Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 22 Mar 2007 18:01 Temat postu: Rozmowa o RiKwA! ze spoilerami |
|
|
w tym oficjalnym wątku wolna amerykanka, jak ktoś nie chcę znać szczegółów lepiej niech nie zagląda _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Mar 2007 18:43 Temat postu: |
|
|
No to, od czego by tu zacząć to może tak po kolei.
Intro jak zawsze wspaniałe jak i dawka humoru która się w nim znalazła jak zwykle mnie nie zawiodła. Ciekawe jest również playstation naszych bohaterów bo na korbkę.
Zacząłem grę oczywiście od początku czyli etapów Skarbu piratów i tutaj muszę bardzo pochwalić już pierwsze etapy a mianowicie jak narazie mogę ocenić tylko 3. Są trudne i trzeba się czasami nielada natrudzić by nasz reksio, że tak powiem nie poszedł do nieba zobaczymy jak pójdzie mi dalej.
Teraz skomnym zdaniem coś o Ufo. Powiem tyle typowa strzelanka z ciekawym elementem zdobywania nowych udoskonaleń do broni. I tu bardzo spodobała mi się kwestia Kretesa "No, co za irytujący typ" jak do tej pory udało mi się ukończyć 4 levele.
Etap czarodzieji spodobał mi się najbardziej i to właśnie na nim skupiłem swoją uwagę grając większość czasu w niego. Przeszkody naprawdę utrudniają lot jak i nie wspomne już o drobiu chaosu. Jednak wystarczy skupić swoją uwagę i efekt jest niesamowity. Ukończyłem 11 lvl z 12lvl z czego ten ostatni wydaje się trduny mam nadzieję, że podołam.
To tak teraz coś o etapach Wechikułu, nie grałem w to za długo jeszcze, ale tak na pierwszy efekt jest to niezła zabawa na logike. Trzeba robić wszystko powoli i z namysłem a wszystko wyjdzie. Fajne jest to, że każda z postaci ma swoje specyficzne zdolności do robienia czegoś np. Reksio ma swoje pojemne kieszenie a Kret Kretes może kopać.
Etapy Kapitana Nemo są następujące w stylu podziemi znanych nam z wyżej wymienionej gry. Tyle tylko, że tak zwane mumionki są fajnie urozmaicone mają nowy wygląd. No i jak wiadomo jest trudniej i bardziej wszystko zostało podbudowane. Bawiłem się też troszkę edytorem, można stworzyć naprawdę ciekawe plansze jakie sobie tylko zapragniemy. Ja osobiście napoczątek pobawiłem się trochę w "wysadzanie mumionków".
Reasumując gra jest naprawdę rozbudowana i powinna zadowolić każdego gracza zręcznościówek. Najważniejsze jest też to, że jak zwykle nie zabrakło humoru znanego nam z serii Przygód Reksia!
Osobiście polecam planszę czarodzieji lot na miotle, ale to już według uznania |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 22 Mar 2007 18:47 Temat postu: |
|
|
dzięki za pierwsze wrażenia.
ja dodam tylko, że cała grę na gwałt ułatwialiśmy przed wydaniem, bowiem była .... dużo trudniejsza
aaa.... polecam odpalenie helpów i uzywanie pauzy
z czasem ujawnie na forum kilka ciekawostek, opwowiem jak mozna wymieniać się poziomami i cozywiście.....hehe... ujawnię cheaty _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Grześ Kierownik łopaty
Dołączył: 10 Sty 2006 Posty: 1001
|
Wysłany: 22 Mar 2007 18:48 Temat postu: |
|
|
Wielkie Dzięki AdaCho z podzielenie się tymi szczegółami .
Ja napiszę jutro(o ilę dostanę ). _________________ Moderuję kolorem żółtym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Mar 2007 18:55 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze kilka słów o grafice. Kreska naszych bohaterów jest wykonana bardzo dobrze. A najbardziej i tak fajnie efektycznie wygląda Reksio w etapach Skarbu Piratów. Tak na marginesie chciałbym powiedzieć, że przed chwilą udało mi się w 100% ukończyć etapy Czarodzieji czyli miotłę "Każdy mącił tak po trochu..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Grześ Kierownik łopaty
Dołączył: 10 Sty 2006 Posty: 1001
|
Wysłany: 22 Mar 2007 19:00 Temat postu: |
|
|
No to zadam pytania do AdaCha(w końcu ze spojlerami):
1.Jak wyglądały bossy z RiC?
2.Jakie nowe przedmioty są w mumionkach? _________________ Moderuję kolorem żółtym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Mar 2007 19:10 Temat postu: |
|
|
Bosowie wyglądają nastepującą... pierwszym bosem jest Spielmouster drugim Chrumburak a trzecim Snake. Pokonywanie ich polega na odpowiednim uderzeniu szuflą kretesa w nich. W okuł nich jest takie czerwone pole siłowe wystarczy odpowieni kilka razy w nie udeżyć.
Na temat nowych przedmiotów w komnatach mumionków Ci za dużo nie powiem no chyba, że bym dał jakieś screeny z edytora, ale nie będę psuł nikomu niespodzianki z gry. Najbardziej jak już mówiem wciągła mnie miotła a za bardziej szczegółowe granie w mumionki zajmę się za chwilkę |
|
Powrót do góry |
|
|
Shochuu Działacz Podziemia
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 519 Skąd: Nie bycie
|
Wysłany: 22 Mar 2007 21:42 Temat postu: |
|
|
ja już gram w RIKWA bardzo długo i muszę przyznac że jest SUPER po prostu rewelacja, a jakie trudne...
w skarbie piratów nie mogę przejśc 4lvl,a co do grafy to jest idealna
w UFO nie mogę przejśc 3lvl bo ciągle się rozbijam... Gerafika jest na 6+
a śmiechu jest potwornie dużo np: Kretes powiedział do reksia "Reksiu,da się wyłączyc jakoś tego cymbała?"
W czarodziejach nie mogę pokonac Spiel Maustyera (to przez to że na początku drób chaosu odbiera mi życie,a potem nie mam życia na walkę ze Spiel Mausterem) Grafika-cudo
Wehikuł ma bgrafikę podobną trochę do pokemonów na GBA ale na to się nie patrzyłem ważne dla mnie była fabuła jestem na 4lvl (jest bardzo trudny).
Mumionki są świetne, ale najlepszy to był edytor zrobiłem dużo plansz a utknąłem w egipcie na pierwszych wykopaliskach... |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur Operator Łopaty
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 170 Skąd: Warszawa, prosta sprawa
|
Wysłany: 22 Mar 2007 21:57 Temat postu: |
|
|
Daj plansze jakieś. _________________ Moderuję pogrubioną, brązową czcionką. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szalony Kapelusznik Kierownik Budowy
Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 989 Skąd: z Gdyni
|
Wysłany: 22 Mar 2007 23:15 Temat postu: |
|
|
jutro dokładnie opiszę jak wymieniać się planszami z edytora. przypomnijcie mi plz _________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik |
|
Powrót do góry |
|
|
Grześ Kierownik łopaty
Dołączył: 10 Sty 2006 Posty: 1001
|
Wysłany: 23 Mar 2007 12:04 Temat postu: |
|
|
Właśnie otrzymałem RiKwA.
Już instaluje. _________________ Moderuję kolorem żółtym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dizel Wielki Mędrzec Reksia
Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 5 Skąd: Nie z tego świata ^^
|
Wysłany: 23 Mar 2007 13:44 Temat postu: |
|
|
Ja czekam i jeszcze nic!!!!! _________________ Miau, miau miau, I'm your Father!
- Były ;P
Moderuję zielonym
Powracam ;p Strzeżcie się ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
Kondi Pod-ziemniak
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 1104 Skąd: Z Chrzanowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|