Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klopki Norman
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: z Zakopanego
|
Wysłany: 15 Paź 2009 16:45 Temat postu: |
|
|
To dobrze bo jeszcze nie widziałem żadnego błędu w żadnym "Reksiu" i nie chciałbym by ten się tym wyróżniał.
PS.Jak to się stało że zmieniano ciągle datę premiery i mieliście ponad miesiąc na naprawienie błędów a tego nie zrobiliście?(chyba że było więcej błędów i naprawiliście je a zostało tylko kilka w takim przypadku sorki za napadanie na was) _________________ Jeszcze tutaj wrócę! |
|
Powrót do góry |
|
|
Babcia Reksia Kierownik Budowy
Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 53
|
Wysłany: 15 Paź 2009 17:29 Temat postu: |
|
|
Jak widzę problem długiego czasu oczekiwania na grę i ciągłe przesuwanie premiery wraca niczym bumerang. Odpowiem wam jako kierownik produkcji najnowszej części Reksia, części która jak sądzę, jeszcze długo będzie śnić mi się po nocach. Na długi czas tworzenia gry złożyło się kilka czynników, które skutecznie wydłużały czas produkcji. Spróbuję je wypunktować.
1. Nowy silnik gry. Wielokrotnie wspominał o tym Szalony Kapelusznik, tworząc nowe przygody Reksia toczyliśmy ciągłą walkę z silnikiem, uczyliśmy się sztuczek i sposobów jego okiełznania. Nie zrozumcie mnie źle, Unity jest doskonałym silnikiem, który non stop ewoluuje wprowadzając nowe funkcje i rozwiązania, które musieliśmy opanować.
2. Budowanie silnika przygodowego. Naszym celem było stworzenie "nakładki" na Unity, która zawiera w sobie wszystkie niezbędne do stworzenia gry przygodowej rozwiązania, tak by nie trzeba było pisać ich na nowo w przyszłości. Dzięki takiemu rozwiązaniu następne gry przygodowe będą mogły powstawać szybciej.
3. Zewnętrzny scenariusz. Uwaga proszę nie interpretować tego jako zarzut do VNS. Na papierze nie wszystko da się zaprojektować, nie wszystko da się opisać. Mimo, że Szalony Kapelusznik włożył ogromną, tytaniczną wręcz pracę w nowy scenariusz to wielu problemów nie mógł przewidzieć, niektóre rozwiązania z różnych powodów musieliśmy przeprojektować. To spoczęło na zespole tworzącym grę. Pamiętajmy też, że Chłopaków nie było na miejscu, musieliśmy nauczyć się zdalnej pracy. Na szczęście prywatnie darzymy się sympatią więc udało nam się przezwyciężyć wszystkie kłopoty
4. Połączenie 2D z 3D. Oba "światy" nie za bardzo się lubią i niechętnie ze sobą współpracują w efekcie generują wiele problemów, które należało rozwiązać.
5. Ogrom pracy. Nowa część Reksia to spora gra, którą tworzył niewielki zespół, to wymusiło oczywiste konsekwencje terminowe.
6. Błędy. Było ich bardzo dużo zaś usuniecie ich wbrew pozorom nie było łatwym zadaniem. Mam nadzieję, że większość udało nam się wyeliminować.
Oczywiście to nie wszystkie powody, wymieniłem tylko te najważniejsze. Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać wasze wątpliwości.
Adam M. |
|
Powrót do góry |
|
|
klopki Norman
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: z Zakopanego
|
Wysłany: 15 Paź 2009 17:59 Temat postu: |
|
|
To z tym nowym silnikiem to chyba jedyny błąd aidemu bo tak naprawdę toi większość trudności z tego wynikło. _________________ Jeszcze tutaj wrócę! |
|
Powrót do góry |
|
|
Grześ Kierownik łopaty
Dołączył: 10 Sty 2006 Posty: 1001
|
Wysłany: 15 Paź 2009 18:19 Temat postu: |
|
|
Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:
1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.
2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. _________________ Moderuję kolorem żółtym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Bromba1999 Roz-krecony
Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 48 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 15 Paź 2009 18:34 Temat postu: |
|
|
Mam wielki,wielki problem!
Na samym początku instalacji wyskakuje mi okienko z napisem :
Wymagany plik nie może zostać zainsatlowany ponieważ plik archiwalny J:\Mist1.cab posiada niepoprawny podpis cyfrowy.To może oznaczać,że plik archiwum jest uszkodzony.
Proszę o jak najszybszą pomoc,bez niej nie mogę grać. _________________ Pozdrawiam całe forum Bromba1999
Jeżeli ktoś ma jakiś problem z grą sims 2 lub 3 chętnie pomogę. |
|
Powrót do góry |
|
|
klopki Norman
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: z Zakopanego
|
Wysłany: 15 Paź 2009 20:12 Temat postu: |
|
|
Zainstaluj od nowa windowsa to powinno pomóc. _________________ Jeszcze tutaj wrócę! |
|
Powrót do góry |
|
|
spidi Bardzo Stary Norman
Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Z rewolucji
|
Wysłany: 15 Paź 2009 20:15 Temat postu: |
|
|
A oże poprostu skasuj dysk twardy co ??
Nie wiem coi ci poradzić może napisz do babci reksia , możę on ci pomoże _________________ Pozdrawiam Spidi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
klopki Norman
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: z Zakopanego
|
Wysłany: 15 Paź 2009 20:19 Temat postu: |
|
|
Jak biblioteka to możesz miec trojana.
W takim wypadku polecam mieć Antivirusa.
A jak nie masz to niestety se nie pograsz. _________________ Jeszcze tutaj wrócę! |
|
Powrót do góry |
|
|
spidi Bardzo Stary Norman
Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Z rewolucji
|
Wysłany: 15 Paź 2009 20:21 Temat postu: |
|
|
Nie sądze , żeby to było z tym związane . Napisz do babci reksia gdzieś podawał swój email , ale nie pamiętam gdzie _________________ Pozdrawiam Spidi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
arturros Wydalony z Nory
Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Skądś
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarcinO Roz-krecony
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 20
|
Wysłany: 15 Paź 2009 21:38 Temat postu: |
|
|
Bromba1999 napisał: | Mam wielki,wielki problem!
Na samym początku instalacji wyskakuje mi okienko z napisem :
Wymagany plik nie może zostać zainsatlowany ponieważ plik archiwalny J:\Mist1.cab posiada niepoprawny podpis cyfrowy.To może oznaczać,że plik archiwum jest uszkodzony.
Proszę o jak najszybszą pomoc,bez niej nie mogę grać. |
Niestety jest to problem z płytą albo napędem. Plik jest podpisany cyfrowo i niestety przy najmniejszym błędzie nie pozwoli na instalację. ( wymagania windowsa - musimy podpisywać cyfrowo, żeby nie zadawał mnóstwa pytań ( Windows ). |
|
Powrót do góry |
|
|
MarcinO Roz-krecony
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 20
|
Wysłany: 15 Paź 2009 21:40 Temat postu: |
|
|
Grześ napisał: | Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:
1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.
2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. |
Jest na to sposób napisz iddqd i labirynt zaliczony. |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 15 Paź 2009 21:53 Temat postu: |
|
|
MarcinO napisał: | Grześ napisał: | Cały czas nie mogę przejść 2. labiryntu, ponieważ:
1. Gdy złapie mnie 2. robak, ląduję w ścianie.
2. Gdy dopada mnie 3. robak, jest ciemność oraz niebieski znaczek mapy i nic nie można zrobić, tylko nacisnąć esc i wyjśc z etapu. |
Jest na to sposób napisz iddqd i labirynt zaliczony. |
Gdzie? Szybko wystukać, czy trzeba wywołać konsolę? _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
MarcinO Roz-krecony
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 20
|
Wysłany: 15 Paź 2009 22:00 Temat postu: |
|
|
szybko wystukać iddqd |
|
Powrót do góry |
|
|
klopki Norman
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 102 Skąd: z Zakopanego
|
Wysłany: 16 Paź 2009 07:33 Temat postu: |
|
|
Pewnie nie będą mieli tych bugów ale zawsze znajdą się inne. XD
Poza tym fajnie będzie przejść tak zabugowaną grę. _________________ Jeszcze tutaj wrócę! |
|
Powrót do góry |
|
|
|