|
|
Teraz jest Pt, 3 maja 2024, 01:54
|
Autor |
Wiadomość |
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2165
Naklejki: 100
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Kurde, niezniszczalny rekin. Trza uciekać jak najdaleeeeej.
|
So, 11 kwi 2015, 18:54 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Rozglądam się dookła uważając na ataki przeciwników, czy jest coś co pomogło by mi ich pokonać.
|
So, 11 kwi 2015, 20:36 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Myshell Kretesovic Prawdopodobieństwo powodzenia: 50% Twoja zręczność: 7 Twój fuks: 2 Prawdopodobieństwo powodzenia wzrasta do 58%. Losowanie... Porażka. Udało ci się wyciągnąć klucz zza paska strażnika, jednak ten obudził się. Chyba nie unikniesz walki.
Piątek Sobota Próbujesz uciekać. Szybkość twojej łodzi: 2 Szybkość przeciwnika: 2 Prawdopodobieństwo powodzenia: 50% Losowanie... Porażka.
Przeciwnik atakuje zębami. Siła ataku przeciwnika: 3 Siła ataku broni: 2 Twoja obrona: 2 Tracisz 1 punkt wytrzymałości!
Piątek Sobota: 10/12 HP "Boczke": 3/5 HP Rekin: 12/15 HP
Rekin bez problemu cię dogonił. Zapach twojej krwi odurzył go - prawdopodobnie nie będzie już atakował łodzi. To szansa dla ciebie.
Mikołaj Maciaszek Unikasz ataków - Prawdopodobieństwo uniku wzrasta o 50%.
Podejrzany marynarz 1 atakuje zardzewiałym nożem. Wykonujesz unik. Siła ataku: 3 Siła ataku broni: 1 Obrona atakowanego: 2 Podejrzany marynarz 1 trafia swojego towarzysza. Podejrzany marynarz 2 traci 1 punkt wytrzymałości!
Podejrzany marynarz 2 atakuje gołymi rękami... ale nie trafia.
Karczmarz atakuje nożem kuchennym. Wykonujesz unik. Wpadasz na stół. (-1 HP)
Mikołaj Maciaszek: 5/10 HP [MINIBOSS] Karczmarz: 19/20 HP Podejrzany marynarz 1: 4/5 HP Podejrzany marynarz 2: 4/5 HP
Sala wypełniona jest stołami i stolikami. Możesz spróbować wykorzystać je w walce z pijanymi, ale karczmarz raczej nie da się na to złapać. Twoją uwagę zwrócił też żyrandol, wiszący nad salą. (Rada na przyszłość: czasami lepiej jest samemu wyobrazić sobie wystrój pomieszczenia i narzucić go prowadzącemu, niż prosić o to prowadzącego. Sam zawsze tak robię.)
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
N, 12 kwi 2015, 14:34 |
|
|
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
No dobra... <chwyta cegłę> Teraz zobaczymy, czy jesteś taki odważny.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
N, 12 kwi 2015, 15:21 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Myśle jak zrzucić żyrandol, by pomogło mi to w walce oraz w międzyczasie przewracam stoły i rzucam stołkami w przeciwników.
|
N, 12 kwi 2015, 20:17 |
|
|
olexo2
Starszy Norman
Dołączył(a): Cz, 4 sie 2011, 10:42 Posty: 312
Naklejki: 3
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Dobra... chcecie pare monet za to że nic mu nie zrobicie?
_________________ Zwycięzca Dreams of Paradise, Potwornego Mundialu 3 i zdobywca 5 miejsca w MMS2 pondering drzwi stalowe
|
Pn, 13 kwi 2015, 14:31 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Myshell Kretesovic [podnosisz cegłę] Atakujesz przeciwnika cegłą. Twój atak: 7 Atak twojej broni: 2 Obrona przeciwnika: 3 Zadajesz 5 punktów obrażeń! Ogłuszasz przeciwnika!
Myshell Kretesovic: 10/10 HP Strażnik: 10/15 HP
Strażnik osunął się pod ścianę, ale widać, że w każdej chwili może ponownie wstać.
Mikołaj Maciaszek Rzucasz stołkiem. Twój atak: 2 Atak broni: 2 Obrona przeciwnika: 2 Zadajesz 1 punkt obrażeń!
Podejrzany marynarz 1 atakuje zardzewiałym nożem... ale nie trafia.
Podejrzany marynarz 2 atakuje gołymi rękami. Siła ataku: 3 Obrona atakowanego: 2 Podejrzany marynarz 2 trafia swojego towarzysza. Podejrzany marynarz 1 traci 1 punkt wytrzymałości!
Karczmarz atakuje nożem kuchennym. Siła ataku minibossa: 5 Siła ataku broni: 2 Twoja obrona: 5 Tracisz 2 punkty wytrzymałości!
Podejrzany marynarz 1 wpada na stół! (-1 HP)
Podejrzany marynarz 2 wpada na stół! (-1 HP)
Podejrzany marynarz 1 zostaje przygnieciony przez swojego towarzysza! (-1 HP)
Podejrzany marynarz 1 ginie!
Pierwszy pokonany przeciwnik - +5 exp Twoje doświadczenie: 5/20
Mikołaj Maciaszek: 4/10 HP [MINIBOSS] Karczmarz: 19/20 HP Podejrzany marynarz 2: 3/5 HP
Karczmarz ustawił się idealnie pod żyrandolem. To dobry moment.
Oloktris Lexis -Nie obchodzą mnie twoje pieniądze. Chcę jego głowy! -Ale szefie... może jednak weźmiemy tą kasę i zapomnimy o sprawie? -Nie! Potrzebuję tego, co on ma! Od tego wiele zależy! Pozostali dwaj bandyci wyraźnie nie zgadzają się ze swoim szefem. -Nie obchodzi nas, co on ukrywa! Zapłaciłeś nam tylko za zabicie go. Teraz możemy dostać więcej za utrzymanie go przy życiu... i to zrobimy! [tracisz 10 denarów] Bandyta 2 i bandyta 3 przechodzą na twoją stronę! [Pojawia się bandyta 4 i bandyta 5!]
Bandyta 1 atakuje sztyletem. Siła ataku: 3 Siła broni: 2 Obrona atakowanego: 3 Bandyta 2 traci 2 punkty wytrzymałości!
Bandyta 2 atakuje kastetem. Siła ataku: 3 Siła broni: 1 Obrona atakowanego: 3 Bandyta 1 traci 1 punkt wytrzymałości!
Bandyta 3 atakuje pałką. Siła ataku: 3 Siła broni: 2 Obrona atakowanego: 3 Bandyta 4 traci 3 punkty wytrzymałości!
Lis atakuje nożem kieszonkowym. Siła ataku: 1 Siła broni: 1 Obrona atakowanego: 3 Bandyta 1 traci 1 punkt wytrzymałości!
Bandyta 4 atakuje sztyletem. Wykonujesz unik.
Bandyta 5 atakuje pałką. Siła ataku: 3 Siła broni: 2 Twoja obrona: 3 Tracisz 2 punkty wytrzymałości.
Oloktris Lexis: 8/10 HP Lis: 3/5 HP Bandyta 1: 11/15 HP Bandyta 2: 13/15 HP Bandyta 3: 15/15 HP Bandyta 4: 12/15 HP Bandyta 5: 15/15 HP
Wygląda na to, że... dalej jesteście otoczeni. Jednak teraz sytuacja przedstawia się lepiej. Pomijając oczywiście fakt, że zostałeś bez pieniędzy.
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Pn, 13 kwi 2015, 18:59 |
|
|
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Nie pozostało mi nic innego, jak tylko uciekać. Ale na wszelki wypadek zabiorę cegłę i broń strażnika, gdyż muszę mieć coś do obrony, ewentualnie ataku. <sprawdza czy nikt nie idzie i kieruje się w stronę drzwi>
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
Pn, 13 kwi 2015, 19:43 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2165
Naklejki: 100
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Nie pozostaje mi nic innego jak się załamać.
|
Wt, 14 kwi 2015, 06:19 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Rzucam szablą w łańcuch żyrandola. Jeśli nie trafiam, szybko działam by go zrzucić
|
Wt, 14 kwi 2015, 18:18 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Piątek Sobota Załamujesz się. Twój przeciwnik jest załamany. Wykonałeś questa pobocznego "załam prowadzącego"! Nagroda: uścisk dłoni prezesa Rekin patrzy na ciebie z niedowierzaniem. Chyba trudno mu uwierzyć, że nawet nie próbujesz się bronić pomimo sporych szans.
Myshell Kretesovic Nie zdążyłeś jednak okraść strażnika, gdyż ten się ocknął.
Strażnik atakuje szablą. Atak przeciwnika: 3 Atak broni: 3 Twoja obrona: 3 Otrzymujesz 4 punkty obrażeń!
Atakujesz cegłą. Twój atak: 7 Atak broni: 2 Obrona przeciwnika: 3 Zadajesz 6 punktów obrażeń!
Myshell Kretesovic: 6/10 HP Strażnik: 4/15 HP
Mikołaj Maciaszek Rzucasz szablą. Prawdopodobieństwo powodzenia: 75% Twoja zręczność: 3 Prawdopodobieństwo wzrasta do 78% Losowanie... Powodzenie.
Miniboss zostaje przygnieciony żyrandolem! (-10 HP) Miniboss jest unieruchomiony!
Podejrzany marynarz 2 atakuje pięściami... ale nie trafia.
Mikołaj Maciaszek: 4/10 HP [MINIBOSS] Karczmarz: 9/20 HP Podejrzany marynarz 2: 3/5 HP
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Śr, 15 kwi 2015, 15:59 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Najpierw atakuję szablą marynarza, a następnie Karczmarza
|
Śr, 15 kwi 2015, 18:32 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Mikołaj Maciaszek Atakujesz szablą. Twój atak: 4 Atak broni: 1 Obrona przeciwnika: 2 Cios krytyczny. Zadajesz 2 punkty obrażeń!
Podejrzany marynarz 2 atakuje gołymi pięściami. Siła ataku: 3 Twoja obrona: 5 Tracisz 1 punkt wytrzymałości.
Karczmarz próbuje się wydostać. Pozostało 50% wytrzymałości żyrandola.
Mikołaj Maciaszek: 3/10 HP [MINIBOSS] Karczmarz: 9/20 HP Podejrzany marynarz 2: 3/5 HP
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
So, 18 kwi 2015, 16:45 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2165
Naklejki: 100
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
No to niby jakoś się bronię.
|
So, 18 kwi 2015, 20:03 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Przeklęte wichry (RPG)
Piątek Sobota Efekt szału bojowego kończy się. Atak wraca do normy. Zręczność wraca do normy.
Atakujesz starym pistoletem skałkowym. (kule: -1) Twój atak: 6 Atak broni: 1 Obrona przeciwnika: 2 Cios krytyczny. Zadajesz 6 punktów obrażeń!
Rekin atakuj zębami. Siła ataku przeciwnika: 3 Siła ataku jego broni: 2 Twoja obrona: 2 Otrzymujesz 3 punkty obrażeń.
Piątek Sobota: 7/12 HP "Boczke": 3/5 HP Rekin: 6/15 HP
Rekin z coraz większym trudem pływa dookoła łodzi. W każdej chwili może spróbować ją zatopić. Jedyna nadzieja w jej naprawie.
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
N, 19 kwi 2015, 17:04 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|