|
|
Teraz jest N, 12 sty 2025, 13:01
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
Solucja
Wskazówki ogólne
Rozmawiamy ze wszystkimi, klikamy po klika razy, pewnie mają coś jeszcze do powiedzenia.
Aby biegać postacią używamy prawego przycisku myszy.
Epizod I
1. Zabierz ser. 2. Przesuń pralkę pod posąg. 3. Zabierz portret kretesa. 4. Użyj ser i portret na pralce. 5. Weź haczyk który zwisa z sufitu.
Epizod II
1. Weź miskę. 2. Weź ziarno oraz szpulę z makaronem. 3. Połącz ziarno z miską 4. Połóż miskę z ziarnem przed dziurą w ścianie. 5. Zabierz Dizla. 6. Zabierz klatkę. 7. Idź w kierunku prawego końca piwnicy. 8. Odklej łańcuchy ze ściany i połącz je. 9. Przymocuj szpulę do narzedzia tortur w kształcie walca. 10. Połącz łańcuchem rower z walcem. 11. Przywiąż szpule do sznura który zwisa z bloczków. 12. Połóż Dizla na taśmociągu. 13. Przywiąż klatkę nad klapą. 14. Wsiądz do klatki i zjedź na dół.
Teraz musisz przejść labirynt. Spacją podglądasz sytuację z góry. Aby usuwać gruz musisz mieć łopatę.
Teraz wychodzimy i próbujemy porozmawiać kretem po prawej stronie ekranu. (klikamy na niego tak minimum 2 razy). Czeka nas zagadka z rurami, pamiętajmy że niektóre zawory wpływaja na działanie innych.
Gdy uporamy się z przeciekiem rozmawiamy tak długo aż dostaniemy mapę. Zrywamy plakat, używamy mapy i klikamy na więzienie. Rozmawiamy ze strażnikami, możemy też klikając na okna po prawej stronie więzienia porozmawiać z Reksiem. Zrywamy plakat ze ściany.
Wyruszamy do ratusza. Rozmawiamy ze strażnikiem, następnie z sekretarką w okienku, a na końcu z sprzedawcą pamiątek.
Idziemy na targ. Idąc wgłąb stoisk trafiamy do okienka. Bierzemy leżącą na ziemi cebulę. Idziemy do ratusza, rozmawiamy z sekretarką. Wracamy na targ. Wymieniamy cebulę na buraka. Idziemy do okienka i dajemy buraka. Wyruszamy do więzienia, idziemy w lewą stronę. Otwieramy okno i rozmawiamy. Idziemy na wysypisko. Rozmawiamy z sekretarką w okienku. Rozmawiamy z kretem którego spotkaliśmy na początku.Wracamy na targ. Rozmawiamy z sprzedawcą sera, a następnie z handlarzem po prawej stronie. Zrywamy plakat i zabieramy leżące pieniądze na ziemi. Idziemy do ratusza. Rozmawiamy z sprzedawcą pamiątek 2 razy. Dajemy mu plakaty. Idziemy w lewą stronę aż dojdziemy do wiertła, "pożyczamy" sobie śrubokręt i odkrecamy śrubę w rurze. Idziemy do więzienia i odkręcamy śrubę koło śpiącego robotnika. Idziemy na wysypisko i rozmawiamy z kretem w niebieskich ogrodniczkach.
Uruchamiamy maszynę do sortowani i sortujemy. Kończymy gdy uzbieramy 30 piesios. Idziemy zainkasować pieniądze.
Po prawej stronie znajduje się wejście do tunelu. Tym razem pojawiają się chrabąszcze. Unikamy ich i czekamy na odpowiedni moment. Chodzą po wyznaczonej ścierzce jak chcą i są nieprzewidywalne.
Gdy dojdziemy na farmę batatów rozmawiamy z farmerem. Bierzemy worek. Dojrzałe bataty mają 2 jasne kropki na sobie. Gdy uzbieramy 10 wracamy do farmera. Zabieramy szare tyczkowate coś i plakat.
Wracamy na targ zainkasować nagrodę. Kupujemy ser. Połączone/Dizel
Wracamy na wysypisko, daleko na samym lewym końcu, leży na ziemi haczyk. Łączymy go z tyczką. Wracamy na targ i używamy na kratce ściekowej. Wracamy na wysypisko, rozmawiamy z Alfredo. Idziemy na farmę batatów. Idziemy w prawą stronę tunelami aż dojdziemy do okienka. Dajemy legitymację.
Wracamy do ratusza i okazujemy strażnikowi dokument. Rozmawiamy z burmistrzem i robimy mu zdjęcie. Oglądamy plakat na ścianie. Wychodzimy.
Epizod III
Zdjęcie dajemy właścicielowi stoiska. Idziemy w lewą stronę. Wypytujemy robotników o świder, znak, sygnalizator i czerwony krzyżyk. Idziemy na wysypisko. Wchodzimy do domu Alfredo. Oglądamy klozet i pociągamy za spłuczkę. Schodzimy na dół włączając światło w kolejnych pokojach.
Po rozmowie podchodzimy do stanowiska. Bierzemy lupę i używamy jej na stanowisku. Klikamy na oczy, kawałek sera, okruszki sera, ogon, łapki i nogi.
Idziemy na targ i klikamy na "Nowość Cebula". Rozmawiamy z właściciel-ką stoiska. Wracamy do więzienia. Zabieramy saperkę i kamyk. Używamy go na prawym górnym oknie. Następnie na 2 lewym dolnym.
Idziemy na wysypisko. Zabieramy butelkę ze sprejem. Saperką wykopujemy znak. Wracamy do więzienia. Pod 2 lewym dolnym oknem używamy spreju i znaku.
Idziemy do ratusza. Robotnicy gdzieś się zmyli. Używamy śrubokrętu na sygnalizatorze. Wracamy do więzienia i używamy sygnalizator na reszcie sprzętu.
Wracamy do domu Alfredo. Schodzimy do maszyny z monitorem. Ustawiamy "krokodyla w budyniu" czyli kółka na zielono a podłoże na żółto.
Epizod IV
Teraz mamy do przejścia labirynt. U Reksia funkcję łopat i zwalisk pełnią klucze i drzwi.
Zbieramy z planszy wszystkie śmieci jakie znajdziemy i idziemy dalej. Rozmawiamy z księżniczką. Bierzemy kokosy i zatykamy dziury w purchawie. Wyjmujemy z niej serce i dajemy je jej. W krzakach powinniśmy znaleźć beczkę. Przechodzimy przez drzwi. Rozmawiamy z kretem. Zbieramy wszystkie zbieralne śmiecie i wracamy do królewny, rozmawiamy z nią. Wracamy a następnie budujemy słonia trojańskiego.
Przechodząc ten fragment łapiemy się wypustek, część jest "fałszywych" i ulegają zniszczeniu po złapaniu. W następne komorze zbieramy zielone elementy i wsuwamy w pasujące do nich macki. Teraz musimy wciskać przyciski w odpowiedniej kolejności unikając kwasu. Klikamy na przyciski (licząc od lewej do prawej) 1,4,2,3
Teraz klikamy na instrumenty tak aby za każdym razem zagrały marsza. Zabieramy puszkę.
Rozmawiamy z królewną i bierzemy pastorał. Używamy go na balonie w 1 lokacji.
Epizod V
Klikamy na szafę. Bierzemy ze stanowiska lupę. Klikamy na projektor. Łączymy soczewkę z lupą. Idziemy po schodach. Zapalamy światło w następnym pomieszczeniu. Idziemy do niego. Gasimy światło i wykręcamy żarówkę. Wracamy i wkręcamy żarówkę. Wstawiamy ją w lampę na stanowisku. Używamy lupy na stanowisku.
Teraz badamy zdjęcia. Jeśli mamy kłopot klikamy na wszystko po kolei. Kiedy skończymy idziemy na targ. Rozmawiamy ze sprzedawcą sera. Wyruszamy do nowej lokacji. Idziemy na sam koniec kładki. Rozmawiamy, wypytujemy o dywan i linę. Kluczem otwieramy dom. Pamiątki trzeba ustawić tak:
_________________________________________ |piłka.......|niebieksi samolot|Czerwony samolot| ---------------------------------------------------------- |lalka.......| p u s t e p o l e |Czerwony wiatrak.| ---------------------------------------------------------- |Szary Miś| K o n i k ...........|Czerwony Miś.......| ----------------------------------------------------------
Bierzemy zdjęcie. Wracamy do stanowiska i używamy na nim zdjęcia. Analizujemy je. Na targu pytam się o szklane kopuły. Idziemy tam.
Oglądamy magnes i kosiarkę. Bierzemy worek. Idziemy aż do pomnika. Używamy worka na trawie. Pociągamy za wajchę przy śluzie. Kręcimy zaworem (jeśli się nie da używamy ponownie wajchy). Zabieramy magnes.
Oglądamy pomnik. Idziemy do ratusza. Pociągamy za rękę posągu kreta. W pokoju burmistrza zapamiętujemy/przerysowujemy/robimy zdjęcie plakatu na ścianie.
Trzeba ustawić ręce na pomniku tak jak na plakacie. Gdy to zrobimy klikamy na otwartą klapę. Wracamy do Reksia i rozmawiamy z nim.
Rozmawiamy też z ruchem oporu w więzieniu (okno) i czytamy jedną z ulotek o koronacji.
Wracamy do lokacji z zagadką z pamiątkami. Używamy magnesu na linie.
Epizod VI
Po przejściu labiryntu, zanim uwolnimy króla, oglądamy uważnie trasę jaką podąża szczur. Chowamy się za beczkami. Najlepiej działać gdy szczur znajduje się koło zbiornika z wodą. Po drodze zabieramy plaster, dmuchany kaczor, nożyczki i motylka. W pomieszczeniu z butlą używamy zaworu. Łączymy plaster z kaczorem. Używamy go na butli. Króla spuszczamy na dół używając pokrętła (w kształcie zębatki) i otwierając śluzy.
Używamy nożyczek na królu i zrzucamy mu kaczor. Idziemy do pojemnika za wodą (na końcu trasy szczura) i montujemy oraz używamy motylka. Wracamy po króla.
Koniec[/b]
_________________Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
Ostatnio edytowano Śr, 11 lis 2009, 13:15 przez bot, łącznie edytowano 4 razy
|
Śr, 23 wrz 2009, 14:48 |
|
|
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
_________________Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
|
Śr, 23 wrz 2009, 18:50 |
|
|
Johanna
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 18 mar 2009, 10:54 Posty: 725
Naklejki: 3
|
Sorry... skąd możesz wiedzieć, co trzeba zrobić w grze, której jeszcze po prostu NIE MA? Domyślasz sie? Ja mogę się domyślać, że trzeba z tym zrobić co innego... bez sensu.
_________________Pozdrawiam, Johanna.
Jeżeli chcesz nowych emblematów w galerii, wyszukaj mi screena. To takie proste...
A i tak nie mam żadnych zgłoszeń
|
Śr, 23 wrz 2009, 20:32 |
|
|
Stryj Mac
Mieszacz Zaprawy
Dołączył(a): Śr, 15 sie 2007, 13:43 Posty: 1426 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 2
|
No zgodzę się z przedmówczynią.
To prawda.
Ale jednak tamte elementy z 2. rysunku można zebrać do kieszeni.
_________________Stryj Mac jako Stryj Maćko [z wyeliminowanym polskim znakiem]. Moderuję kolorem niebieskim. Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam. Piszę poprawnie po polsku.
|
Cz, 24 wrz 2009, 16:31 |
|
|
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
Domyślasz się czego innego? No, słucham... ;p
Śrubka była w ekwipunku więc skądś ją trzeba wziąć nie?
A użycie śrubokrętu na śrubie jest tak oczywiste i logiczne ,że wymyślenie czegokolwiek innego byłoby... no co najmniej trudne.
RIMS nie ma? Faktycznie, jest tylko Reksio - Miasto SeKretów. Więc już na poważnie, co testowali testerzy? Co tak usilnie odbugowują pracownicy Aidem po nocach?
I mogę założyć się że ... przecie ta gra ma być prosta? Nie? Trudne "podobno" mają być labirynty i elementy zręcznościowe... czyli jak w innych częściach. A używanie śrubokrętów na śrubach jest w przygodówkach niemal odruchowe.
Jak mówił Stryj, przedmioty z rysunku 2 da się podnieść. Po pierwsze są w ekwipunku, a po drugie jak kursor przejechał nad nimi pojawiła się charakterystyczna dla większości przygodówek ikona "dłoni". A to komunikat zrozumiały w niemal wszystkich krajach i językach: "to da się podnieść i umieścić w ekwipunku".
PS Tobie pewnie nie chciałoby się przeglądać materiałów (zaraz napiszesz "a po co/ to nie ma sensu/jesteś dziwny/żal.pl/nie chce mi się z tobą dyskutować ") żeby takie coś zrobić (i nie mówie tu o tym ale o "Nowym interfejsie").
_________________Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
|
Cz, 24 wrz 2009, 16:54 |
|
|
ufokura
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 1 kwi 2009, 08:30 Posty: 115 Lokalizacja: Bielsko-Biała
|
|
Pt, 9 paź 2009, 10:23 |
|
|
spidi
Ekspert w Dziedzinie Cementu
Dołączył(a): N, 6 sty 2008, 15:22 Posty: 1051 Lokalizacja: Z rewolucji
Naklejki: 3
|
Piszę się sensownie .
To co piszesz bot zapowiada się nieźle widać , że demo się trochę różni .
_________________Zapraszam wszystkich do pomocy w rozkręcaniu forum Chaos niszczę zgnilizną Ręka boga , będzie sroga , bójcie się <demoniczny śmiech> W razie problemów czy spraw zapraszam na PW . Jeśli zauważycie spam , natychmiast piszcie mi na PW, bo ostatnio nie ogarniam tego wszystkiego :< " Ja bym to raczej ujął w takie słowa: Spidi ma w rękawie tyle asów, że nie może poruszać ręka."~Nieznany ten tekst cały czas utrzymuje mnie w dobrym nastroju Jestem już tym zdemoralizowanym dzieciakiem, który nie ma w zwyczaju dziękować, jednak po tylu latach czas najwyższy. Gdybym miał wypisać imiona wszystkich osób, które " utrzymywały mnie przy życiu " i wiele dla mnie zrobiły, ten podpis nie miałby końca. Dlatego chciałbym Tobie ( kimkolwiek jesteś ) podziękować, za te wspólne piękne chwile. Mimo że się tak na prawdę nie znamy... Pozdrawiam Spidi.
|
Pt, 16 paź 2009, 17:49 |
|
|
RESTART
Bywalec Nory
Dołączył(a): Śr, 26 sie 2009, 14:10 Posty: 84 Lokalizacja: z mózgu Einstein'a
|
Tak, tak, ale może przestańmy komentować to ma być solucja!może numery epizotów pisać pogrubioną czcionką?
_________________Online program do tworzenia skinów minecraft: kliknijkliknij
|
Wt, 20 paź 2009, 14:47 |
|
|
Mataertest
Roz-kreca się
Dołączył(a): N, 1 lip 2007, 09:09 Posty: 21
|
Mam pytanie. w którym epizodzie buduje się konia trojańskiego?
|
Cz, 22 paź 2009, 14:40 |
|
|
ufokura
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 1 kwi 2009, 08:30 Posty: 115 Lokalizacja: Bielsko-Biała
|
nie mam tej gry ale widziałem film to SŁOŃ TROJAŃSKI
|
Cz, 22 paź 2009, 15:35 |
|
|
Maldurf von Krettof
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Cz, 16 lip 2009, 09:24 Posty: 552 Lokalizacja: Istnieje.
|
Jakby co, to słonia trojańskiego buduje się w IV epizodzie .
_________________Proszę wchodzić i grać. ^_^
|
Pt, 23 paź 2009, 16:12 |
|
|
RESTART
Bywalec Nory
Dołączył(a): Śr, 26 sie 2009, 14:10 Posty: 84 Lokalizacja: z mózgu Einstein'a
|
bocie w przełyku pragada(czy jakoś tak) w epizodzie IV, żeby przejść przełyk to kwestia wyczucia, czy jest w tym haczyk(wiem o wypustkach i o tym, że niektóre są fałszywe
ale jak coś układ wypustek F-fałszywe, N-nie fałszywe, P-nie doszedłem:
N F F N F F F P P P P P P
Jak mam przejść w taki krótki okres czasu przez trzy fałszywe wypustki?
_________________Online program do tworzenia skinów minecraft: kliknijkliknij
|
Pt, 23 paź 2009, 17:25 |
|
|
pietruszka11
Roz-kreca się
Dołączył(a): Cz, 25 cze 2009, 09:40 Posty: 42 Lokalizacja: z Warszawy
|
Poprostu kliknij prawym przyciskiem myszy i podbiegnij.
|
Pt, 23 paź 2009, 18:47 |
|
|
RESTART
Bywalec Nory
Dołączył(a): Śr, 26 sie 2009, 14:10 Posty: 84 Lokalizacja: z mózgu Einstein'a
|
Wiedziałem, że Reksio na filmie nie biegał bez powodu! DZIĘKI!
_________________Online program do tworzenia skinów minecraft: kliknijkliknij
|
So, 24 paź 2009, 15:46 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|