|
|
Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 20:29
|
Gra planszowa (mojego autorstwa) pt. PRZYGODY REKSIA
Gra planszowa (mojego autorstwa) pt. PRZYGODY REKSIA
Autor |
Wiadomość |
silluke
Bywalec Nory
Dołączył(a): So, 10 lut 2007, 15:59 Posty: 93 Lokalizacja: nic nie mówię nic nie dokańczam
|
sorki za 2 posty ale chcialem poinformowac że nie spamuję
_________________ niech kretes będzie z wami
zapraszam do czytania opowiadania pt. muchołówka
|
Pn, 23 lip 2007, 13:04 |
|
|
Gresh
Lider Podziemia
Dołączył(a): Śr, 10 maja 2006, 21:01 Posty: 1151
|
Właśnie spamujesz tym double-postem...
|
Wt, 24 lip 2007, 12:13 |
|
|
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
Ech....Fajnie jest aż tak bardzo karmić trolle?
Weżcie nie spamujcie. Najlepiej zamknąc temat, a kto będzie chciał to napisze do moda na pw żeby otworzył bo już robi się tu jeden wielki spam.........
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
Wt, 24 lip 2007, 12:26 |
|
|
Artur
Maniak Koparek
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 18:47 Posty: 2491 Lokalizacja: Warszawa, prosta sprawa
Naklejki: 2
|
Najlepiej to nie spamować, a nie zamykać wszystkie tematy po kolei.
_________________ Moderuję pogrubioną, brązową czcionką. Człowiek zawsze mówi że coś jest niemożliwe, dopóki się nie przekona że coś jest możliwe. Czy nie łatwiej jest od razu przyjąć, że WSZYSTKO jest możliwe?
|
Śr, 25 lip 2007, 16:49 |
|
|
xDominik
Pogromca Wózka Widłowego
Dołączył(a): Śr, 25 kwi 2007, 09:21 Posty: 504
Naklejki: 2
|
nawet fajna gra tylko możesz coś dodać to uatrakcyjni rozgrywkę
czekam na drugą część
_________________ "No to jedziemy z tym koksem"
czerwony
|
Cz, 2 sie 2007, 20:35 |
|
|
FanReksia112
Roz-kreca się
Dołączył(a): Cz, 16 sie 2007, 10:25 Posty: 11 Lokalizacja: z budy reksia.
|
Bardzo fajnie wygląda. 10/10
|
Cz, 16 sie 2007, 10:35 |
|
|
Przybysz
Lider Podziemia
Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23 Posty: 1418 Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
|
Bardzo fajna ta gra, ale może trochę za krótka...
|
Śr, 30 lip 2008, 11:36 |
|
|
Kreton
Norman
Dołączył(a): N, 1 maja 2005, 09:09 Posty: 204 Lokalizacja: Green Hill Zone
|
Ja obecnie testuję nad grą Przygody Reksia. Będzie ona olbrzymia, będzie o wszystkich częściach Reksia (oprócz dodatków). Postaram się ją dać nawet jeszcze dzisiaj.
_________________ Pff...
|
N, 3 sie 2008, 12:07 |
|
|
Serpentus snake
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Cz, 31 lip 2008, 08:42 Posty: 519 Lokalizacja: Gabinet Serpentusa Snake
|
Gra bardzo dobra 10/10
_________________ Είμαι μερικές φορές μέση (που μου χαρακτήρα), είναι ο απόγονος
A volte mi media (che il mio personaggio), è il rampollo
|
Śr, 20 sie 2008, 07:40 |
|
|
lukin
Bywalec Nory
Dołączył(a): So, 23 lut 2008, 15:55 Posty: 63
|
Fajna,lecz typowo ''Paintowa''.
_________________ Smutno na forum...
|
Cz, 21 sie 2008, 22:40 |
|
|
Marta
Pogromczyni Wózka Widłowego
Dołączył(a): Śr, 16 sty 2008, 18:48 Posty: 330
Naklejki: 2
|
SUPER!! Daję 10/10.
_________________Moderuję pomarańczowym.
Byłam M@rtusia 1995
|
Pt, 22 sie 2008, 08:47 |
|
|
Jolka
Stawia Opór
Dołączył(a): Śr, 22 paź 2008, 17:55 Posty: 8 Lokalizacja: Polska
|
Fajna i estetycznie wykonana.
|
Pt, 7 lis 2008, 15:11 |
|
|
Dadi
Mistrz Pisarstwa
Dołączył(a): Pn, 31 gru 2007, 11:00 Posty: 613 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Naklejki: 7
|
http://img376.imageshack.us/img376/5493/riuvc2.png
Moje jest do RiU. Zrobiłem też do RiWC ale musziałem przeinstalować system Na szczeńście wydrukowałem ją, trzeba tylko zeskanować planszówkę i wstawię ją tu.
Podaje instrukcje:
INSTRUKCJA
1. Stawiamy pionki na polu : START META
2. Rzucamy kostką i ruszamy się pionkami na zmianę
3. Poruszamy się zgodnie w kierunku wskazanym przez strzałki
4. Jeśli trafimy na pole z cyfrą kierujemy się poniższymi wskazówkami:
#1. Jedziesz objazdem. Masz dodatkowy rzut.
#2. Diezel przyspieszył – jesteś już na Kuranie / Ziemi!
#3. Kurator cię zaatakował. Wracasz na Ziemię / Kuran.
#4. Moly ma dla ciebie zadanie. Masz dodatkowy rzut.
#5. Ufokura nie da ci przejść jeśli nie wyrzucisz liczby parzystej. Jeśli jej nie wyrzucisz czekasz na następno kolejkę.
#6. Bindorzy pomagają ci zniszczyć generator pola siłowego. Idziesz pięć pul do przodu
#7. Ufokura nie da ci przejść jeśli nie wyrzucisz liczby parzystej. Jeśli jej nie wyrzucisz czekasz na następno kolejkę.
#8. Czerwie blokują ci drogę. Czekasz jedną kolejkę.
#9. Ferment Kot został uprowadzony! Szukasz jakiś śladów. Czekasz jedną kolejkę.
#10. Baron Żabba Chakokokonem daje ci szanse uratowania Fermenta Kota. Masz dodatkowy rzut.
#11. Przegrałeś wyścig. Cofasz się trzy pola.
#12. Kapitan Kreton leci ci na pomoc odkurzaczem. Jesteś już na Jaju Śmierdzi / Kuranie.
#13. Kurator cię zaatakował. Wracasz na Kuran / Jajo Śmierdzi.
#14. Kury uratowane! Mnożysz liczbę wyrzuconych oczek przez dwa i ruszasz się tyle pul jaki był wynik.
PS.: Planety i pojazdy to też pola!
_________________Ten kolor został wybrany jako mój kolor do moderowania.
|
Pn, 1 gru 2008, 17:54 |
|
|
Gość
|
Nawet dobry pomysł, ale mogłeś estetyczniej ją wykonać. Jakoś wyrobić, dokończyć...
4,5/10
|
Wt, 2 gru 2008, 14:56 |
|
|
!!!Bartek!!!
Starszy Norman
Dołączył(a): So, 29 lis 2008, 12:49 Posty: 430 Lokalizacja: Żyrardów
|
No nawet, nawet.
ja bym ocenił na 67/100.
+:
Bardzo ładnie wykonane ilustraje też nie natkane
- :
nierówne odległości, i instrukacja nie z planszą i nie zmalowane pola!
____________________________
____________________________
____________________________
_________________
Pozdrawiam Wszystkich użytkowników tego Forum!!!
!!!Bartek!!!
Pssst... Od czasu do czasu piszę pogrubionymi ciemnoczerwonymi literkami
|
Wt, 2 gru 2008, 19:35 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|