|
|
Teraz jest N, 12 sty 2025, 16:03
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Autor |
Wiadomość |
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Uwaga! Uwaga! Wstawiam tutaj łatkę na którą wszyscy wierni fani Kretesa czekali! Mianowicie, naprawia ona błąd który pozwalał nam wylecieć Reksiem poza Magix pozostawiając biednego Kretesa tkwiącego w wie ży ratuszowej. https://drive.google.com/open?id=1QdIUV ... tKd3-xa8SEWystarczy, że wypakujecie to archiwum do folderu z RiC. miłego ratowania Kretesa.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Pn, 23 mar 2020, 22:56 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 659 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
O! A czy blokuje to też samotne wejście do podziemi piwnicy? Czy występuje wówczas jakiś komunikat?
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Wt, 24 mar 2020, 07:54 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Przejście piwnicy bez Kretesa to jedyny prawilny sposób na jej pokonanie i proszę mi nie mówić, że jest inaczej. Nie no twórcy zadbali żeby Kretes się w niej nie pojawiał jak go nie ma w drużynie. Ale w sumie można wyciszyć jego kwestię przy kluczu.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Wt, 24 mar 2020, 11:01 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 659 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Racja, można by było to w sumie tak zostawić, ale wtedy lepiej wyciszyć. Czyli po prostu po zdobyciu miotły nie będzie możliwy lot do Piklibii? Ciekawe czy dałoby się wstawić tam (najwyżej zmodyfikowaną) kwestię narratora (chyba z RiU), coś w stylu "teraz należało uwolnić Kretesa". Wtedy wszystko byłoby czytelne.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Wt, 24 mar 2020, 11:59 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Dobra, wstawiłem aktualizację do patcha z Kretesem, teraz zgodnie z przekształconą sugestią kretonapodziemnego Kretes się nie odzywa w piwnicy. Jednak nikt ostatecznie nie przetestował tego patcha na warsztacie, więc pozostawiam go tu, w razie czego pisać. A teraz historia: Widzisz akurat ten patch powstał z jednego powodu xD Chodzi o to, że w plikach gry jest nieużyta sekwencja/kwestia NAR_M193 która mówi, żeby Reksio nie opuszczał Magixu bez Kretesa, w samej wersji obcojęzycznej Magixu opuścić nie można bez niego. Dlatego tu praktycznie wszystko było przygotowane. Z piwnicą było gorzej, gdyż tutaj wygląda jakby twórcy nawet nie przewidzieli implementacji dwóch kwestii w zależności od Kretesa. To ja się żegnam i zostawiam wiadomość jednego spiskowca z warsztatu.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Śr, 25 mar 2020, 13:51 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 659 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Bardzo się cieszę, chętnie przetestuję w wolnym czasie (czyli nieprędko). O! Skoro jest już nawet kwestia to nie trzeba kombinować. Potwierdza to słuszność łatki oraz (po raz kolejny), że przewidziane było zdobycie miotły bez użycia Kretesa. Alternatywne rozwiązanie byłoby fabularnie nielogiczne, a gameplayowo oznaczałoby, że wchodzenie do labiryntu samym Reksiem byłoby stratą czasu, o czym gra sama by nas nie informowała.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Śr, 25 mar 2020, 19:44 |
|
|
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Przetestowałem moda zarówno samym Reksiem jak i Reksiem i Kretesem, wszystko działa jak należy Zastanawia mnie tylko, po co plik wst0? Dobra robota!! Sugerowałem się właśnie tą wypowiedzią Kretesa po wejściu do piwnicy, że skoro występuje ona nawet jak samego Kretesa nie ma, to znaczy że twórcy nie przewidzieli możliwości przejścia labiryntu bez niego.
|
Śr, 25 mar 2020, 23:35 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 659 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Cóż, też tak myślałem, ale Myśliwy uświadomił mi, że możliwość gry w labirynt samym Reksiem oraz fakt, że w lokacji z kluczem Kretes się pojawia tylko, jeśli go uwolnimy, sugeruje raczej, że twórcy zapomnieli tylko wyciszyć Kretesa, a samą taką możliwość przewidywali. Jeśli nie zablokuje się możliwość wejścia do labiryntu samym Reksiem, a zablokuje się możliwość wyjścia, byłoby to słabe (nielogiczne i gameplayowo toporne), chyba, że na drodze Reksia pojawiłaby się ziemia znana z innych labiryntów.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Cz, 26 mar 2020, 08:22 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Wspominałem Ci, że można go po prostu usnąć, jednak ludzie instalujący patcha byliby na to zbyt leniwi Groźna ziemia debiutująca w Piklibii.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Cz, 26 mar 2020, 13:16 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
oraz wielkie dzięki za testy
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Cz, 26 mar 2020, 13:34 |
|
|
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Tutaj zgadzam się w 100%. Bardzo ciekawa dyskusja - najważniejsze że coś się dzieje. No i mod Mysliwego oczywiście jest super
|
Cz, 26 mar 2020, 18:43 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Aż jestem ciekaw co Ty tam dla nas szykujesz
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Cz, 26 mar 2020, 23:30 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2174 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Teoretycznie można, ale wtedy i tak by się nie dało przejść np. labiryntu w Piklibii.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
Wt, 7 kwi 2020, 11:21 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 659 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Testowałem dzisiaj i wszystko działało w porządku (przynajmniej w Magixie). Zauważyłem przy okazji, że jest jeszcze jeden moment, kiedy słyszymy nieuwolnionego Kretesa wtedy, gdy nie powinniśmy - kiedy przegramy w tych lochach. Mówi: "no dobrze, spróbujmy zacząć od przysłowiowego początku". To jest kwestia Kretes_K279. Moim zdaniem, jeśli gramy labirynt bez Kretesa powinien załączać się tylko Nar_D052 ("świat zawirował i niestety trzeba było zacząć przygodę od początku"). Wydaje mi się, że przy restartowaniu przyciskiem nie ma tego problemu i słyszę tylko narratora.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pt, 5 cze 2020, 15:40 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|