Teraz jest Śr, 15 maja 2024, 02:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Błąd (?). 
Autor Wiadomość
Post 
No a jaki masz system operacyjny?






:wink: :roll: :arrow: :idea: :?: :!: :D :) :( :cry:


Pt, 13 paź 2006, 14:21
Głodomorek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13
Posty: 2995
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
Post 
Mówiłem, XP. Już wszystko z Sz.Kapelusznikem wyjaśniliśmy.

_________________
Mahna mahna...

Whovian.

Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.


Pt, 13 paź 2006, 15:03
Się Odezwał

Dołączył(a): Pt, 13 paź 2006, 19:35
Posty: 2
Post problem z wielbłądem
Witam wszystkich,
Właśnie zarejestrowałem się na forum, a piszę bo mam problem z RiKN. :cry:
Gra zainstalowała się pieknie, graliśmy bez problemów, ale doszliśmy do Egiptu i "złożyliśmy" wielbłada.
Niestety po kliknięciu na niego gra się wyłącza i nie daje się więcej odpalić - tzn. po kliknięciu na szufladę z zapisaną grą gra wyłącza się za każdym razem. Pomagają dopiero zmiany w save'ie w slocie, gdzie jest zapisany stan, ale po ponownym złożeniu wielbłada historia powtarza się i nie możzemy przejść dalej. Czy macie może jakiś pomysł, albo ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził?


Pt, 13 paź 2006, 19:49
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 wrz 2005, 15:14
Posty: 119
Lokalizacja: z miasta
Post 
Jak nie wiesz, to po co to pisać? Mam nadzieję, że nie będziesz musiał tyle czekać, ale może potrzebna jest jakaś łatka? Oby nie, bo jeszcze ich nie ma i chyba jeszcze trochę potrwa zanim je zrobią... Może Szalony Kapelusznik coś poradzi...

_________________
Milczenie jest złotem... Ale ja wolę platynę :)


Pt, 13 paź 2006, 20:36
Post 
no cóż, dzięki za dobre chęci, nadal walczę, zmieniłem w save'ie WIELBLAD na null, gra działa, ale nie mogę przejść dalej :x , bo nie ma wielbłąda :(


Pt, 13 paź 2006, 20:44
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Uuuu.... o czymś takim nie słyszałem....nie wygląda to dobrze.

Mój typ niestety... bład na płytce... :( Oprócz Tailsa jeszcze dwie inne osoby zgłosiły problem z płytką, a to oznacza że tłocznia dała ciała.... będziemy to badać w poniedziałek.

Narazie, prosiłbym o przesłanie mi pliku save'a na adres pankapitan@aidemmedia.pl, ale obawiam się że sprawę naprawimy dopiero w poniedziałek, jak programista Blubb wróci z urlopu. Może jeszcze poproszę o spakowany katalog dane\game\przygoda\arcade\egpit. jeżeli plik z wielbładem jest uszkodzony to będę w stanie to wymienić od ręki.

Przepraszamy za utrudnienia...

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 13 paź 2006, 21:10
WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
a parametr zaliczenia wielbłada to "TAKEN" - tylko nie wiem, czy taka zmiana coś da.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 13 paź 2006, 21:26
WWW
Post 
Dzięki za pomoc, zaraz sprawdzę, może się uda. Tylko muszę wrócic do windows. Szkoda, że gra nie działa pod linuksem :(


Pt, 13 paź 2006, 21:37
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Szkoda, że gra najwyraźniej również nie działa pod windowsem :(

jeszcze mozna spróbować parametr w egipt_przebranie ustawić na "wielblad"... ale przyznam się szczerzę, patrzę w kod i ciężko jest mi zgadnąć, czemu się wywala... rozumiem, że dało się użyć obu potrzebnych do jego budowy przedmiotów i "wywalenie" nastepuje kiedy klikniemy na gotowego już wielbłada...? czy bohaterowie zdążą do nie go podejść, czy sypie się od razu?

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 13 paź 2006, 21:41
WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
...rzeczony wielbłąd ma jeszcze paramert "Ready" (zbudowany, przed kliknięciem)

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 13 paź 2006, 21:47
WWW
Post 
no i nie działa, skopiowałem katalog egipt z płyty, do katologu z grą, wyczyściłem save'a do egiptu i jeszcze raz złożyłem wielbłada, bez zmian. Bohaterowie nie podchodzą, ekran robi się czarny ekran i gra się wywala, wysyłam na wskazany adres niedziałającego save'a i katalog egipt.


Pt, 13 paź 2006, 22:07
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
ok, sprawdzę to rano. jeszcze bym poprosił o plik wielblad.ann, który znajduje się luzem w katalogu arcade.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


So, 14 paź 2006, 00:10
WWW
Starszy Dźwigowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 20 sie 2006, 14:52
Posty: 581
Lokalizacja: z Szangri-La
Naklejki: 2
Post 
Panie Szalony Kapeluszniku pojawił się błąd w mojej grze przy labiryncie z mumiami (pierwszy labirynt na poziomie łatwym) brakuje jednej bomby !!!

Ja to przeszedłem tak :
1.wszedłem do katalogu z grą
2.wszedłem do folderu dane
3.wszedłem do folderu game
4.wszedłem do folderu przygoda
5.wszedłem do folderu wykopaliska
6.znalazłem dwa pliki :
LEV1_EASY.FLD
LEV1_NORMAL.FLD
7.zkopiowałem zawartość pliku LEV1_EASY.FLD i zawartość tego pliku przekopiowałem do LEV1_NORMAL.FLD (najpierw wykasowałem jego zawartość)



Tak się udało to ominąć bo w łatwym poziomie nie ma tego błędu a robiąc to co powyżej zmieniasz poziom trudności !!! :D :D


So, 14 paź 2006, 07:04
WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Bomby napewno nie brakuje. Na obu poziomach trudności przechodzimy ten sam labirynt. wersje różnią się ilością bomb, kamieni, dynamitów i mumionków. I pewnie stąd to wrażenie, ze przy sztucznej podmianie hard na easy coś znika...

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


So, 14 paź 2006, 10:59
WWW
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 27 kwi 2005, 22:15
Posty: 74
Post 
A ja mam małą niedoróbkę:

Leca balonem ... Paliwo 1 i końcówka ... kret wisi na linie ... Łapie paliwo ... reksio go wciąga ... i w tym momencie paliwo 0 ... I zaczynamy od początku ... mimo, że reksio wciągnął kretesa i balon zaczął się unosić ... szkoda trochę, bo dodawałoby troche dramaturgii (nie kończenie od razu - łapanie paliwa podczas spadania ;))

_________________
Powoli zwracam honor za SOFT ... REJS i gra muzyka ;)

Znaczy się, rozkręca się ;P


So, 14 paź 2006, 11:29
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL