FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Bugi, błędy i problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio - Miasto SeKretów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 15 Paź 2009 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To dobrze bo jeszcze nie widziałem żadnego błędu w żadnym "Reksiu" i nie chciałbym by ten się tym wyróżniał.
PS.Jak to się stało że zmieniano ciągle datę premiery i mieliście ponad miesiąc na naprawienie błędów a tego nie zrobiliście?(chyba że było więcej błędów i naprawiliście je a zostało tylko kilka w takim przypadku sorki za napadanie na was)
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Babcia Reksia
Kierownik Budowy


Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 53

PostWysłany: 15 Paź 2009 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak widzę problem długiego czasu oczekiwania na grę i ciągłe przesuwanie premiery wraca niczym bumerang. Odpowiem wam jako kierownik produkcji najnowszej części Reksia, części która jak sądzę, jeszcze długo będzie śnić mi się po nocach. Na długi czas tworzenia gry złożyło się kilka czynników, które skutecznie wydłużały czas produkcji. Spróbuję je wypunktować.
1. Nowy silnik gry. Wielokrotnie wspominał o tym Szalony Kapelusznik, tworząc nowe przygody Reksia toczyliśmy ciągłą walkę z silnikiem, uczyliśmy się sztuczek i sposobów jego okiełznania. Nie zrozumcie mnie źle, Unity jest doskonałym silnikiem, który non stop ewoluuje wprowadzając nowe funkcje i rozwiązania, które musieliśmy opanować.
2. Budowanie silnika przygodowego. Naszym celem było stworzenie "nakładki" na Unity, która zawiera w sobie wszystkie niezbędne do stworzenia gry przygodowej rozwiązania, tak by nie trzeba było pisać ich na nowo w przyszłości. Dzięki takiemu rozwiązaniu następne gry przygodowe będą mogły powstawać szybciej.
3. Zewnętrzny scenariusz. Uwaga proszę nie interpretować tego jako zarzut do VNS. Na papierze nie wszystko da się zaprojektować, nie wszystko da się opisać. Mimo, że Szalony Kapelusznik włożył ogromną, tytaniczną wręcz pracę w nowy scenariusz to wielu problemów nie mógł przewidzieć, niektóre rozwiązania z różnych powodów musieliśmy przeprojektować. To spoczęło na zespole tworzącym grę. Pamiętajmy też, że Chłopaków nie było na miejscu, musieliśmy nauczyć się zdalnej pracy. Na szczęście prywatnie darzymy się sympatią więc udało nam się przezwyciężyć wszystkie kłopoty uśmiechnięty
4. Połączenie 2D z 3D. Oba "światy" nie za bardzo się lubią i niechętnie ze sobą współpracują w efekcie generują wiele problemów, które należało rozwiązać.
5. Ogrom pracy. Nowa część Reksia to spora gra, którą tworzył niewielki zespół, to wymusiło oczywiste konsekwencje terminowe.
6. Błędy. Było ich bardzo dużo zaś usuniecie ich wbrew pozorom nie było łatwym zadaniem. Mam nadzieję, że większość udało nam się wyeliminować.

Oczywiście to nie wszystkie powody, wymieniłem tylko te najważniejsze. Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać wasze wątpliwości.
Adam M.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 15 Paź 2009 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To z tym nowym silnikiem to chyba jedyny błąd aidemu bo tak naprawdę toi większość trudności z tego wynikło.
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ
Kierownik łopaty


Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 1001

PostWysłany: 15 Paź 2009 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:

1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.

2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. smutny
_________________
Moderuję kolorem żółtym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bromba1999
Roz-krecony


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 48
Skąd: Wałcz

PostWysłany: 15 Paź 2009 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam wielki,wielki problem!
Na samym początku instalacji wyskakuje mi okienko z napisem :
Wymagany plik nie może zostać zainsatlowany ponieważ plik archiwalny J:\Mist1.cab posiada niepoprawny podpis cyfrowy.To może oznaczać,że plik archiwum jest uszkodzony.
Proszę o jak najszybszą pomoc,bez niej nie mogę grać.
_________________
Pozdrawiam całe forum Bromba1999
Jeżeli ktoś ma jakiś problem z grą sims 2 lub 3 chętnie pomogę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 15 Paź 2009 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zainstaluj od nowa windowsa to powinno pomóc.
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spidi
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Z rewolucji

PostWysłany: 15 Paź 2009 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A oże poprostu skasuj dysk twardy co ??
Nie wiem coi ci poradzić może napisz do babci reksia , możę on ci pomoże bardzo szczęśliwy
_________________
Pozdrawiam Spidi.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 15 Paź 2009 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak biblioteka to możesz miec trojana.
W takim wypadku polecam mieć Antivirusa.
A jak nie masz to niestety se nie pograsz.
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spidi
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Z rewolucji

PostWysłany: 15 Paź 2009 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie sądze , żeby to było z tym związane . Napisz do babci reksia gdzieś podawał swój email , ale nie pamiętam gdzie bardzo szczęśliwy
_________________
Pozdrawiam Spidi.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
arturros
Wydalony z Nory


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 80
Skąd: Skądś

PostWysłany: 15 Paź 2009 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oto prawidłowy mail:
tomek@aidemmedia.pl
_________________

Najnowszy news 2010-09-21. Zapraszam też:
http://newflamingoland.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen
MarcinO
Roz-krecony


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 20

PostWysłany: 15 Paź 2009 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bromba1999 napisał:
Mam wielki,wielki problem!
Na samym początku instalacji wyskakuje mi okienko z napisem :
Wymagany plik nie może zostać zainsatlowany ponieważ plik archiwalny J:\Mist1.cab posiada niepoprawny podpis cyfrowy.To może oznaczać,że plik archiwum jest uszkodzony.
Proszę o jak najszybszą pomoc,bez niej nie mogę grać.


Niestety jest to problem z płytą albo napędem. Plik jest podpisany cyfrowo i niestety przy najmniejszym błędzie nie pozwoli na instalację. ( wymagania windowsa - musimy podpisywać cyfrowo, żeby nie zadawał mnóstwa pytań ( Windows ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinO
Roz-krecony


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 20

PostWysłany: 15 Paź 2009 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grześ napisał:
Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:

1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.

2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. smutny


Jest na to sposób napisz iddqd i labirynt zaliczony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 15 Paź 2009 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinO napisał:
Grześ napisał:
Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:

1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.

2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. smutny


Jest na to sposób napisz iddqd i labirynt zaliczony.


Gdzie? Szybko wystukać, czy trzeba wywołać konsolę?
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
MarcinO
Roz-krecony


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 20

PostWysłany: 15 Paź 2009 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szybko wystukać iddqd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klopki
Norman


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 102
Skąd: z Zakopanego

PostWysłany: 16 Paź 2009 07:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie nie będą mieli tych bugów ale zawsze znajdą się inne. XD
Poza tym fajnie będzie przejść tak zabugowaną grę.
_________________
Jeszcze tutaj wrócę!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio - Miasto SeKretów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
Strona 2 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group