FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Uduskonalnie nastepnych "Reksiów"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Ogólnie o Starej Serii Gier z Reksiem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Bywalec Nory


Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 50

PostWysłany: 01 Kwi 2005 14:25    Temat postu: Uduskonalnie nastepnych "Reksiów" Odpowiedz z cytatem

Witam. Zakałdam ten dział przyjmować nowe pomysły ale nie na gre ale jej obudowe. Oto kilka znich:

Aby w gre mogły grać też dzieci bez słuchu można by dodać napisy kóre by się włączało/ wyłączało.
Dodatkowo oprócz zapisywania w dowolnym momencie można by też dodać do tego jeszcze menu aby rozpocząc dany epizod od nowa (tak jak z łatką do Reksio i wechikuł).
Wybieranie poziomu trudności.
Wybieranie na przemian kórym z bohaterów chcielibyśmy sterować.
I ale to już do gry, aby powróciło [are bohaterów z poprzednich gier.

To tylko kilka moich sugesti, czekam na wasze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 01 Kwi 2005 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawy temat. Postaram się komentować go na gorąco...

1] wersja dla dzieci niesłyszących, czyli subtitled. szczytny cel i przydałyby się wszystkim. no, ale to nie jest proste... w Wehikule było ponad 2500 linii dialogowych. tak na szybko, to nie wiem jak to w ogóle ugryźć, bo wave'y są podłaczane na przeróżne sposoby. pomyślimy....

2] startowanie z epizodów. tu się zgadzam i w tym kierunku idziemy, czego dowodem jest własnie łatka do Wehikułu. dodam, że dodaliśmy ten element właśnie po sugestiach od graczy.

3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.

4] Wybieranie bohatera. To będzie na bank wcześniej czy później. już o tym dyskutowaliśmy i może w Kapitanie Nemo pojawi się epizod "Rozłąki" bohaterów.

5] Powrót postaci... uśmiechnięty Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy... uśmiechnięty

Czekam na dalsze sugestie...
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomek
Bywalec Nory


Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 50

PostWysłany: 01 Kwi 2005 16:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.

Tutaj przydało by się może ułatwienie minigierek czyli np musimy przejsc jakąs plansze np skacząc i omijajac cos to poprstu by wystarczyło ze na łatwym jest mniej wrogów lub przeszkód a na trudnym na odwrót. Wiem, że to nie jset łatwe, ale moze sie cos uda.


5] Powrót postaci... uśmiechnięty Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy... uśmiechnięty

Mogli by to być przodkowie, tak samo jak koguta na koncu wechikułu. I było by dobrze gdyby była podróż z kapitanem na te wyspe z 1 czesci gry. Spotakc by tam można np dzidka Krestesa. Oraz jak wczesniej pisłem dodac postać Sherlocka Holmesa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: 01 Kwi 2005 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomku poprawek można dodać wiele ale to nie takie proste. Najlepiej zrobić tylko wersję dla osób nie słyszących. I dodać te menu dodatkowe. A nad resztą to trzeba pomyśleć bo to nie takie hop siup zrobienie gry!!!!!!!!! Wszystko się da tylko poprostu trzeba chcieć i trzeba mieć czas!!!!!!!!!
Powrót do góry
Sniff
Wielki Kopacz


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 2795
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 01 Kwi 2005 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nom można dodawać wiele poprawek:(
_________________
If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michu
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 426
Skąd: ze Szczecina

PostWysłany: 01 Kwi 2005 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Morzebytak zalorzyć nową serię gier z Reksiem serię o nazwie,,Państwa Resia"lub,,Podboje Reksia".Bylyby to gry strategiczne o Reksiu.
_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 01 Kwi 2005 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że Tomkowi chodzi o pewne wskazówki dotyczące przyszłych części, a nie tych istniejących. No i ja się cały zamieniam w słuch uśmiechnięty
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sniff
Wielki Kopacz


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 2795
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 01 Kwi 2005 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie!!

To niemądry pomysł puchaczu według mnie!!
_________________
If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michu
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 426
Skąd: ze Szczecina

PostWysłany: 01 Kwi 2005 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czemu?Gry strategiczne są bardzo fajne.
_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
Sniff
Wielki Kopacz


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 2795
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 02 Kwi 2005 09:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może dla ciebie ale to niemądry pomysł !!
_________________
If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michu
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 426
Skąd: ze Szczecina

PostWysłany: 02 Kwi 2005 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AidemMedia zarobiłaby na tym masę pieniędzy.
_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
Gość






PostWysłany: 04 Kwi 2005 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dr Mądry Puchacz napisał:
AidemMedia zarobiłaby na tym masę pieniędzy.
to prawda gry strategiczne są bardzo lubiane
Powrót do góry
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 989
Skąd: z Gdyni

PostWysłany: 04 Kwi 2005 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też lubimy gry strategiczne i może rzeczywiście kiedyś zrobimy taką grę.... Jest to możliwe w każdym razie. Strategia w świecie Reksia.... hmmm... ale czy... RTS? Simopodobna? Tycoon ekonomoczny? Klasyczna turówka? Rzućcie parę pomysłów. Mr Kasta zrobił osobny wątek i proponuję właśnie tam się przenieść z tematem.
_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sniff
Wielki Kopacz


Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 2795
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 06 Kwi 2005 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to przenosimy się z tematem!
_________________
If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DoDo
Kopacz


Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 2310
Skąd: Toruń

PostWysłany: 14 Kwi 2005 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Strategię polegająca na podbijaniu państ. Przyjaciele Reksia (mają różczki, statki kosmiczne, miecze itd.) na Drób Chaosu (mają różdżki itd.). Wykreślają czary. Można będzie budować uniwersytet magi. Tworzy się ludzi mniej więcej tak: budowanie rezydencji, a stamtąd wychodzą ludziki. Ktoś pokonany się rozpryskiwuje. Trzeba trzy razy walnąć czarem w kogoś, lub mieczem 5 razy, statkiem kosmicznym(kosmicznym makaronem 10 razy. Niech będzie pokazana energia każego. A resztę wymyślcie sami. Można też budować zamki i urządzań turnieje rycerskie, dzięki temu np. jeden rycerz będzie miał więcej energii i wystarczy nim walnąć 4 razy, aby kogoś pokonać. Tak samo z uniwersytetami magii. Resztę wymyślcie sami.
_________________
Nudzi mi się... niemądry jestem język. Będę za tydzień miał nowego kompa <hura>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Ogólnie o Starej Serii Gier z Reksiem
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group