]
[Autorek Szósty (Leczenie) +5 HP (37/65)]
[Wódz Dago (Leczenie) +5 HP (92/100)]
[Spiskowiec (Leczenie) +5 HP (89/150)]

Autorek Szósty: 37/65 HP, 12/12 mana
Wódz Dago: 92/100 HP, 10/10 mana
Spiskowiec: 89/150 HP, 10/10 mana

----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

Mag był mocniejszy, niż ci się początkowo wydawało. Co prawda cala miał nie najlepszego, ale był niezwykle wytrwały, a nawet solidny cios w twarz nie zakończył walki. Trzeba go jeszcze osłabić.

[TRYB WALKI]

Członek Ligii Mścicieli: 70/70 HP, 5 pkt ochrony, 15/15 mana
[Czarny atakuje Sztyletem Członka Ligii Mścicieli]
[Członek Ligii Mścicieli (Sztylet) -23 HP (27/70)]
[Członek Ligii Mścicieli rzuca na Czarnego czar "Iskra", ale nie trafia]
[Członek Ligii Mścicieli ("Iskra") -4 mana (9/15)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (55/65)]
[Czarny (Regeneracja) +1 mana (10/10)]
[Członek Ligii Mścicieli (Leczenie) +5 HP (32/70)]
[Członek Ligii Mścicieli (Regeneracja) +3 mana (12/15)]
[Czarny atakuje pięścią Członka Ligii Mścicieli]
[Członek Ligii Mścicieli (Pięść) efekt oszołomienia]
[Członek Ligii Mścicieli nie może wykonać ataku (oszołomienie)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (60/65)]
[Członek Ligii Mścicieli (Leczenie) +5 HP (37/70)]
[Członek Ligii Mścicieli (Regeneracja) +3 mana (15/15)]

Czarny: 60/65 HP, 10/10 mana
Członek Ligii Mścicieli: 37/70 HP, 15/15 mana

----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś w ruinach Gazowni.

Klaarru przestąpił nad spopielonym ciałem jakiegoś nieszczęśnika, wlazł na wielką rurę, rozstawił płótno i resztę swojego tałatajstwa, po czym zabrał się za szkicowanie krajobrazu. Trochę to potrwa.
[Klaarru maluje (1/3)]
----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś W Gaslum.

Na Gasheine istniała silna polityka Gildii, jak zresztą wszędzie w Cesarstwie. Oznaczało to, że oferowały one najszybsze duże stosy gotówki swoim członkom. Mogłeś dołączyć do którejś Gildii lub rozejrzeć się za nie tyle pracą, co sprawunkami - nie bardzo miałeś czas na dłuższe zatrudnienie. Zauważyłeś dodatkowo reklamę Areny, na której poza treningowymi sparingami odbywały się również mistrzostwa. Z Areną był jednak pewien problem: wszystkie dobrze płatne walki były na śmierć i życie.
----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś na polu numer 21 (loch).

Odpowiedź niejednoznaczna - napisz, w jaki sposób chcesz pociągnąć za dźwignię, będąc przy tym w "bezpiecznej odległości"
----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś w Voguun.

Po złamaniu pieczęci świat zawirował i po chwili znów znalazłaś się w opuszczonej fabryce.
<tracisz Pieczęć projekcji astralnej>
Po powrocie potwierdziłaś przypuszczenia Horshu.
-Więc naprawdę byłaś w Lisich Szczytach. Szkoda, że nie udało ci się dowiedzieć, kto wykonał ten magiczny krąg, ale Arena to nie nasz teren, a kitsune to dość skryta i zamknięta w swoim kraiku rasa. No cóż... w takiej sytuacji pozostało mi tylko usunięcie Agenta. Wieczny Mrok powinien być zadowolony.
Horshu uniosła rękę i przygotowała się do rzucenia zaawansowanego zaklęcia.
----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś w Dioshun.


----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Vuhmoi.

Tym razem potencjalny łup prezentuje się lepiej, ale to samo tyczy się zabezpieczeń. Zamek w drzwiach wejściowych do magazynu jest solidny, potrzeba 12 wytrychów, na dobitkę przy drzwiach siedział śpiący strażnik, który jednak w razie rozwiązania siłowego raczej nie pozostałby śpiący. Wbrew wszelkiej logice tylne drzwi nie tylko nie były otwarte, ale również miały jeszcze mocniejszy zamek, na 15 wytrychów. Jest szansa, że strażnik ma klucze lub są one ukryte gdzieś w pobliżu, bo przecież trzeba gdzieś mieć awaryjne, nawet jak nie ma wycieraczki. Nie ma żadnych okien.
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś w Al-Kazaan.

Autor:  Czarnoksieznik [ N, 27 lip 2014, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Elf zerknął na oszołomionego wroga i postanowił nie czekać na lepszą okazję. Zamachnął się i grzmotnął go tarczą, po czym rzucił się na niego z liną, by go związać.

Autor:  bot [ N, 27 lip 2014, 15:35 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton podziękował i błyskawicznie opuścił gmach gildii w poszukiwaniu odpowiedniego tomu. Oczywiście w razie czego zamierzał się targować.

Autor:  Autor8 [ N, 27 lip 2014, 16:55 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Autorek postanawia użyć czar Iskra, a w kolejnej turze Nawiedzenie. Tym razem próbuje unikać ataki, a nie tylko je bezmyślnie przyjmować na siebie.

Autor:  Kretes102 [ N, 27 lip 2014, 16:59 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Melfet postanowił rozejrzeć się wkoło czy w ruinach nie czai się zło, ale tak aby widzieć Klaaru, więc poszedł nie dalej aniżeli 80 m. Wcześniej ostrzegł cudaka w turbanie, aby w razie niebezpieczeństwa krzyknął "CZEKOLADA".

Autor:  Matek [ Pn, 28 lip 2014, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Bohater wyciąga z kieszeni pieczęć od Kościeja i odwiedza fabrykę kleju.

Autor:  Dizel [ Wt, 29 lip 2014, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

- Strażnik śpi.. tak? - zadał sobie pytanie. - A więc.. a więc... mnie nie widzi - upewnił się. Mistic wolał mieć pewność, że tym razem użyte przez niego zaklęcie nie pójdzie na marne. Postanowił użyć zaklęcia "Śpiączka", by jeszcze bardziej zdekoncentrować cel kradzieży i wziąć się za przeszukiwanie tejże osoby.
Przy "pozyskiwaniu" nowych rzeczy, Mistic chciał się także upewnić, że Strażnik nie ma przy sobie żadnej broni. Jeśli takową by miał, postanowił sobie ją... pożyczyć... Kto wie.. Może i na stałe?
Jeśli jednak klucz miałby się nie znaleźć w kieszeni strażnika, Mistic postanowił pochodzić dookoła budynku i porozglądać się za wszystkimi potencjalnymi kryjówkami, w których znajdowałby się ten przedmiot.

Autor:  nieznany [ Wt, 29 lip 2014, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton
Jesteś w Dioshun.

[Agaton (Leczenie) +5 HP (64/70)]
Po krótkim kursie przez księgarnie znalazłeś szukaną książkę w trzech księgarniach, przy czym najtańsza oferta wynosiła 32 kreatki, właściciel jednak powiedział, że to nie targ i nie ma targowania się, cena jest stała. Druga księgarnia była trochę bardziej otwarta na targowanie, ale tam książka kosztowała już 38 kreatków. W ostatniej księgarni cena wynosiła 41 kreatków i też była do dalszej negocjacji.
----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Omados, Vezanderfel.

Zapukałeś do drzwi fabryki. Po paru sekundach czekania otworzył ci je bliżej niezidentyfikowany elf, ubrany od stóp do głów w czarny kostium ninji. Spytał się ciebie o coś - w każdym razie tak myślałeś na podstawie tonu.
-Przepraszam, ja nie rozumieć japoński - powiedziałeś powoli.
-To nie japoński, to starożytny ligverski - powiedział ninja, tym razem zrozumiałym językiem. - Naprawdę, kup pan słownik albo co. A skoro o słownikach mowa, na zapleczu mam wyładowane nimi wielkie pudło, które musi bezpiecznie trafić do Chedynalir, do gospody "Pod Poderżniętą szyją". Przesyłka priorytetowa na zlecenie Kościeja, ma dotrzeć nietknięta. - tu zniknął na chwilę, by wkrótce przytaszczyć wielkie pudło. - NIE UPUŚĆ JEJ.
-Dlaczego? To przecież tylko słowniki.
-Bo... eee... okładki! Tak, właśnie, okładki! Połamią się. Więc lepiej traktuj to ostrożnie, jak... jak pudło pełne nitrogliceryny obłożonej niezbyt grubą gąbką, dobrze?
----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w Dago.

[TRYB WALKI]

Spiskowiec: 89/150 HP, 20 pkt ochrony, broń: Miecz dwuręczny (38 obrażeń)
Wódz Dago: 92/100 HP, 10 pkt ochrony, broń: Sztylet (28 obrażeń)
Chroń Wodza Dago!

[Autorek Szósty rzuca na Spiskowca czar "Iskra"]
[Autorek Szósty ("Iskra") -4 mana (8/12)]
[Spiskowiec ("Iskra") -25 HP (64/150)]
[Wódz Dago atakuje Sztyletem Spiskowca]
[Spiskowiec (Sztylet) -8 HP (56/150)]
[Spiskowiec atakuje Wodza Dago Mieczem dwuręcznym]
[Wódz Dago (Miecz dwuręczny) -28 HP (64/100)]
[Autorek Szósty (Leczenie) +5 HP (42/65)]
[Autorek Szósty (Regeneracja) +2 mana (10/12)]
[Wódz Dago (Leczenie) +5 HP (69/100)]
[Spiskowiec (Leczenie) +5 HP (61/150)]
[Autorek Szósty rzuca czar "Nawiedzanie"]
[Autorek Szósty ("Nawiedzanie") -7 mana (3/12)]
[Pomniejszy duch (15 HP, 5 pkt obrażeń) dołącza do walki!]
[Pomniejszy duch atakuje Spiskowca]
[Spiskowiec (Pomniejszy duch) -5 HP (56/150)]
[Wódz Dago atakuje Sztyletem Spiskowca]
[Spiskowiec (Sztylet) -8 HP (48/150)]
[Spiskowiec atakuje Wodza Dago Mieczem dwuręcznym]
[Wódz Dago (Miecz dwuręczny) -28 HP (41/100)]
[Autorek Szósty (Leczenie) +5 HP (47/65)]
[Autorek Szósty (Regeneracja) +2 mana (5/12)]
[Wódz Dago (Leczenie) +5 HP (46/100)]
[Spiskowiec (Leczenie) +5 HP (53/150)]

Autorek Szósty: 47/65 HP, 5/12 mana
Wódz Dago: 46/100 HP, 10/10 mana
Spiskowiec: 53/150 HP, 10/10 mana

----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

[TRYB WALKI]

Członek Ligii Mścicieli: 37/70 HP, 5 pkt ochrony, 15/15 mana
[Czarny atakuje Sztyletem Członka Ligii Mścicieli]
[Członek Ligii Mścicieli (Sztylet) -23 HP (15/70)]
[Członek Ligii Mścicieli rzuca na Czarnego czar "Iskra", ale nie trafia]
[Członek Ligii Mścicieli ("Iskra") -4 mana (11/15)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (65/65)]
[Członek Ligii Mścicieli (Leczenie) +5 HP (20/70)]
[Członek Ligii Mścicieli (Regeneracja) +3 mana (14/15)]
[Czarny ogłusza Tandetną tarczą Członka Ligii Mścicieli, ogłuszenie skuteczne]
[Członek Ligii Mścicieli (Tandetna tarcza), efekt oszołomienia i Atak nokautujący]
[Członek Ligii Mścicieli nie może wykonać ataku (oszołomienie)]
[Członek Ligii Mścicieli pada nieprzytomny (Atak nokautujący)]

Czarny: 65/65 HP, 10/10 mana
Członek Ligii Mścicieli: 20/70 HP, 14/15 mana
[Czarny zwycięża walkę!]
<zdobywasz 10 exp>
<tracisz Linę>


Szczęście ci dopisało i mag padł nieprzytomny. Już po chwili delikwent leżał związany.
----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś w ruinach Gazowni.

Przez chwilę panował pokój. Przez chwilę. Po jakichś pięciu minutach ziemia zaczęła drżeć, a zaraz potem...
-MUS TRUSKAWKOWY! TOFFI! Eeee... WAFLE! KAKAO! Nie, to nie to...
Szybko podbiegłeś do Klaarru. Okazało się, że przez drżenie gruntu właśnie narysował kreskę nie tak jak trzeba i jego humor osiągnął poziom zerowy. Ty jednak stałeś w miejscu jak sparaliżowany, przerażony tym, co właśnie wypełzło z nowopowstałego pęknięcia w ziemi.
Przypominało ci gigantyczną dżdżownicę... tylko że dżdżownice nie są z metalu. Nie mają też tytanowych zębów i nie mają napisane wzdłuż ciała białą farbą C.Z.E.R.W. P91. I nie wpatrują się jak urzeczone we wciąż tworzony przez Klaarru szkic. Ten ostatni chyba nawet nie zauważył, że trzydziestometrowy stalowy robal podziwia jego dzieło, zaglądając mu przez ramię.
[Klaarru maluje (2/3)]
----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś W Gaslum.


----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś na polu numer 21 (loch).

[Konstanty Davin (Leczenie) +5 HP (49/70)]
[Konstanty Davin (Regeneracja) +3 mana (13/15)]
<otrzymujesz Starożytny kapelusz Klucznika>
Krata bardzo powoli zaczęła się podnosić, co przyniosło ci niezmierną ulgę - jak wiadomo takie dźwignie zwykle raczej aktywują pułapki, a nie otwierają drogę ucieczki... Chociaż może za wcześnie powiedziane: coś dziwnie zapiszczało i z miejsca, w którym wcześniej spoczywał kapelusz, wysunęła się szklana kula wydzielająca pulsujące, białe światło. Z jej środka dobiegał co chwila brzdęk. Na górnej części był odcisk dłoni.
Okres przerwy między brzęczeniami stopniowo się skracał.
----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś w Voguun.

[TRYB WALKI]

Horshu: 100/100 HP, 48 pkt ochrony, 25/25 mana
[Igna Feather szarżuje na Horshu]
[Horshu (Szarża) blokada ataku]
[Igna Feather atakuje Włócznią Horshu]
[Horshu (Włócznia) -0 HP (za dużo punktów ochrony)]
[Horshu rzuca na Ignę Feather czar "Płomień", ale nie trafia]
[Horshu ("Płomień") -6 mana (19/25)]
[Horshu (Regeneracja) +3 mana (22/25)]

Igna Feather: 75/75 HP, 10/10 mana
Horshu: 100/100 HP, 22/25 mana

Z przerażeniem zrozumiałaś, że noszone przez Horshu szaty maga w pełni absorbują obrażenia, jakie twoja włócznia zadawała normalnym przeciwnikom. Nie miałaś żadnej szansy na pokonanie jej konwencjonalną taktyką.
----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś w Dioshun.


----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Vuhmoi.

[Mistic Sadistic rzuca "Dobranockę" na Strażnika magazynu]
[Mistic Sadistic ("Dobranocka") -5 mana (10/15)]
[Mistic Sadistic (Regeneracja) +3 mana (13/15)]
<otrzymujesz Maczugę>
<otrzymujesz Butelkę nieznanej cieczy>
<otrzymujesz Klucz do magazynu>
<otrzymujesz 5 C>

Dzięki twoim małym machinacjom strażnik śpi jak zabity. Po chwili zaczął nawet ssać kciuk. Za kilka godzin raczej nie będzie już taki szczęśliwy, gdy zorientuje się, że stracił nie tylko pałkę, klucz i drobne, ale również pół litra niezidentyfikowanej substancji, zapewne domowej gorzałki.
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś w Al-Kazaan.

Autor:  Autor8 [ Śr, 30 lip 2014, 05:37 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Autorek wraca do strzelania z łuku w spiskowca. Ciosy spiskowca, które wyglądają na mocniejsze przyjmuje na siebie.

Autor:  Czarnoksieznik [ Śr, 30 lip 2014, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Elf chwilę odpoczywał, po czym podszedł do nieprzytomnego, przeszukał mu kieszenie i, pomagając sobie sztyletem, rozebrał go do naga. Następnie przywrócił mu przytomność silnym kopniakiem.
-I co? Sądziłeś, że ta wasza liga coś da? - uderzenie pięścią w czoło. - Nic z tego. Gildia jest zbyt silna. Nic jej nie powstrzyma. - kopnięcie w twarz. - Powinienem zacząć cię uczyć latania, ale mam wyraźne rozkazy, by utrzymać cię przy życiu. Zamiast tego zafunduję ci uroczą noc pod gwiazdami... - po tych słowach Czarny oderwał kawałek płótna z podartego już ubrania maga i go nim zakneblował, po czym wsunął między więzy przygotowaną wcześniej kartkę z napisem: "Oto głupiec, który sądził, że tak łatwo nas pokonać. Gildia." i ruszył w kierunku sąsiedniego budynku z zamiarem przeskoczenia na jego dach.

Autor:  bot [ Śr, 30 lip 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Agaton rozpoczął od negocjacji w drugiej księgarni. Na cenę 38 kreatków pokręcił oczyma i zaproponował rozpoczącie negocjacji od 24 kreatów, a potem w trakcie targów sukcesywnie ją podnosił, starając się nie przekroczyć progu 31 kreatków.
- No panie, jesteś w tym interesie od lat, jak duże jest zainteresowanie tą książką? Małe, bardzo małe. Widzi pan, u mnie dostanie pan więcej niż w skupie makulatury. Bo wie pan, wyszła już nowsza edycja tej książki, tutaj są same bzdury. Dokładnie, banialuki. A na stronie 234, wers 24, słowo piąte... literówka. I to jaka proszę pana! Błąd w druku jak nic. I to takie coś jest w całym nakładzie!

Autor:  Kretes102 [ Śr, 30 lip 2014, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Melfet nie zastanawiając się długo, wydobył z siebie donośny krzyk i ostrzegł Klaaru przed potencjalnym niebezpieczeństwem, jakim jest ta ogromna, metalowa dżdżownica. Nie wiadomo, czego chce ten robal i czy znowu nie trzeba będzie użyć jakiejś broni.

Autor:  Dizel [ Śr, 30 lip 2014, 16:46 ]
Tytuł:  Re: Cesarskie RPG

Śpi jak zabity... Hihihi - zachichotał Mistic. Jego uśmiech i cieknąca z ust hektolitrami ślina, w tej sytuacji mogły oznaczać tylko jedno... Zrobił coś genialnego i... planuje jeszcze zrobić coś genialnego.
Uważając na śpiącego, zdjął z niego jego mundur, założył na siebie, a poprzedniego właściciela nowego odzienia, wepchał w okolice pobliskich krzaków. Chwilę później otworzył butelkę niezidentyfikowanej cieczy, wylał jej część blisko swojej ofiary, a potem bez żadnych skrupułów, wepchał strażnikowi butelkę do ręki.
Kiedy już skończył zabawę ze swoim nowym przyjacielem, postanowił użyć klucza na drzwiach, mówiąc sam do siebie dla ironii "SEZAMIE OTWÓRZ SIĘ", śmiejąc się pod nosem.
Aby zapobiec wszelkim niebezpieczeństwom, zamknął za sobą drzwi.
Gdy już był w pomieszczeniu, zdecydował się rozpocząć poszukiwania przedmiotu, który i tak zeżarł mu wystarczająco dużo czasu.

Strona 11 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/