System walk jest troszeczkę inny niż w OR i LoI.
Na czym polega różnica?Różnica polega na tym, że walki odbywają się w odpowiednim do tego miejscu, czyli w tym dziale, w odpowiednich tematach. Każda walka, niezależnie jaka - zawiesza czasowo główną rozgrywkę RPG poprzez to, co tygryski lubią najbardziej, czyli DEAD END.
Magia obronna, którą Alphatown roztacza nad całym kontynentem, pomaga wszystkim walczącym i tym, którzy szykują się do walki. Zapytasz pewnie w jaki sposób, toteż szybko śpieszę z wyjaśnieniami. Jeśli dostrzeżesz w swoim rozmówcy, bądź bestii, z którą masz obecnie wzrokowy kontakt, swojego przeciwnika, będziesz mógł dostrzec również jego poziom, ilość rund, w których będzie mógł on Cię najszybciej wykończyć, a także procent szans na wygraną z nim.
Przykład: Eclipse Delic / ???? LVL / 1 runda / 0%
Walka toczy się tak jakby... na żywo, co oznacza, że konieczne jest odpisywanie w temacie swoich walk, już zaraz po swoim przeciwniku.
Gdy obie walczące strony tego dokonają, prowadzący podsumowuje wynik ich starć w jednej z rund i pokaże jak obecnie prezentuje się stan ich punktów życia i many.
Ruchy mogą być:a) magiczne - związane z magią, zaklęciami. Zajmują jedną rundę walki.
b) przywracające - związane z odnowieniem i regeneracją statystyk. Zajmują jedną rundę walki.
c) fizyczne - w stylu ucieczki, odskoczenia, próby ukrycia się, bądź ruchów niekonwencjonalnych. - w przypadku tego drugiego, mogą wchodzić w skład ruchów magicznych i przywracających.
Walka kończy się, gdy poziom punktów życia przeciwnika spadnie do zera. Jeśli zrozumiesz, że Twoja walka nie ma już sensu i jesteś skazany na porażkę, aby nie umrzeć, możesz skapitulować. Będzie się to wiązać z oddaniem się przeciwnikowi do niewoli, a także prawdopodobnie z utratą całej ilości pieniędzy i ciekawszych rzeczy.
Kapitulacja nie jest jednak zawsze możliwa, a szczególnie gdy Twoim przeciwnikiem, jest jakiś niewyedukowany buc, bestia z piekła rodem, albo najzwyczajniej w świecie - cholerny król pożeraczy światów, albo jak kto woli - Czarny Smok Armagedonu.
Rodzaje walk:1. Na śmierć i życie - definicja wiadoma, nie trzeba jej nikomu przedstawiać.
2. Do 1hp - najpopularniejsza metoda w tak zwanych pojedynkach PVP (Player Versus Player). Pojedynek kończy się wtedy, gdy poziom punktów życia jednego z rywalizujących, spadnie do 1 HP. Granicy tej nie można przekroczyć, jeśli wcześniej rzecz jasna ustali się taki, a nie inny rodzaj walki.
3. Walka grupowa - walka, w której rywalizujących jest więcej niż dwoje. Może być zarówno opcją numer 1, jak i opcją numer 2.
4. Bitwa / Wojna - walki, których główny spór wydaje się znacznie poważniejszy od zwykłych i błahych powodów. Mogą przebiegać w sposób różny, tzn: a) mogą być podzielone na serie ciekawszych pojedynków b) mogą być podzielone na walkę grupową i wzajemny
ostrzał - coś w stylu efektu zderzenia ciężarówki z colą i ciężarówki z mentosami. c) albo i mogą łączyć w sobie typ a i b.
Zwycięzca walki może zdecydować o losie swojego rywala i nie musi go koniecznie zabijać, nawet w rywalizacji na śmierć i życie. Decyduje również o wziętym łupie, za wygraną w walce.
Skrócony schemat walk:
Na początku poznajemy bohaterów pojedynku, przedstawiamy rodzaj walki, ilość ich punktów życia i many, a także prędkość. Osoba o prędkości większej, praktycznie zawsze (o ile jej przeciwnik nie jest cheaterem) rozpoczyna walkę jako pierwsza.
I to w zasadzie znajduje się w poście prowadzącego, który rozpoczyna walkę.
Kolejne posty, to rundy rywali i podsumowywanie ich przez prowadzącego. - w przypadku schematu jest to pusta przestrzeń.
Walkę kończy przedstawiona w kolorze zwycięzcy decyzja o losie przegranego.