FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Znaczenie cyfr w plikach z rorzszerzeniem fld
Idź do strony 1, 2  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kapitan Nemo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy informacje zawarte w temacie są przydatne ?
Tak
68%
 68%  [ 15 ]
Nie
31%
 31%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:28    Temat postu: Znaczenie cyfr w plikach z rorzszerzeniem fld Odpowiedz z cytatem

Poniżej podaję listę, która tłumaczy co znaczą ciągi cyfr w plikach znajdujących się w folderze Reksio i Kapina Nemo/dane/game/przygoda/.
Jeśli chcesz je znaleść wyszukaj ich za pomocą funkcji "szukaj" w explorerze.

A oto lista:
Znaczenie ciągów liczb w plikach *.fld (Reksio i Kapitan Nemo):
015 - postać którą sterujesz
124 - bomba (do podniesienia)
121 - wolna przestrzeń
122 - ziemia
001 - lita ściana
120 - ściana którą można przebić bombą
020 - kula
017 - bomby (nie do podniesienia)
005 - wróg

_________________________________________________________
Motywy (Reksio i Kretes w Akcji)
UKŁAD (początek pliku,np.: 014 010 000).
Ważny jest trzeci ciąg.

Motywy:
000 - Paryż
001 - Egipt
002 - Szambola
003 - Wyspa Kretesa
004 - Mu


Zapewne zapytacie poco to komu.
A no poto żeby wejść do takiego pliku fld notaniniem i pozmieniać coś w poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Stryj Maćko
Operator Łopaty


Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 814
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to i komuś się przyda, ale nie mnie chyba.
Ja tam nie jestem jakimś orłem z tego tematu więc lepiej nie będę tam zaglądał.

Pingwinku wróciłeś!
_________________
Moderuję kolorem niebieskim.
Zapraszam na:
Kolej TV - dla myślących (p)o kolei
Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku
.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przydatne.. a propos...w folderze

Reksio i Kretes w Akcji\dane\game\przygoda\cutscenki

Są pliki które otwieramy w notatniku...

Można sobie przeczytać (i coś pomieszać język)

Swoja drogą.. animacje są w plikach ANN..., ktoś wie czym je otworzyć..

Bo to umożliwi drogę do modów uśmiechnięty
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pliki ANN (jak mi zdradził kiedyś Pan Hrynkiewicz) to pliki zrobione przez program AidemMedii do animacjii więc to jest zapisane w języku zrozumiałym tylko dla gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale jak wiadomo... wszystko idzie otworzyć, jeśli się chce język

A jak nam się uda to może, uda się stworzyć mod (czyli innymi słowy, zrobić własną grę na tym silniku uśmiechnięty (czyli jeszcze bardziej dla ciemniaków- zrobić nową grę o R i K))
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W RiKN można też w różnych katalogach usunąć niektóre pliki.
Np.:
Można usunąć plik runner_serca.ann z folderu "\Reksio i Kapitan Nemo\dane\game\przygoda\targowisko" i już nie będą nam się pojawiali dodatkowi kupcy. ALE POD WARUNKIEM ŻE PRZED WEJŚCIEM NA TARGOWISKO WYCIĄGNIESZ PŁYTĘ Z NAPĘDU !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm... albo zobaczcie tu:

Reksio i Kretes w Akcji\dane\game\przygoda\rtype\bazy

otwórzcie plik struktura_bazy

I przeczytajcie... potem reszte... toż to poziomy RIU
wystarczy trochę pozamieniać, i mozemy sobie ułatwić lub, zrobić włąsne konstrukcje...

Tylko co to za marchew i kalarepa?
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 07 Kwi 2009 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ponieważ plik który znalazłeś bocie to plik wzięty z innej gry AidemMedii o którą oparli Reksio i Ufo w RiKwA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Pat36
Roz-krecony


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 12
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 07 Kwi 2009 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakim programem otwieracie te pliki??Ja nie wiem którym otworzyć np.pliki w teatrzyku.
_________________
Hej.Powracam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pat36 napisał:
Jakim programem otwieracie te pliki??Ja nie wiem którym otworzyć np.pliki w teatrzyku.


No niestety to próbujemy ustalić..

Swoją drogą... w RIWC można otwierać pliki img (niektóre)

W innych nie... ale... swoją drogą... raz udało mi się otworzyć.. plik opisujący ajimację (początkowa w RIC) ... zrobiłem to C++ builderem 2005... hmmm... czy jakoś tam..

A pogrzebałem w plikach ,.. i wiem jak nazywa się ta bliblioteka:

-bloomooweb

A grzebie w plikach programem Resource Hacker. Darmowy, pozwala zrobić pare głupotek np. zmienić kursor w grze, ikonke pliku itp.
To włąśnie dzieki niemu znalazłem ciekawy obrazek z takim napisem (był w środku nemo.exe (RIKN)
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem



Sry za double post, ale niema tu opcji edytuj... obrazek u góry to to co znalazłem w nemo.exe..

Więc spróbowałem otworzyć plik .ANN notatnikiem (wbrew pozorom, tym idzie otworzyć WSZYSTKO) i ujrzałem... a kto otworzy ten zobaczy.... język

Oprócz nazwiska, kilku nazw warstw, ujrzałem przysłowiowe "krzaczki"

Popróbuje z tym, wam też radzę... tylko jak coś edytujecie to zachowajcie kopię zapsową! Bo inaczej, mo zecie cóś popsuć język
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Paweł96
Starszy Dźwigowy


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 532
Skąd: z Szangri-La

PostWysłany: 07 Kwi 2009 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BloomooWeb to moduł gier z reksiem służące do sprawdzania legalności gry.
Kiedyś do tego doszedłem ale nie jestem pewien na 100% czy to prawdza lecz jestem pewien w 90% uśmiechnięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bot
Komiksowy Artysta


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 64
Skąd: wiem?...bo wiem...

PostWysłany: 07 Kwi 2009 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pingwinek96 napisał:
BloomooWeb to moduł gier z reksiem służące do sprawdzania legalności gry.
Kiedyś do tego doszedłem ale nie jestem pewien na 100% czy to prawdza lecz jestem pewien w 90% uśmiechnięty


Aha... czyli alternatywa dla Pana Policjanata oczko

Ale i tak silnik nazywa się:

BlooMoo Engine

I... no właśnie... polecam w folderze piraci (RIKWA) otworzyć plik level3 (notatnikiem) ciekawe kształty ;P

Aaa... kto się pisze do pomocy przy rozpracowywaniu tego wszystkiego?
_________________

Nobody expects the Spanish Inquisition!
"Wszystkie Joanny to fajne chłopaki!" - Kocham Radio Zet xD
The One Who Disturbs So Terribly...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
Gość






PostWysłany: 07 Kwi 2009 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeżeli to może nam pomóc robić grę Reksiową online to ja na pewno
Powrót do góry
Pat36
Roz-krecony


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 12
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 08 Kwi 2009 13:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli to pomoże w tym co powiedział ten u góry to ja też na pewno
_________________
Hej.Powracam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kapitan Nemo
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group