Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:30 Temat postu: Reksio i Kapitan Nemo - postęp prac |
|
|
Postaram się w miarę mozliwości informować w tym wątku o postepach (finiszu) prac nad Kapitanem Nemo.
I od razu jedna prośba: Proszę nie wpisywać w ten wątek żadnych krótkich (mniejszych niż trzy pełne zdania) postów, bo się zrobi śmietnik. nie mam czasu grzebać w dziesiątkach "ok'ejów" "super'ów" i "też tak sądz'ów"
ok? (to taki test, zobaczymy kto go nie zda) _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:39 Temat postu: |
|
|
Witam.. Chciałem się zapytać, jak wam idzie? Czy możecie powiedzieć w jakim mniej więcej terminie Wrześniowym wyjdzie?:> Bo muszę wiedzieć, ile zebrać kasy na to xP.
Ps. Całe 50 złoty wydałem na pizzę... _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:41 Temat postu: |
|
|
Poniedziałek, 11 Września.
Pisanie dialogów zostało zakończone i uporządkowane. jest około 3000 kwestii i aż boję się sprawdzać, czy to się zmieści na płycie
Nagrałem też dziś pierwszego z czterech aktorów. Drugi będzie nagrany prawdopodobnie w czwartek, a dwoje pozostałych - w przyszły poniedziałek (niestety, akurat są na wakacjach)
Grafika jest na finiszu. Trzeba tylko podszlifować ostatnią lokację, dorobić kilka brakujących cutscenek i zrobić outro. w sumie trochę tego jest...
W programowaniu są jeszcze dziury. Do skończenia jest ostatni, dziewiąty epizod i kilka mini-gier w różnych częściach gry. Kilka dni powinno wystarczyć na to.
Gra jest w trakcie udźwiękawiania, brakuje niestety jeszcze połowy muzyki, ale mam nadzieję że Suseł nadrobi to do połowy przyszłego tygodnia.
Zostało jeszcze trochę pracy z ustawieniem poziomu trudnosci i opracowania leveli w mini-grach. zamierzam zająć się tym od jutra.
Jeszcze po drodze tzw "książeczka" (bo pudło już jest) i te wszystkie dziwne rzeczy co się dzieją po outrze i napisach końcowych.
Pozostaje testowanie i ewentualne poprawki (ale tych wyjątkowo będzie bardzo mało, bo staramy się wszystko poprawiać bezzwłocznie.
ale generalnie, jakby to rzec... widzimy koniec tej mordęgi _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:42 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuję za odpowiedź, a tak nawiasem jeszcze będzie więcej kosztować niż poprzedniczki czy nie? _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:45 Temat postu: |
|
|
No widzisz Tails - wydałeś 50 zł na pizzę, a nasze gry są za 49 i jeszcze co rusz ktoś mówi, że drogie... pół roku ciężkiej pracy.... hehe... ale co ja tu lamentuję
nie mam pojęcia ile będzie kosztoiwać Nemo, bo to nie nasz dział się tym zajmuje, a dział który się tym zajmuje jeszcze nie wie. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Sniff Wielki Kopacz
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 2795 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:46 Temat postu: |
|
|
Niestety, widzę. Hmm, dziękuję, pozarabiam i kupię.. _________________ If I hadn't met you, my life would have had no meaning.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lone Star Pod-ziemniak
Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 1063 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11 Wrz 2006 21:52 Temat postu: |
|
|
A czy znów będzie jakaś "cud-scenka" po napisach końcowych jak naprzykład ,,Tak...Kreti jest zrobiony z dykty" _________________ Pozdrawiam, Lone Star |
|
Powrót do góry |
|
|
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 12 Wrz 2006 09:05 Temat postu: |
|
|
szalony kapeluszniku a czy mozesz pokazać okładkę bo pomyliłem się z gdzie jest nemo w empiku |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 12 Wrz 2006 12:01 Temat postu: |
|
|
Tak, będą różne dodatki po outro, ale trzeba je jeszcze zrobić. pisałem o tym. mamy duzo pomysłów, musimy zrobić jakąś selekcję.
pudełko do Kapitana Nemo, już od jakiegoś czasu można obejrzeć w budzie reksia, pomiedzy tapetami. _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Kretes245 Działacz Podziemia
Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 731 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12 Wrz 2006 14:32 Temat postu: |
|
|
To ja zadam dwa pytania. Jak długa będzie gra i którego września wyjdzie. _________________
Piszę poprawnie po polsku
Wróciłem
Pozdro dla Forum |
|
Powrót do góry |
|
|
kamixus Działacz Podziemia
Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 525 Skąd: z domu z czerwonym dachem
|
Wysłany: 12 Wrz 2006 14:55 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem w pana wypowiedzi że mają być mini-gierki czy może pan powiedzieć jakie to będą mini-gierki? _________________ Pamiętaj mnie zawsze dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asti Działacz Podziemia
Dołączył: 05 Lip 2005 Posty: 641 Skąd: Z Europy środkowej
|
Wysłany: 12 Wrz 2006 16:16 Temat postu: |
|
|
Czy dialogi są śmieszna czy bardzo śmieszne??
Jak do mnie gra jest bardzo tania (na pół roku pracy) _________________ Dawniej Asterix95 |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 13 Wrz 2006 14:45 Temat postu: |
|
|
Gra będzie długa. Szczególnie na poziomie trudniejszym, w którym mini gry będą zdecydowanie trudniejsze. Nasz Suseł, który zna całą grę pierwsze 4 epizody przeszedł w 4 godziny, czyli całą grę pewnie przejdzie w 9 godzin. Dla porównania, żebyście sobie mogli przemnozyć. Cały Wehikuł to dla nas jakieś 3-4 godziny gry. Zaryzykuję stwierdzenie, że przejście gry zajmie wam 2 razy więcej czasu niż Wehikuł. No to sami sobie pomnóżcie
Dialogi.... hmmm... sami ocenicie, bo ciężko mi jest oceniać własną pracę. Bardzo się staram, żeby były głupawe i śmieszne. Widzę, że reszta zespołu czasem się śmieje, więc chyba jest nienajgorzej.
Mini-gry.... będą przeróżne.... trochę labiryntów, zręcznościówek (lot balonem, podróż na słoniu, kierowanie dorożką, kierowanie Nautilusem) , boulder dasha, ale i sporo łamigłówek, szyfrów i takich tam. I kilka zupełnie durnych
Nadal nie wiem, kiedy gra wyjdzie od nas. Najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia. Obiecałem, że będę was informował na bieżąco - to będę _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
nostadamus Norman
Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 148 Skąd: z miasta na L
|
Wysłany: 13 Wrz 2006 15:11 Temat postu: |
|
|
Szalony Kapeluszniku czy reksio jest teraz Indianą Jones? Bo tak mi wygląda na okładce. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
Wysłany: 13 Wrz 2006 17:59 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie gdzieś czytałem że jeśli przejdzie się grę na poziomie trudnym to będa jakieś bonusy.Czy to prawda i jeśli to prawda to co to za bonusy?Aha i jeszcze jedno.Chciałem zapytać czy Kapitan Nemo będzie pomagał Reksiowi i Kretesowi czy będzie to ich wróg?
P.S:Zapomniałem coś napisać w poprzednim poście.
P.S:Sorry za post pod postem. _________________ Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?p=165640#165640
|
|
Powrót do góry |
|
|
|