Plantacja bananów Samsona Theodore Johnsona
Fajny banan - Smaczny, bardzo przyjemny i świeży. Można go zjeść podczas jednej rundy i zregenerować 20% hp. Co tam, że mikstury są bardziej efektywne... Fajne banany są przynajmniej naturalne, a nie jakaś tam magia!
Ciężar: 0,05 za szt
Psychiczny Banan - Banan, którego raczej nie da się zjeść, gdyż podobno ma on uczucia, a czasami nawet mówi. Może opowiedzieć Twojemu przeciwnikowi jakąś psychiczną historię, czym sprawi, że załamie się on na długie lata, albo przynajmniej straci rundę, gdyż będzie ją przeżywał.
Ciężar: 0,05 za szt
Banan Mądrości - Banan, który również ma uczucia, jest mądry i może ewentualnie Ci w czymś doradzić. Producent zarzeka się, że nie wstrzykiwał do nic żadnych dziwnych proszków, mogących wywołać efekt sztucznej inteligencji. Pewnie kłamie, ale co tam.
Ciężar: 0,05 za szt
Banan Gniewu - Banana tego nie zjesz, jest on niegrzeczny, niemiły, a może nawet zbyt dosadny. Atakuje psychikę przeciwnika, poprzez ostre wyzywanie go. Właściwie nie wiadomo, skąd STJ wpadł na tak niemiły gatunek banana, ale ważne, że pojawiło się u niego jakieś urozmaicenie.
Ciężar: 0,05 za szt