Teraz jest Pn, 13 sty 2025, 07:01



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Cesarskie RPG 
Autor Wiadomość
Żaba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40
Posty: 1641
Lokalizacja: student
Naklejki: 5
Post Re: Cesarskie RPG
Będąc na polu numer 13, nie wiedząc dokładnie gdzie idzie, Rincewind zaczął zwiewać w stronę pola nr 12.

_________________
– Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie.
– Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!


Mistrz i Małgorzata
<3

Moderuję na pąsowo bo mogę.


N, 29 cze 2014, 19:45
Zgłoś post
WWW
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post Re: Cesarskie RPG
- No cóż, raczej nie mam zbytniego wyboru. A ty tym bardziej... czyli ogólnie rzecz ujmując powinno ci zależeć na moim przetrwaniu, bo od niego zależy przetrwanie twoje. Czyli mówiąc prościej, mogłabyś zaopatrzyć mnie w jakieś niepotrzebne zabłąkane fiolki, jakaś zbroję, garnek na głowę. Ci z kultu się w nich dość lubują. Bo wiesz, zawsze lepiej jest być uzbrojonych i wyekwipowanym na walkę z demonami. Obecnie coś u mnie krucho z pieniędzmi, he he.

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


Pn, 30 cze 2014, 11:21
Zgłoś post
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post Re: Cesarskie RPG
Agaton
Jesteś w Dioshun.

-Czy ja wyglądam, jakbym była wędrownym magiem bojowym noszącym przy sobie zapasowy pancerz?
Jako że mistyczna siła będąca u steru biegu wydarzeń postanowiła sobie zignorować opis Almigry, Agaton nie był w stanie stwierdzić naocznie, jaka była odpowiedź na to pytanie, ale z tonu wydedukował, że odpowiedź brzmi "nie".
-Umiesz liczyć? - spytała go Aligra.
-No umiem.
-To licz na siebie.
Po tych słowach otworzyła drzwi do laboratorium.
Sama ściana wejściowa i dwie ściany po bokach, na których wisiały szafki ze sprzętem laboratoryjnym, były niezbyt interesujące, ale czwarta ściana przedstawiała stanowczo ciekawy widok. To nie była szczelina, to była po prostu dziura. Po drugiej stronie chyba ktoś przeprowadzał fuzję dzikiej imprezy i marszu polskich kiboli po zakończeniu meczu. I paru imprezowiczów przeszło już na tę stronę.

[TRYB WALKI]

Demoniczna harpia: 75/75 HP, 20 pkt obrażeń
Demoniczny przydupas 1: 27/27 HP, 14 pkt obrażeń
Demoniczny przydupas 2: 27/27 HP, 14 pkt obrażeń

[Agaton rzuca zaklęcie "Płomienie" na Demoniczną harpię]
[Agaton: ("Płomienie") -9 mana (6/15)]
[Demoniczna harpia ("Płomienie") - 40 HP (35/75)]
[Almigra Naro rzuca zaklęcie "Szron" na Demonicznego przydupasa 1]
[Almigra Naro: ("Szron") -6 mana (14/20)]
[Demoniczny przydupas 1: ("Szron") - 40 HP (0/27)]
[Demoniczna harpia atakuje Almigrę Naro]
[Almigra Naro: (Demoniczna harpia) - 20 HP (60/80)]
[Demoniczny przydupas 2 atakuje Agatona]
[Agaton: (Demoniczny przydupas 2) - 14 HP (56/70)]
[Agaton (Leczenie) +5 HP (61/70)]
[Agaton (Regeneracja) +3 mana (9/15)]
[Almigra Naro (Leczenie) +5 HP (65/80)]
[Almigra Naro (Regeneracja) +3 mana (17/20)]
[Demoniczna harpia (Leczenie) +5 HP (40/75)]

Agaton: 61/70 HP, 9/15 mana
Almigra Naro: 65/80, 17/20 mana
Demoniczna harpia: 40/75 HP
Demoniczny przydupas 2: 27/27 HP

----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Gaslum.

[Incarnate Evar (Regeneracja) +3 mana (8/15)]
Kult Smoka najwyraźniej miał się ostatnimi czasy dobrze. Również wewnątrz budynek był w dobrym stanie - wszędzie purupura i czerwień, smocze motywy i inne duperele, z których Vorvar z pewnością był rad.
Była to zapewne zasługa twojego nowego przełożonego, opiekuna lokalnego kręgu wyznawców, bogatego elfa Foresighta. Nie zwlekając długo przedstawił ci szczegóły pierwszego zadania.
-Jak wiesz, Smocze Gniazda rozprysły się na liczne wymiary. Poza znalezieniem Księgi odnalezienie tych odłamków jest naszym pierwszorzędnym celem. W obecnej chwili jeden z naszych kultystów jest na tropie kogoś, kto może posiadać informacje, ale na razie w ich braku proponuję zająć się Gniazdami. Dowiedzieliśmy się, że w mieście przebywa asystant Umbergo Rocci, potężnego maga, który parokrotnie zalazł już za skórę naszemu panu. Mag ten odnalazł kilka małych odłamków i w jakiś sposób przejął nad nimi kontrolę, kradnąc część wymiaru Vorvara. Nie wiemy, jak tego dokonał, ale możliwe, że asystent Rocciego będzie mógł to wyjaśnić. Trzeba go porwać, ale aby to zrobić, trzeba go najpierw wywabić z dworu jego wujostwa. Dwór jest silnie strzeżony, ale znaleźliśmy sposób - pójdziesz do dworu i powiesz strażnikom, że jakiś nieznajomy ci elf wysokiego rodu w fioletowej szacie i z krótką, kozią bródką zapłacił ci, byś dostarczył ten list. Potem wróć tutaj.
<otrzymałeś Sfałszowany list od Umbergo Rocci>
<Nowy quest: Pies swego pana>

----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w wiosce Kypsh.

Taaak, zdecydowanie nie najlepszy czas na odwiedziny w Kypsh. Jedna ze starszych kobiet poinformowała cię, że wysłannik plemienia Dago parę godzin temu przyniósł im topór bojowy od ich wodza. Wynikał z tego dla ciebie pewien problem - wedle słów Twórcy musiałeś sobie zjednać plemiona szanowane przez Meduzę, a ciężko to zrobić, gdy rzeczone plemiona skaczą sobie do gardeł.
W pierwszej kolejności musiałeś ustalić, które plemiona mają szacunek Meduzy. Lepiej nie podejmować działań na ślepo.
----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

Twój plan się powiódł - udało ci się dostać do pokoju nekromanty niezauważonym! No, prawie... Chyba Infinite nie lubi nieproszonych gości. Tak sugeruje to widmo-strażnik w kącie.

[TRYB WALKI]

Zniewolony duch: 40/40 HP, 9 pkt obrażeń
[Czarny atakuje nożem Zniewolonego ducha]
[Zniewolony duch: (Nóż) -24 HP (16/40)]
[Zniewolony duch atakuje Czarnego]
[Czarny: (Zniewolony duch) -9 HP (56/65)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (61/65)]

Czarny: 61/65 HP, 10/10 mana
Zniewolony duch: 16/40 HP

----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś na polu numer 23.

<otrzymujesz Kamienie (5)>

[TRYB WALKI]

Przerośnięty szczur 1: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 2: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń

[Melfet von Gather strzela w Przerośniętego szczura 1, ale pudłuje]
[Przerośnięty szczur 1 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 1) -5 HP (70/75)]
[Przerośnięty szczur 2 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 2) -5 HP (65/75)]
[Przerośnięty szczur 3 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 3) -5 HP (60/75)]
[Przerośnięty szczur 4 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 4) -5 HP (55/75)]
[Melfet von Gather (Leczenie) +5 HP (60/75)]

Melfet von Gather: 60/75 HP, 10/10 mana
Przerośnięty szczur 1: 5/5 HP
Przerośnięty szczur 2: 5/5 HP
Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP
Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP

----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś na polu numer 12.

[Rincewind Rinsson (Leczenie) +5 HP (65/75)]
Tak oto wkroczyłeś w las tropikalny. Szczęśliwie nie napotkałeś żadnego nowego przeciwnika, dzięki czemu mogłeś nieco odsapnąć po zaklęciu, którym dostałeś na odchodnym z pola bitwy.
----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś w Al-Kazaan.

Pierwszą rzeczą, którą zobaczyłeś, gdy zwrócono ci kontrolę nad ciałem, był mieszek kreatków na twojej dłoni.
<zdobyłeś 50 C>
----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś na polu numer 14.

[TRYB WALKI]

Bandyta 1: 0/60 HP
Bandyta 2: 29/60 HP, 11/14 mana

[Igna Feather atakuje włócznią Bandytę 2]
[Bandyta 2: (Włócznia) -36 HP (0/60)]
[Igna Feather (Leczenie) +5 HP (45/75)]

Igna Feather: 45/75 HP, 10/10 mana
Bandyta 1: 0/60 HP
Bandyta 2: 0/60 HP

[Igna Feather zwycięża walkę!]

I tak oto Igna Feather wyszła z potyczki nie tylko cało, ale i z zyskiem.
<zdobywasz Skórzane hełmy (2)>
<zdobywasz 20 exp (25/25)>
<LEVEL UP - rozdaj staty i punkty umiejętności>

----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś na polu numer 8.

[TRYB WALKI]

Słaby szkielet: 25/25 HP
[Taren Armi rzuca zaklęcie "Nawiedzanie" i przyzywa drugiego pomniejszego ducha]
[Taren Armi: ("Nawiedzanie") -7 mana (4/15)]
[Pomniejszy duch 2 [15/15 HP, siła obrażeń 5 pkt] dołącza do walki!]
[Pomniejszy duch 1 atakuje Słabego szkieleta]
[Słaby szkielet: (Pomniejszy duch 1) - 5 HP (15/25)]
[Pomniejszy duch 2 atakuje Słabego szkieleta]
[Słaby szkielet: (Pomniejszy duch 2) - 5 HP (10/25)]
[Słaby szkielet atakuje nożem Pomniejszego ducha 1]
[Pomniejszy duch: (Nóż) -22 HP (0/15)]
[Taren Armi (Regeneracja) +3 mana (7/15)]

Taren Armi: 70/70 HP, 7/15 mana
Pomniejszy duch 2: 15/15 HP
Słaby szkielet: 10/25 HP

----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Gaslum.

-Nie nie nie, w tym wypadku bez zabójstwa. Możesz zgarnąć tyle łupu, ile zdołasz przy pozostaniu anonimowym, ale właściciela trzeba pozostawić przy życiu.

Widzisz, jest on winny Gildii pieniądze. Jest dość biedny, ale wiem z pewnego źródła, że stać go na pokrycie długu. Więc sami sobie odbierzemy zapłatę, z

nawiązką oczywiście, skoro tak zwlekał. Nawiązka trafia do ciebie, tak na miły początek znajomości.
-Ile jest wam winny?
-Sto kreatków. Stosunkowo niewielka suma, ale nie można pozwolić, by ktoś myślał, że można się wymigać z długów u nas.
-To gdzie mieszka?
-Wysoka, brązowa kamienica na końcu ulicy, ostatnie piętro. Masz tu trochę potrzebnego wyposażenia.
<otrzymałeś Wytrychy (5)>
-Oszczędności trzyma w skrzyni przy łóżku. Na pewno ma jakiś niezbyt mocny zamek, więc lepiej nie marnuj wytrychów na drzwi wejściowe, tylko znajdź

jakąś alternatywną drogę wejścia. Sugeruję sprawdzić dach. Najlepiej zacznij po zmroku - mieszkaniec pracuje nocą, bardzo dla nas korzystnie.
<Nowy quest: "Długi? Jakie długi?">
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś na polu numer 2.

Pół podróży przebiegło spokojnie i bez żadnych problemów. Druga połowa... powiedzmy, że zapowiadała się interesująco.
-Piraci! - rozległ się krzyk z gniazda.
Na horyzoncie, na południowy wschód od was, było widać okręt z czerwoną flagą na maszcie. Szybko się zbliżał.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Pn, 30 cze 2014, 16:06
Zgłoś post
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post Re: Cesarskie RPG
Elf wolał jak najszybciej rozprawić się ze strażnikiem - nie sądził, że ma jakieś szanse w bezpośrednim starciu ze Statem i miał zamiar zabić go z ukrycia. Z pewnością nie ułatwiłoby to mu zadania, jeśli jego cel wejdzie do sypialni, gdy on sam będzie walczył z jego sługusem. Zaczął ciąć ducha na oślep nożem, mając nadzieję, że Infinite zostanie jeszcze chwilę na balkonie.

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


Pn, 30 cze 2014, 16:13
Zgłoś post
Lord Protektor

Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22
Posty: 2166
Naklejki: 100
Post Re: Cesarskie RPG
Autor postanowił popytać się o Meduzę jakiś obywateli, którzy nie walczyli (z powodu jakiś chorób na przykład). Warto poznać, czy elfom podobają się jej... hmm.. jurysdykcja? sojusz? Coś zapewne łączyło tą wioskę z Meduzą, a Szóstek chciał wiedzieć, czy ktoś oprócz Szamana ma jakieś znajomości z nią. Ale to później.


Pn, 30 cze 2014, 16:17
Zgłoś post
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49
Posty: 1691
Naklejki: 10
Post Re: Cesarskie RPG
Bohater udał się w stronę centrum miasta Gaslum. W końcu ma zadanie do wykonania i musi znaleźć dworzec. Zaciekawiony i zdezorientowany poszedł szukać dworu. Kiedy ruszył niestety o coś się potknął i upadł na twarz, na szczęście nic poważnego mu się nie stało, wstał i ruszył przed siebie szukając tego czego ma znaleźć.


Pn, 30 cze 2014, 16:20
Zgłoś post
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47
Posty: 2434
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: Cesarskie RPG
Melfet nie sądził, że szczury będą niełatwe do pokonania. Założył Skórę Kameleona, którą przecież miał i zaczął na nowo strzelać z łuku oraz rzucać kamieniami w szkodniki.

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


Pn, 30 cze 2014, 16:27
Zgłoś post
YIM WWW
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2174
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Cesarskie RPG
Wysoki elf z uciechą schował mieszek do kieszeni, a następnie, pożegnawszy się z Lightningiem, udał się do widocznej z daleka i otoczonej wyczuwalną przez Davina magiczną aurą Gildii Magów. Oczywiście po uprzednim wypytaniu się o nią wszystkich w pobliżu. Po wejściu w magiczne i trochę chłodne progi tego budynku, Konstanty przywitał się z pierwszym lepszym magiem i poprosił go o robótkę.

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Pn, 30 cze 2014, 16:46
Zgłoś post
WWW
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Re: Cesarskie RPG
- Nie dasz mi pójść na całość mój brązowy kapturku... Noo cóż, szkoda. Jak tam Pan Profesjonalista woli. - stwierdził ze zrezygnowaniem, po czym pokiwał głową dając do zrozumienia zakapturzonemu, że wykona jego zadanie.

Przez kilka kolejnych godzin Mistic rozglądał się po mieście, starając się poznać je najbardziej jak było to tylko możliwe. Robił to do czasu, aż nocne obłoki zakryły dzienne światło. Nastała noc, a oznaczało to gotowość do wykonania pierwszego zadania gildii. Nie minęło kilka chwil, a Mistic już znalazł się na końcu wspomnianej wcześniej ulicy, gdzie szybko znalazł brązową kamienicę.
Zauważył, jak nieznany mu osobnik wchodzi prawdopodobnie do swojego miejsca zamieszkania. Nie namyślając się długo podbiegł w stronę nieznajomego i nie zważając na jego zdziwienie, poprosił w biegu o przytrzymanie drzwi.
- Ahh dziękuję obywatelu. Uratowałeś mi życie. Babcia upiekła mi szarlotkę, a ja lubię szarlotkę i ten... noo... przybiegłem tutaj po szarlotkę. A babcia stara i nie otworzyłaby mi później drzwi, musiałbym na przykład wchodzić po oknach czy... balkonach. - Udawał roztrzepanego. Nieznajomy patrzył na niego jeszcze dziwniej niż do tej pory, ale w końcu pokiwał głową i stwierdził że nie ma za co.
Mistic szedł powoli i czekał aż nieznajomy wejdzie do swojego mieszkania. Znajdowało się ono na parterze, więc Elf odetchnął z ulgą, że nie spotkał przedwcześnie swojej potencjalnej ofiary.
Chwilę później Mistic znalazł się już na ostatnim piętrze, gdzie spostrzegł drabinę prowadzącą na sam strych. Wszedł po niej, a po popchnięciu wieka i kilku losowych i równie przypadkowych zachowaniach, stanął już na dachu.
- Idealnie! - odparł po chwili. Czuł się podobnie jak wtedy, kiedy to stanął na największym szczycie układu słonecznego.
Idąc po schodach na ostatnie piętro, nauczył się mniej więcej szyku mieszkań w środku kamienicy. Miało mu to już wkrótce pomóc w znalezieniu właściwego okna.
Mistic nie miał lęku wysokości, więc zdecydował się na zejście po rynnach, parapetach i innych takich do miejsca, w którym pierwszy raz ujrzy jakieś okna. Wkrótce jego plan przerodził się w część bardziej praktyczną, a Mistic stał już na jedynym balkonie, ciemnym, nieoświetlonym przez żadne światło pochodzące z mieszkania. Miał pewność, że znalazł się we właściwym miejscu, a przypadkowe spojrzenie w dół miało zmieść w drobny pył jego ostatnie wątpliwości.
Zdecydował się szarpnąć za balkonowe drzwi, ale gdy uznał, że te są zamknięte, zaczął się zastanawiać.
- Hmmm, pomyślmy... - Mistic rozejrzał się po miejscu w którym przebywał. Uwagę jego oczu przykuły kwiatki, sporadycznie porozrzucane skrzynki a także szklana butelka. - Ahahah, no to wiadomo, że nasz cel jednak ma kasę, skoro zostawia butelki po alkoholu na swoim balkonie. Mój Brązowy Kapturek się zdziwi jak zostanie mi większość wytrychów. - zaśmiał się w myślach, po czym zapoczątkował reakcję butelki z balkonową szybą.
Wchodząc do mieszkania zastanawiał się, czy przypadkiem nikt go nie usłyszał. Nie zamartwiał się tym jednak zbytnio. Wiedział, że może wywołać pożar i zmusić mieszkańców kamienicy do wszechogarniającej paniki. Mistic wkrótce znalazł wspomniany wcześniej pokój i równie kluczową w tym zadaniu skrzynię.
- No to moje kochane wytrychy... SHOW MUST GO ON!! - wykrzyknął i zapoczątkował inną reakcję. Tym razem tą "WYTRYCH-SKRZYNIA".

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Pn, 30 cze 2014, 17:03
Zgłoś post
WWW
Żaba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40
Posty: 1641
Lokalizacja: student
Naklejki: 5
Post Re: Cesarskie RPG
Rincewind zaczął poszukiwać jakichś konkretnych rzeczy... lub ludzi.

_________________
– Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie.
– Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!


Mistrz i Małgorzata
<3

Moderuję na pąsowo bo mogę.


Pn, 30 cze 2014, 18:53
Zgłoś post
WWW
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post Re: Cesarskie RPG
- Jeszcze żyję? Jestem w związku z tym bardzo uradowany. - stwierdził Agaton.
Postanowił strzelić w harpię magicznym pociskiem z budyniu. Nie miał pojęcia czy harpie lubią budyń, ale po cichu liczył, iż nie lubią.

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


Pn, 30 cze 2014, 19:42
Zgłoś post
Mag bezczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21
Posty: 1196
Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
Post Re: Cesarskie RPG
Nie ma potrzeby, abym pchał się i pomagał załodze w walce. Na tych wodach piraci pojawiają się tak często, że obsługa statku umie sobie z nimi poradzić. Ja w tym czasie pójdę obejrzeć hodowle pleśni kapitana na górnym pokładzie. Tak ją zachwalał podczas pierwszej połowy podróży!

_________________
Obrazek


Wt, 1 lip 2014, 09:59
Zgłoś post
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post Re: Cesarskie RPG
Agaton
Jesteś w Dioshun.

[TRYB WALKI]

Demoniczna harpia: 40/75 HP, 20 pkt obrażeń
Demoniczny przydupas 1: 0/27 HP
Demoniczny przydupas 2: 27/27 HP, 14 pkt obrażeń

[Agaton rzuca kulą budyniu w Demoniczną harpię]
[Agaton: (Budyń) -1 mana (8/15)]
[Demoniczna harpia ("Płomienie") - 40 HP (0/75)]
[Almigra Naro rzuca zaklęcie "Szron" na Demonicznego przydupasa 2]
[Almigra Naro: ("Szron") -6 mana (11/20)]
[Demoniczny przydupas 2: ("Szron") - 40 HP (0/27)]
[Agaton (Leczenie) +5 HP (66/70)]
[Agaton (Regeneracja) +3 mana (11/15)]
[Almigra Naro (Leczenie) +5 HP (70/80)]
[Almigra Naro (Regeneracja) +3 mana (14/20)]

Agaton: 66/70 HP, 11/15 mana
Almigra Naro: 70/80, 14/20 mana


-Twoje trzewia jeszcze na miejscu? Dobrze, może nie będę musiała sprzątać... - powiedziała jakże mile Naro. - Teraz lepiej szykuj się do defensywy, spróbują mnie zatrzymać przed zamknięciem pęknięcia. Jeśli mnie załatwią, to ciebie zasypie cały stos demonów, więc uwijaj się żwawo.
[Almigra Naro: Zamykanie bramy (1/5)]
----------------------------------------------------------------------
Incarnate Evar
Jesteś w Gaslum.

[Incarnate Evar (Regeneracja) +3 mana (11/15)]
Kiedy wreszcie znalazłeś dwór, przekazałeś list jednemu ze strażników przy wejściu - dalej wejść nie mogłeś. Trzeba wrócić do siedziby Kultu i złożyć meldunek... lub zainwestować w edukację, bo w razie akcji nie bardzo miałeś wybór co do rzucanych zaklęć.
----------------------------------------------------------------------
Autorek "Szóstek" Szósty
Jesteś w wiosce Kypsh.

Ta sama staruszka poinformowała cię, że gdy była jeszcze młoda, Meduza przybyła do Kypsh na rozmowę z ówczesnym wodzem. Samą tytankę opisywała jako kobietę pokrytą łuskami i z kilkoma wężami zamiast włosów. Od tamtego czasu minęło ponad sześćdziesiąt lat, ale Meduza z pewnością się nie zmieniła - tytani wszak się nie starzeją. Mianowała się ona opiekunką klanów Kypsh, Dragonmound i Dago oraz utrzymywała korespondencję ze wszystkimi pokoleniami szamanów tych trzech plemion. Darzyły ją szacunkiem ze względu na jej przeszłe dokonania i jej rasę, jednak ostatnie kilka pokoleń stała się bardzo rzadkim gościem, nie opuszczając zbyt często swojej siedziby, co do której położenia nikt nie miał pojęcia. Najwyraźniej Meduza była też praprawnuczką Władczyni Rzeczywistości Elmenei.
----------------------------------------------------------------------
Czarny
Jesteś w Al-Kazaan.

[TRYB WALKI]

Zniewolony duch: 16/40 HP, 9 pkt obrażeń
[Czarny atakuje nożem Zniewolonego ducha]
[Zniewolony duch: (Nóż) -24 HP (0/40)]
[Czarny (Leczenie) +5 HP (65/65)]

Czarny: 65/65 HP, 10/10 mana
Zniewolony duch: 0/40 HP

<Zniewolony duch został pokonany>
<otrzymujesz 8 exp>


Duch nie sprawił ci zbyt wielkich trudności. Wydawał się wręcz z ulgą przywitać wyrwanie się spod komendy nekromanty.
Nagle gdzieś w innej części budynku rozległ się krzyk. Zamarłeś w bezruchu. Może to był tylko przypadek...
Z korytarza dobiegł cię wzmagający się na sile tupot butów.
----------------------------------------------------------------------
Melfet von Gather
Jesteś na polu numer 23.

[TRYB WALKI]

Przerośnięty szczur 1: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 2: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń
Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń

[Melfet von Gather rzuca kamieniem w Przerośniętego szczura 1]
[Przerośnięty szczur 1 (Kamień) - 5 HP (0/0)]
[Przerośnięty szczur 2 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 2) -5 HP (55/75)]
[Przerośnięty szczur 3 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 3) -5 HP (50/75)]
[Przerośnięty szczur 4 atakuje Melfeta von Gathera]
[Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 4) -5 HP (45/75)]
[Melfet von Gather (Leczenie) +5 HP (50/75)]

Melfet von Gather: 50/75 HP, 10/10 mana
Przerośnięty szczur 1: 0/5 HP
Przerośnięty szczur 2: 5/5 HP
Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP
Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP

----------------------------------------------------------------------
Rincewind Rinsson
Jesteś na polu numer 12.

[Rincewind Rinsson (Leczenie) +5 HP (70/75)]
Ludzi? W dżungli? Może byś jakichś znalazł, o ile pod twoją definicję ludzi podpadają również tacy gnijący i dawno oczyszczeni do kości. Udało ci się za to zdobyć trochę ziół i innego alchemicznego śmiecia.
<zdobyłeś Kwiat mehranencji (2)>
<zdobyłeś Stokrotkę tropikalną (2)>
<zdobyłeś Korę zyndramu>

----------------------------------------------------------------------
Konstanty Davin
Jesteś w Al-Kazaan.

Mag skierował cię do Emagorlana, który w tym budynku Gildii pełnił funkcję rekrutanta i zleceniodawcy. Kiedy tylko się przywitałeś, Emagorlan wyjaśnił ci, że w Gildii Magów awanse opierają się głównie na pomaganiu magom prowadzącym ważne eksperymenty. Zasada była prosta - nowicjusz pomagał swojemu szefowi w badaniach, dokładając w ten sposób własną cegiełkę do rozwoju magii, a po pewnym czasie dobrego sprawowania przełożony nagradzał pomocnika awansem. Gdy spytałeś Emagorlana, nad czym obecnie pracuje i jak możesz mu pomóc, wyjaśnił ci, że większość eksperymentów w Gildii jest tajna, gdyż w przeciwnym wypadku plagiaty powstawałyby jak grzyby po deszczu. A skoro o grzybach mowa - właśnie ich dotyczyło twoje pierwsze zadanie. Emagorlan potrzebował grzyba liszowego i bulwy bagiennej do swoich badań.
<Nowy quest: Botanik nowicjusz>
----------------------------------------------------------------------
Oloktor Lexo
Jesteś na polu numer 12.


----------------------------------------------------------------------
Igna Feather
Jesteś w Hornfire.

Hornfire - najmłodsze ze wszystkich plemion Gasheine. Ze względu na swoją bliskość do miasta było znacznie bardziej cywilizowane od innych, obecnie tkwiąc gdzieś pomiędzy etapem murzyńskiej chaty i drewnianej chałupy. Jeśli chciałaś sprzedać hełm, to teraz miałaś okazję. Mogłaś od razu ruszyć do miasta lub trochę się rozejrzeć i ewentualnie zdobyć trochę przyjaciół i kreatek za wykonaną robotę - nigdy nie wiadomo, kiedy będą ci potrzebne.
----------------------------------------------------------------------
Taren Armi
Jesteś na polu numer 8.

[TRYB WALKI]

Słaby szkielet: 10/25 HP
[Taren Armi rzuca zaklęcie "Nawiedzanie" i przyzywa trzeciego pomniejszego ducha]
[Taren Armi: ("Nawiedzanie") -7 mana (0/15)]
[Pomniejszy duch 3 [15/15 HP, siła obrażeń 5 pkt] dołącza do walki!]
[Pomniejszy duch 2 atakuje Słabego szkieleta]
[Słaby szkielet: (Pomniejszy duch 2) - 5 HP (5/25)]
[Pomniejszy duch 3 atakuje Słabego szkieleta]
[Słaby szkielet: (Pomniejszy duch 3) - 5 HP (0/25)]
[Taren Armi (Regeneracja) +3 mana (3/15)]

Taren Armi: 70/70 HP, 3/15 mana
Pomniejszy duch 2: 15/15 HP
Pomniejszy duch 3: 15/15 HP
Słaby szkielet: 0/25 HP


<otrzymujesz 10 exp>
<otrzymujesz Tandetną tarczę>
<otrzymujesz Nóż>
<otrzymujesz 15 C>
<otrzymujesz Kości>

W sumie poszło świetnie, jeśli zestawić wynik z potencjalnym ryzykiem. Niestety twoje rezerwy magiczne spadły niemal do zera, a pojedynek ci uświadomił, że tylko jeden czar bojowy daje nie najlepsze widoki na przyszłość. W dodatku przyzwane duchy nie zostały długo po walce, powracając do bezimiennej pustki, z której zostały wezwane.
----------------------------------------------------------------------
Mistic Sadistic
Jesteś w Gaslum.

Zamek miał poziom drugi. Zostały ci trzy wytrychy, nice. Co prawda twój bonusik nie jest duży - 10 kreatków - ale za to zdobyłeś jeszcze bombę dymną. Chyba właściciel oszczędności przewidywał kłopoty i miksturka była na wypadek, gdyby wpadł w kłopoty, możliwe, że powiązane z Gildią. Się zdziwi, gdy wróci...
<tracisz Wytrychy (2)>
<zdobywasz 110 C>
<zdobywasz Bombę dymną>

Nie taki zły łup jak na pierwszy raz. Mistic wrócił na balkon, podskoczył, złapał się krawędzi i podciągnął się na dach - wolał nie rozwalać zamka w drzwiach wejściowych do mieszkania, dwa w ciągu pięciu minut to kuszenie losu. Teraz trzeba wykombinować drogę zejścia na ziemię oraz czy dotrzymać umowy - sto dziesięć kreatków to ładny kapitalik startowy, ale czy warty ścigania przez najgroźniejszą nielegalną organizację w Cesarstwie?
----------------------------------------------------------------------
Adam de Ćwir
Jesteś w pobliżu Al-Kazaan.

W najlepsze oglądałeś wyjątkowo rzadki okaz pleśni bananowej, kiedy okaz oraz fragment ściany został rozstrzaskany w drobny mak przez kulę armatnią. Zabraniasz obywatelom kupować prochu strzelniczego i kul? Gratulacje, właśnie dajesz przewagę piratom, którzy i tak mają twoje zakazy gdzieś. No i taka piękna kolekcja trafia powoli na dno morskie! Och, statek też. Może lepiej byłoby się ewakuować.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Śr, 2 lip 2014, 15:51
Zgłoś post
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post Re: Cesarskie RPG
Czarny działał błyskawicznie: zerknął na drzwi, stwierdził, że otwierają się do środka i przylgnął do ściany przy zawiasach. Jeśli ktoś wejdzie do pokoju, w pierwszej chwili go nie zauważy... a gdy już zobaczy, będzie za późno. Elf mocniej zacisnął rękę na nożu.

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


Śr, 2 lip 2014, 15:56
Zgłoś post
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47
Posty: 2434
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: Cesarskie RPG
Melfet pokonał pierwszego szczura, więc przyszedł czas na kolejnych osiłków.
- Gińcie, szczurościeki! - krzyknął elf i znowu zaczął strzelać z łuku oraz rzucać kamieniami w szkodniki, których było już tylko trzech.

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


Śr, 2 lip 2014, 16:01
Zgłoś post
YIM WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL