FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Solucje do gier z rIkWa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes w Akcji!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 07 Sie 2007 14:15    Temat postu: Solucje do gier z rIkWa Odpowiedz z cytatem

1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu język
_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dizel
Wielki Mędrzec Reksia


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 5
Skąd: Nie z tego świata ^^

PostWysłany: 07 Sie 2007 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

EPIZOD 1 - PODWÓRKO
Na początku widzimy skrzynki obok baczki, musimy w pewnym sensie
wyjąc beczkę z skrzynek. Jak już wyjmiemy wchodzimy wehikuł czasu i ustawiamy tam beczkę. POtem Kretesem uwalniamy koguta wynalazcę
Wynalazca staje na różowym polu razem z reksiem... Kretes wchodzi do pająka i tu ważna rzecz : Nie możemy uwolnic całego pająka, tylko musimy wykopać drogę do kosza.... Kretes wychodzi[ pająk nadal uwięziony]. Następnie Kretes staje na miejscu Reksia i idzie po kosz, Kosz ten Reksio używa na miejscu gdzie jest kosz... Potem wchodzimy w różowe pole po czym staw nam się wykorkuje, wchodzimy do niego, uważamy na węgorze, i bierzemy klucz, wychodzimy reksiem, do małego płotu na zewnątrz otwieram go kluczem i bierzemy częśc używamy jej w wehikule... Koło stawu jest rózowe pole wchodzimy do niego, bierzemy parasolkę i dajemy ją na wehikuł. Następnie zagłębniamy sę Kretesem w Stawie, i koło węgorza do lewej jest peewne pole, stajemy na nie....
Reksio ma otwarte przejście i idzie po tube, musimy uważac, żeby jej nie przysypac skrzynkami.... Jak wzieliśmy tubę idziemy do wehikułu i ustawiamy ją , kretes zostaje na różowym polu, Reksio musi zrobyć spych... Jak go zdobędzie i ustawi na wehikule otworzy się lej wchodzimy do niego.... Reksiem i Kretesem..... uśmiechnięty Był podobny temat. oczko
_________________
Miau, miau miau, I'm your Father!
- Były ;P
Moderuję zielonym
Powracam ;p Strzeżcie się ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 07 Sie 2007 14:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale tylko o wechikule.

aha,szukałem akurat tego postu.
_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
arturros
Wydalony z Nory


Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 80
Skąd: Skądś

PostWysłany: 22 Sie 2007 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a macie cos o 3 labiryncie
_________________

Najnowszy news 2010-09-21. Zapraszam też:
http://newflamingoland.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 27 Sty 2008 16:13    Temat postu: Re: Solucje do gier z rIkWa Odpowiedz z cytatem

pakit napisał:
1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu język

Sorka,to było do dema. buuuuu
_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 05 Lut 2008 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

arturros napisał:
a macie cos o 3 labiryncie

mam to samo pytanie.

2 lvl w wechikule:

Przełączamy na kretesa i kopiemy.
Potem skrzynkę pchamy nad badyl,a środkową na lewo.
Reksio bierze badyl i daje nad srokę i wieje...
Kretes kopie,kopie do symbolu drogę i staje na niego...
I słyszymy " eee... to nie jest normalny guzik"
Kretes kopie na dół i skrzynkę daje po prawej stronie na górę
kretes uwalnia ogień i pędko pod skrzynkę...
Reksio ratuje kretesa.
Reksio skrzynkami rusza i daje drogę dinusiowi...
potem reksio jedzie przez guzik nie udostępniając drogi zielonemu ( trudne )
Reksio zvbawia szarego,potem z kretesem brązowego,i zielonemu na koniec,i do... ( wiesz )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 05 Lut 2008 14:02    Temat postu: Re: Solucje do gier z rIkWa Odpowiedz z cytatem

pakit napisał:
pakit napisał:
1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu język

Sorka,to było do dema. buuuuu

i do 3 levelu w herosie bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Gresh
Starszy Norman


Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 249

PostWysłany: 05 Lut 2008 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie triple-postuj...
A Ty nie baw się w moda. język /Grześ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pakit
Wydalony z Nory


Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 0
Skąd: Z kopca robaków

PostWysłany: 06 Lut 2008 09:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie umiem robić kilku cytków w poście
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
***Duśka***
Roz-krecony


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 17
Skąd: Z kopca kreta na kilimandżaro

PostWysłany: 05 Cze 2008 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam pytanie.Wie ktoś jak przejść 11 level w super herosie????
_________________
Nie ma podpisu, litery strajkują
THE END
Piszę poprawnie po polsku

Odchodzę, wrócę po wakacjach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kacper
Taki Cichy Jakiś


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 0

PostWysłany: 05 Cze 2008 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?t=2096


Tu są kody do RiKwa.
Do super herosa też są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
super reksiu
Roz-krecony


Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: Z podwórka Reksia(jego alterego)

PostWysłany: 26 Lut 2009 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3.lv.W wehikule.
przełączamy na Kretesa i pchamy skrzynki.Wcześniej usuwamy ziemię.Gdy ryżkitowiec wejdzie,Kretes szybko wychodzi i uwalnia Reksia.Ten idzie po klucz.Gdy go ma,idzie do wyjścia i otwiera je kluczem,po czym wycofywuje się,aby Kretes mógł przejść.Usuwamy ziemię.Gdy rycerz wejdzie na przycisk,szybko idziemy do drugiego,Reksiem zaś ndo trzeciego.Gdy rycerz wyjdzie,my wchodzimy Kretesem i pod dach.usuwamy tam skrzynkę i usuwamy z kolejnego przycisku ziemię.potem z trzeciego.Nachodzimy na przycisk i szybko idziemy Reksiem pod dach,a następnie schodzimy z przycisku tak,aby drugi rycerz został od nas odgrodzony.Idziemy do komnaty na końcu i oglądamy podłogę,a następnie w ten sam sposób ustawiamy w karczmie stoły.Lej otwarty,domyślcie się,co teraz.
_________________
"Niech forum opanują superbohaterzy,
niech bana dostanie,kto w nich nie wierzy..."
Zdrówko,Super reksiu.
RPG Agraela:
Poziom:0
Zręczność:1
przedmioty:miotacz ognia,młotek
Mądrość:2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tornado5000
Taki Cichy Jakiś


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 0
Skąd: Nie żartuj, to napad!

PostWysłany: 27 Maj 2009 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

6 level w RIWC.

Włączamy Kretesa, wpychamy niebieski posąg na przycisk, po prawej.
Potem idziemy na dół [Uwarzamy na ryżokitowca]
Na dole, pchamy kolejne paki, na przyciski.
I ostatni przycisk, na górze.
Włazimy Kretesem, otwartymi drzwiami, odkopujemy ziemię.
Teraz czeka nas dość trudne zadanie, musimy uważać na pająki, i przejść mantre ibisa.
Niestety, mantra nie jest taka jak w prawdziwym RIWC.
Musimy przejść to metodą prób i błędów.
Jak się nam uda przejść to, odkopujemy Kretesem kolejną komnatę, z mumionkami.
Uważamy na nie, i przechodzimy.
Następna komnata, zadanie dla Kretesa: odkopujemy ją, uważamy na pająki, możemy je blokować pakami.
W lewym górnym rogu komnaty jest klucz, bierzemy go Reksiem, a Kretes odkopuje drogę, do teleporu u góry, z prawej strony.
Wchodzimy tam Reksiem, i otwieramy drogę do miejsc końcowych. oczko

Proszę.

Nie dośc, że odkop to jeszcze spamer czytac nie umie.../Stryj
_________________
I-Asterix
II-Konowałus
III-Hiszpan
IV-Sam schiffer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora WP Kontakt
Superfan Reksia
Roz-kreca się


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: 27 Maj 2009 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy mógłby ktoś napisać solucje do 4 etapu RiWC ? Bo trochę długo się z tym męczę i nie mogę przejść. zły
_________________
Czekam na Reksio i Miasto SeKretów!
Ech... Koniec wakacji smutny, ale za to z nosem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
spidi
Bardzo Stary Norman


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Z rewolucji

PostWysłany: 27 Maj 2009 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja też o to prosze, bo na tym utknąłem buuuuu
_________________
Pozdrawiam Spidi.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Odpowiedz do tematu    Forum Przygody Reksia Strona Główna -> Reksio i Kretes w Akcji!
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB © 2001, 2002 phpBB Group