|
|
Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 20:11
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz
Autor |
Wiadomość |
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz
KamieniopatykObrażenia: 5-10 Cena: 100 ROpis: Zwyczajny zaostrzony kamień połączony za pomocą sznurka z patykiem, wystarcza na zadanie drobnych obrażeń. BadylObrażenia: 10-15 Cena: 200 ROpis: Kawałek gałęzi ułamany z jakiegoś większego drzewa, w sam raz by przegonić potwory. KamieniogrzmotObrażenia: 30-35 Cena: 500R Przerobiona wersja Kamieniopatyka.Zamiast sznura została użyta mocna guma która trzyma większy namień przy patyku, dając całkiem niezły efekt. Niemaszynowa Piła Maszynowa:Obrażenia: 40-60 Cena 950R Niemożliwe staje się możliwe. Z początku miała służyć jako maszynowa jednakże twórca jej zapomniał dorobić obudowy... I stąd taki efekt. Tak czy siak, potrafi komuś przygrzmocić.Prosty mieczObrażenia: 50- 55 Cena: 1000R W sam raz do walki wręcz z niewymagającymi przeciwnikamiPilnik do smoczych paznokci:Obrażenia 70-80 Cena: 1700R Większe zainteresowanie jest raczej ze strony smoków, dysponują większą gotówką to i cena podwyższona.Średniowieczna Lokówka:Obrażenia: 85-100 Cena 2600R Prawie że antyk, została wykopana podczas prac archelogów w okolicach ruin twierdzy Rabarbark... Po znalezieniu biegli naukowcy stwierdzili, że to musiało służyć kiedyś jako lokówka do włosów. Tak czy siak jest trochę warta, więc nie sprzedam ci jej za marne grosze.Zardzewiała Sardynka:Obrażenia: 90-120 Cena: 3900R Miecz samego Korybuta Dość Mocnego, wykopany spod jego pomnika. Relikt ten również jest wart, więc nie sprzedam ci go za marne grosze.Nikt nie powiedział, że inne bronie nie mogą zostać zrobione, znalezione przez kogoś podczas gry. Postacie Magiczne i Fizyczne dysponują do poziomu 20 takim samym rodzajem broni, dopiero później następuje zmiana wg profesji klasy, ale o tym jak większość osób zbliży się do na chwilę obecną ostatniego poziomu.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
Pt, 20 lip 2012, 08:35 |
|
|
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
Re: Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz
Bronie: 1. Barmzooka Cena: 200 R Obrażenia: 45-85 DMG Opis: Broń stworzona z butelki Coli, paczki Mentosów i kilki innych rzeczy. Niską (w miarę) cenę zawdzięcza temu, że jest jednorazowego użytku, a zadawane przez nią obrażenia bardzo rozbieżne.2. Kij baseballowy Cena: 150 R Obrażenia: 35-40 DMG Opis: Klasyczna amerykańska broń używana na przeciwniku poprzez zamachnięcie się nią.3. Granat Cena: 50 R Obrażenia: 2-7 lub 65-70 DMG Opis: Egzotyczny owoc, bardzo smaczny zresztą. Zadaje zazwyczaj małe obrażenia, jednak przy wyjątkowo wyjątkowym szczęściu może wybuchnąć (nikt nie wie, jak to możliwe) przyzwoicie poszkodowując przeciwnika.4. Frisbee Cena: 25 R Obrażenia: 5-15 DMG Opis: Znany (raczej) wszystkim dysk, który można rzucić i trafić w przeciwnika. Im więcej posiada się pkt zręczności, tym większe obrażenia zadaje broń.5. Krzesło Cena: 1000 R Obrażenia: 85-95 DMG Opis: Mistyczna i straszliwa broń, na którą stać tylko nielicznych. Jeśli użyć je do walki wręcz, zazwyczaj się roztrzaskuje, można jednak zastawić na kogoś pułapkę za pomocą tych mebli.6. Zapasowy akumulator z kablami Cena: 200 R Obrażenia: 20-25 DMG + utrata przytomności Opis: Nie jest to zwyczajna broń, raczej magazyn prądu, jednak prądem tym można porazić przeciwnika i spowodować jednorundową utratę jego przytomności. Starcza na 2 użycia.7. Trucizna Cena: 400 R Obrażenia: 50-60 DMG + utrata przytomności Opis: Trucizna, którą można komuś dodać do posiłku. Powoduje utratę kilkudziesięciu HP oraz przytomności na dwie rundy. Jeden flakonik zawiera 4 porcje trucizny.8. Zestaw: MP3, głośniki do kina domowego i pliki z heavy metalem Cena: 800 R Obrażenia: 75-85 DMG + utrata przytomności Opis: Mocne brzmienie, które na jedną rundę zdoła powalić każdego.9. Zestaw: zapalniczka i łatwopalny spray Cena: 200 R Obrażenia: 55-65 DMG Opis: Broń znana jako domowej roboty miotacz ognia, pozwala przygotować posiłek lub kogoś przysmażyć. Starcza na 2 użycia.10. Zestaw młodego chemika Cena: 800 R Obrażenia: 20-25/40-45/60-65/80-85 DMG Opis: Zestaw młodego chemika pozwalający na czterokrotne zadanie obrażeń przeciwnikowi (każde z innego przedziału).
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
So, 8 mar 2014, 19:03 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|