nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
Poradnik - Patroni
Każdy z graczy Cesarskiego RPG musi wybrać jednego z 21 Władców Rzeczywistości, któremu jego postać będzie służyć. Każdy Władca może mieć tylko jednego pionka. Cele wszystkich Władców są takie same: sprawienie, by przy zachowaniu zasad gry (na ogół) fair play ich pionek odkrył, jak wyspa Gasheine została zabrana z Archipelagu Kreacji i by wykorzystać tą wiedzę do swoich celów. Każdy Władca wpływa w określony sposób na przebieg głównego questa.
Oto lista Władców, ich sfer działania oraz paru innych informacji. Pogrubieni tytani są już zajęci przez innych graczy.
Cesarz Fiction/Fikcjan/Lorefictim Rodzina magii: chaos Sfera: twórczość i wyobraźnia Forma: w czasach CRPG - białowłosy elf. Opis: Powszechnie uznawany za najpotężniejszego z Władców. Do jego Archipelagu Kreacji nigdy nie wdarła się obca armia. Cesarz jest technicznie rzecz biorąc szalony, ale generalnie sprawiedliwy i wyrozumiały. Jego oficjalnym narzędziem władzy są Archanioły Kreacji. Cała wyspa Gasheine należy do jego Cesarstwa... nawet jeśli ostatnie problemy techniczne odcięły ją od reszty Cesarstwa.
Wieczny Mrok/Cień Rodzina magii: czarna Sfera: ciemność i strach Forma: zazwyczaj chmura ciemności Opis: Uznawany za drugiego pod względem potęgi. Imperium Mroku rozciąga się na kilka wymiarów, w którym centralną rolę gra Xar. W Imperium panuje wieczna noc, a porządku publicznego strzegą słudzy Mroka, Cienie. Jest to niezwykle pamiętliwy i złowrogi Władca, który wywołał już niejedną Wojnę Wymiarów. Mrok nigdy nie zaakceptował przewagi Fictiona i poprzysiągł upartą rywalizację.
Twórca Rodzina magii: ? Sfera: ? Forma: prawdopodobnie brak Opis: Najbardziej zagadkowy z Władców, bardzo rzadko się manifestuje śmiertelnikom. Przez parę miliardów lat wydawał się być praktycznie nieobecny, lecz około dziesięciu tysięcy lat przed Kryzysem Destrukcjan stworzył wymiar zwany Areną. Jest to jedyny wymiar, którego przyszłości Władcy nie znają, a jednocześnie z bliżej niewyjaśnionych przyczyn jest dla Władców najważniejszy. Twórca nie posiada licznych sług ani nie rządzi jawnie Areną, dając tam możliwość rywalizacji swojemu rodzeństwu.
Kościej Rodzina magii: ład Sfera: porządek i spokój Forma: szkielet bądź wirująca masa kryształów Opis: Kościej, przez niektórych błędnie zwany Śmiercią, komfort znajduje jedynie w stanie absolutnej niezmienności. Oznacza to w praktyce, że nie przepada za wszystkim, co żyje, gdyż jest to niepotrzebna komplikacja we wszechświecie. Jednocześnie jest nieskory do podejmowania jakichkolwiek bardzo aktywnych działań. Jego wymiar jest znany jako Martwe Równiny.
Udurgavir/Przypadek Rodzina magii: chaos Sfera: przypadek i prawdopodobieństwo Forma: nigdy dwa razy ta sama Opis: Udurgavir to kapryśny mistrz manipulacji prawdopodobieństwa. Właściwie nie wiadomo, czy można go dopasować do jakiejkolwiek płci, gdyż wszystko w nim się ciągle zmienia. Jego królestwo, Versanraal, jest równie nieprzewidywalne co jego pan. Antagonista Fortuny.
Fortuna/Przeznaczenie/Los Rodzina magii: ład Sfera: przeznaczenie i szczęście Forma: ideał piękna zależnie od lokalnych upodobań Opis: Cyniczna i bezuczuciowa pani szans i zagrożeń. Posiada wiedzę o przyszłości wyjątkową nawet dla Władcy Rzeczywistości, gdyż jest w stanie zajrzeć częściowo w przyszłość Areny. Jej najbardziej znanym artefaktem jest Zwój Życia, w którym każdy śmiertelnik (poza Wybrańcami) może ujrzeć swoją przyszłość. Jej głównym wymiarem jest Ranupir.
Luminaria/Świetlista Pani Rodzina magii: biała Sfera: światło i nadzieja Forma: kula światła Opis: Jak na Władcę Rzeczywistości bardzo cicha i uprzejma. Prowadzi nieustającą rywalizację z Wiecznym Mrokiem, dla którego jest tuż po Cesarzu głównym wrogiem. Jej sfera nosi nazwę Światłopól.
Ares/Wojna Rodzina magii: chaos Sfera: wojna i spór Forma: zmienna, ale zawsze uzbrojona po zęby Opis: Ten tytan największą rozkosz znajduje w bitwie i wojnach, do tego stopnia, że nadano mu jej imię. Znany był już starożytnym Hellenom jako bóg wojny. Jego wymiar to spękana, skalista równina w kolorze czerwieni, zwana Polem Bitewnym.
Mania, Euforia i Paranoia Rodzina magii: chaos Sfera: szaleństwo i chaos Forma: trzy chimery Opis: Niegdyś stanowiły jedną istotę, ale obecnie występują jako trzy "siostry", zwykle przebywające razem. Paranoia nie ufa absolutnie nikomu, Euforia w swoim nieustannym stanie upojenia nigdy nie jest w pełni skupiona, a Mania jest zupełnie nieprzewidywalna z powodu niezliczonych, często sprzecznych ze sobą obsesji. Rządzą (tutaj jest to słowo użyte z wyjątkową dozą swobody) Białym Wymiarem.
Umbravorx/Sekret Rodzina magii: chaos Sfera: zagadki i tajemnice Forma: ślepy starzec Opis: Inteligentny i podstępny powiernik spraw tajnych. Umbravorx najbardziej znany jest ze swojego umiłowania do zagadek i wielkiego entuzjazmu względem śmiertelników. Często zawiera z nimi umowy, dzięki którym inni śmiertelnicy podświadomie nie chcą odkrywać sekretów jego klientów. Umbravorx to tytan schizmiczny, tj. podzielony - posiada dużo ciał, z których żadne nie jest naczelne. Jego wymiar nosi nazwę Occultar.
Matka Natura/Elmenea Rodzina magii: chaos Sfera: natura i przyroda Forma: podobna do nimfy leśnej Opis: Elmenea nie dba za dużo o politykę i rozkład sił, ale wkracza z siłą i niezwykłą furią, gdy ktoś próbuje zaburzyć naturalny rytm przyrody. Większość czasu spędza nieuchwytna wśród zwierząt i roślin. Jej sługami jest większość nimf, a jej królestwo jest zwane Kemyronem.
Vidir/Patrzący Rodzina magii: ład Sfera: historia i prawda Forma: gryf Opis: Jedyny Władca praktycznie niezdolny do kłamstwa. Większość czasu i środków Vidir spędza na obserwowanie i spisywanie dziejów milionów wymiarów. Jego wymiar zwany jest po prostu Archiwum.
Tempestati/Burza/Lodoczłek Rodzina magii: czarna/ład Sfera: zimno i lód Forma: człekokształtna chmura płatków śniegu Opis: Jest równie zimnokrwisty co topielec i mniej więcej równie rozmowny. Jego aktywności sprowadzają się do prób zmiany własnej natury. Tempestati to tragiczna postać - w swoich desperackich próbach pozbycia się pustki i zimna, które czuje, zawsze niszczy to, co stara się zrozumieć. Jego wymiar zwany jest Biegunem.
Culinae/Różana/Pani Miłości Rodzina magii: biała/chaos Sfera: uczucia i dobroć Forma: brak jednej przewodniej Opis: Prawdopodobnie najbardziej lubiana przez śmiertelników ze wszystkich Władców. Culinae miłuje wszystkich i nigdy nie zniża się do spisków i machinacji politycznych. Jej celem życiowym jest łączenie śmiertelników w jak najlepsze pary dzięki drobnym wpływom na rzeczywistość i prawdopodobieństwo. Jej wymiar nosi nazwę Różanego Ogrodu.
Morkoj/Srebrny Czerw Rodzina magii: czarna/chaos Sfera: chciwość i głód Forma: nieokreślona kreatura podobna do karalucha, wielka na kilkaset metrów Opis: Morkoj, choć technicznie rzecz biorąc jest Władcą Rzeczywistości, przez większość czasu zachowuje się jak bezrozumny drapieżnik. Staje się potężniejszy dzięki chciwości i głodzie innych. Wielokrotnie w pojedynkę prześlizgiwał się do innych wymiarów na krótki czas, co zwykle skutkowało falą głodu, koniec końców jednak jego magiczna więź z jego światem, Pustkowiem, ściąga go z powrotem.
Gongurang/Dargordrim/Szeptacz Rodzina magii: czarna/ład Sfera: spiski i kłamstwa Forma: dwugłowy wąż Opis: Zdecydowanie najbardziej niegodny zaufania Władca. Gongurang jest znany z wsączania jadu kłamstw w głowy podatnych osób dla samej złośliwości. Nieraz zwraca się nawet przeciwko tym śmiertelnikom, którzy służą mu zamiast specjalnych magicznych sług. Jest to tytan schizmiczny. Jego królestwo nosi nazwę Infineum.
Miseranea/Wróżka Chrzestna/Zębowa Wróżka Rodzina magii: biała/chaos Sfera: życzenia i pomoc Forma: różne zjawy, duchy i wróżki Opis: Tytan schizmiczny. Pojawia się w wielu historiach jako pomocne duchy i wróżki. Ma dziwną obsesję na punkcie zębów. Czas spędza zwykle na wyszukiwaniu nieszczęśliwych i zaradzaniu ich smutkom. Jest jednak bardzo nieracjonalna w swej hojności - jej cele wybiera losowo, nie zważa na stopień nieszczęścia. Rezyduje w Pyłowym Pałacu.
Chochlik/Kakurogamoru/Eshmer/Pan Paktów Rodzina magii: ład Sfera: pakty i umowy Forma: zwykle starzec (wielokrotnie mylony z Umravorxem) lub elegancko ubrany jegomość Opis: Tytan schizmiczny. Jego moc płynie z podpisywanych ze śmiertelnikami paktów - jeśli coś nie jest częścią jakiejś jego umowy, to zwykle nie może tego dokonać. Da się go przechytrzyć, ale równie dobrze samemu można się wyłożyć na jego umowach. Najwyraźniej nie widzi przyszłości osób, z którymi dokonuje paktów. Swój wymiar zawsze nazywał po prostu Magazynem od ilości złożonych tam umów.
Mer/Esh-Kerperac/Zapomniany Rodzina magii: ład Sfera: ogień i odrodzenie Forma: feniks Opis: Niegdyś niezwykle potężny, ale obdarty z potęgi przez Wiecznego Mroka i Kościeja. Stworzył pierwszego Aspekta w historii, co przypłacił jednak niemal całkowitą utratą swego wymiaru, który stał się tak marginalny i nieważny, że zapomniano jego pierwotnej nazwy. Mimo swej słabości wielu śmiertelników zawiera z nim układy, gdyż jest dość przychylny, gdy chodzi o dawanie nieśmiertelności. Zawzięty wróg Władców Ciemności z Tharceminu.
Vorvar/Aldemaine/Pierwszy Smok Rodzina magii: czarna Sfera: przemiana i siła Forma: smok Opis: Jego wymiar z winy Cesarza roztrzaskał się na tysiące drobnych, ogólnie zwanych Smoczymi Gniazdami. Twórca wielu przerażających ras, w tym wampirów i smoków, co dało mu złą reputację. Vorvar pragnie przede wszystkim zespolenia Smoczych Gniazd. Nie przepada za Fictionem, ale czuje wobec niego respekt.
Zegarmistrz/Konstruktor Rodzina magii: ład Sfera: mechanizmy i artefakty Forma: wirujące w powietrzu runy Opis: Konstruktor to prawdopodobnie najbardziej wkurzający i pogardzany Władca. Wbrew swemu imieniu woli kraść cudze owoce pracy, zatem figuruje na czarnej liście większości magów i badaczy, choć swoje sługi zwykle hojnie wynagradza. Jego wymiar jest zwany Machineum i przypomina wnętrze gigantycznego zegara.
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.
|