Teraz jest Śr, 25 gru 2024, 20:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Pomysły na modyfikacje 
Autor Wiadomość
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57
Posty: 406
Lokalizacja: Kraina Bajek
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Fakt, że wybór poziomów z RiKN jest najlepszy w całej serii, bo pozwala iść do konkretnych minigier i jest duży wybór ich

_________________
Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą


Śr, 30 gru 2020, 21:30
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Pomysły na modyfikacje
:bobren: pora dopisać do edytora, że nie odpowiadam, za żadne błędy wyrządzone zapisowi gry A tak ogólnie to prawda, że przydałoby się porządnie zająć edytorem, żeby jakoś wyglądał i był jakoś przyjaźniejszy, bo tak to szczerze po prostu był patch odkrywczy na szybko.

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Cz, 31 gru 2020, 20:41
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Oto propozycja wyglądu takiego menu poziomów do RiWC (trochę na szybko, ale zawsze :kuratoren:

Obrazek

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Pt, 1 sty 2021, 19:02
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 18 paź 2019, 15:13
Posty: 226
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Tu nic nie ma! :niewierze:

_________________
Lubie wszytskich na forum


Pt, 1 sty 2021, 19:51
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Nie wiem czemu.

A tu:

Obrazek

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Pt, 1 sty 2021, 20:17
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Nadal nic. :( Ale chętnie się zapoznam, bo projekt Myśliwego na DC zachęcił mnie do dalszych rozważań na temat unowocześnienia menu.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Pt, 1 sty 2021, 20:28
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Dobra. Ostatnia próba. Mam nadzieję że się wyświetli jako link: https://drive.google.com/file/d/17Nd7wb ... p=drivesdk

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Pt, 1 sty 2021, 20:45
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 18 paź 2019, 15:13
Posty: 226
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Łooo matkuuu!!! Ale to pięknie wyglądaaa!!! :noisuper: :koguten: :bobren:

_________________
Lubie wszytskich na forum


N, 3 sty 2021, 10:16
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Oto propozycja leveli co do UFO:

1. Atak UFO
2. Budowa wajchadłowca
3. Kalibracja Komandora
4. Podróż przez objazd
5. Składzik La Résistánce
6. Uwolnienie Kretonów
7. Chodzenie po Indorze
8. Niszczenie muru
9. Labirynt na kurakisie
10. Pałac Żabby
11. Wyścig
12. Rock n Roll
13. Kuran (od wylądowania na kuranie, przez zmniejszenie odkurzacza)
14. Port kosmiczny
15. Labirynt na jaju
16. Zniszczenie jaja
17. Odkurzacz
18. Outro

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Ostatnio edytowano N, 10 sty 2021, 15:56 przez Newt Salamander, łącznie edytowano 2 razy



Cz, 7 sty 2021, 17:09
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Bardzo dobry układ, ale przydałoby się kilka poprawek.
4. Podróż przez *Objazd
9. Labiryn na *Kurakisie.
10. *Brama Żabby.
Rozumiem, że 13 zawiera ulicę na Kuranie, a 14 wpisywanie kodu?
Moim zdaniem lepiej rozdzielić odkurzanie od zniszczenia. Ułatwi to trenowanie tego drugiego.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Cz, 7 sty 2021, 18:53
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Już trochę pozmieniałem
13 jest od momentu ponownego lądowania na Kuranie, a 14 to jest od kodu aż do wejścia do tego czajnika :P

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Cz, 7 sty 2021, 20:51
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Newt Salamander napisał(a):
Już trochę pozmieniałem
13 jest od momentu ponownego lądowania na Kuranie, a 14 to jest od kodu aż do wejścia do tego czajnika :P

No to radośnie. Na to liczyłem.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Cz, 7 sty 2021, 21:43
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
Dobra, oto lista do RiC:
Kolejność drabinkowa zależeć będzie od wyborów danego gracza (np. labirynt u Ala przed obroną murów 1, Bobror przed krainą bajek, druga obroną murów też w zależności od wyboru gracza), ale okienek zawsze było by tyle samo. Listę poniżej uzasadniałem według własnych wyborów. Czary są narzucone odrazu przez system: Budyń jest od "6", Sen od "8", obrona przed budyniem od "10", obrona przed snem od "16", Zamiana w żabę od "18", plaga much i obrona przed plagą much od "27", obrona przed ciemnością od "35", a wszystkie czary stopnia 3 są od "37".
1. Intro
2. Pagórki
3. Budowa teleportek
4. Rozmowa z Burektorem
5. Nauka pierwszego czaru
6. Licencja smokręta (zaczyna się od wejścia do Ala chomika, i załatwieniu licencji smokręta)
7. Lot smokrętem
8. Tworzenie eliksiru
9. Podziemia Magixu
10. Pierwsza obroną murów
11. Lot do Piklibii
12. Oswobodzenie Spielmaustera (zaczyna się od wejścia na planszę z wojami)
13. Lochy
14. Powrót do Spielmaustera (on wyjaśnia to i owo o karcie i daje nam podejrzenia)
15. Odjazd z Piklibii
16. Druga fala drobiu
17. Gabinet Serpentusa Snejka
18. Podróż do Krainy Bajek
19. Platforma startowa krainy bajek
20. Buty Szewczyka Dratewki
21. Łodyga fasoli
22. Podziemia chatki z piernika
23. Nora Shreksia
24. Skarbiec z Dżinem
25. Spotkanie z Chrumburakiem
26. Powrót do Magixu
27. Lot do Bobroru
28. Spotkanie z "drużyną"
29. Przejście przez las
30. Rzeka mandolina
31. Przejście przez las 2
32. Spotkanie z Barandalfem
33. Powrót do Magixu
34. Ostatni czar u Snejka
35. Lot do Waldemara Morsa
36. Przed Jaskinia Waldi morsa
37. Trzecia fala wściekłego drobiu
38. Sala obrad
39. Kraina zegarów
40. Pojedynek z mącicielem (wybrany losowo)
41. Outro

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


N, 10 sty 2021, 08:40
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Pomysły na modyfikacje
W takim razie poproszę też, żeby podpunkt z outro dodać do twojej listy RiU. Natomiast intra nie wyróżniałbym w żadnej grze (poza RiKN, gdzie intro ma wiele segmentów i jeden z nich wydzielono jako kontekst dla Paryża, a pozostałe zostawiono w poprzedniej kropce). Będzie opcja pomijania takich filmików, a pewnie sporo osób chciałoby mieć jakiś kontekst przed pagórkami.
Ze zrobieniem ścieżki w RiC będzie na pewno trudniej, ponieważ jest to gra znacznie mniej liniowa od pozostałych.
Nie zaliczyłbym nauki czarów jako osobnych epizodów ani nie wybierałbym, które są domyślnie dostępne. Zamiast tego byłbym za tym, żeby wczytując dany epizod można było wybrać poznane czary (tylko te, które już raz w rozgrywce odblokowaliśmy i tylko tyle, ile jest możliwe na danym etapie). W tym celu przydałoby się obliczyć, ile dokładnie expa dają poszczególne zadania.
Co do TKTPM to po przejściu gry powinna być możliwość wyboru TKTPM w dowolnym epizodzie (oczywiście opcja kryłaby się w spoilerze z odpowiednim ostrzeżeniem). Można by było ustawić, których czarodziejów chcesz, a których nie chcesz mieć w puli, z której losowany będzie TKTPM (czyli w pula mogłaby składać się z od 1 do wszystkich 7 czarodziejów).
Oczywiście poza systemem kropkowym, powinien być również dostępny klasyczny, prostszy w obsłudze dróbloader - w nim jednak również powinny znaleźć się opcje zmiany kolejności krain (Krainy Bajek z Bobrorem oraz jeśli jako pierwsza została wybrana KB - Bobroru z Krainą Waldimorsa), załączania zaklęć i wyboru TKTPM (co do pojedynków i drugiej obrony murów to nie trzeba się rozdrabniać i można w tym przypadku pozostawić wyłącznie optymalną kolejność tzn. druga obrona od razu po Piklibii). Powinien on podlegać tym samym prawom co ścieżka, co do tego czy dany segment został już raz ukończony na danym koncie czy też nie (w związku z tym, aż do ukończenia gry [a w przypadku kilku zadań nieobowiązkowych - nawet dłużej], save'y z dróbloadera powinny podlegać zmianom, dążąc od ścieżki gracza do ścieżki optymalnej).
To właśnie podstawowe założenia NewGame+ Moda do RiC.
Swoją drogą w przypadku rozpoczęciu nowej gry przydałaby się opcja usunięcia wszystkich postępów w menu ścieżki i dróbloaderze lub (jeśli gra została już ukończona) - ukrycia tego postępu (i odpowiadająca jej opcja odkrycia) - w ten sposób nie trzeba by było tak bardzo przebudowywać menu jak w RiKN. Podobne rozwiązanie można by było zaimplementować także w RiSP, RiU, RiWC i Nowej Serii.
Zmodyfikowana ścieżka (starałem się, żeby była jak najbardziej obiektywna, dokładna i czytelna, ale trudno to pogodzić, dlatego jestem otwarty na dalsze sugestie co do jej poprawy):
1. Pagórki
2. Budowa teleportków
4. Uniwersytet Magii
5. Miasto Magix (opcja bez nauczonego budyniu lub z nim, z przeklikanym Alem Chomikiem lub nie, ale zawsze po wszystkich niezbędnych rozmowach z Burektorem, jakie już na tym koncie się odbyły)
6a1. Lot Smokrętem (z załączonymi tyloma questami z Magixu, które można by było wykonać przed lotem, a które zostały wykonane na tym koncie lub opcjonalnie z wyłączoną gęsią z płaskowyżu i drogami, które ona odblokowuje; z opcją załączenia 6b jeśli już zostało na tym koncie wykonane)
6a2. Piwnica Ala Chomika (wczytuje Reksia z kluczem, przed piwnicą, z opcją załączenia 6b i gęsi z płaskowyżu jak wyżej)
6a3. Podziemia Magixu (opcja wyboru gry samym Reksiem lub z Kretesem - jeśli już na tym koncie go uwolniliśmy, z opcją załączenia 6b i gęsi z płaskowyżu jak wyżej)
6b. Pierwsza obrona murów (z załączonymi tyloma questami z Magixu, które można by było wykonać przed obroną, a które zostały wykonane na tym koncie, z opcją załączenia 6a1, 6a2 lub 6ac, jeśli już zostały na tym koncie wykonane)
7. Kupno miotły (wczytuje miotłamarkt z 1000 złota w ekwipunku i nauczonymi maksymalnie 3 czarami jeśli zostały przyswojone na tym koncie)
Czary1. Arras (z opcją załączenia 8 [Piklibia], 9 [pokonanie gęsi przed uniwersytetem], 10a [druga obrona murów], 10b [Kraina Bajek] i 10c [Bobror], jeśli już zostały na tym koncie wykonane lub podpunktów w tych krainach, jeśli one oraz powrót z danej krainy na miotle zostały zaliczone)
8.1. Lot do Piklibii (z nauczonymi domyślnie wszystkimi czarami pierwszego poziomu, jeśli zostały one już choć raz nauczone na tym koncie, z opcją załączenia Czary1 jeśli podpunkt ten został już zaliczony)
8.2. Platforma Startowa Piklibii (załączanie jak wyżej)
8.3. Oswobodzenie Spielmaustera (zaczyna się od wejścia na planszę z wojami, załączanie jak wyżej - z uwzględnieniem expa za gęś i dróg, jakie powrót po spotkaniu z nią otwiera)
8.4. Lochy (załączanie jak wyżej, ale być może tu już dałoby się też załączyć jakiś czar 2 stopnia)
8.5. Powrót do Spielmaustera (zaczyna się od wejścia na planszę z wojami od strony lochów, załączanie jak wyżej)
8.6. Powrót z Piklibii (loty powrotne można wczytywać z załączonymi dowolną liczbą etapów z krainy jeśli zostały już na tym koncie wykonane, reszta załączania - zgodnie z ostatnim załączonym etapem w danej krainie)
9. Miotlisko po Piklibii (z opcją załączenia Czary1 jeśli już zostało na tym koncie wykonane oraz wybranych odblokowanych czarów 1 i po załączeniu Czary1 2 stopnia).
10a. Druga fala drobiu (z opcją załączenia Czary1, gęsi przed uniwersytetem, 10b [wówczas również ewentualnie kury w małym hallu oraz Czary2] i 10c jeśli już zostały na tym koncie wykonane lub podpunktów w tych krainach, jeśli one oraz powrót z danej krainy zostały zaliczone na tym koncie; nie załączając Czary2 można też wybierać załączone czary 2 poziomu, a nie załączając Czary1 - pierwszego poziomu)
10b1. Pierwszy Lot do Krainy Bajek (można załączyć Czary1, gęś sprzed uniwersytetu, drugą obronę murów i Bobror - lub samą kurę z powrotem z tej krainy, jeśli zostały one już wykonane na tym koncie; załączając Czary1 można wybierać załączone czary 2 poziomu, a nie załączając - pierwszego poziomu)
10b2. Platforma startowa Krainy Bajek (załączanie jak wyżej; jeśli Gadający Kamień został na tym koncie wzięty, następne etapy: 10b3a, 3b1 i 3b2 wczytywane są już zawsze z Kamieniem w ekwipunku)
10b3a. Łodyga fasoli (załączanie jak wyżej - z uwzględnieniem expa za gęś i dróg, jakie powrót po spotkaniu z nią otwiera + z opcją załączenia 10b3b1 i 2 jeśli zostały już wykonane na tym koncie i dróg, jakie [zaliczony] powrót po ich zaliczeniu otwiera)
10b3b1. Łapanie Kota w Butach (załączanie jak wyżej - z uwzględnieniem expa za gęś i dróg, jakie powrót po spotkaniu z nią otwiera + z opcją załączenia 10b3a jeśli zostało już wykonane na tym koncie i dróg, jakie [zaliczony] powrót po ich zaliczeniu otwiera)
10b3b2. Podziemia chatki z piernika (załączanie jak wyżej, ale z uwzględnieniem dróg, które otwiera zaliczenie etapu 10b3b1 i powrotu; jeśli na tym koncie góra lodowa została już zamrożona, a zszyty kapturek oddany, 10b3b2 wczytuje się z już z zamrożoną górą i oddanym kapturkiem)
10b4. Nora Shreksia (załączanie jak wyżej, ale z uwzględnieniem dróg, które otwiera zaliczenie etapu 10b3 i powrotu)
10b5. Wrota sezamu (załączanie jak wyżej, ale z uwzględnieniem dróg, które otwiera zaliczenie 10b4 i powrotu)
10b6. Skarbiec z Dżinem (załączanie jak wyżej, ale z uwzględnieniem dróg, które otwiera zaliczenie 10b5 i powrotu)
10b7. Ostatnie życzenie (załączanie jak wyżej, ale z uwzględnieniem dróg, które otwiera zaliczenie 10b6 i powrotu)
10b8. Powrót z Krainy Bajek (załączanie typowe dla powrotów)
10c1. Pierwszy Lot do Bobroru (można załączyć Czary1, gęś sprzed uniwersytetu, drugą obronę murów i Krainę Bajek - a wówczas także ewentualnie Czary2 z wybranymi zaklęciami 3 poziomu i kurę w małym hallu - lub jej fragmenty, jeśli one oraz lot powrotny zostały już wykonane na tym koncie; nie załączając Czary2 można też wybierać załączone czary 2 poziomu, a nie załączając Czary1 - pierwszego poziomu)
10c2. Platforma startowa Bobroru (załączanie jak wyżej)
10c3. Przejście przez las (załączanie jak wyżej - z uwzględnieniem expa za kurę i dróg, jakie powrót po spotkaniu z nią otwiera)
10c4. Rzeka Mandolina (załączanie jak wyżej)
10c5. Przejście przez las 2 (załączanie jak wyżej)
10c6. Rozmowa z Barandalfem (załączanie jak wyżej)
10c7. Powrót z Bobroru (załączanie typowe dla powrotów)
Czary2a. Pierwszy Lot do Waldemara Morsa (wymaga Czarów1 oraz przynajmniej części Krainy Bajek [z lotem powrotnym] - można włączać i załączać część etapów w KB, Bobror, drugą obronę murów, gęś przed uniwersytetem i kurę w małym hallu jeśli zostały już zaliczone w tej grze)
Czary2b. Przed siedzibą Waldimorsa po raz pierwszy (załączanie jak wyżej)
Czary2c. Pierwszy Powrót od Waldemara Morsa (załączanie jak wyżej, ale w zależności od dostępnego na tym etapie expa można też załączyć odblokowane na tym koncie czary 3 poziomu)
11. Trzecia fala wściekłego drobiu (załączyć i rozłączyć w tym miejscu można czary 3 stopnia oraz gęś sprzed uniwersytetu, jeśli zostały już zaliczone na tym koncie)
12. Przed salą obrad (save po zejściu do małego hallu - można dzięki temu odwiedzić gabinet Burektora oraz nadrobić jeszcze czary 3 poziomu i gęś przed uniwersytetem np. dlatego, że nie zostały lub nie mogły być załączone)
13. Sala obrad (od tego momentu jedyne, co można załączać i rozłączać to czary 3 stopnia, gęś sprzed uniwersytetu i kurę z gabinetu Burektora jeśli zostały już zaliczone na tym koncie)
14. Kraina zegarów
15. Pojedynek z TKTPM
16. Outro (tu nie można niczego rozłączać ani załączać, bo po co?)

Przydałoby się to wszystko rozrysować w formie sieci.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Ostatnio edytowano Śr, 20 sty 2021, 13:16 przez kretonpodziemny, łącznie edytowano 7 razy



N, 10 sty 2021, 15:53
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Pomysły na modyfikacje
No ok. Widzę że też masz bardzo dobrą wizję tego wszystkiego. Jutro raczej napiszę RiWC, a potem jeszcze RiMS. Troche bym u ciebie pozmieniał jednak, ale to napiszę kiedy indziej. Pozdrawiam

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


N, 10 sty 2021, 15:58
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL