Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:13 Temat postu: Propozycja Gry |
|
|
Wstęp
Reksio zauważa, że ma inny głos niż powinien mieć- ćwierka! Kretes miauczy. Wszyscy mają inne głosy. Postaniawia poradzić się magika – kota Bechemota, który żył dawno temu. Reksio znalazł magiczną księgę, w której jest napisane jak przenieść się w czasie.
Człowiek pierwotny
Reksio znalazł się w jaskini, gdzie jaskiniowcy próbowali się ogrzać zimną gliną. Reksio bierze krzemienie i rozpala ognisko. Ludzie wyjawiają mu sekret i proszą Go o pomoc. Sekretem było to, że zła roślina bierze im to, co mają. Ostatnio zabrała im syna. Reksio rusza na ratunek. Z tego pośpiechu nie zauważył drzewa, uderza się w nie i traci pamięć. Tak krzyknął z bólu, że usłyszał go Kretes, który był w innej epoce. Natychmiast wziął „czasoprzestrzenny teleporter chaosu” Kornelka i przeniósł się do epoki, w której znajdował się Reksio. Poza tym, że Kretes był komandorem, był też lekarzem. Aby wyleczyć Reksia, Kretes musiałby mu dać w odpowiedniej kolejności cztery zioła, ale najpierw musi je zdobyć. Poszedł szukać w „jaskini dzikiego koguta”, „drzewie mądrości”- które zadaje zagadki, „ studni życzeń” i „złej roślinie.”
(Gdy gracz znajdzie trzy zioła i uda się do złej rośliny musi uwolnić syna pierwotnych ludzi, a syn ma czwarte zioło.) Syn ludzi powie Kretesowi jak przyśpieszyć leczenie Reksia.
Reksiowi zaś powie, że kot Bechemot jest w ,,starożytnym Egipcie”. Reksio korzysta z magicznej księgi i przenosi się do starożytnego Egiptu.
starożytny Egipt
Reksio i Kretes znaleźli się w…… grobowcu faraona, który raz na tysiąc lat budzi się do życia… Reksiowi i Kretesowi udało się, bo faraon obudził się i zapytał: Czego chcecie? Po co tu przyszliście? Zagrajcie ze mną w grę planszową, jeśli wam życie miłe!!! (Reksio i Kretes wygrali, dzięki czemu mogli faraonowi zadawać pytania. Gdyby przegrali muszą zagrać jeszcze raz). Gdy Reksio zadawał pytania faraon zasnął i oni też… Kiedy się obudzili znaleźli się na nosie sfinksa, ale bez faraona. Reksio zobaczył szyfr, który trzeba było złamać. Z szyfru dowiedział się że kot Bechemot użył czarów ,aby pokonać ,,konia Trojańskiego, lecz nie udał mu się podstęp. Reksio rusza na spotkanie z Troją! Ale …co, to? Gdzie księga? Tam uciekają rabusie- gonić ich!!! Uciekają do magicznego labiryntu. Rabusie łapią Reksia i Kretesa. (Reksio wiedział, że szyfr był pułapką zastawioną przez rabusi.) Ale dlaczego wszyscy, oprócz Reksia i Kretes zasypiają? Dlaczego Rabusie są oblepieni budyniem? To kot Bechemot! Bohaterowie są uratowani! Reksio spytał się, czy kot Bechemot pomoże mu rozwiązać zagadkę jego ćwierkania. Bechemot poradził mu, aby Troje pokonywał, kiedy indziej. Niech przeniesie się do starożytnego Rzymu i tam napije się soku magicznej kury.
starożytny Rzym
Reksio znalazł się na arenie w Koloseum, w którym puścili lwy. Lwy rzuciły się na Kretesa, który szybko wykopał tunel. Reksio za nim. A lwy też. Kretes musiał uważać, aby nie popełnić błędu. Udało im się dotrzeć do magicznej kury, która za 5 rozwiązanych zagadek dała im zaczarowany sok. Wypili go ze smakiem i wszystko wróciło do normy. Ale…nie wrócili do domu! Kretes zaczął się powiększać !
Zobaczcie sami! Kura w dodatku została uprowadzona!
Kretes stał się taki ciężki, że zapadł się pod ziemię, ale nie zapadał się długo bo wpadł do lochu! Reksio wskoczył za nim i zobaczył Kretesa normalnych rozmiarów i kota Bechemota!
Zlecił im uwolnienie kury, bo on nie czuje się na siłach, ale wie, że kura jest w okolicach starożytnych Chin!
Reksiowi księga się pobrudziła wiec nie mogli się tam przenieść!
Ale, od czego jest nasz kot! Bechemot przenosi ich do starożytnych Chin!
starożytne Chiny
Reksio i Kretes znaleźli się na tajemniczym wzgórzu
(muszą z niego zejść, a pułapek jest tu nie mało, bo grasują tutaj dzicy Samuraje przed którymi trzeba uciekać tak jak w wehikule czasu!)
i gdy z niego zeszli to zobaczyli wygłodzonych niewolników, którzy pracowali i wyglądali na bardzo wygłodzonych. Wśród nich odnaleźli kurę!
Dlaczego ona znalazła się w niewoli? –zapytał Kretes Reksia. I w tej chwili straże porwali ich i znaleźli się na dworze cesarza!
Każdy z nich dostał 100 batów i zaczęli tak jak kura pracować w niewoli!
W nocy pomimo, że Kretes był związany wykopał niewielką dziurę i w niej znalazł stary nóż i odciął liny którymi był związany, ale nie mógł odwiązać ani kury, ani Reksia i poszedł do sypialni cesarza, ale był jeden problem-cesarz miał 1 000 sypialni! Kretes musi dojść do jego sypialni i bez obudzenia go, ukraść klucz do kłódki u nóg Reksia i Kury!
Kretes uwalnia też pozostałych więźniów.
Wracają do kota Bechemota, on im dziękuje i wyjawia następną misje!
Okazuje się, że gdy nasi bohaterowie rozwiązywali szyfr w starożytnym Egipcie na nosie sfinksa- napisanego przez rabusi –to kot Bechemot naprawdę pokonywał troje i pokonał ją tylko, że zostawił tam czarodziejską różdżkę i jest ciężko ranny-prosi Kretesa o pomoc w wyleczeniu siebie i Reksia w odnalezieniu różdżki w starożytnej Grecji!
Na rozgrzewkę zajmiemy się Kretesem!
Musi on zebrać i dać Bechemotowi odpowiedniej kolejności 5 ziół:
1.GUPIDAMIS
2.GUPIDULA
3.RAMBODULA
4.BUMBEDAL
5.RAMBEDAL
I idzie ich szukać!
Znalazł się w puszczy i musi unikać żołnierzy cesarza!
Na pięć sekund może ich unieruchomić rzucając w nich lebiodką, którą znajdzie!
W zapasie gdy wróci do Bechemota musi mieć lebiodkę i 5 ziół.
Posypie się lebiodką i zmniejszy się do rozmiarów niewidocznych gołym okiem!
Wejdzie do rany kota i pokona łapą-drapą Korneliusza zarazki w jego ranie!
A teraz przenosimy się do Reksia, do starożytnej Grecji!
starożytna Grecja
Reksio znalazł się na pokładzie statku, zszedł z niego i zobaczył, że jakiś dziwny, drewniany koń wjeżdża do bram miasta! Wdrapał się na niego i wszedł do środka, bo znalazł w nim małą dziurę!
_________________ eminem: My name is... Slim Lady! =]
Piszę poprawnie po polsku. [Staram się=] |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:17 Temat postu: |
|
|
Podoba wam się?
p.s.piszę dalej!
p.s.2To ma mieć tytół Reksio i dawne cywilizacje!
Dawidek
|
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:20 Temat postu: |
|
|
Nawet fajne _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:23 Temat postu: |
|
|
co tam nawet fajne ... super! |
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:28 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałem że można komentować swóje opowiadanie/scenariusz _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:31 Temat postu: |
|
|
Weszla tu moja ciocia i powiedziala żebymtak napisał |
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:33 Temat postu: |
|
|
Napisz dalej jak najszybciej _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:37 Temat postu: |
|
|
Co ja bredze?
wisz co? Ty pisz dalej! |
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:42 Temat postu: |
|
|
Mam splaszczoną wyobrażnie Ale ty fajnie piszesz _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:44 Temat postu: |
|
|
Starszy norman sie odezwał _________________ eminem: My name is... Slim Lady! =]
Piszę poprawnie po polsku. [Staram się=] |
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:46 Temat postu: |
|
|
A tutaj norman Sie odezwał _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidek Bardzo Stary Norman
Dołączył: 11 Sie 2005 Posty: 415 Skąd: Jest takie miejsce..
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:48 Temat postu: |
|
|
Norman pisze się Norman |
|
Powrót do góry |
|
|
olor Działacz Podziemia
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 567 Skąd: Z domku nakurzej łapbce
|
Wysłany: 07 Sty 2006 17:54 Temat postu: |
|
|
Dobra już w tym temaciena razie nie pisze Milcze _________________
Spadam bo nudno tu
Podpisane OLOR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciekg Lider Podziemia
Dołączył: 14 Mar 2006 Posty: 822
|
Wysłany: 05 Maj 2006 12:55 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł |
|
Powrót do góry |
|
|
Gresh Starszy Norman
Dołączył: 10 Maj 2006 Posty: 249
|
Wysłany: 12 Maj 2006 14:40 Temat postu: |
|
|
Wymyśliłem taką grę z reksiem , gdzie niejaki kurkożerca ukradnie koguta wynalazcę.Do tego trzeba zrobić teleport.Przedmioty są na farmie , na Kuranie , na Indorze i wyspie wielkanocnej.Jak się uda to będzie spięcie i teleportujesz się do wielkiego miasta.W tym mieście musisz znależć Velikana który poda składniki do naprawy teleportu.Pod koniec się okaże,że kurożercą jest jeden z tych których spotkałeś w mieście,a on chciał żeby kogut wynalazca skoczył do niekurki.Gra się nazywa jako Reksio i porwanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
|