|
|
Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 07:51
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
Kretoni
Blubb walnął młotkiem i krety znalazły się na początku, a Kretes dał im bułe. Czy udało im się wydostać?
|
Wt, 24 paź 2006, 14:11 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
No przecież byli na końcu gry. To chyba się udało...
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Wt, 24 paź 2006, 15:20 |
|
|
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
A jak się wydostali?
|
Wt, 24 paź 2006, 18:26 |
|
|
J.P. Kretien
Operator Koparki
Dołączył(a): Śr, 9 lut 2005, 14:17 Posty: 35 Lokalizacja: z dachu
Naklejki: 2
|
No jak? Normalnie! Zagrali w grę, przeszli całą na trudnym poziomie i znaleźli się na końcu. Proste....
_________________ Różne wyrazy i ukłony. J.P.K.
|
Śr, 25 paź 2006, 08:06 |
|
|
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
A co teraz robią?
|
Śr, 25 paź 2006, 14:34 |
|
|
czak nornik i Net
Roz-kreca się
Dołączył(a): Pn, 8 sty 2007, 18:12 Posty: 39 Lokalizacja: Sprzed komputera
|
Przechodzą w kółko grę bo ich ciągle cofa.Chyba że Blubb już nie walnoł młotkiem.
Ostatnio edytowano Pt, 12 sty 2007, 21:46 przez czak nornik i Net, łącznie edytowano 1 raz
|
Pn, 8 sty 2007, 18:41 |
|
|
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
Przestań SPAMOWAĆ!
|
Wt, 9 sty 2007, 17:25 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Kretoni
Bardzo ciekawy temat. Dziwne, że w tylu falach odkopów od 2020, nikt tu nie dotarł, więc zaszczytną łopatę podejmę ja - w końcu jestem Kretonem. Scena z końca RiKN rzeczywiście nasuwa sporo pytań, co do dalszych losów członków KRO. Jak słusznie zauważył Kaczor - w RiU byli bardziej samodzielnymi postaciami, za to w następnych częściach już prawie wyłącznie parodią twórców (jedną z dwóch, obok równolegle funkcjonującej Herbatki). No i jako parodie twórców można powiedzieć, że zagrali w grę, wydostając się z więzienia i lądując w filmiku na końcu (tylko to by oznaczało, że utknęli w pętli - jak potem znaleźli się w RiKwA?). Trzeba się jednak zastanowić, co to znaczy, że "zagrali w grę", jeśli równocześnie mamy do czynienia ze zwykłymi rebeliantami z Kurana. Tak jakby w świecie gry istniał przedmiot "gra", którą Kretoni mieli przy sobie i nie wiadomo na jakim sprzęcie odpalili ją - w dodatku w więzieniu i ta gra była zdolna do przeniesienia ich (graczy) w dowolny moment fabuły w obrębie Przygody. Technologia ta przypomina nieco album, o którym krążą teorie, że jest artefaktem starożytnych kretonów. Może to właśnie po to BlooMoo zostało wydobyte z ruin Mu. Zawsze sobie dopowiadałem, że Kretoni chcieli po prostu zdążyć na przyjęcie z okazji powrotu Reksia i Kretesa do naszych czasów (czemu nie polecieli z Molly? Może polecieli już wcześniej na Ziemię, aby odnaleźć ten cenny wynalazek - wszyscy poza Krettim, który został wysłany do nich przez Molly jako zaufany człowiek, żeby wracali na podwórko, bo Kretes się zbliża). Wygląda na to, że ponieważ jak zwykle z tego typu wynalazkami coś poszło nie tak, spóźnili się (chyba, że to oni byli przysłowiowymi "kretami z kwiatami" poza kadrem). Jeśli uznać za kanon wypowiedzi twórców w tym temacie, Kretoni cały czas krążą między dodatkiem do poziomu trudnego a początkiem obu poziomów trudności (na szczęście lokacja, w której się znajdują wygląda identycznie w obu poziomach). Pojawia się jednak paradoks (jeśli uznajemy RiKwA za kanon): wiemy, że jeśli Kretoni wydostaną się z pętli - a w jakiś sposób wydostać się muszą, jeśli mają wpaść do Kretesa na maraton Kleystation a potem wyjść po zmroku przy mrocznej muzyce - zabraknie ich na początku RiKN, przez co Reksio i Kretes nie wrócą do swoich czasów (a przynajmniej w znany nam sposób z łomem od Kretonów po drodze). Także problemy są 3: 1. jak wyjść z pętli (dlaczego Blubb miałby wybrać pokrętło lub klucz albo BlooMoo zareagować inaczej na młotek), 2. gdzie znaleźć się, wychodząc z pętli, 3. jak równocześnie spełnić swoją rolę na początku RiKN. Ciekawym rozwiązaniem byłby wybór poziomu łatwego przez Kretonów, gdyby w cutscenki końcowe różniły się i na podwórku pojawiali się Kretoni na poziomie łatwym, a na trudnym już nie. W takim przypadku można by było poziomy trudności traktować jak alternatywne linie czasowe - na trudnym Kretoni znikają z przyszłości i krążą w pętli, a na łatwym pojawiają się w RiKwA i tak dalej. Ale może po prostu za którymś razem, niezależnie od poziomu, który wybrali, Kretoni uznali, że zamiast przenosić się do sceny po napisach, przeniosą się poza kadr i staną się "kretami z kwiatami", wykorzystując wieloznaczność słów Narratora. Tak w ogóle to chętnie zobaczyłbym fanart "Kretoni z Kwiatami".
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pn, 31 sty 2022, 13:42 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|