Proszę, oto postać.
1. Oloktor
2. Druid
3.
4. Od dziecka ciekawiła go magia żywiołów i siły natury, więc szybko został podwładnym Cesarzowej Lilth. Nosi na sobie
ciemnozieloną szatę którą
kupił w lumpeksie dostał po przyjęciu do grona druidów. Zawsze trzyma przy sobie swój kostur,
i nie wiem jakim cudem go trzyma, no ale dobra. Na jego szyi wisi amulet, z którym Oloktor nigdy się nie rozstaje - twierdzi że przynosi mu szczęście. Nie wiadomo dokładnie czemu, ale Oloktor jest wręcz uzależniony od tańczenia z pociągiem i smarowaniem go marmoladą. Prawdopodobnie to jakaś choroba psychiczna. Często chodzi do karczmy, gdzie pije swoją ulubioną herbatkę Zieloną.
5. Wąż
6. Inteligencja: 1
Siła: 1
Zręczność: 2
Kondycja: 1
7.8. Droga natury
9*. Jak już mówiłem, niezwykle silny i wręcz psychiczny pociąg do pociągu (xd) i marmolady.