Teraz jest Cz, 26 gru 2024, 06:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN 
Autor Wiadomość
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57
Posty: 406
Lokalizacja: Kraina Bajek
Post Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN
A co to za pająk na drugim obrazku?

_________________
Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą


Cz, 4 mar 2021, 21:19
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN
Miło widzieć że wróciłeś na forum :kuratoren:
Bardzo chętnie nagram tego moda na kanał

A co do Chrumburaka
To jest amerykański pająk z polskiej gry "Królewna Śnieżka", ale pisze na nim "Made in China"

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


Cz, 4 mar 2021, 21:31
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN
Nowy mod? No to czas na to-do listę do niego (żebym miał gdzieś zapisane, co mam o nim napisać na głównej liście soonTM)!
-Przy szatach RiKwA powinno być logo RiKwA, a przy szatach z RiKN - logo RiKN.
-Podświetlanie szat nie powinno nachodzić na przycisk "Zaprojektuj" - aby temu zapobiec, przycisk ten mógłby się przemieszczać w zależności od tego czy w szufladzie jest już poziom czy jeszcze go nie ma.
-Tablicę wagoniki trzeba zmodyfikować, aby dało się rozpoznać część prawą, lewą i środkową. Rozwiązanie znalazł Newt - wystarczy narysować prawy i lewy wagonik pod innym kątem (tzn. przedstawić z innej perspektywy, tworząc wrażenie powyginanego pociągu).
-Kretes w tych dwóch szatach powinien mieć skórkę z RiKN (oczywiście jest z tym więcej roboty, niż było z wprowadzeniem nowych szat pozostałych obiektów).
-Wszystkie (poza "Trafiony" przy niszczeniu pająka) teksty Kretesa i mumionków powinny w tych szatach zostać zastąpione tekstami z RiKN (pająk mógłby natomiast otrzymać jakiś tekst z gry, z której pochodzi).

poprawa pisowni //Dawid6

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Ostatnio edytowano Pt, 5 mar 2021, 20:49 przez Dawid6, łącznie edytowano 1 raz

poprawa pisowni



Pt, 5 mar 2021, 12:55
WWW
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2174
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN
U, ło! Jak dla mnie bomba! Właśnie czegoś takiego się spodziewałem.
Jest to świetna sprawa. Jedyna kwestia, która mnie martwi, to szata Dziki Zachód: wagoniki są tam trzema częściami tablicy, prawda? Czyli kolejność ich ustawienia się liczy? Jeśli to rozwiązałeś programowo, to idealnie. Jeśli jednak nie, to mile widziana by była drobna korekta graficzna, usuwająca np. z prawego i lewego wagonika nieużywane "zaczepy", by je móc jakkolwiek odróżnić. (Przyznam, że nie testowałem jeszcze.)

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Pt, 5 mar 2021, 14:25
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 657
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN
Co do wagoników to niestety w żaden sposób nie zostało to jeszcze rozwiązane. Pomysł z zaczepami dobry. Może nawet jeszcze lepszy od zmiany perspektyw.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Pt, 5 mar 2021, 15:04
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL