Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michcio Ekspert w Dziedzinie Cementu
Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 1319 Skąd: inąd
|
Wysłany: 11 Lut 2005 20:19 Temat postu: |
|
|
Racja, racja _________________
Piszę poprawie po bangleszstańsku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 11 Lut 2005 23:37 Temat postu: |
|
|
Niestety łatwiejsza |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Lut 2005 09:52 Temat postu: |
|
|
No może i łatwiejsza ale była zabawniejsza ( o może tak ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Lut 2005 20:39 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się, że zadania zręcznościowe były w Wehikule łatwiejsze. Taki był plan, bowiem po Czarodziejach mieliśmy sporo telefonów, że obrona murów, a także lot na smoku są zdecydowanie za trudne. Za to, staraliśmy się zrobić więcej zadań logicznych i fabularnych - żeby się trzeba było trochę pomęczyć Myślę, że Prehistoria, "pod Różą", Rabarbark, labirynt w przyszłości i piramida w Egipcie były nieco trudniejsze od analogicznych zadań w Czarodziejach. A wy jak myślicie?
I co w ogóle sprawiło wam najwięcej problemów w Wehikule? Albo inaczej - przejście którego fragmentu sprawiło wam największą satysfakcję? _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lut 2005 16:57 Temat postu: |
|
|
Mnie największą satysfakcje sprawiło to że przeszłem ten labiryn w egipcie co się szło do leja czasowego!!!!!!:)Było to troszke nawet trudniejsze od niektórych zadań w czarodziejach:)Mówiłeś że obrona mórów była trudna może i tak też się troche pomęczyłem zanim przeszłem ale jak by nie było takich trudniejszych momentów to nie było by się nadczym pomęczyć wkażdym bądź razie mnie się to podobało!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 14 Lut 2005 18:29 Temat postu: |
|
|
a mnie najbardziej satysfakcjonowało przejście fragmentu "pod Różą" . I chciałbym aby w Kapitanie Nemo było więcej zadań logicznych, bo nie każdy umie i lubi grać w gry zręcznościowe to jednak w grach z Reksiem powinny się znaleźdz gry zręcznościowe ( najlepiej żeby można było w łatwy sposób zmieniać ich poziom trudności) |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Lut 2005 18:41 Temat postu: |
|
|
Według mnie powinno być tyle samo zręcznościówek co logiki :)Ale najlepszym efektem w grze są zadania zadane przez postacie:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 15 Lut 2005 17:34 Temat postu: |
|
|
Jak to zadane przez postacie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 15 Lut 2005 17:43 Temat postu: |
|
|
Łamigłówki itp.!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Crip Norman
Dołączył: 06 Lut 2005 Posty: 143 Skąd: Z mojego domu
|
Wysłany: 16 Lut 2005 18:50 Temat postu: |
|
|
Dla mnie pierwszym razem pomęczyłem się nad prehistorią, ale po raz drugi, trzeci i czwarty przeszedłem całą grę w dwa dni. _________________ Ja tylko (udaję, ze) myślę, ja tylko (udaję, że) myślę...
Zmieniłem nicka. Byłem Sonic, byłem Cream, jestem Crip. Czy to szkodzi? |
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Lut 2005 12:34 Temat postu: |
|
|
dla mnie wszystko było na początku trudne a teraz łatwe:D(jestem dysortografikiem i dyslektykiem) _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Topek Doradca Budowlańców
Dołączył: 05 Lut 2005 Posty: 905
|
Wysłany: 18 Lut 2005 14:42 Temat postu: |
|
|
a co to znaczy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Lut 2005 16:01 Temat postu: |
|
|
co to znaczy? _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Lut 2005 16:02 Temat postu: |
|
|
ale o co chodzi ?????????? ci???????????? _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michcio Ekspert w Dziedzinie Cementu
Dołączył: 07 Lut 2005 Posty: 1319 Skąd: inąd
|
Wysłany: 21 Lut 2005 15:37 Temat postu: |
|
|
Może nie na temat, ale proszę o dokładniejsze dane na temat tych plików txt., bo ja nie mogę znaleźć _________________
Piszę poprawie po bangleszstańsku. |
|
Powrót do góry |
|
|
|