|
|
Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 07:10
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Zakończenie RiKwA pomysły
Autor |
Wiadomość |
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Zakończenie RiKwA pomysły
Jako nastolatke w dużej mierze grałem, próbowałem przejść etapy w RiKwA, żeby zobaczyć co ci twórcy wymyślą na outro danej gry, oraz jaką nagrodę dostaniemy za przejście wszystkich minigier. Niestety okazało się, że po przejściu, nie ma niczego, żadnej cutscenki, obrazka w menu, no czegokolwiek uznającego twoje osiągnięcie.
W takim razie pytam się was co byłoby dla was satysfakcjonującym zakończeniem RiKwA?
Nwm dla mnie zawsze satysfakcjonującym byłby tak zwany sekretny boss, albo dodatkowy poziom. Więc może po przejściu gry okazywałoby się, że gra była pułapką i wciągała reksia i kretesa i Kari z Molly musiałyby przejść ~5 dodatkowych poziomów z każdej sekcji, żeby ich uwolnić.
Inną opcją byłoby odblokowanie jakiegoś hardmoda, tak jak mieliśmy w Nemo, który przynajmniej by zmieniał statystyki reksia, albo dodawał tonę przeciwników do plansz.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
So, 23 sty 2021, 09:38 |
|
|
Newt Salamander
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Hmm ja bym przede wszystkim do wszystkich Reksiów dodał menu trofeów. Za przejście, zrobienie tam nagroda. W RiKwA to mogłoby wyglądać tak: RiSP Brązowe za przejście do 3 Srebrne za przejście do 5 Złote za przejście całego RiU Brązowe za przejście do 4 Srebrne za przejście do 8 Złote za przejście całego RiC Brązowe za przejście do 4 Srebrne za przejście do 8 Złote za przejście całego RiWC Brązowe za przejście do 3 Srebrne za przejście do 5 Złote za przejście całego SHiKN Brązowe za przejście do 6 Srebrne za przejście do 12 Złote za przejście całego WSZYSTKO BEZ KODÓW Potem może jeszcze coś napiszę
|
So, 23 sty 2021, 10:29 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Co do rozkładu trofeów @Newt, moim zdaniem w RiSP powinny być przyznawane po prostu co 2 poziomy (czyli do podanego przez ciebie poziomu rozłącznie), a w pozostałych to tak jak mówisz - za przejście do danego poziomu włącznie. System osiągnięć przydałby się w każdej części Reksia (w sumie powinienem go dodać do to-do listy), ale najlepiej działałoby to, gdyby cała stara seria (najlepiej wraz z dodatkami) stanowiła 1 program... I jakieś duże osiągnięcie za przejście wszystkiego bez kodów to byłoby świetną nagrodą, której faktycznie może brakować. Co nie zmienia faktu, że pomysł Myśliwego by przedłużyć całą grę dodatkowymi poziomami jest na pewno intrygujący. Szkoda, że twórcy nie pomyśleli o tym. Dodawanie tego teraz do gotowego produktu może jednak nie być tak dobre. Lepiej z dodatkowymi poziomami i cutscenkami poczekać do RiKwA2.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
So, 23 sty 2021, 12:19 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Nwm jakoś nigdy nie byłem fanem trofeów za normalne ukończenie poziomów. Jak na moje powinny one raczej dawać właśnie wyzwania, o których by się nie pomyślało normalnie przechodząc. Bym dał np. trofeum: RiSP może przejście poziomu bez zbierania monet / zabijania wrogów. RiU za przejście RiU za jednym razem / zaczęcie poziomów bez powerupów, albo za przejście trybu bez nich. RiC to nwm za wybicie całego drobiu albo właśnie tak zwane wysłuchanie całej kwestii Kretesa. RiWC to np. mogłyby być challange na przejście poziomu w określonej ilości ruchów czy coś. RiKN to mogłoby być przejście poziomu z gravity, gdzie wyzwanie mi. by polegało na znalezieniu takiego poziomu.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
So, 23 sty 2021, 13:35 |
|
|
Newt Salamander
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
W sumie to trofea przyznawał bym w przypadkach poziomów oraz właśnie takich challengów. Podobają mi się twoje pomysły. Być może kilka z pozycji znajdzie się na moim kanale
|
So, 23 sty 2021, 13:51 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Jestem fanem zbierania osiągnięć w Starcrafcie 2. Jest ich tam naprawdę sporo i są wśród nich zarówno takie za samo przejście różnych misji na różnych poziomach trudności czy za wbicie lvla w coopie albo rangi w multi, ale są też za wykonanie konkretnych karkołomnych i/lub nieoczywistych zagrań w każdym z tych trybów. Także co do zasady się zgadzam, że same nagrody za przejście nie wystarczą, ale i tak myślę, że dobrze by było, gdyby były (a duża liczba innych trofeów pozwalałaby je dobrze zakamuflować, tak że faktycznie przejście gry byłoby samo dobrze nagradzane, ale pozostawiało też ten niedosyt, który można by było zaspokoić poprzez zdobywanie innych osiągnięć). RiSP bez zbierania monet to raczej by się nie udał Ale bez otwierania fakultatywnych przejść, zbierania mięsa czy bomb - to jak najbardziej można rozważyć. Albo przejście z księżycową grawitacją w określonym czasie (ewentualnie też z dozwolonym coins). RiU zgadzam się na oba. Szkoda, że w RiC w RiKwA nie ma żadnej kwestii Kretesa działającej tak jak ta w oryginalnym RiC, ale wyzwanie na przejście bez użycia Kretesa nadal ma sens (tylko czy spowalniające go pola by się liczyły?). Można też to odwrócić i dać osiągnięcia za zabijanie bossów samym Kretesem. Bardzo ciekawy pomysł z RiWC. Ja chciałbym też zobaczyć taki z wypuszczeniem wszystkich pająków w poziomie 6 do pierwszych dwóch komnat. SHiKN - dobry pomysł z gravity, ale jeszcze mogłoby być coś takiego: użyj armagedonu by zabić x wrogów. Oczywiście we wszystkich można dać też osiągnięcia, żeby po prostu ukończyć jakiś poziom w danym czasie (to akurat osiągnięcie mogłoby mieć kilka poziomów). No i oczywiście RiSP, RiC, SHiKN (ewentualnie też coś zbliżonego do tego w RiU) peaceful i genocide.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
So, 23 sty 2021, 14:07 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Jedynym problemem z trybem mieszanym jest muzyka, ale rozwiązałeś go dobrze (na początku wybierasz pierwszą szatę graficzną i w ten sposób określasz kolor skał na zewnątrz poziomu, co może obiektywnie skutecznie wiązać się z muzyką). Nie wiem tylko czy jest też sens czekać z udostępnieniem tej opcji aż do przejścia SHiKN (czy całego RiKwA). Może lepiej udostępnić go od początku?
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
So, 23 sty 2021, 15:35 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Dla mnie kanonicznie intro dzieje się tylko za pierwszym razem, a za każdym innym jest tylko efektem ubocznym włączenia gry i tak naprawdę powitanie Reksia i Kari u Kretesa wygląda inaczej, tylko tego nie widzimy, bo od razu to pomijamy i skaczemy do menu. Tak samo scenka z kuratorem i porwaniem kur w RiU dzieje się tylko raz, na początku gry, a to że widzimy ją za każdym razem, gdy włączamy grę nie wpływa na fabułę. RiWC w sumie też dzieje się tylko raz - przed rozpoczęciem opowieści babcia. Scenki z RiSP i RiKN w ogóle nie są kanoniczne, tylko przedstawiają w ładny wizualny sposób tytuł gry.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pt, 12 lut 2021, 19:21 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
Ano jakbyśmy mieli jeszcze randomizowane intro to wgl. byłoby ciekawie i jakby jeszcze dołożyć takie wspominki jak w pokemonach, że postacie rozmawiają o tym w co grały na ostatnim spotkaniu, albo jak im dzisiaj poszła gra.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Pt, 12 lut 2021, 19:53 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Zakończenie RiKwA pomysły
To by było świetne, tylko niestety bez współpracy z aktorami/dobrego reksiobota nierealne. No i jeśli w takim wypadku byłyby różne scenki po odpaleniu gry, przydałby się w menu przycisk, żeby można było sobie puścić oryginalne intro. Ale w sumie wydaje się to tak nieszkodliwe, że można to dodać do odpowiedniej kategorii to-do listy.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pt, 12 lut 2021, 19:56 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|