Niestety Bloomoo, wcześniej zwany Piklib jest prywatnym silnikiem AM więc w internecie go raczej nie znajdziesz (też szukałem)
Możesz spróbować skontaktować się z AM z prośbą o jego użyczenie, ale to też raczej podchodzi pod niemożliwość. W dodatku parafrazując jednego z twórców "piklib był niestabilny i nie był dobrze opisany", więc nawet jakbyś zdobył silnik to i tak nauka korzystanie z niego nie byłoby zbyt przyjemnym doświadczeniem. Ostatecznie AM przesiadło się na Unity i stworzyło na nim RiMS, więc silnik nie wydaje się do tego najgorszy.
Zawsze jak potężnie się uprzesz możesz stworzyć grę poprzez edycję samych gier z Reksiem nad których rozpracowaniem odbywają się prace (Cooo że to nielegalne? Nie wiem o czym mówisz
) innymi słowy, na tym nie zarobisz.
oj jeżeli chodziło Ci o samą specyfikację Bloomoo too, ech kiedyś będę musiał opisać
jeżeli ładnie poprosisz , nie no pisz jeżeli chcesz coś wiedzieć.
tl;dr
Raczej nie ma co sobie zawracać głowy BlooMoo, poza starymi grami AM go raczej nie znajdziesz