Grześ Kierownik łopaty
Dołączył: 10 Sty 2006 Posty: 1001
|
Wysłany: 31 Sie 2009 11:45 Temat postu: Regulamin |
|
|
Umieszczanie postów.
1. Każdy post i temat powinien być umieszczany w odpowiednim dziale.
2. Zakładając nowy temat, sprawdź poprzez opcję "wyszukaj" czy nie był już on poruszany na forum.
3. Gdy zakładasz nowy temat wnieś do niego jakieś życie. tzn. Nie pisz np. "Tu rozmawiamy o..." i koniec. Rozwiń temat, aby był ciekawy.
4. Chcąc rozwiązać swój problem skorzystaj najpierw z opcji "szukaj"
5. Jeżeli chodzi o treść postów, na forum przygód Reksia zakazuje się:
a. używania wulgaryzmów,
b. obrażania i wyśmiewania innych użytkowników,
c. cytowania innych wypowiedzi tylko po to, aby się z cytowanym postem zgodzić,
d. długiego pisania nie na temat, tzw. off topic,
e. pisania bez sensu w celu podwyższenia sobie rangi lub „nabicia postów”, (czyli tzw. "spam”)
f. robienie tzw. "piramidek"( czyli cytatu w cytacie w cytacie etc)
g. plagiatowania czyjejkolwiek pracy
h. używanie notorycznie i celowo koloru który używa moderator do pomocy
6. Zaleca się zapoznanie z netykietą.
Grzeczność i sympatyczność.
7. Nie na miejscu jest atakowanie nowych użytkowników za byle co, np. przypominaniem, że temat przez nich założony był poruszany dawno temu. Należy ich grzecznie odesłać do zapoznania się z regulaminem.
8. Sprawy osobiste należy załatwiać poprzez Prywatną Wiadomość.
9. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek złamanie regulaminu, zgłoś to do moderatora, a nie udawaj go.
Porządek
10. Stopki (podpisy) nie powinny przekraczać 4 linijek tekstu. Ewentualne obrazy powinny mieć maksymalny rozmiar 400 pikseli w poziomie na 150 pikseli w pionie. (nie dotyczy administracji)
11. Nick użytkownika może zostać zmieniony:
a) bez wiedzy i zgody użytkownika przez administratora forum, z powodu np. obraźliwej formy nicku
b) na prośbę samego użytkownika, pod warunkiem, że to odpowiednio mocno uargumentuje ( np. nick stał się za bardzo dziecinny).
Użytkownik, u którego został zmieniony alias (imię) na jego własną prośbę , jest zobowiązany przez miesiąc informować w swoim podpisie, jakiego alias'a używał wcześniej.
12. Zachęca się do trzymania się reguł ortograficznych. Notoryczni bałaganiarze ortograficzni mogą otrzymać ostrzeżenie.
13. a) W dziale „Opowiadania”, ocena opowiadania powinna być dłuższa niż jedno zdanie i zawierać swoje odczucia co do opowiadania, co jest źle, co jest dobrze itp.
b) W pierwszym poście powinien znajdować się pierwszy rozdział opowiadania/komiksu/scenariusza, a nie sama zapowiedź.
14. Zabrania się posiadania więcej niż 1 konto na forum.
Ewentualne nagrody.
15. Użytkownik może zostać nagrodzony za:
a. pomoc innym użytkownikom
b. utworzenie ciekawego i dynamicznie rozwijającego się tematu
c. pomoc w obowiązkach moderatorom
d. nienaganne stosowanie się do regulaminu
e. wygraną w okolicznościowym oficjalnym konkursie
16. Poszczególne nagrody to:
a. publiczna pochwała przez moderatora
b. podklejenie ciekawego tematu
c. specjalna ranga
d. specjalny avatar/emblemat
e. zmiana nicku
f. okolicznościowe nagrody
Ewentualne kary.
17. Moderatorzy mają prawo usuwać posty, a temat przenosić, blokować i usuwać bez powiadomienia autora, a także udzielać ostrzeżeń i dawać bany.
18. Włamywanie się na konto innych użytkowników lub nadużywanie dostępu do czyjegoś konto będzie bardzo surowo karane.
19. Wszelkie problemy dot. forum należy kierować do moderatorów lub administratorów.
20. Każdy jest zobowiązany do przestrzegania Regulaminu, w przypadku recydywy w łamaniu regulaminu grozi ban (czasowe lub stałe "wyrzucenie" z forum), który może być ale nie musi poprzedzony ostrzeżeniem.
21. Użytkownicy szczególnie nie reagujący na upomnienia mogą otrzymać rangę odpowiadającą ich zachowaniu.
Konkursy.
22. Oficjalne konkursy Forum Przygód Reksia są tworzone przez moderatorium
23. Można ubiegać się o patronat nad autorskim konkursem pisząc do członka moderatorium.
Władza na Forum
Super Admin: Szalony Kapelusznik (były) Babcia Reksia (obecny)
Wszelkie skargi na stopień niżej kierować do niego.
Admini: Grześ
Do nich kierować skargi na moderatorów i użytkowników.
Do nich zwracamy się też, gdy jest jakaś ważna sprawa na forum bardzo trudna, lub wykraczająca poza możliwości moderatorów..
Moderatorzy: Artur, xDominik, Dizel, Stryj Maćko, Marta
Do nich kierować skargi na użytkowników.
Byli członkowie Moderatorium(mędrcy): AdaCho, Bambosz, Michcio, Topek, Pingwinek96, Euresanda
Interpretacją regulaminu i sprawami nieokreślonymi zajmują się służby porządkowe.
Pierwsza wersja w dziale: 22 X 2007r.
Aktualizacja: 22 IX 2008r. : Korekta i dodanie nowych punktów.
Najnowsza aktualizacja: 1.V.2009r. : Korekta odnośnie członków Moderatorium.
Korekta odnośnie członków moderatorium 16 maja 2009 _________________ Moderuję kolorem żółtym. |
|