| Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/  | 
|
| Questy cesarskie #9: Dyndający Ląd https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=85&t=8182  | 
	Strona 1 z 1 | 
| Autor: | Cesarz Fiction [ Pt, 7 cze 2013, 16:59 ] | 
| Tytuł: | Questy cesarskie #9: Dyndający Ląd | 
Witam w kolejnym queście. Tym razem otrzymałem wiadomość od arcymaga z Dyndającego Lądu, wyspy latającej po archipelagowym niebie. Jest to miejsce zaawansowanych studiów magii klasycznej, to jest niepowiązanej bezpośrednio z magią kreacji. No... teoretycznie. Arcymag bawi się używaniem magii kreacji do tworzenia nowych zaklęć i wzorów. I wiecie co? Fatalnie mu to wychodzi. W zeszłym tygodniu dwukrotnie niemal wytrącił wyspę z równowagi przez jakąś eksplozję. Obawiam się, że choć istotnie ma talent, to jego umiejętności magii kreacji są niższe niż magii klasycznej. Zadanie polega na wymyśleniu zaklęcia. Oznacza to następujące elementy: nazwę zaklęcia, działanie zaklęcia (nie przebajerować, arcymag to nie cudotwórca), runiczny symbol zaklęcia (obrazek). Jakość obrazka i pomysłowość są w tym zadaniu głównymi kryteriami. Możecie otrzymać standardowe 10 punktów. Powodzenia... i obyście je mieli. Nie chcę, by wyspa wywróciła się dnem do góry lub na coś spadła. Poprzez "coś" mam na myśli jakieś miasto.  | 
	|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 | 
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|