Awtora Forumoturniej: A&K Ruletka
Dobra, czas bym ja zrobił swój konkurs. Najwyższy czas. Przed wami Awtora Farumoturniej: Autora i Kretesa Ruletka. Gra będzie podobna trochę do teleturnieju pt.: "Rosyjska ruletka", z tym, że u nas będą punkty, nie pieniądze. Wszystko będzie odbywać się na czacie, zapisy tutaj.
ProwadzącyProwadzącymi są:
RozgrywkaW grze bierze udział 3-5 osób. Od ich ilości decyduje liczba rund (jeśli jest 5 osób, rund jest 7 [4 zwykłe+3 finałowe, liczba rund finałowych się nie zmienia], jeśli 4, rund jest 6, jeśli 3 - rund mamy 5). Ustawiają się oni na zapadniach, jedna od początku jest wolna (pod zapadniami mamy pełno pluszaków, więc nie trzeba się martwić wpadaniem pod ziemię
).
Rundy zwykłe1. Na początku uczestnicy otrzymują 300 punktów.
2. Prowadzący pociąga za dźwignię i losuje jednego zawodnika, który usłyszy pytanie.
3. Wylosowany gracz po usłyszeniu pytania wybiera zawodnika, który na nie odpowie.
4. Prowadzący podaje warianty odpowiedzi i zawodnik na odpowiedź ma 30 sekund. Jeśli dobrze odpowie, otrzyma pewną ilość punktów (300, 600, 1000, 1500, zależnie od rundy). Jeśli źle się odpowie, to wtedy prowadzący pociagą dźwignię, która wybiera od 1-4 pól (również zależnie od rundy). Jeśli trafi na pole tego, który źle odpowiedział, ten odpada - wpada pod ziemię, a gracze dzielą punkty między siebie. Jeśli nie trafi na jego pole, punkty przegranego gracza idą na konto tej osoby, która zostanie wylosowana, a przegrany gra dalej.
5. Potem osoba, która dobrze odpowiedziała na pytanie/została wylosowana na początku, wybiera kolejnego zawodnika.
6. Wpadnięcie kogoś pod ziemię kończy przedwcześnie rundę.
7. Jeśli nikt nie odpadnie, a pytania się wyczerpią (jest ich kolejno w rundach: 8, 7, 5, 4) to wtedy prowadzący losuje tego, kto odpadnie, dając nietykalność dla osoby o największej ilości punktów (jeśli jest remis, wtedy czegoś takiego nie ma).
8. Prawda, że wcale nie skomplikowane?
Rundy finałoweTrzy rundy finałowe kończą każdą rozgrywkę. Bierze w nich udział jeden zawodnik, ten, który nie wpadł pod ziemię w poprzednich rundach. W tej fazie jest 6 zapadni. Prowadzący losuje trzy (runda 1), cztery (runda 2) lub pięć (runda 3) zapadni, które mogą się otworzyć. Na początku każdej rundy gracz wybiera jedną z zapadni, licząc, że nie została wylosowana. Następnie prowadzący czyta pytanie (bez wariantów). Jeśli gracz dobrze odpowie wygra 5 tyś. (1 runda), 25 tyś (2 runda) lub nawet 100 tyś punktów (3 runda) i może grać dalej. Jeśli źle odpowie lub nie udzieli odpowiedzi, wtedy otworzą się wylosowane zapadnie. Jeśli gracz stoi na jednej z nich, przegrywa, spada pod ziemię i zostaje mu wygrana z rund zwykłych. Jeśli szczęście mu dopisało i stoi na niewylosowanej zapadni, to wtedy gra dalej. Gra kończy się gdy gracz wygra 3 rundę lub spadnie pod ziemię.
PytaniaPytania są nieodłączną częścią turnieju. Maksymalnie może być ich 27 (3 finałowe + 24 z rund zwykłych). Mogą one dotyczyć Przygód Reksia, forum, ale także prawdziwego świata. Tak więc nie zabraknie pytań historycznych, politycznych czy też kulinarnych. Pytania zadają prowadzący.
Tabela wyników:1. Mątek - 3550
...