Grupa: Thunder Gods
Tytuły:
- Arcymag The Rex Tales
Statystyki:Zaklęcia:1. Electric Avoid – sprawia, że mag staje się odporny na prąd elektryczny oraz pioruny i błyskawice. Pasywne, nie zabiera many ani energii.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: odporność na elektryczność
2. Electric Creation 5 - czar ten pozwala magowi na tworzenie przedmiotów z czystego, materialnego prądu elektrycznego. Na poziomie piątym zaklęcie nie posiada praktycznie żadnych ograniczeń.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: twórczość żywiołu
3. Electric Eat - pasywna umiejętność, pozwalająca magowi zjadać wyładowania elektryczne wszelkiego typu, tym samym wzmacniając się i odnawiając energię.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: absorbowanie prądu
4. Electric Dragon: Electrifying - pozwala magowi zwiększyć swoje obrażenia poprzez rażenie własnego ciała piorunami. Jego użycie daje mu też dostęp do potężniejszych zaklęć w arsenale. Czar niezwykle niebezpieczne, przy zbyt długim użyciu mogące doprowadzić do poważnych uszkodzeń układu krwionośnego i nerwowego, a nawet zwęglenia i zniszczenia ciała.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: czas potrzebny do rzucenia zaklęcia jest proporcjonalny do jego siły.
Efekty uboczne: absorbowanie prądu
5. Electric Dragon: Thunderthrower - czar ten zapewnia niemal nieograniczoną władzę nad żywiołem elektryczności.
Moc: lvl x1
Mana: lvl x1
Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: ---
6. Electric Punch 5 - potężny cios pięścią wzmocnioną magią piorunów. Wywołuje zaburzenia w działaniu układu nerwowego, a co za tym idzie - chwilowy paraliż.
Moc: 169
Mana: 300
Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: paraliż
7. Electric Wing 5 - szybka szarża wzmocniona magią piorunów. Atak ten zawsze trafia jako pierwszy, nie może jednak zostać użyty dwa razy pod rząd.
Moc: 170
Mana: 350
Użycie w walce: ∞, ograniczenia ilości konsekwentnie rzucanych zaklęć
Regeneracja: ilość "pod rząd"/1 runda
Efekty uboczne: ---
8. Electric Stab 5 - cios sztyletem wykonanym z błyskawic. Posiada wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak możliwy jest do wykonania jedynie od tyłu.
Moc: 166
Mana: 400
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: 60% szans na zadanie obrażeń krytycznych
9. Electric Dragon: Thunder Breath - to zaklęcie, wymagające wcześniejszego wzmacniania siły swego ataku czarem Electric Dragon: Electrifying przez 3 kolejne rundy, pozwala magowie na miotanie potężnymi strumieniami błyskawic spopielającymi wszystko na swej drodze.
Moc: 280
Mana: 300
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: podwaja zdobyte exp
10. Dance Of Thunders - ten krótki rytuał taneczny na krótki czas zwiększa wydolność organizmu maga, pozwalając mu na poruszanie się z większą prędkością i wykazywanie się lepszym refleksem.
Moc: ---
Mana: 900
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: zwiększa szybkość i zręczność maga
11. Song of Thunders - magiczna pieśń, w której rozbrzmiewają grzmoty piorunów, dzikie wichry i trzaski łamanych drzew ogłusza przeciwników, czyniąc ich podatnymi na ataki.
Moc: ---
Mana: 1100
Użycie w walce: 3x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: ogłusza przeciwników
12. Electric Sword - miecz piorunów mogący poradzić sobie z prawie każdą przeszkodą.
Moc: 250
Mana: 800
Użycie w walce: 2x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: bardzo niszczycielski
13. Life Electric Absorb - niezwykle zabójcze zaklęcie pozwalające na wyssanie energii elektrycznej z układu nerwowego przeciwnika, odnawiając HP i zwiększając EXP maga piorunów i skazując jego adwersarza na niemal pewną śmierć. Zaklęcia można użyć dopiero po sześciokrotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying.
Moc: ---
Mana: 600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: 3x exp za walkę, 95% szans na instant kill, magowi przywrócona zostaje ilość HP równa 10% zadanych obrażeń
14. Thunder Rain - potężna burza wyładowań elektrycznych, w pełni podległa woli maga. Jej przywołanie wymaga wcześniejszego pięciokrotnego użycia czaru Electric Dragon: Electrifying.
Moc: 350
Mana: 400
Użycie w walce: 2x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: efekt pogodowy - usuwa inne efekty tego typu. Może łatwo obrócić się przeciwko sojusznikom nieostrożnego maga piorunów. 2x exp za walkę.
15. Thunder Tornado - tornado stworzone z piorunów, niszczące wszystko na swojej drodze. Można je przywołać dopiero po 5-krotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying.
Moc: 400
Mana: 500
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: efekt pogodowy - usuwa inne efekty tego typu. Dosyć łatwe w kontroli, a mimo to niszczycielskie. 2x exp za walkę.
16. Force Of Electric Dragon - czar ten podwaja zadawane obrażenia, a użyty w połączeniu z Electric Dragon: Electrifying skraca o połowę czas potrzebny do naładowania zaklęć pochodnych tego efektu.
Moc: ---
Mana: 1000
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: podwaja zadawane obrażenia. Wzmacnia efekt Electric Dragon: Electrifying i skraca o połowę czas jego ładowania.
17. Electric Judgement - niezwykle potężne wyładowanie elektryczne, mogące zrównać z ziemią całe miasto. W teorii powinno być możliwe do wykonania po dziesięciokrotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying, w praktyce jednak nikomu jeszcze nie udało się przetrwać ilości energii, jaką trzeba zgromadzić w tym celu, dlatego też nie są znane dokładne właściwości tego czaru.
Moc: ???
Mana: ???
Użycie w walce: ???
Regeneracja: ???
Efekty uboczne: ???
Kolejne zaklęcia:Thunder Meteor (125 lvl)
Ekwipunek:Zbroja:Broń:Magiczne Księgi:Magiczne Runy:Artefakty:Inne: