|
|
Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 19:47
|
Autor |
Wiadomość |
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
Re: Animacje postaci
Szczerze powiedziawszy animacje postaci w RIK:TTW mnie nie zachwyciły. Według mnie trochę słabo to wszystko wygląda, no i oczywiście są błędy, a skoro mówimy już o postaciach to... sądzę, że grafika również nie jest za ładna, niestety. 3D to nie moje klimaty, wszyscy dobrze na tym forum wiedzą, że wolę 2D.
|
So, 13 wrz 2014, 07:26 |
|
|
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
Re: Animacje postaci
Animacje postaci, jak na sam początek gry Aidem Media, która postanowiła wjechać wtedy na tor gier 3D, są bardzo fajne. No niestety, miejscami nie zachwycały, ale nie bądźmy krytyczni wobec tej gry - praca nad grami trójwymiarowymi jest bardzo trudna i dużo pracy trzeba w to włożyć, aby efekt wyszedł jak najlepiej. Drugim czynnikiem jest zbytni pośpiech, przez co gra wygląda jak wygląda, ale nie narzekam, bo animacje wyszły bosko, jak na ich pierwszy raz. Najciekawiej w RiK:TTW wyglądał Reksio, który świetnie tańczył. Kretes fajne też został zaanimowany, Kogut już nieco mniej. Przyznam, że cieszę się, iż AM postawiła na gry 3D. Granie w zwykłe gry 2D, które miały nudne tekstury, a animacja była ciągle ta sama, mnie już trochę znudziło. Idziemy do przodu, a efekt trójwymiarowy jest bardzo powszechny. Szkoda tylko, że AM sobie z tym efektem nie radzi. No cóż... może mogliby wrócić do starego 2D i byłby spokój. Ale to już zahacza o inny temat. Pozdrawiam, Kretes102.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
So, 13 wrz 2014, 11:15 |
|
|
olexo2
Starszy Norman
Dołączył(a): Cz, 4 sie 2011, 10:42 Posty: 316
Naklejki: 3
|
Re: Animacje postaci
Animacje w RikTTW są dobre. Mi jakoś nie przeszkadzajo, chociaż co do niektórych elementów mógłbym się przyczepić. No ale takie są właśnie animacje w grach 3D. Mechanika postaci jest dobra. Ogólnie nie mam większych uwag.
_________________ Zwycięzca Dreams of Paradise, Potwornego Mundialu 3 i zdobywca 5 miejsca w MMS2 pondering drzwi stalowe
|
So, 13 wrz 2014, 16:10 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Animacje postaci
@Odkop Animacje jak przystało na Aidem Media są ładne, szkoda tylko, że czasami zahaczają o elementy otoczenia. Sama grafika 3D (starzejąca się dużo gorzej od rysunkowej)od pewnymi względami jest lepsza w tej części, niż w RiMS, ponieważ w modelach postaci widać naprawdę dobre odwzorowanie oryginalnych projektów 2D, a dzięki schematyczności otoczenia niedociągnięcia aż tak nie przeszkadzają. Jedyne co bym zmienił to trochę poprawił oczy koguta, żeby nie były takie puste, tylko zyskały jakąś głębię i dzięki temu lepiej pasowały do modelu.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pt, 7 sie 2020, 18:00 |
|
|
Burak Chrumburak
Starszy Norman
Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57 Posty: 406 Lokalizacja: Kraina Bajek
|
Re: Animacje postaci
Mi się zdaje, że Tajemnica Trzeciego Wymiaru była testem animacji trójwymiarowej do przyszłego Miasto Sekretów (w późniejszych wersjach)
_________________ Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą
|
Wt, 10 lis 2020, 14:27 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 657 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Animacje postaci
@Burak Chrumburak Bardzo możliwe, że właśnie w tym celu gra wyszła - żeby przygotować AM do przejścia na gry w 3D (nie tylko RiMS, bo z tego co wiem, nie było go wtedy w planach). To miała być początkowo gra o jakiś innych 3 postaciach, ale w końcu postanowiono wykorzystać prawa do postaci Reksia, Kretesa, Koguta i jakoś powiązać to z serią.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Wt, 10 lis 2020, 14:42 |
|
|
Newt Salamander
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
|
Re: Animacje postaci
Ja myślę, że było to wytestowaniem umiejętności programowania 3D. Twórcy chcieli wypuścić grę wyróżnieniającą się z serii, ale nie byli na to przygotowani, bo tworzyli wcześniej tylko 2D. Poza tym niezapomniajmy o tym, że to był 2007. Animacje w RiKTTW nie są tragiczne, są nawet ok, ale trochę koślawe (np. postać Reksia), a RiMS było w 3D, bo Very Nice Studio też być może starało się o zrobienie czegoś, co sprzedałby się na świecie. Ale to tylko moja opinia
|
Wt, 10 lis 2020, 15:00 |
|
|
Burak Chrumburak
Starszy Norman
Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57 Posty: 406 Lokalizacja: Kraina Bajek
|
Re: Animacje postaci
No bo taka drobna gra będąca zbiorem łamigłówek na jednym silniku (która sama została określona dodatkiem do serii) jest dobrym sposobem na testowanie nowych sposobów robienia gier. Więc dla wszystkich, którzy mówią, że ta gra jest taka sobie mam informację, że twórcy nie mieli do niej większych ambicji
_________________ Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą
|
Wt, 10 lis 2020, 15:18 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Animacje postaci
Do silnika chyba też, bo nie widzę, żeby go gdzieś jeszcze wykorzystano.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Cz, 19 lis 2020, 18:53 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|