Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
 Jak zrobić postać?
To proste. Wystarczy że przeczytasz ten poradnik i odwzorujesz się, robiąc tym samym swoją postać
Po pierwsze: Wybieramy klasę postaci, każda z nich posiada inne umiejętności, atrybuty. a) Czarodziej Mistrzowie magii, typowych zaklęć magicznych, mają miotły, różdżki i nie zawahają się ich użyć. b) Wojownik Mistrzowie walk siłowych, dysponujący największym atakiem fizycznym w świecie LoI. c) Zamaskowany Mistrzowie sztuki zabijania, celności a także sprintu. Zamaskowani największy nacisk kładą na zręczność d) Ksiądz Mistrzowie błogosławieństw, magii dobra i wszystkiego co związane ze sferą duchową. e) Druid Mistrzowie dobrych stosunków z naturą, magii żywiołów, a także klęsk żywiołowych f) Harfista Mistrzowie poezji śpiewanej, wywoływania paranoi, chaosu albo i.. szczęścia.
Po drugie: a) Kogut (Efekty statystyk kondycji są naliczane podwójnie, umiejętność budowania wynalazków) b) Pies (Efekty statystyk siły bądź inteligencji są naliczane podwójnie, umiejętność paraliżowania wrogów na krótki okres szczekaniem) c) Kret ( Efekty statystyk siły bądź inteligencji oraz zręczności są naliczane podwójnie, umiejętność przekopywania się, drążenia tuneli i innych rzeczy dotyczących kreta) d) Kot ( Efekty statystyk siły bądź inteligencji oraz zręczności są naliczane podwójnie. Umiejętność robienia "słodkich oczek", pozwalająca na dekoncentrację niektórych przeciwników) e) Wąż ( Efekty zręczności są naliczane poczwórnie. Umiejętność kamuflowania się oraz zrzucania swojego ogona w przypadku niebezpieczeństwa) f) Żaba (Efekty zręczności i kondycji są naliczane podwójnie. Umiejętność kamuflowania się. Umiejętność przeskakiwania drobnych i mniej drobnych przeszkód) g) Koń ( Efekty siły bądź inteligencji i kondycji są naliczane podwójnie. Zręczność jest obniżona o 50%. Umiejętność galopowania) h) Słoń ( Efekty kondycji są naliczane poczwórnie, a zręczności obniżone o 50%. Umiejętność odstraszania swoich przeciwników rykiem.) i) Nietoperz ( Efekty inteligencji lub siły są naliczane podwójnie. Umiejętność latania.) j) Świnia ( Efekty inteligencji lub siły są naliczane podwójnie. Umiejętność usypiania swoimi śmierdzącymi gazami przeciwników na określony czas) k) Lis (Efekty inteligencji lub siły są naliczane podwójnie. Bonus 150% do efektu zwinności. Umiejętność przechytrzania napotkanych osób. l) Żółw (Efekty inteligencji lub siły są naliczane podwójnie. Efekty zwinności obniżone są o 50. Bonus 150% do efektu kondycji. Umiejętność chowania się w swojej skorupie.
Po trzecie:
Jeśli chodzi o statystyki, oto schemat ich wartości przyznawanych za 1 punkt statystyk.
Inteligencja : Zwiększa obrażenia magiczne, efektywność umiejętności magicznych, a także regenerację.
Obrażenia magiczne - 1, podw. 2 Efektywność magiczna - 3%, podw. 6% Regeneracja Hp - 3 %, podw. 6% Regeneracja Mp - 3 %, podw. 6%
Siła : Zwiększa obrażenia fizyczne, efektywność umiejętności fizycznych, a także blokowanie ciosów
Obrażenia fizyczne - 1, podw. 2 Efektywność fizyczna - 3%, podw. 6% Blokowanie ciosów - 0,5%, podw. 1%
Zręczność : Polepsza ciosy krytyczne, szybkość, a także celność
Ciosy Krytyczne - 1 %, podw. 2 % Szybkość - 1 %, podw. 2%. Celność - 1 %, podw. 2%.
Kondycja: Polepsza ilość punktów życia, obronę, a także uniki. Wartość jednej statystyki wynosi 5 hp i 2 obrony (podw. 10 hp i 4 obrony) Hp - 3, podw. 6 Obrona - 2, podw. 4 Uniki - 1, podw. 2
Masz do rozdania pięć punktów statystyk.
Po czwarte: Wypełnij: 1. Imię postaci: 2. Klasa postaci. 3. Wygląd postaci (forma avataru 80x80, nie może być animowany) 4. Opis postaci. 5. Rasa 6. Statystyki 7. Wcześniejszy poziom w RPG. 8. Przyszła droga rozwoju. 9*. Ewentualne urojenia psychiczne.
Po piąte: Musicie zaklepać wszystkie klasy postaci. W przeciwnym razie RPG się nie rozpocznie.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|