Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Questy cesarskie #9: Dyndający Ląd
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=85&t=8182
Strona 1 z 1

Autor:  Cesarz Fiction [ Pt, 7 cze 2013, 16:59 ]
Tytuł:  Questy cesarskie #9: Dyndający Ląd

Witam w kolejnym queście.
Tym razem otrzymałem wiadomość od arcymaga z Dyndającego Lądu, wyspy latającej po archipelagowym niebie. Jest to miejsce zaawansowanych studiów magii klasycznej, to jest niepowiązanej bezpośrednio z magią kreacji. No... teoretycznie. Arcymag bawi się używaniem magii kreacji do tworzenia nowych zaklęć i wzorów. I wiecie co? Fatalnie mu to wychodzi. W zeszłym tygodniu dwukrotnie niemal wytrącił wyspę z równowagi przez jakąś eksplozję. Obawiam się, że choć istotnie ma talent, to jego umiejętności magii kreacji są niższe niż magii klasycznej.
Zadanie polega na wymyśleniu zaklęcia. Oznacza to następujące elementy: nazwę zaklęcia, działanie zaklęcia (nie przebajerować, arcymag to nie cudotwórca), runiczny symbol zaklęcia (obrazek). Jakość obrazka i pomysłowość są w tym zadaniu głównymi kryteriami. Możecie otrzymać standardowe 10 punktów.
Powodzenia... i obyście je mieli. Nie chcę, by wyspa wywróciła się dnem do góry lub na coś spadła. Poprzez "coś" mam na myśli jakieś miasto.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/