|
|
Teraz jest Pn, 13 sty 2025, 07:15
|
Autor |
Wiadomość |
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
Re: Cesarskie RPG
Zdenerwowany sytuacją bohater postanawia odwrócić uwagę strażników rzucając zaklęcie ''Para'' (nie w strażników, a rzucając je gdzieś w niebo) zza wzgórza, chowając się. Jak plan się powiedzie Incarnate wejdzie dyskretnie do dworu i zaśmieje się złowrogo.
|
Śr, 2 lip 2014, 16:08 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2166
Naklejki: 100
|
Re: Cesarskie RPG
Autor zaczął obserwować bitwę. Postanowił zaczekać do jej końca i zobaczyć, kto wygra.
|
Śr, 2 lip 2014, 16:19 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2174 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: Cesarskie RPG
Konstanty Davin, załatwiwszy, co miał załatwić (na razie) w Al-Kazaan, wyruszył w stronę ledwo stąd widocznego, ale też niezbyt dalekiego Dioshun. Powoli i spokojnie wyszedł z miasta głównymi ulicami i zaczął iść wybrzeżem na pole nr 21. Jednocześnie rozglądał się bacznie wokoło, by w porę wykryć obecność możliwych przeciwników i ominąć ich lub przynajmniej zaatakować z zaskoczenia.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
Śr, 2 lip 2014, 16:25 |
|
|
Z. Art
Żaba
Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40 Posty: 1641 Lokalizacja: student
Naklejki: 5
|
Re: Cesarskie RPG
Rincewind z krasnoludziej ciekawości sprawdził, czy kora jest jadalna.
_________________ – Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie. – Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!
Mistrz i Małgorzata <3
Moderuję na pąsowo bo mogę.
|
Śr, 2 lip 2014, 18:13 |
|
|
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
Re: Cesarskie RPG
Agaton zamyślił się i wygłosił jedyną według niego słuszną opinię na to co się wydarzyło oraz na to co usłyszał od adeptki sztuki magicznych znacznie bardziej zaawansowanej od niego: - Aha, okej - przybrał pozycję, która mogła wskazywać na to, że przygotowywał się do walki, jak również to, iż próbował się wypróżnić z całej swej siły. Tak czy siak, jak coś się pojawi to to zabije, chyba że zabiją go i będzie bardzo, bardzo martwy.
_________________Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
|
Śr, 2 lip 2014, 18:16 |
|
|
Podwórkowiec 46
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 15 maja 2013, 21:22 Posty: 129 Lokalizacja: Blisko i daleko w tym całym Wieloświecie
Naklejki: 1
|
Re: Cesarskie RPG
Uuu...no i po nim. Teraz gdzie to ja miałem....A no tak - kierunek Dioshun.
_________________ Pozytywny forumowicz wita. Forum Przygód Reksia jest super! Płonna nadzieja na to, że Reksio i Kretes jeszcze powrócą.
|
Śr, 2 lip 2014, 18:35 |
|
|
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
Re: Cesarskie RPG
- Wystawić czy nie wystawić? Oto jest pytanie. - Zastanawiał się Mistic. Dysponował już całkiem dużą sumą pieniędzy, która pozwoliłaby mu kilkukrotnie popłynąć tam i z powrotem do miejsca do którego miał się udać. Wiedział, że jeszcze przez jakiś czas pasuje mieć dobre kontakty z gildią, więc wystawienie ich przy pierwszym zadaniu byłoby raczej słabym rozwiązaniem. Elf zdecydował się wrócić do spotkanego wcześniej Brązowego Kapturka i poprosić go o jakąś część łupu. Potrzebował jeszcze tylko 15 C, by wyruszyć do Vuhmoy. Uznał że to nie tak duży procent zdobytych pieniędzy, więc jego starania mogły się nawet opłacić. Nie namyślając się długo, otworzył szafę. Jego oczom ukazało się całkiem dużo ubrań, które mógł wykorzystać na różne sposoby. Zwinął z łóżka prześcieradło i związał z je z kilkoma bluzkami, swetrami a nawet sukienką, którą dziwnym przypadkiem znalazł w szafie. Nie chciał się przemęczać, ani też tracić bomby dymnej jak i kolejnych wytrychów. Minęła chwila, a już przymocował początek swojej prowizorycznej liny do części balkonu po czym spuścił się po niej w dół. Krzyczał przy tym wiele różnych a zarazem przypadkowych słów, z których najbardziej słyszalne było "GEEROONIMO!" Żeby nie wzbudzić podejrzeń, po zejściu na dół schował ją do kieszeni, bo przecież miał takową możliwość. Teraz spokojnym krokiem udał się do miejsca w którym pierwszy raz spotkał nieznajomego. Miał nadzieję na to, że kolejny raz go zobaczy.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
Cz, 3 lip 2014, 15:12 |
|
|
AdamMag
Mag bezczelny
Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21 Posty: 1196 Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
|
Re: Cesarskie RPG
"Faktycznie, można było się ewakuować wcześniej" - pomyślał elf i pobiegł w kierunku szalupy. Po dokładnym przeczytaniu instrukcji obsługi zepchnął ją do wody i wskoczył na jej pokład. Czary rzucona na łódź sprawiły, że sama ruszyła w kierunku Al-Kazaan. Reszta podróży przebiegła bez większych problemów, co bardzo ucieszyło Adama.
_________________
|
Pt, 4 lip 2014, 12:14 |
|
|
nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
Re: Cesarskie RPG
Agaton Jesteś w Dioshun.
[TRYB WALKI]
Demoniczna harpia: 0/75 HP Demoniczny przydupas 1: 0/27 HP Demoniczny przydupas 2: 0/27 HP [Demoniczna harpia 2 (75/75 HP, 20 pkt obrażeń) dołącza do walki!] [Demoniczny przydupas 3 (27/27 HP, 14 pkt obrażeń) dołącza do walki!] [Agaton rzuca "Płomienie" w Demoniczną harpię 2] [Agaton: ("Płomienie") -9 mana (2/15)] [Demoniczna harpia 2 ("Płomienie") - 40 HP (35/75)] [Almigra Naro: Zamykanie bramy (2/5)] [Demoniczna harpia 2 atakuje Agatona] [Agaton: (Demoniczna harpia 2) -20 HP (46/70)] [Demoniczny przydupas 3 atakuje Almigrę Naro] [Almigra Naro: (Demoniczny przydupas 3) -14 HP (56/80)] [Agaton (Leczenie) +5 HP (51/70)] [Agaton (Regeneracja) +3 mana (5/15)] [Almigra Naro (Leczenie) +5 HP (61/80)] [Almigra Naro (Regeneracja) +3 mana (17/20)] [Demoniczna harpia 2 (Leczenie) +5 HP (40/75)]
Agaton: 51/70 HP, 5/15 mana Almigra Naro: 61/80, 17/20 mana Demoniczna harpia 2: 40/75 HP Demoniczny przydupas 3: 27/27 HP ---------------------------------------------------------------------- Incarnate Evar Jesteś w Gaslum.
[Incarnate Evar (Regeneracja) +3 mana (14/15)] Zza wzgórza? Jakiego wzgórza? To miasto. Poza tym, strażnicy i tak by się nie ruszyli - to nie Archanioły, które by sprawdzały porządek publiczny, tylko najemnicy, którzy mieli strzec bramy i tylko bramy. ---------------------------------------------------------------------- Autorek "Szóstek" Szósty Jesteś w wiosce Kypsh.
Do bitwy jest jeszcze sporo czasu - plemiona nie spieszą się do wielkiego starcia, zwłaszcza, że Kypsh to klan wojowników, podczas gdy Dago szczyciło się strzelcami i tropicielami, którzy byli mistrzami skradania. Walka będzie miała raczej charakter błyskawicznych, niewielkich wypadów na terytorium wroga, a nie wielkiego szturmu. Wątpliwe było też, by wojna zakończyła się całkowitym zniszczeniem któregoś z plemion, choć na pewno utrudni ci misję. ---------------------------------------------------------------------- Czarny Jesteś w Al-Kazaan.
Drzwi gwałtownie się otworzyły, niemal cię uderzając. Do pokoju wpadł niski czarodziej z krótką bródką i rozejrzał się panicznie. -Eustachy? Eustachy, kochany, gdzie jesteś?! Nie marnując czasu podbiegłeś do maga i wziąłeś zamach nożem. [Czarny atakuje z zaskoczenia (atak udany)] Nekromanta padł trupem, nie wydawszy nawet jęku. <zdobywasz 5 exp> Mogłeś rozejrzeć się po pokoju, przeszukać zwłoki i przez to zwiększyć szanse na schwytanie, ale również zwiększyć potencjalne zyski, albo czym prędzej opuścić miejsce przestępstwa i być niemal pewnym swego bezpieczeństwa. ---------------------------------------------------------------------- Melfet von Gather Jesteś na polu numer 23.
[TRYB WALKI]
Przerośnięty szczur 1: 0/5 HP Przerośnięty szczur 2: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP, 5 pkt obrażeń [Melfet von Gather rzuca kamieniem w Przerośniętego szczura 2] [Przerośnięty szczur 2 (Kamień) - 5 HP (0/0)] [Przerośnięty szczur 3 atakuje Melfeta von Gathera] [Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 3) -5 HP (45/75)] [Przerośnięty szczur 4 atakuje Melfeta von Gathera] [Melfet von Gather (Przerośnięty szczur 4) -5 HP (40/75)] [Melfet von Gather (Leczenie) +5 HP (45/75)]
Melfet von Gather: 45/75 HP, 10/10 mana Przerośnięty szczur 1: 0/5 HP Przerośnięty szczur 2: 0/5 HP Przerośnięty szczur 3: 5/5 HP Przerośnięty szczur 4: 5/5 HP ---------------------------------------------------------------------- Rincewind Rinsson Jesteś na polu numer 12.
[Rincewind Rinsson (Leczenie) +5 HP (75/75)] Jadalna? Być może, ale niewiele bardziej od krasnoludzkiego chleba i mniej więcej równie smakowita. Co do magicznych właściwości - jakoś nie czujesz się inaczej. <tracisz Korę zyndramu> ---------------------------------------------------------------------- Konstanty Davin Jesteś na polu numer 21.
Gdzieś nad twoją głową rozległ się złowrogi skrzek. Podniosłeś głowę - w twoją stronę pikowały dwie harpie. Raczej wątpliwe było, byś zdołał im uciec, nawet jeśli użyjesz Nóg Maggusa. ---------------------------------------------------------------------- Oloktor Lexo Jesteś na polu numer 12.
---------------------------------------------------------------------- Igna Feather Jesteś w Voguun.
Wkroczyłaś do miasta. Po kilkunastu minutach szukania i wypytywaniu przechodniów zostałaś skierowana do właściwego budynku. Rozejrzałaś się, znalazłaś swój kontakt, poprosiłaś o rozmowę na osobności i przekazałaś tajne hasło. Gdy tylko wspomniałaś Ammita, kontakt powiedział ci, byś za nim poszła. Skierowaliście się do bogatszej dzielnicy miasta, a potem w niewielki zaułek. Twój towarzysz obejrzał uważnie mur i nacisnął jedną z cegieł (zapamiętałaś sobie dobrze, o którą chodziło). Fragment muru zamigotał i zniknął. Za nim znajdowały się prowadzące w dół schody. -Oto wejście do siedziby voguuńskiej Agencji Ammita - powiedział kontakt. - Porozmawiaj z Kleprazem, on będzie dostarczał ci zadania. Ta sama cegła zamyka przejście, po drugiej stronie to samo robi dźwignia. Na mnie już pora. Jakby co, to wiesz, gdzie mnie znaleźć. Po tych słowach twój współpracownik skierował się z powrotem do swojej siedziby. ---------------------------------------------------------------------- Taren Armi Jesteś w Dioshun.
[Taren Armi (Regeneracja) +3 mana (6/15)] Natychmiast po wejściu do miasta odszukałeś wskazanego ci przez twojego szefa antykwariusza. Sam antykwariat było dość ciężko znaleźć, jak wszystkie z tych małych sklepików, ale ci się udało. Od razu wszedłeś. Jako że nie było świadków, od razu przekazałeś hasło. Antykwariusz powstał i uścisnął ci dłoń. -Miło mi cię poznać. Nie codzień pojawia się nowy Poszukiwacz w naszych szeregach. Gotów na trochę pracy? Mamy jej trochę do wykonania. ---------------------------------------------------------------------- Mistic Sadistic Jesteś w Gaslum.
Nie mogłeś zabrać całego sznura (jak niby miałbyś odwiązać drugi koniec od okna?), ale wziąłeś sobie tyle materiału, ile to możliwe. Nigdy nie wiadomo, kiedy możesz potrzebować świeżej pościeli. <zdobyłeś Prześcieradło (2)> Okazało się, że na miejscu spotkania były teraz dwa kapturki, nie jeden. Ten nowy cicho zaklął, gdy do nich podszedłeś. -Miło widzieć, że już jesteś. Założyłem się z moim kolegą o to, czy nas wystawisz do wiatru. Gdyby przegrał, ja otrzymuję pieniądze dłużnika. Gdybyś zdecydował się nas wyrolować, on otrzymałby zezwolenie na ukatrupienie cię i zrabowanie wszystkiego, co wówczas miałbyś przy sobie. Misja wykonana, zgadza się? - spod kaptura błysnął jego uśmiech. Podałeś mu mieszek. Złodziej przeliczył monety i wziął sześćdziesiąt. <tracisz 60 C> -Koleś był nam dłużny sto kreatków. Dodatkowe dziesięć kreatków, których nie dotyczyła umowa oraz czterdzieści kreatków z samego długu to twoja nagroda za zlecenie. Biorąc pod uwagę łatwość zadania, jest to odpowiednia cena. Im wyższy będziesz mieć stopień, tym więcej zarobisz. -Swoją drogą - wtrącił się drugi. - odradzam krzyki następnym razem. Ja wiem, że styl to dobra rzecz, ale z dwojga dobrego lepiej mieć życie niż styl, Archanioły to nie są durnie. -Oj tam, pozwól się wyszaleć nowemu, kiedyś też taki byłeś. -Jestem pewien, że nie. Brązowy kapturek zwrócił się w twoją stronę. -Chcesz kolejną robótkę? W tej chwili mamy dwa zadania, oba trudniejsze od poprzedniego. W pierwszym chodzi o takiego jednego przemytnika, w drugim o byłego członka Gildii, a w obu o morderstwo. ---------------------------------------------------------------------- Adam de Ćwir Jesteś w Al-Kazaan.
Tak, na szczęście uszedłeś z życiem i nawet bez żadnego uszczerbku. Tego samego nie dało się powiedzieć o statku i jego załodze - na pokładzie szalała teraz jakaś dziwaczna kreatura z niedopasowanymi, zwierzęcymi kończynami, dzierżąca pistolety i szable. Lokalni piraci chyba kopulowali z wszystkim, co stanęło im na drodze, skoro w załodze były takie monstra. Wreszcie dopłynąłeś do bezpiecznej przystani w porcie Al-Kazaam. Dwójka Archaniołów pomogła ci wejść na ląd. -Pan wybaczy, ale musimy sprawdzić, czy nie jest pan na liście poszukiwanych - powiedział jeden z nich. - Wśród ocalonych mogą być poszukiwani piraci. To zajmie tylko chwilkę. Archanioła otoczyła magiczna, złota aura. Przez krótką chwilę przyglądał ci się bacznie, po czym aura zniknęła i oświadczył: -Nie znaleźliśmy pana w bazie danych. Może pan iść.
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.
|
Pt, 4 lip 2014, 15:27 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Cesarskie RPG
Elf czym prędzej otarł nóż o płaszcz zabitego, po czym umoczył palec we krwi i napisał nią na ziemi: "Oto jest nekromanta Infinite State, który odszedł, by zrekompensować tych, których przywrócił." Następnie podniósł klucz upuszczony przez nekromantę i zamknął drzwi. Ostrożność przedewszystkim. Czarny szybko przeszukał zwłoki, po czym rozpoczął standardową procedurę ogołacania pomieszczenia ze wszystkiego, co nie jest na stałe przymocowane do podłogi. Zmarły nie będzie już tego potrzebował.
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Pt, 4 lip 2014, 15:39 |
|
|
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
Re: Cesarskie RPG
Bohater strzela focha na świat, nie trafia. Postanawia wrócić do Kultu Smoka, a po drodze wstąpić do Gildii Magów.
|
Pt, 4 lip 2014, 15:40 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2174 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: Cesarskie RPG
Davin strzelił fireballem ("Płomień") w pierwszą złowrogo nastawioną harpię, mając tym samym nadzieję, że harpie nie mają żadnego rynsztunku. Jednocześnie (nie wiedząc, czy to zgodne z zasadami RPG) zaczął powoli iść w kierunku pobliskiej wioski (Kypsh).
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
Pt, 4 lip 2014, 15:49 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2166
Naklejki: 100
|
Re: Cesarskie RPG
Autorek postanowił udać się do sąsiedniej wioski. Miał nadzieję, że pogada tam z jakimś rozsądnym elfem.
|
Pt, 4 lip 2014, 16:22 |
|
|
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
Re: Cesarskie RPG
Melfet po pokonaniu drugiego szczura, był już trochę wykończony. Jednak zebrał w sobie jeszcze siłę do walki i rzucił się na trzeciego oraz czwartego szczura. Tak samo jak wcześniej, zaczął rzucać kamieniami oraz strzelać z łuku.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
Pt, 4 lip 2014, 16:22 |
|
|
AdamMag
Mag bezczelny
Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21 Posty: 1196 Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
|
Re: Cesarskie RPG
Muszę natychmiast dostać się do Sanktuarium Oświecenia!
_________________
|
Pt, 4 lip 2014, 21:51 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|