Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy informacje zawarte w temacie są przydatne ? |
Tak |
|
68% |
[ 15 ] |
Nie |
|
31% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:28 Temat postu: Znaczenie cyfr w plikach z rorzszerzeniem fld |
|
|
Poniżej podaję listę, która tłumaczy co znaczą ciągi cyfr w plikach znajdujących się w folderze Reksio i Kapina Nemo/dane/game/przygoda/.
Jeśli chcesz je znaleść wyszukaj ich za pomocą funkcji "szukaj" w explorerze.
A oto lista:
Znaczenie ciągów liczb w plikach *.fld (Reksio i Kapitan Nemo):
015 - postać którą sterujesz
124 - bomba (do podniesienia)
121 - wolna przestrzeń
122 - ziemia
001 - lita ściana
120 - ściana którą można przebić bombą
020 - kula
017 - bomby (nie do podniesienia)
005 - wróg
_________________________________________________________
Motywy (Reksio i Kretes w Akcji)
UKŁAD (początek pliku,np.: 014 010 000).
Ważny jest trzeci ciąg.
Motywy:
000 - Paryż
001 - Egipt
002 - Szambola
003 - Wyspa Kretesa
004 - Mu
Zapewne zapytacie poco to komu.
A no poto żeby wejść do takiego pliku fld notaniniem i pozmieniać coś w poziomie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stryj Maćko Operator Łopaty
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 814 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:37 Temat postu: |
|
|
Może to i komuś się przyda, ale nie mnie chyba.
Ja tam nie jestem jakimś orłem z tego tematu więc lepiej nie będę tam zaglądał.
Pingwinku wróciłeś! _________________ Moderuję kolorem niebieskim.
Zapraszam na:
Kolej TV - dla myślących (p)o kolei
Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku. |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:44 Temat postu: |
|
|
Przydatne.. a propos...w folderze
Reksio i Kretes w Akcji\dane\game\przygoda\cutscenki
Są pliki które otwieramy w notatniku...
Można sobie przeczytać (i coś pomieszać )
Swoja drogą.. animacje są w plikach ANN..., ktoś wie czym je otworzyć..
Bo to umożliwi drogę do modów _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:46 Temat postu: |
|
|
Pliki ANN (jak mi zdradził kiedyś Pan Hrynkiewicz) to pliki zrobione przez program AidemMedii do animacjii więc to jest zapisane w języku zrozumiałym tylko dla gry. |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:48 Temat postu: |
|
|
Ale jak wiadomo... wszystko idzie otworzyć, jeśli się chce
A jak nam się uda to może, uda się stworzyć mod (czyli innymi słowy, zrobić własną grę na tym silniku (czyli jeszcze bardziej dla ciemniaków- zrobić nową grę o R i K)) _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:50 Temat postu: |
|
|
W RiKN można też w różnych katalogach usunąć niektóre pliki.
Np.:
Można usunąć plik runner_serca.ann z folderu "\Reksio i Kapitan Nemo\dane\game\przygoda\targowisko" i już nie będą nam się pojawiali dodatkowi kupcy. ALE POD WARUNKIEM ŻE PRZED WEJŚCIEM NA TARGOWISKO WYCIĄGNIESZ PŁYTĘ Z NAPĘDU !!! |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:54 Temat postu: |
|
|
Hmmm... albo zobaczcie tu:
Reksio i Kretes w Akcji\dane\game\przygoda\rtype\bazy
otwórzcie plik struktura_bazy
I przeczytajcie... potem reszte... toż to poziomy RIU
wystarczy trochę pozamieniać, i mozemy sobie ułatwić lub, zrobić włąsne konstrukcje...
Tylko co to za marchew i kalarepa? _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 18:59 Temat postu: |
|
|
Ponieważ plik który znalazłeś bocie to plik wzięty z innej gry AidemMedii o którą oparli Reksio i Ufo w RiKwA |
|
Powrót do góry |
|
|
Pat36 Roz-krecony
Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 12 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 19:02 Temat postu: |
|
|
Jakim programem otwieracie te pliki??Ja nie wiem którym otworzyć np.pliki w teatrzyku. _________________ Hej.Powracam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 19:11 Temat postu: |
|
|
Pat36 napisał: | Jakim programem otwieracie te pliki??Ja nie wiem którym otworzyć np.pliki w teatrzyku. |
No niestety to próbujemy ustalić..
Swoją drogą... w RIWC można otwierać pliki img (niektóre)
W innych nie... ale... swoją drogą... raz udało mi się otworzyć.. plik opisujący ajimację (początkowa w RIC) ... zrobiłem to C++ builderem 2005... hmmm... czy jakoś tam..
A pogrzebałem w plikach ,.. i wiem jak nazywa się ta bliblioteka:
-bloomooweb
A grzebie w plikach programem Resource Hacker. Darmowy, pozwala zrobić pare głupotek np. zmienić kursor w grze, ikonke pliku itp.
To włąśnie dzieki niemu znalazłem ciekawy obrazek z takim napisem (był w środku nemo.exe (RIKN) _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 19:35 Temat postu: |
|
|
Sry za double post, ale niema tu opcji edytuj... obrazek u góry to to co znalazłem w nemo.exe..
Więc spróbowałem otworzyć plik .ANN notatnikiem (wbrew pozorom, tym idzie otworzyć WSZYSTKO) i ujrzałem... a kto otworzy ten zobaczy....
Oprócz nazwiska, kilku nazw warstw, ujrzałem przysłowiowe "krzaczki"
Popróbuje z tym, wam też radzę... tylko jak coś edytujecie to zachowajcie kopię zapsową! Bo inaczej, mo zecie cóś popsuć _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł96 Starszy Dźwigowy
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 532 Skąd: z Szangri-La
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 20:30 Temat postu: |
|
|
BloomooWeb to moduł gier z reksiem służące do sprawdzania legalności gry.
Kiedyś do tego doszedłem ale nie jestem pewien na 100% czy to prawdza lecz jestem pewien w 90% |
|
Powrót do góry |
|
|
bot Komiksowy Artysta
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 64 Skąd: wiem?...bo wiem...
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 21:46 Temat postu: |
|
|
Pingwinek96 napisał: | BloomooWeb to moduł gier z reksiem służące do sprawdzania legalności gry.
Kiedyś do tego doszedłem ale nie jestem pewien na 100% czy to prawdza lecz jestem pewien w 90% |
Aha... czyli alternatywa dla Pana Policjanata
Ale i tak silnik nazywa się:
BlooMoo Engine
I... no właśnie... polecam w folderze piraci (RIKWA) otworzyć plik level3 (notatnikiem) ciekawe kształty ;P
Aaa... kto się pisze do pomocy przy rozpracowywaniu tego wszystkiego? _________________
Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 07 Kwi 2009 22:16 Temat postu: |
|
|
jeżeli to może nam pomóc robić grę Reksiową online to ja na pewno |
|
Powrót do góry |
|
|
Pat36 Roz-krecony
Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 12 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08 Kwi 2009 13:04 Temat postu: |
|
|
Jeśli to pomoże w tym co powiedział ten u góry to ja też na pewno _________________ Hej.Powracam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|