Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 24 Gru 2007 11:16 Temat postu: |
|
|
ej! jest łatwy poziom? bo miałem tylko trudny i bardzo trudny i mam problem z planszą, jestem na 4 piętrze i mam do wyboru planszę z dwoma generatorami z 3 bohaterami i to jest plansza zielona, albo planszę czerwoną (ściany kwadratowe) w której jest kogut i reksio i trzy generatory. pomocy proszę proszę o pomoc bo Bot tego nie umie przejść (tak mi powiedział) _________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 24 Gru 2007 11:27 Temat postu: |
|
|
Wstawiajcie screeny, bo po opisach na którym to jest pietrze nie potrafimy Wam pomóc, nie pamietamy kolejności poziomów na pietrach. Po prostu wrzucajcie screeny, wtedy coś zaradzimy. |
|
Powrót do góry |
|
|
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 24 Gru 2007 11:46 Temat postu: |
|
|
dobra, mam to zapiasane na kompie ale nie wstawie tego na stronę bo to nie legalne, dlatego wyślę ci na maila.
p.s.
jak top przeczytasz to proszę jak chcesz to usuń ten post _________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW |
|
Powrót do góry |
|
|
xDominik Operator Łopaty
Dołączył: 25 Kwi 2007 Posty: 82
|
Wysłany: 24 Gru 2007 12:43 Temat postu: |
|
|
nostadamus napisał: | dobra, mam to zapiasane na kompie ale nie wstawie tego na stronę bo to nie legalne, dlatego wyślę ci na maila. |
>> Screeny i gameplay'e są legalne .
nostadamus napisał: | p.s.
jak top przeczytasz to proszę jak chcesz to usuń ten post |
>> I mój też _________________ "No to jedziemy z tym koksem"
czerwony |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 24 Gru 2007 13:57 Temat postu: |
|
|
Może jednak sam spróbujesz pogłówkować ? Przejście gry samemu jest o wiele bardziej satysfakcjonujące, niż z jakąkolwiek pomocą.
jeżeli nie umiesz przejść tego poziomu czerwonego, spróbuj z zielonym ( zielony jest łatwiejszy ).
A jeśli będziesz już bardzo zdesperowany, to nam powiesz |
|
Powrót do góry |
|
|
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 24 Gru 2007 16:01 Temat postu: |
|
|
zrobiłem zielony, ale teraz mam problem z drugim zielonym (kretes i kogut) _________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW |
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek.98 Starszy Norman
Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 205 Skąd: Polska-PL-Żyrardów
|
Wysłany: 24 Gru 2007 17:10 Temat postu: |
|
|
Topek napisał: | Dzięki za maila To poziom bota, ale ja też mogę ci chyba pomóc
W tym etapie chodzi o to, aby wypełnić skrzynkami te wielką dziurę. Tylko trzeba uważać, bo masz ograniczoną liczbę skrzynek.
Sądząc ze screenu, powinieneś zacząc od nowa, nastęnie umiejętnie uwolnić Koguta ( nie możesz tak poprostu spuścić kulę do dziury, bo wtedy nie przejdziesz etapu ), potem wypełnić też UMIEJĘTNIE dziurę i puścić kulę. Wtedy ona powinna wtoczyć się na windę ( musisz tak zrobić, aby wtoczyła się na prawe dolne pole windy ). Potem pykniesz Kretesem przycisk windy, a kula potoczy się wprost do przycisku generatora. Dojście do mety jest chyba już proste.
Zauważ, że jeżeli puścisz kulę i ułożysz dziurę tworzy się specjalny tor na windę. Musisz to wykorzystać.
Nie pamietam gdzie jest drugi przycisk generatora
Jeżeli coś nie jest jasne pytaj. I powiedz, jeżeli uda ci sie ten etap przejść
Piotrek |
Mam nadzieje że się nie pozłościsz Topek ak to wstawiłem.
To pomoc do poziomu na 2 generatory ze wszystkimi to nie takie trudne _________________ Piractwu mówimy zawsze NIE! <--- mój ulubiony film. Zachęcam do oglądania serialu "Alarm Fur Cobra 11" na Tvn siedem o godz 18:00. ZAPRASZAM!!!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=331004366 |
|
Powrót do góry |
|
|
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 25 Gru 2007 12:35 Temat postu: |
|
|
ja teraz nie mogę wybrać innej planszy, bo została mi tylko ta jedna z kogutem, kretesem i 3 generatorami. proszę o pomoc, bo męczyłem się nad tym od kilku dni i nie mogę przejść (bo to było na samym początku) _________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW |
|
Powrót do góry |
|
|
Shochuu Działacz Podziemia
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 519 Skąd: Nie bycie
|
Wysłany: 25 Gru 2007 21:00 Temat postu: |
|
|
Ja mam taki problem, że jestem na trzecim piętrze, w poiomie, gdzie chodzi się Reksiem, i są trzy generatory do uruchomienia.
Tak wygląda poziom od startu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd7cd23e95125c75.html
I problem w tym, że biorę kulę, i rzucam ją, a ona zaczyna się toczyc. Skaczę na dół, wchodzę po drabinie, i tam jest dużo tych strażników. Przechodzę obok nich i znajduję się koło zablokowanego przejścia. I tu nagle kula, którą rzuciułem na górze, włącza czerwony przycisk, i zablokowane przejście jest odblokowane. Wchodzę przez to przejście, i zabieram z tamtąd skrzynkę, i wciskam guzik uruchamiający drugi generator. Ale, ale... Kula, która otwierała zablokowane przejście, spadła na dół, a ja jestem w pułapce! Próbowałem na różne sposoby wydostac się, i nic! Więc proszę bardzo o pomoc .
A to jest screen z pułapką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/680dd51eda058002.html
PS.Kto robił ten poziom ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 25 Gru 2007 21:22 Temat postu: |
|
|
Bo tą kule trzeba zatrzymać A jak, to już sam pomyśl |
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek Starszy Norman
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 243 Skąd: GóRny Śląsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Gru 2007 15:44 Temat postu: |
|
|
Dzień Dobry!
Jestem na trzecim piętrze, na poziomie windowym. Na tym poziomie Reksio jest uwięziony wśród skrzynek. Ja, oczywiście przełączam się na Kretesa i blokuje emiter. Kogut pcha skrzynkę w miejsce przy Kretesie.Kretes blokuje kolejno emitery, a Kogut przechodzi. Potem Kretes naciska przycisk, Kogut pcha skrzynkę na przycisk, który jest za drzwiami, a sam stoi w drzwiach. Kretes blokuje emitera, by Wynalazca mógł wyjść. Następnie Kret blokuje kolejno emitery i wynalazca dostaje się do Reksia. Pcham kogutem skrzynki, by Reksio miał ,,dróżkę". Reksio wchodzi na drabinę i bierze skrzynkę.
I tu zaczyna się problem. Reksio jak spadnie i rzuci skrzynkę na przycisk nie wyjdzie! A jak rzuci najpierw i sam skoczy na przycisk sam nie wyjdzie! Proszę o natychmiastową pomoc! |
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek Starszy Norman
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 243 Skąd: GóRny Śląsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 26 Gru 2007 20:55 Temat postu: |
|
|
Euresanda rozwiązanie jest proste, kogut musi później pospychac skrzynki
by Reksio mógł wrócić.
Piotrek wystarczy że staniesz na drodze kuli wtedy zatrzyma się o Reksia. _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Gru 2007 12:19 Temat postu: |
|
|
Jakoś niebardzo to widze. Jak Reksio spadnie i rzuci skrzynkę to wtedy kogut ma zepchnąć? No... Jak brat skończy łoić na drugim kompie to spróbuje to przejść. |
|
Powrót do góry |
|
|
|