Teraz jest Śr, 15 maja 2024, 16:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 872 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Następna strona
Land Of Immortals - Rozgrywka 
Autor Wiadomość
Forumowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 lut 2010, 19:53
Posty: 1778
Lokalizacja: Druga strona lustra
Naklejki: 6
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
No dobrze, nareszcie Eliot mógł raz na zawsze pozbyć się tej bestii. Jako, że był Drudiem i miał swój kostur, postanowił to wykorzystać. Powoli wyszedł zza drzwi i uderzył w serce bestie. Jeżeli to nic nie da próbuję w inne miejsca.

_________________
Tym kolorem oczyszczam forum ze spamu.
:(


Pt, 25 lip 2014, 20:01
Zgłoś post
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 sie 2013, 09:36
Posty: 276
Naklejki: 0
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
d) Hmm... -Pomyślał Adam Zet.-Jeśli otworzę pewnie jakiś szkielet,zombie,czy jakiś enderman mi wyskoczy i czyściec lub piekło
mam gwarantowane więc najlepiej jak zapytam kto tam? [Pyta: kto tam?]


Pt, 25 lip 2014, 21:43
Zgłoś post
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2168
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Nie wiedząc, co robić, postanowiłem zacząć grać na harfie. Sędziemu gra się spodobała, ale nie wiadomo, co stanie się z Samarem - kątem oka można było dostrzec, że brzydzi się każdym brzęknięciem. A może uda się mi go sparaliżować?

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


So, 26 lip 2014, 11:49
Zgłoś post
WWW
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Obrazek
Stefan Stach LucjanowskiRozgrywka



Obrazek
Ridlak Ununhex:Rozgrywka



Obrazek
AnubisPłyniesz i płyniesz. Nie wiesz gdzie, nie wiesz czemu, nie wiesz po co. Twoja najbliższa przyszłość wydaje się jedną wielką niewiadomą. Nie tak wyobrażałeś sobie drogę do czyśćca i.. co tu dużo mówić.. nie tak wyobrażałeś sobie strażnika zaświatów.
Wolałeś w pewnym sensie, kiedy bełkotał trzy po trzy i jednocześnie nie mówił tego, co twój umysł uznałby za słuszne. A teraz..? A teraz jesteś sam, bez żadnych perspektyw, bez żadnej drogi ewentualnego ratunku. Tylko ty i fotel, najbardziej oddani przyjaciele obecnej chwili. To on niesie cię w nieznane, a ty zastanawiasz się, kiedy skończy się jego rejs.
Wkrótce już masz uzyskać odpowiedź. Na horyzoncie dostrzegasz wielkiego morskiego potwora, który wydaje się mieć żelazne zęby. Zatrzaskują się one co kilka sekund, jakby były objęte amokiem automatyzmu.


Co by tu zrobić?

a) Zeskakuję z fotela i uciekam jak najdalej.
b) Twierdząc, że to część zabawy, nie zmieniam swojego położenia.
c) Wołam Trickstera.
d) Robię coś innego.

Obrazek
Adam Zet- Kto tam? Kto tam? Jak to kto tam? To ja! Otwórz! - odpowiedział głos zza drzwi.

Co by tu zrobić?

a) Otwieram.
b) Nie otwieram!
c) Pytam jaki ja.
d) Robię coś innego, napisz co.


Obrazek
Ludmiła Pozval
Lvl: 4
HP: 72
VS WALKA VS
Lvl: 4
HP: 24
Ludmiła Pozval Dagetysh Kibhar

Obrazek

Walczysz z Dagetysh'em Kibhar'em:
Walka rozpoczyna się:

[Ludmiła]Rzuca się z mieczem na przeciwnika.
[Dagetysh]Korzystając ze swojej wrodzonej szybkości, ucieka.
[Ludmiła]Decyduje się ścigać Dagetysha.
[Dagetysh]Wciąż ucieka przed Ludmiłą.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

PIERWSZY POJEDYNEK PVP +15 exp.
Odwaga +5 exp.

Wygląda na to, że wasza walka nie będzie taka znowu prosta. Na razie całość opiera się na takim systemie gry, jaki obowiązuje w zabawie w kotka i myszkę. Być może pora na obmyślenie jakiegoś planu?


Co by tu zrobić?


Obrazek
Gienek z Radomia
Lvl: 3
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 5
HP: 1250
Gienek z Radomia Blada Dama

Obrazek

Walczysz z Bladą Damą:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący] Gienek przebija Bladego pasażera włócznią. Ale.. nie ma wystarczająco siły, by tą włócznię z niego wyciągnąć.
[Atakujący] Gienek rzuca sztyletem w Bladą Damę.
[Przeciwnik] Blada Dama jednym ruchem ręki kruszy sztylet na drobne kawałeczki.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

WYGRANY POJEDYNEK (Blady pasażer) +15 exp
ODWAGA +5

TRACISZ SZTYLET x1
TRACISZ PROWIZORYCZNA DZIDA x1
[Atakujący] Gienek próbuje staranować Bladą Damę martwym pasażerem.
[Przeciwnik] Blada Dama używa zaklęcia "BIG BANG".
[Przeciwnik] Blada Dama sprawia, że twój prowizoryczny taran rozpada się na miliardy małych kawałeczków, a wnętrzności pasażera rozpryskują się po całym twoim ciele. Dzida jako tako też nie jest w najlepszym stanie... ma kilkadziesiąt kawałków.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

ODWAGA +5 exp.

No cóż... Tego raczej nie przewidziałeś. Znaczy.. przewidziałeś, ale nie myślałeś że najgorsza z możliwych opcji się urzeczywistni. Wygląda na to, że trzeba zrobić coś innego. Pamiętaj tylko, że Blada Dama jest zdenerwowana i prawdopodobnie będzie podążać za tobą, gdy ty zdecydujesz się na ucieczkę.


Co by tu zrobić?


Obrazek
Dagetysh Kibhar
Lvl: 4
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 4
HP: 72
Dagetysh Kibhar Ludmiła Pozval

Obrazek

Walczysz z Ludmiłą Pozval:
Walka rozpoczyna się:

[Ludmiła] Rzuca się z mieczem na przeciwnika.
[Dagetysh] Korzystając ze swojej wrodzonej szybkości, ucieka.
[Ludmiła] Decyduje się ścigać Dagetysha.
[Dagetysh] Wciąż ucieka przed Ludmiłą.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

PIERWSZY POJEDYNEK PVP +15 exp.
Odwaga +5 exp.

Ucieczka [Zamaskowani] +5 exp.

Wygląda na to, że wasza walka nie będzie taka znowu prosta. Na razie całość opiera się na takim systemie gry, jaki obowiązuje w zabawie w kotka i myszkę. Być może pora na obmyślenie jakiegoś planu?


Co by tu zrobić?


Obrazek
Eliot Rain
Lvl: 3
HP: 27
VS WALKA VS
Lvl: 2
HP: 50
Eliot Rain Demon Zemsty

Obrazek

Walczysz z Demonem Zemsty:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący] Eliot bierze do łapy parówki.
[Przeciwnik] Demon transformuje się w całkiem.. znajomą ci postać.
KOMUNIKAT: Zaklęcie "SZYBSZY OD GEPARDA" załadowane
[Atakujący] Eliot próbuje rzucić parówką w swojego przeciwnika.
[Przeciwnik] Demon podlatuje i zżera obie parówki.
[Atakujący] Eliot decyduje się na ucieczkę. Wybiega przez drzwi.
[Przeciwnik] Powolnymi krokami podąża za Eliotem.
[Atakujący] Chowa się za drzwiami
[Przeciwnik] Wciąż podąża za Eliotem.
[Atakujący] Czeka na odpowiedni moment, by uderzyć demona drzwiami.
[Przeciwnik] Przekracza próg
[Atakujący] Uderza drzwiami w Demona.
[Przeciwnik] Jest sparaliżowany.
[Atakujący] Eliot celuje kosturem w samo serce Demona.
[Przeciwnik] Znika w mglistych oparach.

WYGRANY POJEDYNEK +15 exp
EGZEKUCJA +10 exp.

Demon zniknął w mglistych oparach, a ty poczułeś się wreszcie zwycięsko. Wprawdzie trwało to chwilę, ale jak to mówią... liczy się efekt a nie działania. Chociaż z drugiej strony.. działania też mogą się liczyć.. ale tylko na matematyce... i na pewno nie robią tego same.
Zauważyłeś, że w pomieszczeniu zmaterializowało się jakieś wejście do tunelu. Wydało ci się to zdecydowanie dziwne, bo przecież specyfika tego miejsca, raczej uniemożliwia pojawienie się takiego tworu. Nie widziałeś jeszcze nigdy w swoim życiu pokoju z wejściem do tunelu.. najprawdziwszego.. ziemnego tunelu ze skalnymi odłamkami.

Co by tu zrobić?

a) Wchodzę do środka.
b) Nie wchodzę.
c) Rozglądam się jeszcze po pomieszczeniu
d) Robię coś innego.


Obrazek
Ż. Art
Lvl: 2
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 2
HP: 50
Ż. Art Demoniczna Marchewka

Obrazek

Walczysz z Demoniczną Marchewką:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący]Ż. Art atakuje marchewkę żarówką, mając nadzieję, że ta wybuchnie. Niestety, nic takiego się nie dzieje.
[Przeciwnik] Demoniczna Marchewka używa zaklęcia "Trzęsienie Ziemi".

[Atakujący] Ż. Art zostaje trafiony zaklęciem i traci 14HP.
[Atakujący] Ż. Art rzuca żarówką w przeciwnika.
[Przeciwnik] Traci 5 hp. Żarówka pęka.
CIĄG DALSZY NASTĄPI
ODWAGA +5
[Atakujący] Ż. Art bierze do ręki bukiet kwiatów i próbuje rzucić nim w marchewkę.
ERROR: JEDEN PRZECIWNIK, JEDNA BROŃ.
[Przeciwnik] Demoniczna Marchewka śmieje się z beznadziejnego ruchu swojego rywala.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

ODWAGA +5 exp.

Wygląda na to, że złamałeś zasadę, obowiązującą w pomieszczeniu. Zdecyduj się na ruch, zgodny z prawami tego miejsca.


Co by tu zrobić?

Obrazek
OloktorTwoim oczom ukazał się najprawdziwszy niedźwiedź Grizzly wraz z Wilkiem w czerwonym mundurze. Nowi goście najprawdopodobniej nie byli do ciebie przyjaźnie nastawieni. Wyczułeś to na podstawie śliny kapiącej z paszczy tego pierwszego.
- Witaj żołnierzu. - zagadał do ciebie wilk. - Pozwolisz mi wejść do środka?
GOTOWOŚĆ +10 exp.

Co by tu zrobić?

a) TAK
b) NIE
c) Tkwię w bezruchu udając, że mam zawał.
d) Robię coś innego, napisz co.


Obrazek
Dave Constant
Lvl: 2
HP: 18
VS WALKA VS
Lvl: 2
HP: 50
Dave Constant Samar Morgan

Obrazek

Walczysz z Samarem:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący] Dave bierze do ręki kasę i próbuje wystawić Samarowi rachunek.
[Przeciwnik] Samar śmieje się i mówi, że nie ma za co płacić.
[Atakujący] Dave postanawia rzucić kasą w Samara.
[Przeciwnik] Samar używa zaklęcia "CZARNA DZIURA" i sprawia, że przedmiot odlatuje w najciemniejsze fragmenty niebytu.
[Atakujący] Dave bierze do ręki schabowego.

ERROR: JEDNA BROŃ, JEDEN PRZECIWNIK
[Przeciwnik] Samar używa zaklęcia "CZARNA DZIURA" i celuje w Dave'a.
ODWAGA +5 EXP
[Atakujący] Dave w ostatniej chwili odskakuje, powodując pudło ataku Samara.
[Atakujący] Zaczyna grać na harfie.
[Przeciwnik] Zaczyna narzekać jak beznadziejnie gra jego rywal.
[Atakujący] Gra dalej
[Przeciwnik] Wciąż krytykuję grę Dawida, ale powoli zaczyna się jąkać.
[Atakujący] Gra i gra.
[Przeciwnik] Zaczyna się krztusić i chwilę później pada na ziemię.
[Przeciwnik] Wpada w Paraliż.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

A to spryciarz 1 +10 exp
PARALIŻ 1 +5 exp.

Masz okazję, by wykończyć swojego przeciwnika. Jak to zrobisz?


Co by tu zrobić?

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


N, 27 lip 2014, 15:08
Zgłoś post
WWW
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
GienekNa twarzy Gienka pojawił się uśmiech, znaczący mniej więcej tyle, co "SzlagzarazzginęSzlagzarazzginęSzlagzarazzginę". W akcie desperacji zaczął szukać jakichkolwiek fragmentów swoich broni, które mogą się jeszcze do czegoś przydać.

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


N, 27 lip 2014, 15:14
Zgłoś post
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49
Posty: 1691
Naklejki: 10
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
b) oraz c). Anubis postanawia zawołać strażnika zaświatów. Nie przejęty dalszym rozwojem sytuacji płynie do żelaznego potwora, no, bo w końcu chyba nie może umrzeć po raz kolejny? Bohater siada wygodnie na fotelu, w ręce trzyma popcorn i go wcina czekając aż dopłynie do żelaznego dziwadła.


N, 27 lip 2014, 15:16
Zgłoś post
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2168
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Hm... Ciekawe, jak długi będzie ten paraliż. Cóż - harfistą jestem, harfą go obezwładniłem i skoro nie mogę wziąć schabowego, to pozostaje mi tylko wykończyć go harfą - a dokładniej dzieląc Samara harfą przez łeb.

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


N, 27 lip 2014, 16:13
Zgłoś post
WWW
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47
Posty: 2434
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Dagetysh biegając tak w kółko postanowił rzucić flagą w Ludmiłę. Chciał zyskać na czasie, a przy okazji znaleźć jakieś wyjście z tej sytuacji.

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


N, 27 lip 2014, 18:07
Zgłoś post
YIM WWW
Forumowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 lut 2010, 19:53
Posty: 1778
Lokalizacja: Druga strona lustra
Naklejki: 6
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
A to dziwne - pomyślał Eliot. Zdał sobie sprawę, że już właściwie nic nie może zrobić, a skoro pojawił się tu tunel to należałoby do niego wejść. Miał tylko nadzieję, że uda mu się go przejść i nic go przy tym nie zje. Jakby co - bacznie trzymał swój kostur.

_________________
Tym kolorem oczyszczam forum ze spamu.
:(


N, 27 lip 2014, 18:08
Zgłoś post
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 sie 2013, 09:36
Posty: 276
Naklejki: 0
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
a) Adam wziął się na odwagę i otworzył.


Pn, 28 lip 2014, 10:07
Zgłoś post
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 4 sie 2011, 10:42
Posty: 312
Naklejki: 3
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
d) Oloktor podejźliwie spojrzał na gości. Nie wiedział, czy może im ufać, czy też nie. Zapytał więc ich po chwili: "Czemu zawdzięczam tą miłą wizytę?" Nadal jednak był gotowy wyciągnąć kostur.

_________________
Zwycięzca Dreams of Paradise, Potwornego Mundialu 3 i zdobywca 5 miejsca w MMS2
pondering drzwi stalowe


Pn, 28 lip 2014, 13:24
Zgłoś post
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Obrazek
Stefan Stach LucjanowskiRozgrywka



Obrazek
Ridlak Ununhex:Rozgrywka



Obrazek
AnubisODWAGA +5.
A więc zdecydowałeś się nie uciekać i płynąć przed siebie wprost do paszczy morskiego potwora z żelaznymi zębami. W sumie nie było w tym nic dziwnego. Nie miałeś niczego do stracenia, a odrobina pośmiertnej rozrywki przecież nikomu by nigdy nie zaszkodziła... Chyba. Przynajmniej tak ci się zdawało. Twój fotel zbliżał się coraz szybciej i szybciej do monstrualnej paszczy, mielącej naprzemiennie swoimi wielkimi żelaznymi zębiskami. Ty i ona, dwoje odwiecznych rywali, z których jeden niedługo pozna smak zwycięstwa, a drugi obejdzie się z nieopisywalną w swoich skutkach przegraną...
- I.. to tyle? - zdziwiłeś się. Kilka chwil po przekroczeniu granicy wody i wkroczeniu do paszczy wielkiej morskiej bestii, znalazłeś się w dziwnym, niezwykle jasnym miejscu. Było tak jasne, że światło, które emanowało z nieznajomego ci miejsca, najzwyczajniej w świecie cię oślepiało. Niedługo później ujrzałeś kilkanaścioro małych kretów, biegnących w twoją stronę. Raczej nie różniły się znacząco od siebie... A elementami, które łączyły je bezpośrednio ze sobą, były małe wiaderka napełnione wodą, które każdy z dzieciaków, trzymał w swojej łapce. Trickstera nigdzie nie było, a ty będąc zdezorientowany zaistniałą sytuacją, zacząłeś szukać odpowiedzi.
Czyściec +30 exp


Co by tu zrobić?


Obrazek
Adam ZetTwoim oczom ukazał się osobnik w dziwnej, a zarazem niezwykle nietypowej masce. Nie miał wprawdzie ani kija hokejowego, ani piły mechanicznej, ale miał coś, co niezwykle cię niepokoiło. W jego łapach znajdował się świecący na tęczowo ołówek. Jego maska sugerowała, że ma coś wspólnego z teatrem. Nosił białą, uśmiechniętą, teatralną maskę.

Co by tu zrobić?

a) Pytam nieznajomego o cel jego wizyty.
b) ATAAAAAAAAK!
c) Czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
d) Robię coś innego, napisz co.


Obrazek
Ludmiła Pozval
Lvl: 4
HP: 72
VS WALKA VS
Lvl: 4
HP: 24
Ludmiła Pozval Dagetysh Kibhar

Obrazek

Walczysz z Dagetysh'em Kibhar'em:
Walka rozpoczyna się:

[Ludmiła]Rzuca się z mieczem na przeciwnika.
[Dagetysh]Korzystając ze swojej wrodzonej szybkości, ucieka.
[Ludmiła]Decyduje się ścigać Dagetysha.
[Dagetysh]Wciąż ucieka przed Ludmiłą.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

PIERWSZY POJEDYNEK PVP +15 exp.
Odwaga +5 exp.

[Dagetysh] Rzuca flagą w Ludmiłę. Trafia i delikatnie dekoncentruje swoją przeciwniczkę.
[Ludmiła] Chwieje się, ale mimo wszystko utrzymuje równowagę i nie spada z szafki.
[Ludmiła] Rzuca papierem toaletowym pod nogi Dagetysha.
[Dagetysh]Wciąż biegnie przed siebie. Chwilę później przed jego nogami pojawia się papier toaletowy. Dagetysh wywraca się i wpada do wody.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

KURKA WODNA +10 exp.

Jesteś w zdecydowanie łatwiejszej sytuacji od swojego przeciwnika. Tylko jak się z nim finalnie rozprawić? Woda na pewno zniweluje jego prędkość czy też zręczność.


Co by tu zrobić?


Obrazek
Gienek z Radomia
Lvl: 3
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 5
HP: 1250
Gienek z Radomia Blada Dama

Obrazek

Walczysz z Bladą Damą:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący] Gienek przebija Bladego pasażera włócznią. Ale.. nie ma wystarczająco siły, by tą włócznię z niego wyciągnąć.
[Atakujący] Gienek rzuca sztyletem w Bladą Damę.
[Przeciwnik] Blada Dama jednym ruchem ręki kruszy sztylet na drobne kawałeczki.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

WYGRANY POJEDYNEK (Blady pasażer) +15 exp
ODWAGA +5

TRACISZ SZTYLET x1
TRACISZ PROWIZORYCZNA DZIDA x1
[Atakujący] Gienek próbuje staranować Bladą Damę martwym pasażerem.
[Przeciwnik] Blada Dama używa zaklęcia "BIG BANG".
[Przeciwnik] Blada Dama sprawia, że twój prowizoryczny taran rozpada się na miliardy małych kawałeczków, a wnętrzności pasażera rozpryskują się po całym twoim ciele. Dzida jako tako też nie jest w najlepszym stanie... ma kilkadziesiąt kawałków.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

ODWAGA +5 exp.
[Atakujący] Szuka pozostałości swoich broni. Ma nadzieję, że coś jeszcze zostało ze sztyletów. Niedługo później na jego głowę spadają stare, a zarazem śmierdzące gacie.
[Przeciwnik] Blada Dama pyta Gienka, czy mimo wszystko nie ma ochoty zostać z nią na wieczność, by zajadać się z nią paznokiecikami.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

ZNALAZŁEM CIĘ! +10 exp.

Okej. Nie jest jeszcze tak fatalnie. Twoja przeciwniczka jest zdekoncentrowana. Zadała ci bezsensowne pytanie (przynajmniej z twojej perspektywy) i prawdopodobnie oczekuje na nie odpowiedzi. Może dać ci to chwilę czasu na odpowiednie pokierowanie zachowaniami przeciwniczki i jednocześnie może pomóc w tajnym, a zarazem dyskretnym użyciu swojej broni. Tylko jak.. zabić lewitującą w powietrzu postać... starymi gaciami? To z pewnością jedno z twoich zmartwień. Drugim z nich będzie również pojawienie się z okolicy... HORDY bladych pasażerów.


Co by tu zrobić?


Obrazek
Dagetysh Kibhar
Lvl: 4
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 4
HP: 72
Dagetysh Kibhar Ludmiła Pozval

Obrazek

Walczysz z Ludmiłą Pozval:
Walka rozpoczyna się:

[Ludmiła] Rzuca się z mieczem na przeciwnika.
[Dagetysh] Korzystając ze swojej wrodzonej szybkości, ucieka.
[Ludmiła] Decyduje się ścigać Dagetysha.
[Dagetysh] Wciąż ucieka przed Ludmiłą.
CIĄG DALSZY NASTĄPI.

PIERWSZY POJEDYNEK PVP +15 exp.
Odwaga +5 exp.

Ucieczka [Zamaskowani] +5 exp.
[Dagetysh] Rzuca flagą w Ludmiłę. Trafia i delikatnie dekoncentruje swoją przeciwniczkę.
[Ludmiła] Chwieje się, ale mimo wszystko utrzymuje równowagę i nie spada z szafki.
[Ludmiła] Rzuca papierem toaletowym pod nogi Dagetysha.
[Dagetysh]Wciąż biegnie przed siebie. Chwilę później przed jego nogami pojawia się papier toaletowy. Dagetysh wywraca się i wpada do wody.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

A TO PECH +5 exp.
ODWAGA +5 exp.

Twoja sytuacja nie należy do najłatwiejszych. Jesteś obecnie w lodowatej wodzie, która zdecydowanie obniża twoje statystyki zręczności. Musisz wymyślić coś nieprzeciętnego, aby się stąd wydostać.


Co by tu zrobić?


Obrazek
Eliot RainTunel wygląda na wyjątkowo ciemny i ponury. Czujesz, że jest w nim coś grubo nie tak. Pytanie tylko.. co? Hmm.. Odpowiedź na to pytanie wydaje się zaskakująco trudna, bo sam nie wiesz. Takie rzeczy po prostu się czuje, a twój instynkt kanciarza przeczuwa, że zbliża się coś nieuniknionego, złego, a zarazem niecodziennego. Nie wiesz jednak co. Załatwiłeś dwóch swoich rywali, którzy podczas poprzednich zdarzeń, wydawali ci się być głównymi złymi... ale, jeśli jest ktoś jeszcze? Ktoś, kto istnieje ponad tymi dwoma? Ktoś, kto dysponuje potężniejszą magią od nich? - Zastanawiasz się. Ciemny tunel, bez jakiegokolwiek rodzaju oświetlenia, ani naturalnego ani sztucznego, najzwyczajniej w świecie wzmaga w tobie chęć oddania się przejmującym refleksjom, z których nie tak łatwo się wydostać. Sam nie masz pewności, czy wyjście ze swoich rozważań nie okaże się przypadkiem trudniejsze od wyjścia z tunelu, który wydaje się ciągnąć w nieskończoność. Czujesz się jak bohater niekończącej się historii, który nie ma ani jednej minuty odpoczynku, bo wciąż musi się zmagać z czymś niepojmowalnym, czymś, co pragnie wykorzystywać jego życie do przeróżnych celów, do heroicznych walk o nieznane nagrody, o nowe przygody, skomplikowane na każdym kroku łamigłówki czy też inne rzeczy, które nie tak łatwo znowu określić.
Chwilę później idąc wprost przed siebie w nieprzeniknionym mroku, tracisz równowagę. Próbując się podnieść, chwytasz się stalowego przedmiotu, który po głębszych, dotykowych analizach, wygląda ci na krzyż.

Co by tu zrobić?


Obrazek
Ż. Art
Lvl: 2
HP: 24
VS WALKA VS
Lvl: 2
HP: 50
Ż. Art Demoniczna Marchewka

Obrazek

Walczysz z Demoniczną Marchewką:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący]Ż. Art atakuje marchewkę żarówką, mając nadzieję, że ta wybuchnie. Niestety, nic takiego się nie dzieje.
[Przeciwnik] Demoniczna Marchewka używa zaklęcia "Trzęsienie Ziemi".

[Atakujący] Ż. Art zostaje trafiony zaklęciem i traci 14HP.
[Atakujący] Ż. Art rzuca żarówką w przeciwnika.
[Przeciwnik] Traci 5 hp. Żarówka pęka.
CIĄG DALSZY NASTĄPI
ODWAGA +5
[Atakujący] Ż. Art bierze do ręki bukiet kwiatów i próbuje rzucić nim w marchewkę.
ERROR: JEDEN PRZECIWNIK, JEDNA BROŃ.
[Przeciwnik] Demoniczna Marchewka śmieje się z beznadziejnego ruchu swojego rywala.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

ODWAGA +5 exp.

Wygląda na to, że złamałeś zasadę, obowiązującą w pomieszczeniu. Zdecyduj się na ruch, zgodny z prawami tego miejsca.


Co by tu zrobić?

Obrazek
Oloktor- Czym zawdzięczasz sobie naszą wizytę? Hmm.. właściwie to niczym. Zostałeś wytypowany do zagrania z nami w grę na śmierć i życie. Brzmi atrakcyjnie, czyż nie? Cóż.. też tak myślę. A ty niedźwiadku? - zapytał swojego towarzysza.
- Awrrrrrrr! - Zaryczał w charakterystyczny sposób.
- Niedźwiadek też tak myśli. To dobrze.. Przynajmniej jesteśmy zgodni - powiedział, jakby potrafił rozczytać warczenie.

KULTURA OSOBISTA 1 +5 exp

Co by tu zrobić?

a) Pytam o jaką grę chodzi.
b) Proszę nowych znajomych o przedstawienie się.
c) Tkwię w bezruchu udając, że mam zawał.
d) Robię coś innego, napisz co.


Obrazek
Dave Constant
Lvl: 2
HP: 18
VS WALKA VS
Lvl: 2
HP: 50
Dave Constant Samar Morgan

Obrazek

Walczysz z Samarem:
Walka rozpoczyna się:

[Atakujący] Dave bierze do ręki kasę i próbuje wystawić Samarowi rachunek.
[Przeciwnik] Samar śmieje się i mówi, że nie ma za co płacić.
[Atakujący] Dave postanawia rzucić kasą w Samara.
[Przeciwnik] Samar używa zaklęcia "CZARNA DZIURA" i sprawia, że przedmiot odlatuje w najciemniejsze fragmenty niebytu.
[Atakujący] Dave bierze do ręki schabowego.

ERROR: JEDNA BROŃ, JEDEN PRZECIWNIK
[Przeciwnik] Samar używa zaklęcia "CZARNA DZIURA" i celuje w Dave'a.
ODWAGA +5 EXP
[Atakujący] Dave w ostatniej chwili odskakuje, powodując pudło ataku Samara.
[Atakujący] Zaczyna grać na harfie.
[Przeciwnik] Zaczyna narzekać jak beznadziejnie gra jego rywal.
[Atakujący] Gra dalej
[Przeciwnik] Wciąż krytykuję grę Dawida, ale powoli zaczyna się jąkać.
[Atakujący] Gra i gra.
[Przeciwnik] Zaczyna się krztusić i chwilę później pada na ziemię.
[Przeciwnik] Wpada w Paraliż.
[Atakujący] Używa harfy jako gilotyny na głowie Samara.
[Przeciwnik] Rozpada się na miliardy mrocznych oparów.

Dave Constant zwycięża
A to spryciarz 1 +10 exp
GILOTYNA +10 exp
EGZEKUCJA +10 exp
WYGRANY POJEDYNEK +15 exp.
PIERWSZE ZWYCIĘSTWO +5 exp.
JAM JEST CHODZĄCY PARADOKS +10 exp

Pomieszczenie w którym znajdowałeś, zaczyna się dematerializować. Kibice, stojący dookoła ringu, najzwyczajniej w świecie milkną, by za kilka chwil, pogrążyć się w niebycie. Niedługo później pojawiasz się znowu na sali sądowej.
Wygląda praktycznie tak samo, z wyjątkiem braku obecności Samara na miejscu oskarżyciela posiłkowego.
- Wyrok w imieniu zaświatów. Sąd umarłych po rozpoznaniu sprawy koguta Dave'a Constanta, skazuje go na śmierć, poprzez ścięcie gilotyną na krześle elektrycznym. - Powiedział Straszysław śmiejąc się złowieszczo pod swoim nosem.


Co by tu zrobić?

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Pt, 1 sie 2014, 13:17
Zgłoś post
WWW
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49
Posty: 1691
Naklejki: 10
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Bohater nie ryzykując w sumie nic postanowił sprawdzić co zrobią małe krety z wiadrami z wodą. Przy okazji bohater nadal wcina popcorn, chociaż powoli mu się już kończy.


Pt, 1 sie 2014, 13:23
Zgłoś post
Forumowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 lut 2010, 19:53
Posty: 1778
Lokalizacja: Druga strona lustra
Naklejki: 6
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Eliotowi wydaje się, że gdzieś spadł także wspina się po krzyżu. Jeżeli uda mu się podnieść, a krzyż będzie w stanie zabrać ze sobą to tak uczyni.

_________________
Tym kolorem oczyszczam forum ze spamu.
:(


Pt, 1 sie 2014, 13:35
Zgłoś post
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post Re: Land Of Immortals - Rozgrywka
Gienek-Eee... no... - kogut błyskawicznie schował zdobycz za plecami i, udając wahanie, powoli zaczął się zbliżać do Bladej Damy. - Hmmm... nie wiem... chociaż... po namyśle... dobrze, zostanę z tobą... albo przynajmniej z twoimi zwłokami!!! - z tym okrzykiem nagle rzucił gaciami w Damę, chwilowo ignorując pasażerów.

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


Pt, 1 sie 2014, 13:40
Zgłoś post
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 872 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL