Julia Aurelia Hari
Nawet Sensowna Blada Dama
Dołączył(a): Pn, 6 lip 2015, 15:30 Posty: 10
|
#2. Polowanie na Potwory
Witam. Pragnę wszystkim przedstawić kolejną atrakcję tej imprezy. Za pomocą magii konkursowej rozesłaliśmy po całym Eldshire armię niegroźnych, lecz przerażających bestii. Waszym zadaniem będzie ich odnalezienie i stawienie im czoła.
Jest ich aż 13, więc pozwólcie, że przedstawię wam krótki opis ich charakteru i miejsc, w których najbardziej lubią przebywać.
1. Błękitniak. Jest błękitny, ma ostre zębiska i lubi przebywać w miejscach, gdzie rozmowni magowie mają swojego rodzaju dylematy. Mówi się, że poluje na osoby, które kąpią się w wannach.
2. Puszek Straszniuszek. Puszysty, o brązowej sierści, dość milusi z wyglądu, jeśli pominiemy część o jego wielkich i ostrych zębiskach. Jeśli wierzyć świadkom, przebywa z mroźnym podziemnym więzieniu i gnębi tych, którzy mają wątpliwości co do cudów narodzin. Mówi się, że atakuje wgryzając się w uszy swoich ofiar.
3. Strasznylew. Przerażające, małe lwiątko z wielkimi, strasznymi ślepiami. Jeśli wierzyć podaniom, najbardziej nie znosi osób, które sławią daleki, potężny kraj, w którym "czołgi" - czymkolwiek one są, są ważniejsze od kwiatów. Mówi się, że najbardziej gustuje w młodych kretach.
4. Frogita. Średniej wielkości żabopodobne monstrum, pochodzące najpewniej z innej planety. Ma dziwny fetysz - pojawia się najczęściej w miejscach, w których nieliczni śmiałkowie (wśród tęczowej otoczki) chwalą się swoimi bojami z toaletogłowymi bestiami. Mówi się, że całuje ofiary (bez ich woli) i zamienia w kolejnych Frogitów.
5. Żółty Rzeźnik. Mściwa, demoniczna dusza żółtego mężczyzny, który zginął pracując w rzeźni. Jeśli wierzyć podaniom, poniósł śmierć, wpadając do maszyny, członkującej mięso. Po śmierci ma przebywać w starych organizacjach i rzucać się na wszystkich tych, którzy mówią o rywalizacji. Mówi się, że obdziera ze skóry wszystkich, których uda mu się znaleźć.
6. Smocza Pani. Kolejna dusza, która nie mogła się pogodzić ze swoją niesprawiedliwą śmiercią. Kilka lat temu miała zginąć w walce ze smokiem, a teraz... powraca, chcąc czynić jak największe zniszczenie. Przebywa w bibliotekach i szuka w nich dzieł, które mówią o siedmiu grzechach głównych. Mówi się, że gdy je znajdzie, nie robi... kompletnie nic. Fakt jednak faktem - trzeba ją zniszczyć, bo straszy i... gorszy.
7. Go' blin. Mściwy goblin, kochający polowanie na dusze zmarłych. Przebywa najczęściej wilgotnych, mokrych miejscach, które pamiętają wojny między cywilami. Ten, kto go ujrzy jako pierwszy, ma zostać przeklęty na wieczność, a jego włosy mają zmienić kolor na rudy.
8. Kamienne Bobo. Martwy noworodek, ożywiony przez magię nekromancji. Kocha szukać nagród, skarbów, kosztowności i najczęściej poluje na osoby, które... słyszą głosy. Osobę, którą dopadnie, nazywa swoim rodzicem i już nigdy, przenigdy nie opuszcza jej na krok.
9. Dyniogłowy Yeti. Młody Yeti, któremu za życia spadła na głowę wielka, przerażająca dynia. Uduszony przez nią, wrócił do życia za sprawą magii Nocy Creepalionu. Atakuje wszystkich, którzy postępują zgodnie z zasadami. Tym, których zobaczy, nakłada na głowy płonące dynie.
10. Krwawy Uśmieszek. O jego pochodzeniu nie wiadomo zbyt wiele. Wiadomo jednak, że jest krwawy, straszny i lubi wilgotne i mokre miejsca. Mówi się, że najczęściej poluje na osoby, które planują pisać prześmiewcze opowiadania. Prawdopodobnie jedna z najbardziej niebezpiecznych bestii - nikt bowiem nie wie, co dzieje się z osobami, które zostaną znalezione przez Krwawego.
11. Małpianin. Potężna małpa, znacznie większa od yetich. Mówi się, że najczęściej przebywa w miejscach, w których roi się od jasnowidzów. Niesie ze sobą śmierć i zniszczenie. Swoimi ostrymi zębami zamienia w krwawą miazgę wszystkich, których dopadnie.
12. Wężownik. Podobna do meduzy zmora. Przebywa w miejscach, w których toczy się gra na powiększanie jakichś elementów. Tych, których dopadnie, zamienia na wieczność w kamień.
13. Utopianin. Mężczyzna, który zginął...próbując zbadać morskie otchłanie Zeasiss. Magia Nocy Creepalionu wskrzesiła go i spowodowała, że stał się hybrydą dawnego siebie i stworzenia z wielkimi mackami. Lubi najbardziej przebywać w miejscach, w których przewidywane są burze śnieżne. Tych, których znajdzie, pożera żywcem.
Gdy znajdziecie bestie, odetnijcie im głowy i zgłoście się z nimi do mistrza gildii. Zdajcie mu także raport na temat tego, gdzie udało się wam je znaleźć. Czas trwania: 12:30 - 22:30. Wygrywają wszyscy, którym uda się rozprawić z bestiami.
|