Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 07 Sie 2007 14:15 Temat postu: Solucje do gier z rIkWa |
|
|
1 lvl w super herosie:
Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu _________________ http://flamingclub.abc.pl - graj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dizel Wielki Mędrzec Reksia
Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 5 Skąd: Nie z tego świata ^^
|
Wysłany: 07 Sie 2007 14:18 Temat postu: |
|
|
EPIZOD 1 - PODWÓRKO
Na początku widzimy skrzynki obok baczki, musimy w pewnym sensie
wyjąc beczkę z skrzynek. Jak już wyjmiemy wchodzimy wehikuł czasu i ustawiamy tam beczkę. POtem Kretesem uwalniamy koguta wynalazcę
Wynalazca staje na różowym polu razem z reksiem... Kretes wchodzi do pająka i tu ważna rzecz : Nie możemy uwolnic całego pająka, tylko musimy wykopać drogę do kosza.... Kretes wychodzi[ pająk nadal uwięziony]. Następnie Kretes staje na miejscu Reksia i idzie po kosz, Kosz ten Reksio używa na miejscu gdzie jest kosz... Potem wchodzimy w różowe pole po czym staw nam się wykorkuje, wchodzimy do niego, uważamy na węgorze, i bierzemy klucz, wychodzimy reksiem, do małego płotu na zewnątrz otwieram go kluczem i bierzemy częśc używamy jej w wehikule... Koło stawu jest rózowe pole wchodzimy do niego, bierzemy parasolkę i dajemy ją na wehikuł. Następnie zagłębniamy sę Kretesem w Stawie, i koło węgorza do lewej jest peewne pole, stajemy na nie....
Reksio ma otwarte przejście i idzie po tube, musimy uważac, żeby jej nie przysypac skrzynkami.... Jak wzieliśmy tubę idziemy do wehikułu i ustawiamy ją , kretes zostaje na różowym polu, Reksio musi zrobyć spych... Jak go zdobędzie i ustawi na wehikule otworzy się lej wchodzimy do niego.... Reksiem i Kretesem..... Był podobny temat. _________________ Miau, miau miau, I'm your Father!
- Były ;P
Moderuję zielonym
Powracam ;p Strzeżcie się ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 07 Sie 2007 14:19 Temat postu: |
|
|
Ale tylko o wechikule.
aha,szukałem akurat tego postu. _________________ http://flamingclub.abc.pl - graj
|
|
Powrót do góry |
|
|
arturros Wydalony z Nory
Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Skądś
|
|
Powrót do góry |
|
|
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 27 Sty 2008 16:13 Temat postu: Re: Solucje do gier z rIkWa |
|
|
pakit napisał: | 1 lvl w super herosie:
Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu |
Sorka,to było do dema. _________________ http://flamingclub.abc.pl - graj
|
|
Powrót do góry |
|
|
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 05 Lut 2008 13:59 Temat postu: |
|
|
arturros napisał: | a macie cos o 3 labiryncie |
mam to samo pytanie.
2 lvl w wechikule:
Przełączamy na kretesa i kopiemy.
Potem skrzynkę pchamy nad badyl,a środkową na lewo.
Reksio bierze badyl i daje nad srokę i wieje...
Kretes kopie,kopie do symbolu drogę i staje na niego...
I słyszymy " eee... to nie jest normalny guzik"
Kretes kopie na dół i skrzynkę daje po prawej stronie na górę
kretes uwalnia ogień i pędko pod skrzynkę...
Reksio ratuje kretesa.
Reksio skrzynkami rusza i daje drogę dinusiowi...
potem reksio jedzie przez guzik nie udostępniając drogi zielonemu ( trudne )
Reksio zvbawia szarego,potem z kretesem brązowego,i zielonemu na koniec,i do... ( wiesz ) |
|
Powrót do góry |
|
|
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 05 Lut 2008 14:02 Temat postu: Re: Solucje do gier z rIkWa |
|
|
pakit napisał: | pakit napisał: | 1 lvl w super herosie:
Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu |
Sorka,to było do dema. |
i do 3 levelu w herosie |
|
Powrót do góry |
|
|
Gresh Starszy Norman
Dołączył: 10 Maj 2006 Posty: 249
|
Wysłany: 05 Lut 2008 14:30 Temat postu: |
|
|
Nie triple-postuj...
A Ty nie baw się w moda. /Grześ |
|
Powrót do góry |
|
|
pakit Wydalony z Nory
Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 0 Skąd: Z kopca robaków
|
Wysłany: 06 Lut 2008 09:38 Temat postu: |
|
|
Nie umiem robić kilku cytków w poście |
|
Powrót do góry |
|
|
***Duśka*** Roz-krecony
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 17 Skąd: Z kopca kreta na kilimandżaro
|
Wysłany: 05 Cze 2008 13:15 Temat postu: |
|
|
A ja mam pytanie.Wie ktoś jak przejść 11 level w super herosie???? _________________ Nie ma podpisu, litery strajkują
THE END
Piszę poprawnie po polsku
Odchodzę, wrócę po wakacjach |
|
Powrót do góry |
|
|
Kacper Taki Cichy Jakiś
Dołączył: 02 Lis 2007 Posty: 0
|
|
Powrót do góry |
|
|
super reksiu Roz-krecony
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Z podwórka Reksia(jego alterego)
|
Wysłany: 26 Lut 2009 15:58 Temat postu: |
|
|
3.lv.W wehikule.
przełączamy na Kretesa i pchamy skrzynki.Wcześniej usuwamy ziemię.Gdy ryżkitowiec wejdzie,Kretes szybko wychodzi i uwalnia Reksia.Ten idzie po klucz.Gdy go ma,idzie do wyjścia i otwiera je kluczem,po czym wycofywuje się,aby Kretes mógł przejść.Usuwamy ziemię.Gdy rycerz wejdzie na przycisk,szybko idziemy do drugiego,Reksiem zaś ndo trzeciego.Gdy rycerz wyjdzie,my wchodzimy Kretesem i pod dach.usuwamy tam skrzynkę i usuwamy z kolejnego przycisku ziemię.potem z trzeciego.Nachodzimy na przycisk i szybko idziemy Reksiem pod dach,a następnie schodzimy z przycisku tak,aby drugi rycerz został od nas odgrodzony.Idziemy do komnaty na końcu i oglądamy podłogę,a następnie w ten sam sposób ustawiamy w karczmie stoły.Lej otwarty,domyślcie się,co teraz. _________________ "Niech forum opanują superbohaterzy,
niech bana dostanie,kto w nich nie wierzy..."
Zdrówko,Super reksiu.
RPG Agraela:
Poziom:0
Zręczność:1
przedmioty:miotacz ognia,młotek
Mądrość:2 |
|
Powrót do góry |
|
|
Tornado5000 Taki Cichy Jakiś
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 0 Skąd: Nie żartuj, to napad!
|
Wysłany: 27 Maj 2009 16:38 Temat postu: |
|
|
6 level w RIWC.
Włączamy Kretesa, wpychamy niebieski posąg na przycisk, po prawej.
Potem idziemy na dół [Uwarzamy na ryżokitowca]
Na dole, pchamy kolejne paki, na przyciski.
I ostatni przycisk, na górze.
Włazimy Kretesem, otwartymi drzwiami, odkopujemy ziemię.
Teraz czeka nas dość trudne zadanie, musimy uważać na pająki, i przejść mantre ibisa.
Niestety, mantra nie jest taka jak w prawdziwym RIWC.
Musimy przejść to metodą prób i błędów.
Jak się nam uda przejść to, odkopujemy Kretesem kolejną komnatę, z mumionkami.
Uważamy na nie, i przechodzimy.
Następna komnata, zadanie dla Kretesa: odkopujemy ją, uważamy na pająki, możemy je blokować pakami.
W lewym górnym rogu komnaty jest klucz, bierzemy go Reksiem, a Kretes odkopuje drogę, do teleporu u góry, z prawej strony.
Wchodzimy tam Reksiem, i otwieramy drogę do miejsc końcowych.
Proszę.
Nie dośc, że odkop to jeszcze spamer czytac nie umie.../Stryj _________________ I-Asterix
II-Konowałus
III-Hiszpan
IV-Sam schiffer |
|
Powrót do góry |
|
|
Superfan Reksia Roz-kreca się
Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 27 Maj 2009 18:28 Temat postu: |
|
|
A czy mógłby ktoś napisać solucje do 4 etapu RiWC ? Bo trochę długo się z tym męczę i nie mogę przejść. _________________ Czekam na Reksio i Miasto SeKretów!
Ech... Koniec wakacji |
|
Powrót do góry |
|
|
spidi Bardzo Stary Norman
Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Z rewolucji
|
Wysłany: 27 Maj 2009 18:30 Temat postu: |
|
|
No ja też o to prosze, bo na tym utknąłem _________________ Pozdrawiam Spidi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|