|
Zarejestruj •
FAQ
• Zaloguj
|
|
|
Teraz jest Pt, 15 lis 2024, 07:25
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Hurricane
Roz-krecony
Dołączył(a): Pt, 13 lis 2020, 13:05 Posty: 148 Lokalizacja: Kryjówka Kapłona Hurricane'a.
|
Re: Dziki zachód w RiKwA
_________________"Łaska Boga Twaroga jest... naprawdę olbrzymia."
|
Pn, 15 mar 2021, 15:12 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Dziki zachód w RiKwA
Bym powiedział, że chyba najlepszy mod do Reksia jaki powstał. Patrząc, że ma własną wysokojakościową grafikę, porządnie edytuje grę i w dodatku pasuje i wygląda jak rozszerzenie gry.
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
Pn, 15 mar 2021, 15:23 |
|
|
Kaczor Dziennikarski
Norman
Dołączył(a): Wt, 11 sie 2020, 03:51 Posty: 226 Lokalizacja: Gdzie go wiatr tudzież środki komunikacji miejskiej poniosą
|
Re: Dziki zachód w RiKwA
To co Chojnowski tu zrobił to jest arcydzieło O samych planszach i cutscence się nie wypowiem, bo jeszcze nie ograłem, ale mam nadzieję, że jak najszybciej zdołam wygospodarować na to czas. Strasznie fajnie też, że udało się tak ładnie wcisnąć ten Dziki Zachód między wyspę i Mu. Naprawdę wygląda schludnie, jakby było tam od samego początku. Jak się doda Kretesbota (Naratorbota?) to będzie nie do odróżnienia, które poziomy są autorstwa twórców, a które dodane przez moda.
_________________Mój avatar narysował MRX, za co jestem mu bardzo wdzięczny
|
Pn, 15 mar 2021, 19:06 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|