|
|
Teraz jest Cz, 26 gru 2024, 07:17
|
Dziennik gracza (SPOLIERY!)
Autor |
Wiadomość |
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Hmm no to jako pierwszy chyba przeszedłem Rimsa I musze powiedziec ze bardzo sie zawiodłem. Gra konczy sie tak ze przyjezdza po nas KW i zabiera nas do domu i zostajemy przeniesieni do menu. Zadnych pytan koncowych, zadnego podsumowania. Nic. No ale gra i tak jest swietna, i to zakonczenie jest zrekompensowane przez inne zalety tej wspanialej gry.
@bot
Teraz powinienes móc juz przeciąc line nozyczkami. Pogadaj z krolem i przetnij .
|
So, 17 paź 2009, 14:13 |
|
|
piesek 22
Bywalec Nory
Dołączył(a): Wt, 25 sie 2009, 10:41 Posty: 71 Lokalizacja: z Hogwartu
|
_________________Największe przyjemności to składanie Origami i czytanie Harry'ego Pottera.
|
So, 17 paź 2009, 14:15 |
|
|
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
No tak, tyle co
@bot
Chyba juz wiem, musisz kliknac nozyczkami na krolu a nie na klatce.
|
So, 17 paź 2009, 14:17 |
|
|
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Glupoty....
Dobra, bot wszystko co musisz zrobic po kolei,
-odlep plaster z rury
-wez kaczora ratunkowego i połącz z plastrem
-nadmuchaj kaczora tą butlą
-odetnij opuszczonego na dół króla, kiedy jest spuszczona woda
-rzuc mu napompowanego kaczora
-zbierz motylek
-doczep motylek do zaworu
-przekrec zawor aby zbiornik napelnil sie i wez króla.
|
So, 17 paź 2009, 15:01 |
|
|
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
RIMS przeszedłem i... jestem jak Roostar rozczarowany zakończeniem.
Kończy się nagle i... coś mi się zdaje że ucięli końcówkę.
Nie wyjaśniono kwestii chipu wszczepionego Kretesowi i w ogóle...
Gra jest strasznie krótka. Do skończenia w tydzień.
Czyli podsumowanie:
+ Więcej przygodówki, mniej zręcznościówki + Kogut Wynalazca, Molly i Dizel, czyli charakterystyczne postacie serii. + Zabójczy humor + Zachowanie dwu wymiarowych teł
- Fatalne wręcz zakończenie - Krótka jak na 2 lata pracy (mam nadzieję że po skończeniu pojedynku z silnikiem będzie to szło szybciej) - Dużo nie wyjaśnionych wątków np. chip w Kretesie, światła w stawie (będące powodem ciągu zdarzeń które doprowadziły do dostania się do miasta, można to było załatwić np. w retorycznych pytaniach które oddałyby klimat serii)
_________________Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
|
So, 17 paź 2009, 15:17 |
|
|
klopki
Roz-krecony
Dołączył(a): Pn, 3 sie 2009, 08:21 Posty: 102 Lokalizacja: z Zakopanego
|
Może to o tym chipie i o tych światłach wyjaśni się w drugiej części?
_________________ Jeszcze tutaj wrócę!
|
N, 18 paź 2009, 12:09 |
|
|
spidi
Ekspert w Dziedzinie Cementu
Dołączył(a): N, 6 sty 2008, 15:22 Posty: 1051 Lokalizacja: Z rewolucji
Naklejki: 3
|
E co się stało ? Coś żeś klopki napisał . Ja na to pierwszy wpadłem i bardzo możliwe , że tak będzie wiec nie kopiuj mojego zdania podprowadzając pod swoje .[ironia] Uważaj bo strzele ci focha [/ironia]
Nie lubie jak ktoś kopiuje czyjeś zdanie
_________________Zapraszam wszystkich do pomocy w rozkręcaniu forum Chaos niszczę zgnilizną Ręka boga , będzie sroga , bójcie się <demoniczny śmiech> W razie problemów czy spraw zapraszam na PW . Jeśli zauważycie spam , natychmiast piszcie mi na PW, bo ostatnio nie ogarniam tego wszystkiego :< " Ja bym to raczej ujął w takie słowa: Spidi ma w rękawie tyle asów, że nie może poruszać ręka."~Nieznany ten tekst cały czas utrzymuje mnie w dobrym nastroju Jestem już tym zdemoralizowanym dzieciakiem, który nie ma w zwyczaju dziękować, jednak po tylu latach czas najwyższy. Gdybym miał wypisać imiona wszystkich osób, które " utrzymywały mnie przy życiu " i wiele dla mnie zrobiły, ten podpis nie miałby końca. Dlatego chciałbym Tobie ( kimkolwiek jesteś ) podziękować, za te wspólne piękne chwile. Mimo że się tak na prawdę nie znamy... Pozdrawiam Spidi.
|
N, 18 paź 2009, 17:06 |
|
|
arturros
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 6 sie 2007, 12:20 Posty: 345 Lokalizacja: Skądś
|
Może rozwiń nieco zdanie? Np.
@topic
Też się bardzo cieszę że narescie to wyszło
Wiadomość do kupujących w empiku (np. Ja)
Tylko dla kupujących w empiku
Dnia 20.10.09r wysłano do empiku gre Reksio I Miasto Sekretów nie długo trafi do sklepów.
Koniec wiadomości.
_________________
Najnowszy news 2010-09-21. Zapraszam też:
http://newflamingoland.blog.onet.pl/
|
Wt, 20 paź 2009, 15:30 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Czemu nie ma "dodatków" na końcu gry....
Hmm...
Znane wam z innych części "dodatki" powstawały zawsze po scenariuszu i odzwierciedlały jakieś wydarzenia z procesu produkcyjnego. To był taki nasz wentyl... Twórca nabierał dystansu do tworzywa i można było się powygłupiać.. A to z grafiki, a to z silnika - śmialiśmy się sami z siebie i rozładowywaliśmy stres, który wierzcie lub nie - towarzyszy finalnym etapom produkcji.
Kojarzycie np enigmatyczną dosyć cutscenkę o enginie na koniec Nemo? Ona jest o Przemku (Blubbie), który praktycznie samotnie oprogramował całą grę. Na silniku piklib, z którym umówmy się więżą nas zarówno sentymenty, jak i bardzo złe wspomnienia. Idąc dalej... autorem silnika piklib jest, skądinąd bardzo dobry i zasłużony dla Aidem - Krasy. Pamiętacie Piklibię z Czarodziejów? Zjawiska Krasowe? To motyw, który przewija się przez całą serię, podobnie jak nasze personifikacje w postacie Kretonów.
Innymi słowy, dodatki końcowe są zawsze zawoaluowaną opowieścią"o produkcji". A przy RiMS, autorzy już specjalnie nie uczestniczyli w produkcji, więc wybaczcie - nie było jak zrobić dodatków.
Starałem się jakieś "nasze" elementy zawrzeć w wave'ach w samej grze. Kojarzycie wave, który towarzyszy odrywaniu łańcuchów z piwnicy Kretesa? Coś w stylu "A jednak dało się oderwać z tła" Bardzo się nota bene uśmiałem - bo zupełnie go nie pamiętałem. A za tym stoi taka historia, że Bartek pierwotnie narysował kajdany jako element tła. I bardzo długo musiałem z nim walczyć, żeby zrobił z nich osobne przedmioty.
Tego typu zdarzenia zawsze potem zbieraliśmy do kupy i robiliśmy dodatki... No cóż Coś sie kończy, coś się zaczyna.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Wt, 20 paź 2009, 16:05 |
|
|
spidi
Ekspert w Dziedzinie Cementu
Dołączył(a): N, 6 sty 2008, 15:22 Posty: 1051 Lokalizacja: Z rewolucji
Naklejki: 3
|
| | | | Szalony Kapelusznik napisał(a): Czemu nie ma "dodatków" na końcu gry.... Hmm... Znane wam z innych części "dodatki" powstawały zawsze po scenariuszu i odzwierciedlały jakieś wydarzenia z procesu produkcyjnego. To był taki nasz wentyl... Twórca nabierał dystansu do tworzywa i można było się powygłupiać.. A to z grafiki, a to z silnika - śmialiśmy się sami z siebie i rozładowywaliśmy stres, który wierzcie lub nie - towarzyszy finalnym etapom produkcji. Kojarzycie np enigmatyczną dosyć cutscenkę o enginie na koniec Nemo? Ona jest o Przemku (Blubbie), który praktycznie samotnie oprogramował całą grę. Na silniku piklib, z którym umówmy się więżą nas zarówno sentymenty, jak i bardzo złe wspomnienia. Idąc dalej... autorem silnika piklib jest, skądinąd bardzo dobry i zasłużony dla Aidem - Krasy. Pamiętacie Piklibię z Czarodziejów? Zjawiska Krasowe? To motyw, który przewija się przez całą serię, podobnie jak nasze personifikacje w postacie Kretonów. Innymi słowy, dodatki końcowe są zawsze zawoaluowaną opowieścią"o produkcji". A przy RiMS, autorzy już specjalnie nie uczestniczyli w produkcji, więc wybaczcie - nie było jak zrobić dodatków. Starałem się jakieś "nasze" elementy zawrzeć w wave'ach w samej grze. Kojarzycie wave, który towarzyszy odrywaniu łańcuchów z piwnicy Kretesa? Coś w stylu "A jednak dało się oderwać z tła" Bardzo się nota bene uśmiałem - bo zupełnie go nie pamiętałem. A za tym stoi taka historia, że Bartek pierwotnie narysował kajdany jako element tła. I bardzo długo musiałem z nim walczyć, żeby zrobił z nich osobne przedmioty. Tego typu zdarzenia zawsze potem zbieraliśmy do kupy i robiliśmy dodatki... No cóż Coś sie kończy, coś się zaczyna. | | | | |
Acha , bardzo głębokie wyjaśnienie . Wiele się z tego tekstu dowiedziałem .
_________________Zapraszam wszystkich do pomocy w rozkręcaniu forum Chaos niszczę zgnilizną Ręka boga , będzie sroga , bójcie się <demoniczny śmiech> W razie problemów czy spraw zapraszam na PW . Jeśli zauważycie spam , natychmiast piszcie mi na PW, bo ostatnio nie ogarniam tego wszystkiego :< " Ja bym to raczej ujął w takie słowa: Spidi ma w rękawie tyle asów, że nie może poruszać ręka."~Nieznany ten tekst cały czas utrzymuje mnie w dobrym nastroju Jestem już tym zdemoralizowanym dzieciakiem, który nie ma w zwyczaju dziękować, jednak po tylu latach czas najwyższy. Gdybym miał wypisać imiona wszystkich osób, które " utrzymywały mnie przy życiu " i wiele dla mnie zrobiły, ten podpis nie miałby końca. Dlatego chciałbym Tobie ( kimkolwiek jesteś ) podziękować, za te wspólne piękne chwile. Mimo że się tak na prawdę nie znamy... Pozdrawiam Spidi.
|
Śr, 21 paź 2009, 21:17 |
|
|
MichcioRoslina
Stawia Opór
Dołączył(a): Cz, 29 sty 2009, 16:57 Posty: 6
|
Na początku chciałem wszystkich bardzo serdecznie powitać, bo jest to mój pierwszy post na forum Śledzę je od dosyć dawne, może od pół roku, ale miałem lekkie problemy z rejestracją... zresztą nieważne. W każdym bądź razie; Witam
Nie powiem wam ile mam lat, bo byście się śmiali, że jeszcze w Reksia gram, ale :
Grałem już w demo RiMS i ...nie wiem co myśleć. Z jednej strony fajnie, nowa grafika , ale jednak troszeczkę mi brakuje tych postaci w 2D, ale na pewno się przyzwyczaję. Reksio mi się jako tako nie podoba, choć nie jest tak.. (jak dla mnie) tragiczny jak w RiK: TTW , a Kretes jest super jak na 3D i już w pierwszych epizodach, jego prześmieszne teksty.. klasyka
Wczoraj zamówiłem na stronie (nie wiem czy mogę ujawnić.. w merlinie) właśnie Reksia , a ze ja się nigdy nie umiem doczekać jak już mam coś na wyciągnięciu ręki, to oczywiście kurierem, ale jak to się mówi, im bardziej na coś czekasz tym to dłużej idzie Akurat jestem troch pochorowany, więc mam czas żeby zagrać
Pozdrawiam
|
Cz, 22 paź 2009, 12:27 |
|
|
klopki
Roz-krecony
Dołączył(a): Pn, 3 sie 2009, 08:21 Posty: 102 Lokalizacja: z Zakopanego
|
Wszyscy którzy chcą kupić grę taniej niech słuchają!!!
W najnowszym"klubie dla ciebie" na stronie 121 jest oferta kupna gry RIMS za 39.90zł.To o 30 zł mniej niż dotychczas!
Jednak należy dodać koszt przesyłki ok.15zł ale i tak Jedna czwarta ceny zostaje w kieszeni!
_________________ Jeszcze tutaj wrócę!
|
Cz, 22 paź 2009, 14:45 |
|
|
Lone Star
Lider Podziemia
Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40 Posty: 1026 Lokalizacja: Lublin
|
Jednym ze starszych użytkowników forum, (nienależących do załogi AM, ani VNS) jakich pamiętam był stasiopodróżnik, który obecnie powinien mieć jakieś 29 lat - więc nawet jeśli byłbyś starszy, to nie ma się czego wstydzić Mam to samo odczucie c.d. grafiki - brakuje mi trochę tej specyficznej, ołówkowej kreski pana Brosza w tle...
A przypadkiem skoro oficjalna cena gry wynosi 49,90 zł, a w "Klubie dla Ciebie" kosztuje 39,90zł, do czego dochodzi przesyłka 15 zł nie oszczędzamy, a raczej przepłacamy 5 złotych?
_________________Pozdrawiam, Lone Star
|
Cz, 22 paź 2009, 14:54 |
|
|
klopki
Roz-krecony
Dołączył(a): Pn, 3 sie 2009, 08:21 Posty: 102 Lokalizacja: z Zakopanego
|
| | | | Lone Star napisał(a): Jednym ze starszych użytkowników forum, (nienależących do załogi AM, ani VNS) jakich pamiętam był stasiopodróżnik, który obecnie powinien mieć jakieś 29 lat - więc nawet jeśli byłbyś starszy, to nie ma się czego wstydzić Mam to samo odczucie c.d. grafiki - brakuje mi trochę tej specyficznej, ołówkowej kreski pana Brosza w tle... A przypadkiem skoro oficjalna cena gry wynosi 49,90 zł, a w "Klubie dla Ciebie" kosztuje 39,90zł, do czego dochodzi przesyłka 15 zł nie oszczędzamy, a raczej przepłacamy 5 złotych? | | | | |
Sorki pomyłka ale i tak zaoszczędasz (chodźby 5 zł).
_________________ Jeszcze tutaj wrócę!
|
Cz, 22 paź 2009, 15:15 |
|
|
klopki
Roz-krecony
Dołączył(a): Pn, 3 sie 2009, 08:21 Posty: 102 Lokalizacja: z Zakopanego
|
Soki za pisanie dwóch postów pod rząd.
Źle przeczytałem ale dodaj do tych 49.90zł koszt przesyłki(10zł?)to i tak wychodzi taniej o 5 zł.
_________________ Jeszcze tutaj wrócę!
|
Cz, 22 paź 2009, 15:17 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|