Teraz jest Cz, 9 maja 2024, 19:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem! 
Autor Wiadomość
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 23 gru 2006, 19:07
Posty: 289
Lokalizacja: 100lica
Naklejki: 1
Post Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem!
Natchniona przejściem po kolei wszystkich części Reksia postanowiłam podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami. Patrzcie: RiSP to była prosta, nienadzwyczjna, łatwa do przejścia gra, w UFO pojawiło się dużo nowych elementów, które urozmaiciły Przygody Reksia, w Czarodziejach pojawiła się bardzo fajna fabuła, Wehikuł to już profesjonalizm nie mówiąc już o Nemo czy RiKwA. Jesteśmy już prawie usatysfakcjonowani (w pełni nigdy nie będziemy, bo ciągle nam mało), a tu panowie zaskakują nas trójwymiarem. Brawo dla całego Aidem. Wszyscy się rozwijają: twórcy, postacie i gracze.


N, 18 lis 2007, 15:29
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
Taaaa...
Poprostu: RISP to poprostu rozpoczęcie przygody więc mało jest tak fajnych wątków... To poprostu idzie po kolei... Tą passę zmienili gdy w czarodziejach zabrakło menu z epizodami. :wink:

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


N, 18 lis 2007, 18:07
WWW
Post Re: Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem!
Werus napisał(a):
w Czarodziejach pojawiła się bardzo fajna fabuła


Hmm... Myślę, że to właśnie czarodzieje psują cały cykl gier z Reksiem. Te wszystkie klepsydry, czry, pojedynki, czarodzieje... Oni po prostu NIE PASUJĄ do skarbu, ufo, wehikułu czy też Nema! Nie ma w nich ani doświadczenia, ani (jakby tu nazwać) "uśmiercania" złych demonów. Ale za to labirynty były wyśmienite :) : Szczególnie ten w piklibii. Elementów przygodowych było duuuużo. Szczególnie w krainie bajek. Bobror moim zdaniem był nieco niedopracowany. No i tak. 8)


Pn, 19 lis 2007, 08:04
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post 
To było tak :
Praci byli "testowi" bo tak jak mówił mi Pan Sz.K pierw miała być to gra typu "Reksio ABC" czy jakoś tak.
Ufo było już rozwinięciem piratów, było to wejście jakby w całą serie.
Czarodzieje byli już bardziej rozwinięci fabularnie i graficznie od poprzednich części, była to jakby taka "normalna" gra z Reksiem
Wehikuł Czasu był bardzo udaną grą. Był jak czarodzieje. Było tam wszystko wyważone jak na obrazie, idealna ilość przygody, mini-gry i wspaniałych cudscenek.
Nemo był wejściem w nową technikę jak możemy zauważyć grafika wyraźnie się zmieniła. Wszystko było bardzo przejrzyste. Gra miała też dwa poziomy trudności i dużo lepsze cudscenki. Tak jak w Wehikule wszystko było odpowiednio "wyważone". Była to ostatnia dotychczas gra z serii przygód reksia.
Akcja była dodatkiem do serii nie skomentuje tego jako przygodę bo była to zwykła historyjka tzn. Bohaterowie dostali platformówkę w którą graliśmy my. Grafika platformówki była już inna, a sceny naszych prawdziwych postaci były tak samo ładne i przejrzyste jak w Nemo.
Ogólnie gry nie da się ocenić bo jest to tylko dodatek
Teraz AM, wchodzi w nowy świat, świat 3D. Czy grafika Reksiowa uda się w 3D ? Nie wiem, trzeba poczekać na nowy dodatek :)

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Pn, 19 lis 2007, 14:08
Działacz Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 28 lut 2007, 18:58
Posty: 772
Naklejki: 2
Post Re: Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem!
Wbrew temu co sądzisz,drogi Lone Star RiKwA jest grą z serii"Przygody Reksia"...xP
Euresanda napisał(a):
Werus napisał(a):
w Czarodziejach pojawiła się bardzo fajna fabuła


Hmm... Myślę, że to właśnie czarodzieje psują cały cykl gier z Reksiem. Te wszystkie klepsydry, czry, pojedynki, czarodzieje... Oni po prostu NIE PASUJĄ do skarbu, ufo, wehikułu czy też Nema! Nie ma w nich ani doświadczenia, ani (jakby tu nazwać) "uśmiercania" złych demonów.
Każda kolejna część to inny klimat,fabuła i zadania...^^BTW chyba w każdej serii gier jest tak,ż każda kolejna część jest lepsza...od RiSP a RiU nie odczułem żadnej różnicy,w RiC był mały przeskok jakości,RiWC było tak samo dobre jak RiC,RiKN było już arcydziełem:każdy szczegół tej gry był dopracowany...RiKwA również nie zawiodło oczekiwań...miejmy nadzieję,że RiKTTW też nie zawiedzie...=D

_________________
Ech...


Pn, 19 lis 2007, 16:08
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
No więc RiK:TTW jest zdecydowanie krokiem w bok :) To taki swoisty eksperyment, a jak widać po czasie oczekiwania, przynajmniej ten jeden aspekt jest negatywny... To, że robimy teraz w 3D wcale nie znaczy, że następna część przygód będzie od razu w 3D... :)

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pn, 19 lis 2007, 18:48
WWW
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 30 cze 2007, 12:53
Posty: 72
Post 
Szkoda chciałbym żeby były w 3d :cry:

_________________
Obrazek


Pn, 19 lis 2007, 19:19
Lider Podziemia

Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post 
Bastek napisał(a):
Szkoda chciałbym żeby były w 3d :cry:

Ja natomiast wolę by nie było. Niech pozostanie taki jak był


Pn, 19 lis 2007, 19:26
WWW
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post Re: Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem!
FORUM napisał(a):
Wbrew temu co sądzisz,drogi Lone Star RiKwA jest grą z serii"Przygody Reksia"...xP
Euresanda napisał(a):
Werus napisał(a):
w Czarodziejach pojawiła się bardzo fajna fabuła


Hmm... Myślę, że to właśnie czarodzieje psują cały cykl gier z Reksiem. Te wszystkie klepsydry, czry, pojedynki, czarodzieje... Oni po prostu NIE PASUJĄ do skarbu, ufo, wehikułu czy też Nema! Nie ma w nich ani doświadczenia, ani (jakby tu nazwać) "uśmiercania" złych demonów.
Każda kolejna część to inny klimat,fabuła i zadania...^^BTW chyba w każdej serii gier jest tak,ż każda kolejna część jest lepsza...od RiSP a RiU nie odczułem żadnej różnicy,w RiC był mały przeskok jakości,RiWC było tak samo dobre jak RiC,RiKN było już arcydziełem:każdy szczegół tej gry był dopracowany...RiKwA również nie zawiodło oczekiwań...miejmy nadzieję,że RiKTTW też nie zawiedzie...=D

Chodziło mi o to że nie jest przygodą ^^
Proszę nie robić piramidek!/Grześ

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Pn, 19 lis 2007, 19:39
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 23 gru 2006, 19:07
Posty: 289
Lokalizacja: 100lica
Naklejki: 1
Post 
Co do Reksia w trójwymiarze to sądzę, że gdyby teraz dalsze części Przygód Reksia powstawało w 3D, to poczulibyśmy znaczny "przeskok", czyli różnicę, co moim zdaniem spowodowałoby urwanie się ciągłości serii. Więc według mnie najpierw lepiej zrobić 2-3 dodatki, żebyśmy się z tym oswoili :wink:


Wt, 20 lis 2007, 16:43
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
Werus napisał(a):
Co do Reksia w trójwymiarze to sądzę, że gdyby teraz dalsze części Przygód Reksia powstawało w 3D, to poczulibyśmy znaczny "przeskok", czyli różnicę, co moim zdaniem spowodowałoby urwanie się ciągłości serii. Więc według mnie najpierw lepiej zrobić 2-3 dodatki, żebyśmy się z tym oswoili :wink:

A ja wiem czy aż taki przeskok xD No raczej nie tak bardzo. Można tak powiedzieć, że niektóre poziomy w RIKwA były w 3D i to aż taki szok nie jest. Ale można to uznać do tego, że cała gra będzie w 3D :wink:

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Wt, 20 lis 2007, 17:02
WWW
Lider Podziemia

Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post 
RISP było dziecinnie łatwe. Na dobra przygody Reksia zaczęły się w RIU.


Pt, 18 sty 2008, 10:16
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 lis 2007, 15:50
Posty: 446
Lokalizacja: wiesz, że lubię makaron?
Post 
Dizel napisał(a):
Taaaa...
Poprostu: RISP to poprostu rozpoczęcie przygody więc mało jest tak fajnych wątków... To poprostu idzie po kolei... Tą passę zmienili gdy w czarodziejach zabrakło menu z epizodami. :wink:


Ja też tak uważam ;]] . A szkoda bo fajnie by było. Dopiero w Kapitanie Nemo się zmieniło.

_________________
www.rafal97.ownforum.org <--- moje forum! Zapraszam!

http://www.qbafoty.webpark.pl

Dawno, dawno temu, kiedy forum było jeszcze młode mój nick brzmiał: Rafi.


So, 26 sty 2008, 15:01
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 6 lis 2006, 20:23
Posty: 160
Post 
no z tym murem to sie dobre 3 lata męczyłem . uffff ale mam to za sobą :wink:

_________________
Obrazek


So, 9 lut 2008, 19:06
YIM
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 10 lut 2011, 17:28
Posty: 694
Lokalizacja: PODWÓRKO REKSIA
Naklejki: 0
Post Re: Zobaczcie jak zmieniają się gry z Reksiem!
Ja pamiętam liczę z reksiem co to były za czasy...

_________________
Dawniej "lobon",teraz "Lobon"!
7 miejsce w Zgoda i Niezgoda II. KIEROWNIK LITERACKI III ODDZIAŁU GWARDI REKSIA.
Spoiler:

Obrazek
Vamos!Na zawsze!


N, 1 maja 2011, 19:01
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL